Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Priporočene objave

Objavljeno

Sorry k sm ti puhnu na dušco. Hvala bogu, da Z750 obstaja, ker drugače bi cel forum bil dolgočasen.

 

Očitno ti še zdej ni jasno zakaj vse stvari šraufam gor in nekatere dol...pa se ne bi več ponavljal ker se mi zdi, da sem se že prevečkrat...

 

In ubistvu sploh nisi mel neke prave podlage da se spotikaš ob to moje glasno razmišljanje, ker če nisi razmislil, na Tuono lahko še nevem koliko dnarja vržeš, pa nikoli ne bo zgledal lepo, še najmanj pa nakedbike...

 

potrjuješ moje domneve..še enkrat več..over&out..

Objavljeno

sam eno pametno vzmetenje je takoj 2€ pa ni treba da je ohlins. in kot so že mnogokrat povedali, japonci šparajo pr vsem, sam pr kilah ne. pa tudi naj se gre za bilokater naked japonske izdelave se ga oglašuje kot direktno "žlahto" ss mašinami, pa je oster samo izgled. špara se tako pr agregatu, kot okvirju in elektroniki. kaj recimo en kawasaki stane dat na armaturko prikazovalnik prestav za katerega ima že sama mašina v menjalniku senzor??? tega človek enostavno ne more razumet. al pa majo un ktrc pa je samo za ninjo. zakaj? ponudi ga še ostalim, pa če kdo hoče nej vzame. samo tle je ta logika, nujno ni da majo. zato nej štejejo prestave. 

 

in kot pravi krucymucy za tistega jurja in pol več dobiš veliko več motorja.

 

pr tuono ne gre za filozofijo kaj rabiš (pa še tisto dejmo jim dat najbolj osnovno, če hočejo kej več nej kupijo ss), ampak kaj vse ti lahko ponudimo. sej tudi pr avtu rabiš twingota se pa rajš voziš v m5. kako že pravijo od viška glava ne boli.

 

glede lepote je pa to po moje popolnoma brezpredmetno. eni majo motor za gledat eni za poslušat, tretji pa za se peljat, in k se voziš je prav vseeno kakšen je. meni je ta nov všeč, prejšnji pa res ne preveč (mela ga ne bi ker je zame ful too much zverina, mogoče tega ta novega na baby program bi zapeljala kak krog). 

očitno razlika v ceni 2-3jurčke mnogo pomeni, ne glede kakšno šparanje to prinese s sabo za kupca,pilota motorja. sicer bi se od litrskih nakedov prodajali samo duki pa tune pa kak duče...a ne? mogoče pa kupci Zjev, CBjk, FZjk in podobnega "sranja" za užitek (alpa za zadovoljitev ega) pri vožnji motorja ne potrebujejo(mo)/zahtevajo(mo) vseh vrhunskih komponent, se zadovoljijo(mo) s povprečnimi in se še vedno peljejo(mo). ljudje smo si različni.

se pa strinjam, da od viška ne boli glava, včasih pa boli denarnica :blush: .

Objavljeno (popravljeno)

Malo ste šli predeleč z primerjavami z750 in Tuono :) Če mene vprašate imajo italijani, avstrijci, nemci DUŠO ki je japonci ne bodo nikoli imeli. Koliko aprilij srečate na cesti in koliko kawasakijev? Torej to lahko pomeni samo dvoje. Al so aprilije izumrle ker so tako slabe al pa je pač nima vsak ˝tadrugi˝ kakor npr yamaho, kawasakijia, hondo. Je pač specifičen motor kakor vsi ostali eno in dvocilindrci. Pač plačaš tistih par € več, sam pa vsaj nekaj imaš.

 

Kolega je prodajal cbr600 2006. V ponudbo je dobil rsv1000mille 2003 pa nekaj malega denarja. Pa je reku ajde, res je že bil sit cbrke ki se je ni mogu rešit. No in nauk. Prjatu ni mogu vrjet kako je ta motor odlično vozen, zvok bombnika, navora za konja ubit. (napram CBR)

 

Dokler ne greš z motorja ki ima 4x v liniji ne moreš vedet kaj ti ponuja V2. Zame osebno, čisto po pravici je Yamaha leta mislim da 2009 naredila prvi motor ki mi je hud. R1 z bigbang motorjem. Ni Ducatija, Aprilie, Ktma, Bmwja ki bi meli podoben zvok. Nasplošno cel drugi motor, kokr da bi imeli italijani prste vmes ;))

Popravljeno . Popravil _luke_
Objavljeno

Malo ste šli predeleč z primerjavami z750 in Tuono :) Če mene vprašate imajo italijani, avstrijci, nemci DUŠO ki je japonci ne bodo nikoli imeli. Koliko aprilij srečate na cesti in koliko kawasakijev? Torej to lahko pomeni samo dvoje. Al so aprilije izumrle ker so tako slabe al pa je pač nima vsak ˝tadrugi˝ kakor npr yamaho, kawasakijia, hondo. Je pač specifičen motor kakor vsi ostali eno in dvocilindrci. Pač plačaš tistih par € več, sam pa vsaj nekaj imaš.

 

Kolega je prodajal cbr600 2006. V ponudbo je dobil rsv1000mille 2003 pa nekaj malega denarja. Pa je reku ajde, res je že bil sit cbrke ki se je ni mogu rešit. No in nauk. Prjatu ni mogu vrjet kako je ta motor odlično vozen, zvok bombnika, navora za konja ubit. (napram CBR)

 

Dokler ne greš z motorja ki ima 4x v liniji ne moreš vedet kaj ti ponuja V2. Zame osebno, čisto po pravici je Yamaha leta mislim da 2009 naredila prvi motor ki mi je hud. R1 z bigbang motorjem. Ni Ducatija, Aprilie, Ktma, Bmwja ki bi meli podoben zvok. Nasplošno cel drugi motor, kokr da bi imeli italijani prste vmes ;))

tu ne primerjamo Z750 in cbr600 s tuno, ampak "primerljive"= litrske japonske R4 nakede. razlika v navoru (pa tudi v ostalih komponentah) med čukci in 600/750taki je očitna.

Objavljeno

primerjav in testev se na youtubu ne manjka. vsak pa potem po lastnih željah izbere. 

Objavljeno

Js bi pa dejansko rad tale motor vidu v živo. A je kdo v LJ oz okolici, ki bi ga pokazal? 

 

Brez skrbi, ne bom vprašal za testno vožnjo :)

Objavljeno (popravljeno)

Jest mam 2007...

pa sm iz okolice Ljubljane

Pa je nc ne skrivam :)

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno (popravljeno)

Drugo? generacijo. Se pravi od 2005 do 2011?

 

čaki bobk, da vidiš triumpha - ne boš pol več rabu tuonotov gledat ;)

Popravljeno . Popravil domina
Objavljeno

potrjuješ moje domneve..še enkrat več..over&out..

 

Jaz sem pač povedal, da se mi oblikovno ne dopade, zdej pa da ti pluvaš po Z.ju je pa to tvoj kompleks ne moj. 

 

Toliko hvališ tega groma, pa jokaš za njim, ja za hudiča, zakaj si ga sploh prodal in zakaj si pač ne kupiš drugega, če je tako popoln moped...

 

Sicer pa lahko lahko ma motor že v štartu nevem kakšno opremo, če ne dela srček tako kot treba, je čist vseeno, pa smo spet tle ker moped je za popluvat...

 

Ajde Siks, sva že dva, da bi provala tale popolni motor... =)

Objavljeno (popravljeno)

 

In ubistvu sploh nisi mel neke prave podlage da se spotikaš ob to moje glasno razmišljanje, ker če nisi razmislil, na Tuono lahko še nevem koliko dnarja vržeš, pa nikoli ne bo zgledal lepo, še najmanj pa nakedbike...

 

:cry:  :cry: Men je pa tko lep :kva2:

Ajde fantje(in punce :) ) vozt ne komenterat, k smo spet pr tem kdo ma daljsiga pa kera baba je lepsa...

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno (popravljeno)

:cry:  :cry: Men je pa tko lep :kva2:

Ajde fantje(in punce :) ) vozt ne komenterat, k smo spet pr tem kdo ma daljsiga pa kera baba je lepsa...

Dobr ni grd ko smrt, sam da bi imel jaz toliko možnosti, kot jo imajo dizajnerji pri apriliji, ajme meni :D

 

Je treba vzet v zakup da je full (preveč - zame, samo moje mnenje) izpeljana iz RSV.jke, vsaj za moje pojme, se preveč trudi nekako loviti linijo oblečene sestre...in pol se človek vpraša zakaj bi sploh imel slečen moped, ki je dejansko sličen oblečeni verziji, če vam ni jasno o čem nakladam, si dejte pred sabo sliko Tuonoa in RSV, pa vam bo jasno.

 

...in zdej se najdejo biseri, ja pa veš, pa sediš bolj pokončno, pa drža ni tako prisilna, pa bla bla bla, ja kaj pa boš ta moped uporabljal za resna potovanja? A ga ni mal škoda za kufre vozit? Za na pisto tudi ni, sploh vsi že skoraj poklicni dirkači na grobniku k jim je važna vsaka tisočinka...Se pravi je glih za na cesto, kjer je omejitev 90 - 50, in za to rabim dvajset batne zavorne čeljusti?, a Ohlins dejansko rabim za naše zjebane ceste? Kjer prej zviješ feltno kot koristiš vzmetenje do konca?

Sto ljudi sto čudi, vsak naj s svojim denarjem dela kar če, tako kot vam gre v nos koliko jaz zmečem za mojega, tako isto za Kmeta k ma pri bajti en miljon motorjev, ja pa kaj. 

 

Pa še za vse tiste komentarje, ja naked bi moral biti direktna slečena cestna različica, bla bla bla

 

Pa kdo za hudiča bi kupil Ninjo, ki bi imela z boka mal odrezane plastike? ajde dvignite roke, da vas vidim.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)

Sej pomoje se gre bolj za komponente kot pa to plastiko ane :)

 

A prav mislim če rečem da se Tuono kupi predvsem zaradi česa drugega, kot pa plastike? Se pravi glede na tvoje vprašanje;

 

 

 

Pa kdo za hudiča bi kupil Ninjo, ki bi imela z boka mal odrezane plastike? ajde dvignite roke, da vas vidim.

Bi jaz odgovoril; tisti ki hoče široko belanco in upright pozicijo z istimi komponentami kot ninja :)

 

Pa sej kot sem reku, ko sem prvič vidu Tuono sem si mislu 'lol'. Pol pa nekako začneš sestavljat detajle pa se kr izide :)

 

Se pa strinjam s tabo glede neizkoriščenosti komponent na naših cestah. Osebno se pa sploh ne vidim v ležeči poziciji, pa če je to neresno al pa resno potovanje. Po defaultu pač ne :)

Popravljeno . Popravil bobk56
Objavljeno

čaki bobk, da vidiš triumpha - ne boš pol več rabu tuonotov gledat ;)

 

Ja sej, v ožjem izboru je 'bil' tut triumph, sam un Sprint ST :) 

Objavljeno (popravljeno)

Sej pomoje se gre bolj za komponente kot pa to plastiko ane :)

 

A prav mislim če rečem da se Tuono kupi predvsem zaradi česa drugega, kot pa plastike? Se pravi glede na tvoje vprašanje;

 

 

Ja sej tle je debata, ker pač nekateri ne razumemo zaradi česa se kupi? Sej lepo da vleče, pa ropota, pa sej ostali mopedi tudi, sej cestna verzija zgleda lepa, sam delala pa ne bo nikoli tako dobro kot Japonc, glih v tem je finta. Vsi vemo, kakšne težave imajo Aprilie...se pravi kupiš moped za 14k€, ampak še vseeno ne veš kako bo delal, ker vse preveč naokol krožijo debate, kaj vse crkne. Men se tle enostavno ne izzide računica.

Isto kot Alfa ne bo nikoli Audi, ali pa kateri koli drug avto...vsi crkujejo, eni malo manj, drugi malo več, kakršno preteklost si imel, te zaznamuje tudi v prihodnost. 

 

Zato pa se vedno odločamo za tisto kar nam igra srce in prav je tako, prav je pa tudi to, da se pove kaj katerega kaj moti, ne pa da določeni otesanci svoj ego kažejo z nepotrebnimi komentarji in se lovijo na bilke ki so brez kakršne koli korenine.

 

Nikoli ni dobro imet popolnega mopeda, ker pol nimaš več kaj predelovat :P

 

vilver-aprilia-tuono-sti.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Zdej pa morem js uprašat nekaj, ker to me že res dolgo zanima. Vsi to veste ampak meni pa noče noben povedat.

KAKŠNE TEŽAVE IMA APRILIA?

Zanima me kaj crke, pri cca katerih kilometrih, kolko stane nov del in kolko stane delo.

 

Glede na to da vsi to veste, nebi smel bit problem odgovorit.

 

No, gospoda, razsvetlite me.

Objavljeno (popravljeno)

Zdej pa morem js uprašat nekaj, ker to me že res dolgo zanima. Vsi to veste ampak meni pa noče noben povedat.

KAKŠNE TEŽAVE IMA APRILIA?

Zanima me kaj crke, pri cca katerih kilometrih, kolko stane nov del in kolko stane delo.

 

Glede na to da vsi to veste, nebi smel bit problem odgovorit.

 

No, gospoda, razsvetlite me.

 

Pa si ziher, da ti bo kdo to povedal? Tle nič ne crkne, to je popoln moped, še nisi razbral...

 

Sicer pa nevem kaj se toliko obremenjuješ, sej maš italijo sam da stopiš iz bajte, deli so pocen, pa če bo treba vsak teden novo mašino montirat :P..hec mora bit. Te zna pa kr presenetit veš, zdej sploh k boš šel iz Z.ja...ko nuč pa dan, haha

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

Eh sm mislu da ti veš. Očitno sem narobe razumel kar si zgoraj napisal.

 

Kaj mi pa predlagaš?

Objavljeno

AP

Eh sm mislu da ti veš. Očitno sem narobe razumel kar si zgoraj napisal.

 

Kaj mi pa predlagaš?

Pa par osnovnih hib vem, to kar se je pisalo po temi in kar mi je danes mehanik povedal (je glih mel na servisu RSV.jko katero je servisiral za moto hit, ce bo katerega BTW zanimalo)

Sicer ti pa predlagam, da ostanes kar na vodni postelji, to kar sta do zdej planirala s Ciko.

Objavljeno

Kolkr jst vem regler in težave s števcem, saj mašina mora delat, saj je le avstrijska.

 

Drugač mam pa Zja, vozil sem pa tudi tuono 2006letnik. En dan jo bom imel. Bi bila pa mogoče to skoraj bolj debata za v V2 - I4 temo, saj sta motorja kot dan in noč. Aja pa smo spet tam...

Objavljeno

Kolkr jst vem regler in težave s števcem, saj mašina mora delat, saj je le avstrijska.

 

Drugač mam pa Zja, vozil sem pa tudi tuono 2006letnik. En dan jo bom imel. Bi bila pa mogoče to skoraj bolj debata za v V2 - I4 temo, saj sta motorja kot dan in noč. Aja pa smo spet tam...

od aprilie bi bil za primerjavo z Z750 shiver oz modeli z 750 V2. nikakor pa tuono.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolkr jst vem regler in težave s števcem, saj mašina mora delat, saj je le avstrijska.

 

Drugač mam pa Zja, vozil sem pa tudi tuono 2006letnik. En dan jo bom imel. Bi bila pa mogoče to skoraj bolj debata za v V2 - I4 temo, saj sta motorja kot dan in noč. Aja pa smo spet tam...

sej res, zakaj pa japonci ne delajo več V2 mašin (no saj jih itak nikoli niso zelo množično, pa vseeno)?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!