Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Romunija, dežela Drakule

Recommended Posts

Zdrawc

jaz pa upam, da se bo še vedno našlo kaj dobrega mCadama, prawzapraw sem prepričan, da se bo :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Dobiš zvečer na PM nekaj slik (in GPS koordinat če želiš) pa boš sam ocenil.

Kar semle gor jih butni...

Share this post


Link to post
Share on other sites
regi

Vidim, da vas je kar nekaj, kateri imate Romunijo v letošnjem planu. Tudi sam pripravljam plan, za obisk te dežele nekje v koncu junija in začetku julija (od 25.06 do cca 5.07). Deset dni ali kaj več, mogoče 14, stvar dogovora in rezervacije dopusta, kajti skoraj vsi delamo v isti firmi. (Motosekcija športnega društva Casino Portorož in Lipica). Šli bi kot manjša skupina ( 5 motorjev, 8 oseb). Mogoče se bo še kdo pridružil, saj do odhoda je še časa za premislek.

Vsaka informacija v zvezi s to deželo je dobrodošla. Veliko jih je že tu na MS-u in ostalih podobnih forumih. Nekaj jih dobivam iz prve roke in sicer od našega gosta, kateri je poročen v Romunijo, se pa vsaj štirikrat na leto oglasi pri nas in nam bo služil kot veza.

Zato sem mnenja, da tisti, ki ima namen obiskati to deželo skoraj sigurno zbira take ali drugačne informacije, katere bi prav prišle še ostalim. Pa naj jih poda tu, da jih še ostali vidimo. Sam bom pripravil nekaj malega, ampak šele čez kakšen mesec mogoče prej.

Toliko o planih, ko pa bomo to pot prevozili in doživeli pa kaj več o dogodkih in izkušnjah.

" La revedere" Regi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motorist_

Kar semle gor jih butni...

Nekaj slik.

Koordinate GPS pa sem "uspešno poslal v večna lovišča" s formatiranjem particije na PC-ju :headbang:

Nisem siguren, ampak mislim, da sem jih lani v PM poslal forum članu - matjazek-u ? !

Sicer se pa ogromno romunskih koordinat lahko poišče na netu.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazek

Nekaj slik.

Koordinate GPS pa sem "uspešno poslal v večna lovišča" s formatiranjem particije na PC-ju :headbang:

Nisem siguren, ampak mislim, da sem jih lani v PM poslal forum članu - matjazek-u ? !

Sicer se pa ogromno romunskih koordinat lahko poišče na netu.

lp

Jutro,

veš da mam tudi jaz nekaj takega v spominu, samo med PM-ji te pa nimam. Čudno, ker bi si Romunijo ziher shranil...

No, če bom najdel kje doma tvoja mail/PM, ga prilepim tule.

LP, M.

PS. Kaj pa med tvojimi "sent items"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

@Motorist_ - sem videl, da si bil doli avgusta, kakšne so bile kej temperature in vreme?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motorist_

. . .

PS. Kaj pa med tvojimi "sent items"?

Nič ! :(

Le kam - komu sem jih poslal ? :hmm:

Motorist_ - sem videl, da si bil doli avgusta, kakšne so bile kej temperature in vreme?

Vreme bilo skoraj idealno. Pozno popoldne ali ponoči dež sicer pa lepo sončno vreme. V "dolini" prijetno toplo (25-30 st. Celzija zato je lahko pivo "teklo v potokih"), "na planinah" pa primerno za cca. 2000 m nadmorske višine (cca. 15-20 st. Celzija).

Priporočam.

lp

p.s. Garmin on-line karta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Tisti, ki ste že bili v Romuniji.....

katere karte ste uporabljali za Romunijo (firme, merila, točnost...)

mislim navadne karte, ne GPS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Tisti, ki ste že bili v Romuniji.....

katere karte ste uporabljali za Romunijo (firme, merila, točnost...)

mislim navadne karte, ne GPS

Sprintaj Autoroute v primerni velikost.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Sprintaj Autoroute v primerni velikost.

Lp

to mi ne zdi najbolj praktično za prekladat...... :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

to mi ne zdi najbolj praktično za prekladat...... :grrr

Jaz sem lani tako naredil, splaniral pot, zlepil liste vsake države skupaj in z markerjem označil ruto.

Se je kar obneslo, pa še lažje se znajdeš, ker je bela podlaga.

Letos imam namen isto naredit s Poljsko. Drugače sem pa zagovornik kvalitetnega atlasa s špiralo.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...=19436&st=0

Ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motorist_

Tisti, ki ste že bili v Romuniji.....

katere karte ste uporabljali za Romunijo (firme, merila, točnost...)

mislim navadne karte, ne GPS

Do Romunije bo dobra katerakoli karta. V Romuniji pa nabaviš njihove karte. Tudi dobre "specialke" se najdejo (v mojem primeru sem videl odlične karte "transalpine").

lp[attachmentid=91069]

lp

post-1309-1170359524_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Na grobo naj bi takole zgledala letošnja Romunija

[attachmentid=91225]

Štart tem nekje od 23.6. naprej, za 14 dni

post-5241-1170669013_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
lo1ma

Do Romunije bo dobra katerakoli karta. V Romuniji pa nabaviš njihove karte. Tudi dobre "specialke" se najdejo (v mojem primeru sem videl odlične karte "transalpine").

lp[attachmentid=91069]

lp

Kaj potem ni problem kupiti karto v njihovi knjigarni ali - kje jo lahko kupim?

Jst sm nekoč uporabljal karto od Marco Polo M=1:750000, sam se mi ni kaj preveč dopadla..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motorist_

Kaj potem ni problem kupiti karto v njihovi knjigarni ali - kje jo lahko kupim? . . .

OMV črpalke, knjigarne, specialke pa na turistično - planinskih točkah. Lahko pa jih (specialke) vidiš na tem linku ("potegneš" lahko le 3 karte na dan - vsaj lani je bilo tako). So precej uporabne. Sicer pa se ne obremenjuj preveč z natančnostjo kart in načrtovanjem poti do potankosti. Malo "se je treba tudi izgubiti", da postane potovanje bolj zanimivo. :grim

Prijetno potovanje vsem "vampirjem".

Share this post


Link to post
Share on other sites
lo1ma

Sicer pa se ne obremenjuj preveč z natančnostjo kart in načrtovanjem poti do potankosti. Malo "se je treba tudi izgubiti", da postane potovanje bolj zanimivo. :grim

Te lepe lastnosti z načrtovanjem ture pa res nimam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nikola_M

Veriga: če je zelo resno, pokličita tegale možaka, ki nudi podporo RTW popotnikom. Govori angleško .) . Morda vama bo vsaj lažje našel mojstra/prodajalca v bližini:

Romania

Andrei Preda

Bucharest, Romania"

vir : Horizonsunlimited community

U vrijeme mog putovanja Rumunjskom upoznao sam Andreia i bio njegov gost, preporucam tko god ide u Rumunjsku da ga kontaktira.

Preporucam otici tamo, jako lijepa zemlja. (Detalje mog putovanja mozete procitati u putopisu)

Na grobo naj bi takole zgledala letošnja Romunija

Nemoj nikako preskociti Transilvanijske Alpe i Transfagarasan autoput

Share this post


Link to post
Share on other sites
tati

Na grobo naj bi takole zgledala letošnja Romunija

Štart tem nekje od 23.6. naprej, za 14 dni

bemti me drži tale vaša odprava, :hmm: :hmm: :hmm: , samo saj veš moj motor ni glih za kilometre makedama :hmm: :hmm:

datum je že fiksen :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
regi

Zdrawc, vidim, da se gor odpravljamo v istem terminu. A gre še kdo takrat, da naredimo pravi slovenski dan, tako,da še Drakulo navadimo na pir. Če kdo želi kontakt, pa na PM.

Lp Regi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

datum je že fiksen :?

Ne še čisto :grrr (odvisno, kako bomo skombinirali dopuste) +/- 4 dni

Zdrawc, vidim, da se gor odpravljamo v istem terminu. A gre še kdo takrat, da naredimo pravi slovenski dan, tako,da še Drakulo navadimo na pir. Če kdo želi kontakt, pa na PM.

Lp Regi

Ko bom vedel fiksen datum se slišima :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

[attachmentid=91539]

Na grobo naj bi takole zgledala letošnja Romunija

V bližini mesta Buzau imaš blatne gejzirje v katerih boš lahko tudi čofotal, če boš imel več sreče z vremenom kot mi.

post-2792-1171024070_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

(Detalje mog putovanja mozete procitati u putopisu)

Nemoj nikako preskociti Transilvanijske Alpe i Transfagarasan autoput

Nikola, prebral sem tvoj potopis in je res enkraten :OK:

Kolikor sem razbral in malo pobrskal po netu je Transfagarasan res vreden ogleda :grim

je pa to tale cesta, če se ne motim

[attachmentid=91579]

post-5241-1171096169_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ...sem našel tole temo zdele...Nisem je v celoti prebral....samo nahitro preletel. KOOOONČNO je nekdo omenil centralizacijo mas (od tega posta naprej nisem več bral, zato se opravičujem v naprej, če bom kaj napisal, kar je že napisanega) Po kmečko napisano pomeni centralizacija mas kopičenje mas v neko masno središče. Bolj kot so posamezni deli (posamezne mase sestavnih delov) postavljene iz masnega središča, večja vtrajnost (vztrajnostni moment) nastane med premikanjem (po posameznih oseh). En tak slikovni primer.... recimo pri mažoretkah, ko vrtijo palice med prsti: Njena palica ima neko maso. To palico vešče vrti med prsti. Zdaj, če bi bila palica daljša ali težja, težje bi jo zavrtela ali zaustavila med prsti. Če ji damo palico istih dimenzij in iste mase , vendar bi ji namestili dve uteži na konca palice (ista skupna masa palice skupaj z utežmi, kot palica, ki jo je vrtela prej), bi to palico mnoogo težje zavrtela ali zaustavila, kot prejšnjo palico, bi se pa palica lepše vrtela.... oz. ravno obratno, če bi ji ti dve uteži porinili na sredino palice, bi jo z lahkoto zavrtela ali zaustavila.... vztrajnosti pa palica ne bi imela nobene, tako, da bi se palica nekje med preprijemanjem med prsti zaustavljala...in bi jo težje vrtela...in bi palica opletala in se zaganjala med vrtenjem. ...no in na tem principu delajo žiroskopske sile na kolesih in raznih drugih  vrtečih se motornih delih. Tudi glavna motorna gred mora imeti neko maso, da premaga silo stiskanja zraka v cilindru.... težja, kot je glavna gred, bolj gladko teče motor, vendar se počasneje zavrti in zaustavi.... tak motor lepo laufa na nizkih obratih. Če je gred lahka...z majhnim vztrajnikom (dirkalni oz. hitrovrteči motorji), se ta motor mnogo hitreje zavrti in zaustavi.... na nizkih obratih pa se zaganja...oz. lahko tudi crkne ...pri speljevanju, recimo. Centralizacija mase samega motocikla pomeni točno to, kar sem prej napisal. Gremo naprej: Višje/nižje težišče motocikla: Nižje kot je težišče, bolj je motocikel stabilen. Nasprotno od stabilen, pomeni labilen. Bolj kot je labilen, lažje se ga zmakne iz neke mirovne lege. ...in motocikel se med vožnjo ( ko že delujejo dovolj velike žiroskopske sile koles) pelje stabilno. S countersteeringom ( ja spet ta prekleti in prepovedani izraz) spodneseš spodnji del motocikla v stran, da se motocikel nagne in začne zavijati. Kot sem napisal, nižje, kot je masno središče, večjo silo potrebuješ, da to nizko središče "spodneseš" v stran...in ravno obratno, višje, kot je postavljeno masno središče, z manjšo silo "rukneš" motocikel v stran.....in tako motocikel postane bolj agilen. Kmečki primer: Postavi macolo na tla, tako da  štil štrli navpično v zrak in s prstom drži na vrhu štila ( da je macola pač stabilna, da se ne zvrne na tla).... in jo z brco brcni pri tleh toliko, da jo spodneseš .... auč. ... no... in potem naredi drugi poskus tako, da je macola s štilom na tleh in jekleni del štrli v zrak in jo spodnesi z brco pri tleh...(moral bi zamenjati vrstni red tega poskusa, ker si boš pri prvem delu poskusa zlomil prst in drugega dela poskusa ne boč mogel narediti). ... ravno tako predtek. Več kot je predteka, bolj stabilne so prednje vilice (zamislite si paralelogram sil, ki delujejo v križu motorja.... ne bom obširneje razlagal ali risal... ker mi zmanjkuje cajta) in s tem tudi motocikel. ... ste omenjali letala: Bolj kot je letalo stabilno, bolj okorno je.  Stabilno letalo je visokokrilno letalo z nizkim težiščem (pod krilom). Tako letalo potrebuje veliko silo , da se ga premakne iz ravnovesne lege...in se premakne počasi....in se v bistvu, ko preneha zavijati, praktično samo vrne nazaj v premočrtni let. Nestabilno letalo  je mnogo bolj okretno...in če spustiš "komande" ... gre tako letalo "po svoje" Taka letala so akrobatska letala...ali sodobni lovci. Tako sodobno lovsko letalo je tako nestabilno, da če mu odpove elektronika, ne bo letelo daleč. .... akrobatsko letalo pa stalno popravljaš z mikropopravki "palice" ... pri stabilnem letalu pa lahko, ko ga "natrimaš", spustiš komande in leti praktično samo od sebe. ... zdej pa res nimam več cajta.... in upam, da sem dovolj slikovno opisal osnovo delovanja teh sil, ki nastajajo pri vožnji motocikla.  
    • ligenjček
      na pisti se ja ne vozi v kontra smer... (hec ) meni je bol zabaven desni krog se dosti voziš tu okrog? 
    • DAMI34
      13-16.sept   in komplet do sedaj  
    • DinDiin
      Mm je navajen, k se skos po tleh vala,je cist v formi. Tko da tut to je za neki dobr
    • DAMI34
      neko trolanje tule mi je podobno izjavi, ko se str ata vozi po AC in pizdi: lej vsi vozijo kontra, kok so neumni  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!