Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

Razmišljam o menjavi filtra za K&N na Kawasakiju VN900. Nisem pa zasledil podatka, na koliko kilometrov se čisti. Ali je to enako kot v navodilih proizvajalca motorja ali na kak drug interval? V podatki K&N sem zasledil, da se čisti delo do 50.000 milj, kar je okoli 80.000 km, življenska doba pa naj bi bila milijon milj.

 

Pa še vprašanje: K&N filter zgleda takole (vsaj po slikah na spletu)51ix6g0AHeL._SY300_.jpg

 

Originalni pa je takle:11013-0015.jpg

 

Nisem pa še videl K&N v živo.

Sliki, ki si ju prilepil nista za isti model motorja!! Preden kupiš dobro poglej! Čiščenje je potrebno ko je filter umazan. Vidiš po barvi iz rdeče barve bo ratal filter črne barve. Pri meni se čisti na približno 15k; pri avtomobilu še enkrat več. Najbolj se zasvinja v spomladanskem času  :hmm:

Na 50k milj se čisti, če voziš v ekstremno čistem okolju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK Hvala, bom verjetno zamenjal. Pri Lojzu imajo sedaj 20% popusta pa pride 56 €. Navadni stane okoli 31 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pogledal v Sloveniji za filtre? Vprasi tukaj in mogoce dobis popust do 56€, ce ni celo cenej  M.A.J. KLUB & JEFRA RACING 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas stanejo okoli 60 €. Morda bi s popustom prišel na isto, sam mi je Lojz bliže. Sem ga pa našel na Amazonu za 37 $ z brezplačno dostavo (po Ameriki). Ko pa napišeš, da si iz Evrope pa je cena 57 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas stanejo okoli 60 €. Morda bi s popustom prišel na isto, sam mi je Lojz bliže. Sem ga pa našel na Amazonu za 37 $ z brezplačno dostavo (po Ameriki). Ko pa napišeš, da si iz Evrope pa je cena 57 €.

 

Še nekaj obveznega branja - Air filter filtration test  ...

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, zanimivo branje. Pa še nekaj sem se spomnil iz Furijeve uganke o jagodah.

 

Če en filter zadrži 99% vseh delcev, drugi pa "le" 98%, potem je drugi filter "enkrat" slabši, saj prepušča dvakrat toliko nečistoč kot prvi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgdaj pa je BMW BOMBNIK :hmm:  ! ! Jajc od jajc in glej,da NEPOZABIŠ ta post zbrisat !

Po želji me daš lahko spet mal na hladno ! !  saj forum itak samo občasno pogledam,odgovore pa pošljem samo še na Pm .

oooooo pozdravljen! ti si se ziv? zena in otroci ok? delavnica in hisa se stojita?

aroganten in zaljiv si se kot vedno, tako da sklepam, da vse stima. pa babnca te tut povoha ne vec, po tvojem tonu sodec.

 

lep dan zelim.

 

Razmišljam o menjavi filtra za K&N na Kawasakiju VN900. Nisem pa zasledil podatka, na koliko kilometrov se čisti. Ali je to enako kot v navodilih proizvajalca motorja ali na kak drug interval? V podatki K&N sem zasledil, da se čisti delo do 50.000 milj, kar je okoli 80.000 km, življenska doba pa naj bi bila milijon milj.

 

Pa še vprašanje: K&N filter zgleda takole (vsaj po slikah na spletu)

 

Originalni pa je takle:

 

Nisem pa še videl K&N v živo.

kot je ze nedko omenil, najbrz nista za enak model. k&n filter kot zamenjava originalnega pase kot ata na mamo. zamenjas in dela.

vzdrzevanje je pa subjektivna stvar vsakega posameznika odvisna od okolja v katerem se vozis do nacina voznje. stage III odprta dvojna filtra sta morala vsaj na 8000 km na ciscenje/oljenje, medtem ko filter v originalnem airbox zdrzi znatno vec. najbolje, da ga pogledas vsakih 10k km. ko je siv ali ko ne vidis vec rdecega olja bo pocasi cas za ljubezenske geste. ko je crn je ta cas ze mimo. kot receno odvisno od pogojev in nacina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, zanimivo branje. Pa še nekaj sem se spomnil iz Furijeve uganke o jagodah.

 

Če en filter zadrži 99% vseh delcev, drugi pa "le" 98%, potem je drugi filter "enkrat" slabši, saj prepušča dvakrat toliko nečistoč kot prvi.

hmnja, kot vedno, odvisno. 100% fitracije prakticno in za razumno ceno ni mogoce dosecti. nekaj gre vedno skozi pri filtrih katere uporabljamo, ce nic drugega umazan zrak; in ze sam izraz "umazan" ti vse pove. tudi mikrodelci so umazanija, ki v dovolj velikih kolicinah najeda strukturo snovi. tako da je 98 ali 99% filtracije cisto dovolj za vsakdanje potrebe nasih superpreciznih rocnograjenih unikatov. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem naredil servis na 40000km na mojem triumphu tiger 955i.menjl svečke.olje in oljni filter.

zračnega sem pa hotel pa ga niza dobit.

zab par milimetrov po širini zmanjka filtru od fiat seicento.razmišljal sem že da bi zatlačil nekako peno okoli okvirčka da bi to držalo.

zanima me če ima že kdo kakšne izkušnje s tem .

novega bo treba sicer naročiti in stane 30 funtov.

ali pa mogoče ko pozna kakšno trgovino v okolici ljubljane da bi se dalo dobiti ta filter.

 

lp robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Eno vprašanje:

čistil sem zračni filter K&N

Seveda sem ga na koncu naoljil z kn oljem v spreju in to izdatno. Nakar sem na netu zasledil, da ni priporočljivo preveč naoljiti filtra. 

Naj povem, da sem ga po obeh straneh dobro naoljil (nasprejal), seveda ni teklo olje ven, ampak je bombaž vse lepo vpil, ter plastiko okrog filtra s čisto krpo obrisal.

 

Kakšne imate kaj prakse s čičenjem in oljanjem KN filtra?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje:

čistil sem zračni filter K&N

Seveda sem ga na koncu naoljil z kn oljem v spreju in to izdatno. Nakar sem na netu zasledil, da ni priporočljivo preveč naoljiti filtra. 

Naj povem, da sem ga po obeh straneh dobro naoljil (nasprejal), seveda ni teklo olje ven, ampak je bombaž vse lepo vpil, ter plastiko okrog filtra s čisto krpo obrisal.

 

Kakšne imate kaj prakse s čičenjem in oljanjem KN filtra?

 

Jaz sem začel prakticirati, da ga nasprejam samo še iz prve strani. Itak potem zračni tok potegne olje preko mrežice tudi na drugo stran. Airbox izgleda od znotraj potem dokaj nezamaščen in čist.

Sicer pa pri nas drekpumparjih (beri boxerjih) tudi če bi zlil liter olja na filter, mopi še pogruntal nebi - je pač olježderač po naturi :OK:

Aja pa letos sem svojga K&N očistil šele po kakih 18K prevoženih km in je motor po tem posegu zadihal kot prerojen. Žal sem se tega lotil šele po povratku iz Dolomitov, kjer je bilo že čutiti, da ni bilo prave sape na vzponih ob polni obremenitvi. No naslednje čiščenje pa ko bo nastopil zimski moto spanec.

 

Evo toliko iz moje prakse.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ne trik, ki velja predvsem če maš olje v flaški ne v sprayu. Daš filter v vrečko notr naliješ mal olja in vrečko z filtrom pregneteš. Se olje fino razporedi in filter ga vsrka ravno toliko kot ga lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ne trik, ki velja predvsem če maš olje v flaški ne v sprayu. Daš filter v vrečko notr naliješ mal olja in vrečko z filtrom pregneteš. Se olje fino razporedi in filter ga vsrka ravno toliko kot ga lahko.

Dobra, tako tud jst delam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a vi k&n filtre pucate al kaj ???  jst ga nism pipnu 25000lm...pred daljšo furco sem ga pa pogledal pa eno suho oso pa eno muho dol stresel pa nazaj zaprl... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thumper usaj namaž ga če ga že ne spucaš

imam samo grafitno mast pa ketn sprej..ne eno ne drugo mi ne sede dat na filter..drugače pa je moje mnenje tako - dokler se ne pozna na porabi in performansah je u redu.. sicer pa je tako . bolj je zabasan manj svinjarije gre skozi  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bol kot je suh- več svinarije gre skoz.. tko da ja.. maži :D

s primernim sredstvom seveda

triumph je itak tak jajc da povsod olje okol leti..evo še ena skrb manj - mazanje filtra ... še lovilec moram naredit za olje pa na ketno speljat  .. scotch ojler mu bom rekel ... mal off topic sam kaj hočem če je pa vse skupaj povezano v zaključeno celoto..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Danes me nekdo navdušu nad športnim zračnim filtrom k&n, mal sem si sicer na hitro preletu tole temo, ampak 17 strani je res preveč :D.

Vglavnm tisti ki jih imate, zanima me sprememba po zamenjavi z orginalnim ....... larifari o povečanju moči, manjši porabi itd. me niti ne zanimajo, neb blo pa slabo, če bi kaj takega sdržalo :D, meni je bitno, če se pozna razlika v zvoku, mislim če je to opazno oz. slišno tudi pod čelado? :) Vem pa tud da jih je treba vsake tolko spucat pa naoljit :) Morda še kje se jih pri nas dobi najcenej, ali ijh te naše moto štacune določene tud prodajajao, pa je morda bolje počakat na kak božičkov popust :grim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes me nekdo navdušu nad športnim zračnim filtrom k&n, mal sem si sicer na hitro preletu tole temo, ampak 17 strani je res preveč :D.

Vglavnm tisti ki jih imate, zanima me sprememba po zamenjavi z orginalnim ....... larifari o povečanju moči, manjši porabi itd. me niti ne zanimajo, neb blo pa slabo, če bi kaj takega sdržalo :D, meni je bitno, če se pozna razlika v zvoku, mislim če je to opazno oz. slišno tudi pod čelado? :) Vem pa tud da jih je treba vsake tolko spucat pa naoljit :) Morda še kje se jih pri nas dobi najcenej, ali ijh te naše moto štacune določene tud prodajajao, pa je morda bolje počakat na kak božičkov popust :grim.

nč od tega opazla. ne pr moči ne pr glasu. zame je edina prednost, da mi ni treba zračnega filtra kupovat vsako leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se pozna na zvoku ponavadi malo globlji zvok nekaj minimalnega bi se moralo poznati na moči čeprav če hočeš športen filter izkoristit je treba zamenjati tudi komplet avspuh s tem pridobiš večjo pretočnost plinov skoz motor 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se pozna na zvoku ponavadi malo globlji zvok nekaj minimalnega bi se moralo poznati na moči čeprav če hočeš športen filter izkoristit je treba zamenjati tudi komplet avspuh s tem pridobiš večjo pretočnost plinov skoz motor

mamo zdej za dat na tuonaco pipercross pa bom prou pozorna ce je bolk glasno. ker pr meni se res ne spomnem da bi blo kek razlike. itak pa jst stalno poslusam "vlečenje zraka" ker ga cuka pr nosu notr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga imam na hondi accord in na vulcanu 1700... ja pozna se!  Poraba je padla za cca 2 deci, izboljšal se je navor in moč... Pri zvoku pa nisem opazil kake spremembe, razen po menjavi rorov... In čisto konkretno:

 

Na vulcanu z originalnim filtrom in auspuhom: 6. prestava min 85 kmh, max 165 kmh, povp poraba (izmerjena) 5,5 - 6l

z k&n in cobra oval slip on: 6. prestava min 70 kmh, max 183 kmh, izmerjena povprečna poraba med 5,2 in 5,6 l... in veliko živahnosti za deklariranih 73 ks in 130 nm - merit pa nisem dal, koliko jih je prikopitljalo zraven...

 

Jaz priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!