Skoči na vsebino

HONDA CBR 900 RR


sector650

Priporočene objave

ena neumesna:

po ketni lahko vidiš kako je bil motor vožen, ni nujno da ima več kilometrov, če je ketna že bolj pri koncu - samo ti kilometri so bili bolj "težki"

Po ketni je zelo težko ugotoviti stanje motorja ker :

- ketno ti lahko operejo z bencinom ali nafto jo našpricajo z WD ali ketensprejem in je kot nova

- ne se zmeri zanašat na zadnji indikator, ker če ima spredaj zob manj motor se zadnja os ter zobnik pomakneta nazaj

- tudi lastnik se vam lahko zlaže da ima en zob spredaj manj in zato kaže indikato konec (je pa na motorju skoraj nemogoče pogledat koliko ima sprednji zobnik zob oziroma izredno težko)

- Motor npr pri 32000 km ima lahko še prvo ketno, čisto lahko pa tudi že drugo saj če se je lastnik dosti vozil po zadnjem (posebno s sopotnikom) ali ni vzdrževal ketne lahko ketna gre k vragu že od 15000-20000 kilometrov

-najlažje lahko ugotovite če je veriga še originalna po tem da pregledate vse clenke na katerih boste če je bila ketna menjana opazil kje je bila "zatoučena " skupaj saj nobeden skoraj ne more narediti tako kot je tovarniško

- pri japonskih motorjih so skoraj vedno prva vgradnja EK, RK ali DID (ostalo je verjetno druga vgradnja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz bi ti pr teli CBR954 predlagal da fajn okvir pregledaš,ker tako je en znanec imel in je imela počen okvir,ker je motor z voznikom doživu hudo nesrečo l.2004...sam nisem pa ziher če je to isti motor...bil je pa na gorenjskem vožen tko da je možnost da je to ta motor .)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po ketni je zelo težko ugotoviti stanje motorja ker :

- ketno ti lahko operejo z bencinom ali nafto jo našpricajo z WD ali ketensprejem in je kot nova

- ne se zmeri zanašat na zadnji indikator, ker če ima spredaj zob manj motor se zadnja os ter zobnik pomakneta nazaj

- tudi lastnik se vam lahko zlaže da ima en zob spredaj manj in zato kaže indikato konec (je pa na motorju skoraj nemogoče pogledat koliko ima sprednji zobnik zob oziroma izredno težko)

- Motor npr pri 32000 km ima lahko še prvo ketno, čisto lahko pa tudi že drugo saj če se je lastnik dosti vozil po zadnjem (posebno s sopotnikom) ali ni vzdrževal ketne lahko ketna gre k vragu že od 15000-20000 kilometrov

-najlažje lahko ugotovite če je veriga še originalna po tem da pregledate vse clenke na katerih boste če je bila ketna menjana opazil kje je bila "zatoučena " skupaj saj nobeden skoraj ne more narediti tako kot je tovarniško

- pri japonskih motorjih so skoraj vedno prva vgradnja EK, RK ali DID (ostalo je verjetno druga vgradnja)

se strinjam z vsem napisanim, vendar sem imel bolj v mislih neenakomerno raztegnjenost ki se jo komot ugotovi pa tudi če se ketna še tako sveti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tako.. prasicka je spet doma :grim

Bo treba ob prvi priliki prevert kako se obnesejo nove pridobitve ki so prišle pozimi (manjši zobnik spredaj, open akrapo, mal stylinga... ) :rolleyes:

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako.. prasicka je spet doma :grim

Bo treba ob prvi priliki prevert kako se obnesejo nove pridobitve ki so prišle pozimi (manjši zobnik spredaj, open akrapo, mal stylinga... ) :rolleyes:

Če se ti bo dal, mal poslikej, pa gor prlimej... da bomo še drugi užival :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti bo dal, mal poslikej, pa gor prlimej... da bomo še drugi užival :OK:

Evo.. :OK:

post-5020-1142348726_thumb.jpg

post-5020-1142348732_thumb.jpg

post-5020-1142348740_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepoo :OK: sam s tole nalepko za tank si mim udaru k je rdeča :P :) no to je moj mnenje..pa gume zamenjej :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje, a jaz to prav vidim? :D A cela črna? :OK:

...saj drugače nisem blond! :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepoo :OK: sam s tole nalepko za tank si mim udaru k je rdeča :P :) no to je moj mnenje..pa gume zamenjej :lol1: :lol1:

Jah.. u planu so se rdeče/bele nalepke v stilu cbr 1000rr (glej priponko) ... zato je ta na tanku tut rdeca :grim

Ampak tkole črne mi je tut :wub: - se bo treba še odločit al črna al črno belo rdeča (ledr.press) :hmm:

post-5020-1142351030_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kako lepo rdečo televizijo ma zadi pritrjeno ;)

Jah.. letnik se more nekje poznat, če se že ne motorju ne :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kako lepo rdečo televizijo ma zadi pritrjeno ;)

on jo vsaj ma :P :devil: jz mam pa še večjo da jo laži gledam :D moja je tok stara da je že skor črno-bela :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kako lepo rdečo televizijo ma zadi pritrjeno ;)

Japonci so že takrat vedl da se bo CBR večinoma od uzadi gledal, in da se jo bo velikokrat gledal iz velike razdalje zato tudi ustrezna velikost televizije :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah.. u planu so se rdeče/bele nalepke v stilu cbr 1000rr

Mal photoshopa B) ...mnenja?

post-5020-1142364164_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, starine, eno pomoč. :? Ne vem, a sem kej narobe naredu, ampak vseen bi vprašou za vaša mnenja...

Kolk olja vi vlijete v svoje CBRe??? :blink: Bemti, jest res ne vem... lansko leto sm z zamenjavo filtra natankov 3,8l pa mi je palčka pokazala nivo olja OK. LETOS pa za isti servis ulijem 3,6l olja pa kaže full preveč. Zdej pa res ne vem... :hmm:

Aja, moja je letnik 93 :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, starine, eno pomoč. :? Ne vem, a sem kej narobe naredu, ampak vseen bi vprašou za vaša mnenja...

Kolk olja vi vlijete v svoje CBRe??? :blink: Bemti, jest res ne vem... lansko leto sm z zamenjavo filtra natankov 3,8l pa mi je palčka pokazala nivo olja OK. LETOS pa za isti servis ulijem 3,6l olja pa kaže full preveč. Zdej pa res ne vem... :hmm:

Aja, moja je letnik 93 :blush:

A si zalaufou motor, da se je še oljni filter napolnil z oljem :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jz sem ti povedal v manual booku k ga mam je za to mašino k mava midva SC28 predvideno 3,2 litra olja s filtrom vred....v soboto sem ga tolk nalil in je glih na max. na palčki .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, starine, eno pomoč. :? Ne vem, a sem kej narobe naredu, ampak vseen bi vprašou za vaša mnenja...

Kolk olja vi vlijete v svoje CBRe??? :blink: Bemti, jest res ne vem... lansko leto sm z zamenjavo filtra natankov 3,8l pa mi je palčka pokazala nivo olja OK. LETOS pa za isti servis ulijem 3,6l olja pa kaže full preveč. Zdej pa res ne vem... :hmm:

Aja, moja je letnik 93 :blush:

A si kej zalaufal motor?

A si filter tudi menjal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Howk! :OK:

Jaz sem na moji (96) vlill 3.8l z zamenjavo filtra. Ob tej količini je je na 'okencu' bilo natanko na maksimumu. Sicer je predpisano je 3.6.

Ko sem motor zalaufal, da je olje 'scirkuliralo' je bilo natanko tako, kot sem si želel.

@Brdaus; Res pa je, da imava različni model. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dones še enkrat prašal mehanika... 3.8l olja gre notr ( filter je tut zamenjan). Ja, motor sem zalaufal, ga fino segrel, potem pustil, da se je mal ohladil (da me ni olje po kremplih popekel), potem pa vse olje ven zlil in pustil, da se je odcesil.

Sej sem potem drug dan pogledal na palčko, kolk olja je v mašini in je kazal OK. Tko da jest sm pripravljen na sezono. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak to jz ne zastopim...midva imava isti tip mašine 893 ccm pa da gre teb 3,8 noter men pa 3,2 :?

ker jz sem dal 3,2 noter in je na palčki olje na maximumu...kje da bi dal 3,8 mi ga začne po moje ven metat :lol1: ne vem res čudn to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak to jz ne zastopim...midva imava isti tip mašine 893 ccm pa da gre teb 3,8 noter men pa 3,2 :?

Ima že tako zelo obrabljen karter! :grim :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak to jz ne zastopim...midva imava isti tip mašine 893 ccm pa da gre teb 3,8 noter men pa 3,2 :?

ker jz sem dal 3,2 noter in je na palčki olje na maximumu...kje da bi dal 3,8 mi ga začne po moje ven metat :lol1: ne vem res čudn to

Ti imaš model za gorenjsko območje, brdaus pa klasičnega evropskega :kva2: :lol1: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!