Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

sej men je jasno, da sn vpado v temo o tuni, da kaj drugega kot to niti nisem mogo pričakovati.

primeri, ki si jih omenjal, so seveda realni tudi na cesti, samo zakaj pa maš motor, če se ti ne da prestavljati??? jasno mi je pa tudi, da V2 vleče iz kleti, R4 se pa šele v prvem štuku zbudi, ampak motorji so pač različni, kot so različni piloti, ki jih vozijo.meni pa paše, da ko iz ovinka odpiram gas, mašina zatuli...

nikakor pa se ne morem strinjati s tistim o dnevu in noči. še posebej, ker iz izkušenj dobro vem, da se vse te vrhunske komponente zelo težko/redko izkoristijo na cesti.

če je pa V2 boljši za na cesto, pol bi meu pa Z1000 z V2 mašino :-)

Enkrat poskusi res dobre bremze in odlično vzmetenje, pa se raznih frez, kornetov in z-jev ne dotikaš tud s palco več ne. Si mogu pa bolj slabo poskušat, ker je razlika zelo očitna če le kdaj čez kak ovinek zapelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala bogu. sej če bi mi bla vizualno všeč bi pa bil mogoče pripravlen "italijanske" pomanjkljivosti spregledat! :grim 

Če se prijazno izrazim: takšno pisanje je nepotrebno provociranje. Kaj pa drugega, če pisec kritizira motor, ki ga nikoli ni vozil, kaj šele imel. Administrator bi moral takšne provokacije preprosto izbrisati, ker smetijo nit.

Sam sem vozil prvi model Groma dve sezoni. In vozil bi ga še danes, če me ne bi na križiču od zadaj nabila 18 letnica, ki je med vožnjo telefonirala. Grom je zelo dober motor z odličnimi komponentami in v dveh letih z njim nisem imel niti najmanjših teżav.

Razmišljal sem tudi o nakupu Groma V4, ki me je navdušil na Grobniku, na cesti pa je zame preveč agresiven.

V današnjem času imajo motocikli, izjemno malo pomanjkljivosti, vsak pa si naj pač izbere tistega, ki mu ustreza. Odločitev ob obilici ponudbe ni preprosta, razen če si navdušen samo nad enim modelom. Sam se ne, saj so tudi dekleta plavolaske, brinete, črnolaske, tako da lahko najde vsak tisto, ki mu najbolj ustreza. Avtomobilov, motorjev in žena pa se tako ne kritizira!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli nisem napisal da se mi ne da prestavljat. To si ti napisal.

 

Smetiš po temi ti, ker hoče obrazložitev nečesa kar ni mogoče opisat z besedami. Dejasno smo se še trudili objasnit.

Vpičil si se v neko metaforično primerjavo dan noč. Pojdi ga vozit, to ti bo dalo sliko kaj je kaj.

 

Praviš da ti je všeč da tuli iz ovinka, no uporabnikom te teme pa da grmi. Torej??? Za nas je dan in noč.

 

Praviš da nisi še vozil, hočeš neko nerelano "obrazložitev", nato pa praviš da o teh motorjih (o katerih sploh nimaš pojma) imaš celo zalogo pomanjkljivosti.

Dej pejdi za šank si dajat z nekom ki vozi FZ1.

 

Povsod se delajo kompromisi. Odvisno kaj ti je všeč in kaj si želiš.

 

Če imaš kakšno pametno vprašanje in hočeš izvedet kaj konkretnega o teh motorjih potem ti bomo z veseljem odgovorili.

Ampak teh provokaciji dan noč in pomanjkljivosti mi je pa že malo dovolj. Nobeden te ne sprašuje da obrazložiš v besedi zakaj ti je Z1000 tako grozno všeč.

oprosti, če sem prizadel tvoj (lastnika aprilie tuono) EGO!

vedno sem spraševal kaj pa je tako superduper boljše na tuni, kot pa na ostalih (japonskih) litrskih nakedih! nekaj stvari je bilo napisanih, ampak moje mnenje je, da razlike "dan in noč" ni!!! zato sem se tudi "vpičil" v to. lahko se strinjam in sprejmem da je tuna dober ali boljši motor, nikoli pa nisem rekel, da je tuna slab motor ali da je kak litrski japonc boljši!! jasno pa je, da če bi japonski litrski nakedi izhajali direktno iz litrskih sportašev, bi bila cena takih mopedov vsaj dva čuka višja oz. na ravni tune. torej spet kompromis. ne verjamem pa, da vsi lastniki tune vso to izobilje vrhunskih komponent na CESTI tudi dejansko izkoristijo (beri: se peljejo hitreje kot bi se s primerljivim japoncem). verjamem pa tudi, da se pri vožnji super počutijo.

če bi pa koga zanimalo, zakaj mi je Z tako všeč(pa tudi zakaj mi ni), bi mu pa tudi lahko razložil (samo dvomim, da tiste, ki povečini sodelujejo v tej temi, to resnično zanima :OK: )

pa da ne bo še kake pomote, tut men je všeč grmenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOOO matr. :kva2:

 

Sej nism napisal da je dan dober noč pa zanič, pisuka a je zmer treba se je..t kdo ma daljsiga.

 

Tuono nima nič (0) skupnega z CB1000R Z-1000 in podobnimi nakedi (razen da pade v skupino nakedov).

In to je zato ker je Tuono izpeljan iz SS motorja ostali (nakedi) pa so izdelani tako, da se lazje in bolj uporabniku prijazno peljejo(in tudi se kot sem ze napisal)

 

Tuono(vsaj moj Factory) je na momente pretrd, preveč bremza in je neudoben za peljat, ampak men je to všeč...

 

Sploh zdej k spet dela :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aregat je boljsi samo če si ljubitelj V2 motorjev, drugace je obupen ropotavnik... :blush:

CB 1000 je kot bi imel Elektro motor gor na motor prsraufan, popolno.... dolgočasno :ninja:

To je tko kot bi se krega kera baba je boljsa... brez veze.

 

Vse je dobr :)

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOOO matr. :kva2:

 

Sej nism napisal da je dan dober noč pa zanič, pisuka a je zmer treba se je..t kdo ma daljsiga.

 

Tuono nima nič (0) skupnega z CB1000R Z-1000 in podobnimi nakedi (razen da pade v skupino nakedov).

In to je zato ker je Tuono izpeljan iz SS motorja ostali (nakedi) pa so izdelani tako, da se lazje in bolj uporabniku prijazno peljejo(in tudi se kot sem ze napisal)

 

Tuono(vsaj moj Factory) je na momente pretrd, preveč bremza in je neudoben za peljat, ampak men je to všeč...

 

Sploh zdej k spet dela :evilgrin:

pol pa tk povej, da te razumemo. :004

a da kdo tuno za probat? :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aregat je boljsi samo če si ljubitelj V2 motorjev, drugace je obupen ropotavnik... :blush:

CB 1000 je kot bi imel Elektro motor gor na motor prsraufan, popolno.... dolgočasno :ninja:

To je tko kot bi se krega kera baba je boljsa... brez veze.

 

Vse je dobr :)

 

CB1000R ima dovolj ostalih tezav, sam agregat je cisto vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CB1000R ima dovolj ostalih tezav, sam agregat je cisto vredu.

še bolš bi bil če ga ne bi tikal..pa zavor..pa vzmetenja..pa okvirja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred Tuonom sem gledal za CB1000R, res lep motorček. Samo kaj ki japonci morajo osiromašit agregat in šparat na amortizerjih. Da ne govorimo o teži motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred Tuonom sem gledal za CB1000R, res lep motorček. Samo kaj ki japonci morajo osiromašit agregat in šparat na amortizerjih. Da ne govorimo o teži motorja...

€€€€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

€€€€

In ko potegneš črto je CB z ABS-om in brez vsega ostalega 11k €.

Z1000 z ABS in brez ostalega 12.5k €.

Tuono APRC pa 14k €z vsem. Tako zelo velika razlika v ceni pa spet ni a ne, sploh ker je ena APRC, najbrz lanski letnik na anetu za 12k € ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko potegneš črto je CB z ABS-om in brez vsega ostalega 11k €.

Z1000 z ABS in brez ostalega 12.5k €.

Tuono APRC pa 14k €z vsem. Tako zelo velika razlika v ceni pa spet ni a ne, sploh ker je ena APRC, najbrz lanski letnik na anetu za 12k € ...

 

Pa jebemtiš, sej vse lepo in prav, sam kaj ko je grom tak grd :(

 

Da ne govorimo o tanovi, k je glih tak, kukr da bi bejbo na nudistični plaži gledal v kopalkah

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko potegneš črto je CB z ABS-om in brez vsega ostalega 11k €.

Z1000 z ABS in brez ostalega 12.5k €.

Tuono APRC pa 14k €z vsem. Tako zelo velika razlika v ceni pa spet ni a ne, sploh ker je ena APRC, najbrz lanski letnik na anetu za 12k € ...

tut cbjko dobiš lanski letnik za 9 do 9,5k in zja lanski letnik za cca 10k, kar še vedno pomeni cca 2k razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je recimo novi grom zelo lep motor. Lepsi kot CB1000, kaj sele kak Z ali pa FZ ...

zato pa obstaja več različnih motorjev... meni  pa ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko potegneš črto je CB z ABS-om in brez vsega ostalega 11k €.

Z1000 z ABS in brez ostalega 12.5k €.

Tuono APRC pa 14k €z vsem. Tako zelo velika razlika v ceni pa spet ni a ne, sploh ker je ena APRC, najbrz lanski letnik na anetu za 12k € ...

 

sam eno pametno vzmetenje je takoj 2€ pa ni treba da je ohlins. in kot so že mnogokrat povedali, japonci šparajo pr vsem, sam pr kilah ne. pa tudi naj se gre za bilokater naked japonske izdelave se ga oglašuje kot direktno "žlahto" ss mašinami, pa je oster samo izgled. špara se tako pr agregatu, kot okvirju in elektroniki. kaj recimo en kawasaki stane dat na armaturko prikazovalnik prestav za katerega ima že sama mašina v menjalniku senzor??? tega človek enostavno ne more razumet. al pa majo un ktrc pa je samo za ninjo. zakaj? ponudi ga še ostalim, pa če kdo hoče nej vzame. samo tle je ta logika, nujno ni da majo. zato nej štejejo prestave. 

 

in kot pravi krucymucy za tistega jurja in pol več dobiš veliko več motorja.

 

pr tuono ne gre za filozofijo kaj rabiš (pa še tisto dejmo jim dat najbolj osnovno, če hočejo kej več nej kupijo ss), ampak kaj vse ti lahko ponudimo. sej tudi pr avtu rabiš twingota se pa rajš voziš v m5. kako že pravijo od viška glava ne boli.

 

glede lepote je pa to po moje popolnoma brezpredmetno. eni majo motor za gledat eni za poslušat, tretji pa za se peljat, in k se voziš je prav vseeno kakšen je. meni je ta nov všeč, prejšnji pa res ne preveč (mela ga ne bi ker je zame ful too much zverina, mogoče tega ta novega na baby program bi zapeljala kak krog). 

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa jebemtiš, sej vse lepo in prav, sam kaj ko je grom tak grd :(

 

Da ne govorimo o tanovi, k je glih tak, kukr da bi bejbo na nudistični plaži gledal v kopalkah

se oglaša nekdo ki vozi Z750 in je nanjga zmetal kolk €€€ da ti je vsaj približno všeč? pelje se pa še vedno kot sekret..pa brez zamere..samo tako pač je..

 

Čika..stara tuono se pelje toliko lepše kot tvoja daytonca da bolš da ne probaš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se oglaša nekdo ki vozi Z750 in je nanjga zmetal kolk €€€ da ti je vsaj približno všeč? pelje se pa še vedno kot sekret..pa brez zamere..samo tako pač je..

 

Čika..stara tuono se pelje toliko lepše kot tvoja daytonca da bolš da ne probaš ;)

jst sm se z mojo že oženla, je pa hitrejša polovica v fazi ločitve od japanerja pa bomo vidli kej bo pršlo k hiši. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se z mojo že oženla, je pa hitrejša polovica v fazi ločitve od japanerja pa bomo vidli kej bo pršlo k hiši. 

sej nism reku da menej..sam ko govoriš da te je strah..da je prehuda..sej nima knof on/off za gas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če bo prilika bom poskusla. upam da ne nrdim kake škode :blush: 

p.s. zdej tudi daytona nima tolko on off efekta ker ji je en ketno nategnu :dry:  novo bo treba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se oglaša nekdo ki vozi Z750 in je nanjga zmetal kolk €€€ da ti je vsaj približno všeč? pelje se pa še vedno kot sekret..pa brez zamere..samo tako pač je..

 

Čika..stara tuono se pelje toliko lepše kot tvoja daytonca da bolš da ne probaš ;)

 

Sorry k sm ti puhnu na dušco. Hvala bogu, da Z750 obstaja, ker drugače bi cel forum bil dolgočasen.

 

Očitno ti še zdej ni jasno zakaj vse stvari šraufam gor in nekatere dol...pa se ne bi več ponavljal ker se mi zdi, da sem se že prevečkrat...

 

In ubistvu sploh nisi mel neke prave podlage da se spotikaš ob to moje glasno razmišljanje, ker če nisi razmislil, na Tuono lahko še nevem koliko dnarja vržeš, pa nikoli ne bo zgledal lepo, še najmanj pa nakedbike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!