Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

No, razocaran ne boš...

Proti Japonskim nakedom je kot noč in dan.

Resnici na ljubo se japonci prot tuni peljejo lahkotno nampak to je to.

Neprimerno boljsi paket je Tuono.

 

Je pa Italjan ;) ma pluse in minuse kot vse ;)

 

Trenutno mene minus jezi :)

 

Tega ne poznam, je pa ze dolgo na netu, je pa res da je bil tud moj ene 2x do konca oglasa gor pa noben ne pokliče :)

dej razloži mi prosim, kaj pomeni dan in noč, sam mam že celo življenje japonske nakede, pa sem vedno bil zadovoljen, še posebej z zadnjima dvema, če je pa tuna tak zakon bom pa mogo it na tuno?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej razloži mi prosim, kaj pomeni dan in noč, sam mam že celo življenje japonske nakede, pa sem vedno bil zadovoljen, še posebej z zadnjima dvema, če je pa tuna tak zakon bom pa mogo it na tuno?!

ne razumi narobe..nekomu je tuna dan in Z1000 tema..

tebi je najbrž obratno..

odvisno katere kvalitete iščeš pri motorju..

 

je pa tako..tuna je pač zelo športno usmerjena, direktna izpeljanka iz športne mille..

Z1000 pač ni direktna izpeljanka iz ninje 1000..če bi japonci delal nakede na isti način kot italijani bi jest mel japonca..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumi narobe..nekomu je tuna dan in Z1000 tema..

tebi je najbrž obratno..

odvisno katere kvalitete iščeš pri motorju..

 

je pa tako..tuna je pač zelo športno usmerjena, direktna izpeljanka iz športne mille..

Z1000 pač ni direktna izpeljanka iz ninje 1000..če bi japonci delal nakede na isti način kot italijani bi jest mel japonca..

 

sj se da iz ninđe tut nejked narest :krneki: ... se pa v tem delu popolnoma strinjam s tabo ... tuna je izpeljanka iz mile :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj se da iz ninđe tut nejked narest :krneki: ... se pa v tem delu popolnoma strinjam s tabo ... tuna je izpeljanka iz mile :yes:

da se sam ni to to ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte mi povedat, če je mel kdo šanso probat tuno pa monstra, svojga sm prodal (S2R 1000), zdej pa ne vem kva čem?? obvezno pa  V2(Taljanski :D :D ). Že neki cajta nazaj sem mel tastaro mille, sam ne vem kok si je podobna z tuno druge generacije? ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumi narobe..nekomu je tuna dan in Z1000 tema..

tebi je najbrž obratno..

odvisno katere kvalitete iščeš pri motorju..

 

je pa tako..tuna je pač zelo športno usmerjena, direktna izpeljanka iz športne mille..

Z1000 pač ni direktna izpeljanka iz ninje 1000..če bi japonci delal nakede na isti način kot italijani bi jest mel japonca..

no pa saj to hočem, da mi pojasniš, kaj je na tuni dan in kaj na z1000 noč, da bom vedel, ko se tuna pripelje mimo mene. nisem je še vozil, zato me zanima. edino kar se izgleda tiče lahko rečem, kateri je dan in kateri noč (za mene), ostalih lastnosti ne morem soditi, zato upam, da mi boš ti pomagal.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa saj to hočem, da mi pojasniš, kaj je na tuni dan in kaj na z1000 noč, da bom vedel, ko se tuna pripelje mimo mene. nisem je še vozil, zato me zanima. edino kar se izgleda tiče lahko rečem, kateri je dan in kateri noč (za mene), ostalih lastnosti ne morem soditi, zato upam, da mi boš ti pomagal.....

 

 

Po moje ti bo to pomagala sam testna fura. ni pa nujno. Kako se vozi odličn okvir in vzmetenje z močnim v2 se pač ne da napisat. Pa tud razumet je težko, če so ti 4cilindrci všeč. jez osdebno sm se z v2 sprijaznil po eni sezoni, in sred druge mi je ratal v določenih pogledih strašno fajn. ampak jez sm mal počasn in se težko učim. kaj bi mel danes? 3 cilindre. al pa 2 al pa 4 ne vem. 

 

@maus: tisto pol ni naked, ampak razbit motor. tvoja ninja bling bling je pa emmmm travestit. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem vedo, da mi boš to napiso. nisi mi pa objasno kaj je na z1000 (oz. na japoskem nakedu) noč. verjetno si hotel napisat, da je V2 pač V2, pa vrhunske komponente, ki jih itak nihče ne izkoristi do konca, pa misel na vse to....nekaj drugega kot vrstni štirivaljni japonc. sej je res nekaj drugega, nikakor pa ne noč proti dnevu (vsaj če racionalno pogledaš).

aja, pa ziher maš na motorju uno nalepko ko "italijan ščije na japonce" :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem vedo, da mi boš to napiso. nisi mi pa objasno kaj je na z1000 (oz. na japoskem nakedu) noč. verjetno si hotel napisat, da je V2 pač V2, pa vrhunske komponente, ki jih itak nihče ne izkoristi do konca, pa misel na vse to....nekaj drugega kot vrstni štirivaljni japonc. sej je res nekaj drugega, nikakor pa ne noč proti dnevu (vsaj če racionalno pogledaš).

aja, pa ziher maš na motorju uno nalepko ko "italijan ščije na japonce" :grim

 

Zakaj bi pa rabu to nalepko? Sej vozi japonca ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Siks.

Predstavljajis situacijo.

Voziš za avtom 60-70 km/uro. Recimo 4 prestava. S tuono lahko tudi 5. Vidiš hitro priliko za prehitet. Ti z Z1000 moraš obvezno 1 prestavo. dol da lahko greš spodobno mimo. S tuno samo zavrtiš gas in te dobesedno ustreli mimo. Ti ta čas nisi še niti zbil za 1 prestavo.

 

Druga situacija. Zavita cesta v prelaz. Z Z1000 prideš v ovinek z visokimi obrati in nekoliko nemirim motorjem ob izhodu pa (v primerjavi z V2) težko prime iz ovinka. No s Tuono lahko prideš v ovinek tudi s 4000rpm in umirjenim motorjem in iz ovinka te spet izstreli kot iz topa.

 

Upam da si v besedah dobil kanček občutka čeprav zahtevaš nerealno obrazložitev.

 

Tisti ki je vozil obe vrsti ti je napisal da je kot dan in noč razlika. Jaz to potrdim. Tudi zato ker imajo prijatelji 4 cilinderce in je razlika. Da ne govorimo o togosti in preciznosti ciklistike. Pa ni treba imet Factory modela!!

 

Zdaj seveda nista noč in dan, je samo fraza za poudarit ogromne razlike med modeloma. Za koga je kaj dan in noč pa je osebna izbira.

 

Jaz mislim da 4 cilinderc je za na progo 2 pa za na cesto.

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa saj to hočem, da mi pojasniš, kaj je na tuni dan in kaj na z1000 noč, da bom vedel, ko se tuna pripelje mimo mene. nisem je še vozil, zato me zanima. edino kar se izgleda tiče lahko rečem, kateri je dan in kateri noč (za mene), ostalih lastnosti ne morem soditi, zato upam, da mi boš ti pomagal.....

predstavljaj si svoj motor z ene 30 konji več, okvirom ki je dost bl tog, vzmetenjem ki ne popusti pred vsako neravnino in bremzam ki primejo. zraven dodaj drugačen zvok in odmisli drajsanje tačk po tleh preden ni guma že komplet pobrana po robu..

 

tako kot sem rekel, vozim nakeda ker mi tak motor najbolj ustreza. in ko bodo japonci naredl tok dobr naked kot je tuono letnik 2005 ga takoj kupim..

oziroma bi se lahk potrudl pa naredl tok dobrga kot je tuono V4..znajo ampak pač tega ne naredijo..

 

edino kar je dobro na japonskih nakedih je poraba goriva, ki je ob umirjeni vožnji kak liter ali dva nižja od italijanov..pa tudi ne vedno..

 

sam kurc ko maš potem enga triumpha ki nič ne pokuri in se pelje odlično..kaj pa zdej narest?

 

jebat ga..jest mam z razlogom na svojem motorju tisto nalepko.. in mam vso pravico tako mislit..

kar pa ne pomeni da so vsi japonci zanič..samo tisti Z-ji in FZ-ji ter CB-ji GSR-ji ki nimajo nobene čist nobene veze s super SS japonci..škoda..

 

in ravno zato vozim Tuono..uno ta grdo..z Ohlins vzmetenjem in Brembo zavorami..pa seveda dvema lončkoma za scanje na balanci..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s tačkami sem pozabil ja. :)

 

Jaz sem v Dolomitih prevozil celo prednjo gumo in nisem taknu s tačkami. Edino s škornjem če nisem prestavim noge na prste. Prijatelj na FZ1 ima že vse zbrušeno.

 

Sej z vsakim se pelješ. Vprašanje kako in kaj ti je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Siks.

Predstavljajis situacijo.

Voziš za avtom 60-70 km/uro. Recimo 4 prestava. S tuono lahko tudi 5. Vidiš hitro priliko za prehitet. Ti z Z1000 moraš obvezno 1 prestavo. dol da lahko greš spodobno mimo. S tuno samo zavrtiš gas in te dobesedno ustreli mimo. Ti ta čas nisi še niti zbil za 1 prestavo.

 

Druga situacija. Zavita cesta v prelaz. Z Z1000 prideš v ovinek z visokimi obrati in nekoliko nemirim motorjem ob izhodu pa (v primerjavi z V2) težko prime iz ovinka. No s Tuono lahko prideš v ovinek tudi s 4000rpm in umirjenim motorjem in iz ovinka te spet izstreli kot iz topa.

 

Upam da si v besedah dobil kanček občutka čeprav zahtevaš nerealno obrazložitev.

 

Tisti ki je vozil obe vrsti ti je napisal da je kot dan in noč razlika. Jaz to potrdim. Tudi zato ker imajo prijatelji 4 cilinderce in je razlika. Da ne govorimo o togosti in preciznosti ciklistike. Pa ni treba imet Factory modela!!

 

Zdaj seveda nista noč in dan, je samo fraza za poudarit ogromne razlike med modeloma. Za koga je kaj dan in noč pa je osebna izbira.

 

Jaz mislim da 4 cilinderc je za na progo 2 pa za na cesto.

sej men je jasno, da sn vpado v temo o tuni, da kaj drugega kot to niti nisem mogo pričakovati.

primeri, ki si jih omenjal, so seveda realni tudi na cesti, samo zakaj pa maš motor, če se ti ne da prestavljati??? jasno mi je pa tudi, da V2 vleče iz kleti, R4 se pa šele v prvem štuku zbudi, ampak motorji so pač različni, kot so različni piloti, ki jih vozijo.meni pa paše, da ko iz ovinka odpiram gas, mašina zatuli...

nikakor pa se ne morem strinjati s tistim o dnevu in noči. še posebej, ker iz izkušenj dobro vem, da se vse te vrhunske komponente zelo težko/redko izkoristijo na cesti.

če je pa V2 boljši za na cesto, pol bi meu pa Z1000 z V2 mašino :-)

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo da tuno za probat? :-)

 

Boljše da ne probaš, ker če boš probal bo tvoj naslednji post v tej temi če jo ma kdo za prodat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala bogu. sej če bi mi bla vizualno všeč bi pa bil mogoče pripravlen "italijanske" pomanjkljivosti spregledat! :grim 

kake pa so italijanske pomanjkljivosti po tvojem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Resnici na ljubo se japonci prot tuni peljejo lahkotno nampak to je to.

 

Kako novinar "izstreli raco", ki se nato celo "prime"...

 

Ko je Aprilia Tuono prišla na tržišče, so v sobotni prilogi časnika Delo objavili test motorja. V njem je novinar, ker ni znal italijansko, Tuono poslovenil s tuna :stupid: in motor v prispevku tudi primerjal  z ribo. :BUA:  O tej novinarjevi nevednosti sem pripovedoval svojemu prijatelju - nemotoristu, ki je avtorju celo poslal e-pošto in ga opozoril na njegovo zmoto. Novinar se mu je celo prijazno opravičil, vendar nikoli objavil demantija. :oops:   

Rezultat: njegova nevednost se je med Slovenceljni 'prijela' :headbang:   in danes se uporabja za ta čudovit motor prijelo ime tuna. In ne GROM, kot bi bi bil pravilni prevod tuona iz italijanščine. :hooray:    

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kake pa so italijanske pomanjkljivosti po tvojem?

mam jih nekaj na zalogi, samo glede na to, v kateri temi smo, vem, da če jih napišem, se bo takoj našlo kup protiargumentov, kar lahko potem spet pripelje v brezpredmetno debato o "pro et contra" in v smetenje po forumu.  

nekaj jih definitivno je, tako kot pri vsaki stvari se tudi pri motorjih (večinoma) sklepajo kompromisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli nisem napisal da se mi ne da prestavljat. To si ti napisal.

 

Smetiš po temi ti, ker hoče obrazložitev nečesa kar ni mogoče opisat z besedami. Dejasno smo se še trudili objasnit.

Vpičil si se v neko metaforično primerjavo dan noč. Pojdi ga vozit, to ti bo dalo sliko kaj je kaj.

 

Praviš da ti je všeč da tuli iz ovinka, no uporabnikom te teme pa da grmi. Torej??? Za nas je dan in noč.

 

Praviš da nisi še vozil, hočeš neko nerelano "obrazložitev", nato pa praviš da o teh motorjih (o katerih sploh nimaš pojma) imaš celo zalogo pomanjkljivosti.

Dej pejdi za šank si dajat z nekom ki vozi FZ1.

 

Povsod se delajo kompromisi. Odvisno kaj ti je všeč in kaj si želiš.

 

Če imaš kakšno pametno vprašanje in hočeš izvedet kaj konkretnega o teh motorjih potem ti bomo z veseljem odgovorili.

Ampak teh provokaciji dan noč in pomanjkljivosti mi je pa že malo dovolj. Nobeden te ne sprašuje da obrazložiš v besedi zakaj ti je Z1000 tako grozno všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam jih nekaj na zalogi, samo glede na to, v kateri temi smo, vem, da če jih napišem, se bo takoj našlo kup protiargumentov, kar lahko potem spet pripelje v brezpredmetno debato o "pro et contra" in v smetenje po forumu.  

nekaj jih definitivno je, tako kot pri vsaki stvari se tudi pri motorjih (večinoma) sklepajo kompromisi.

no, ker vem iz lastnih izkušenj da včasih kaka stvar tudi crkne..

in da je poraba malenkost višja kot pri "konkurenci"..

pa me vseeno zanima katere so tiste pomanjkljivosti za katere si slišal ali za katere celo veš (mogoče iz prve roke)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ker vem iz lastnih izkušenj da včasih kaka stvar tudi crkne..

in da je poraba malenkost višja kot pri "konkurenci"..

pa me vseeno zanima katere so tiste pomanjkljivosti za katere si slišal ali za katere celo veš (mogoče iz prve roke)..

pomanjkljivost je predvsem izvor, ki ni japonski, ker pri nas velja da samo japonci pa nemci znajo kej dobrega narest. in je škoda energije za ljudi prepričevat v nasprotno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomanjkljivost je predvsem izvor, ki ni japonski, ker pri nas velja da samo japonci znajo kej dobrega narest. in je škoda energije za ljudi prepričevat v nasprotno.

Sem popravil tvoj citat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!