thumper Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Danes me nekdo navdušu nad športnim zračnim filtrom k&n, mal sem si sicer na hitro preletu tole temo, ampak 17 strani je res preveč . Vglavnm tisti ki jih imate, zanima me sprememba po zamenjavi z orginalnim ....... larifari o povečanju moči, manjši porabi itd. me niti ne zanimajo, neb blo pa slabo, če bi kaj takega sdržalo , meni je bitno, če se pozna razlika v zvoku, mislim če je to opazno oz. slišno tudi pod čelado? Vem pa tud da jih je treba vsake tolko spucat pa naoljit Morda še kje se jih pri nas dobi najcenej, ali ijh te naše moto štacune določene tud prodajajao, pa je morda bolje počakat na kak božičkov popust :grim. pri mojem spremembe v zvoku - ja pod čelado nič .. performanse po sami menjavi - eeee v promilah... ko pa sem zamenjal lonce s katalizatorji za originalne brez katalizatorja - oo jaaa .. motor je zadihal kot je treba - popravkov na ECU ni bilo potrebno izvesti .. poraba - v enakomerni vožnji na daljšo relacijo padla ... semaforji , promet , stalna pospeševanja - narasla poraba .. sam se vsaj premakne in se zavrti lepo do blokade , katero sedaj pokaže nekih cca.100-150 obratov višje . pozna se tudi pri pridobivanju hitrosti v zadnji prestavi od 120 naprej - se mi zdi da se mu pozna kak konj ..več kot tri pa dvomim... mogoče pri res nizkih obratih malce bolj nemiren tek kot prej.. po dobrih 30,000km s tem filtrom - pokažem tomažu (maj - domžale) pa prav če ga hecam s čiščenjem k je kot nov ..sem ga samo nazaj vtaknil pa gasaaa... kar rabi bit naoljen - ja men ga ni treba k se sam olji preko odduška z mašine - baje optimalno ... nč od tega opazla. ne pr moči ne pr glasu. zame je edina . tebi bi se moralo poznat na letni povprečni hitrosti ...
cikadina Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 pri mojem spremembe v zvoku - ja pod čelado nič .. performanse po sami menjavi - eeee v promilah... ko pa sem zamenjal lonce s katalizatorji za originalne brez katalizatorja - oo jaaa .. motor je zadihal kot je treba - popravkov na ECU ni bilo potrebno izvesti .. poraba - v enakomerni vožnji na daljšo relacijo padla ... semaforji , promet , stalna pospeševanja - narasla poraba .. sam se vsaj premakne in se zavrti lepo do blokade , katero sedaj pokaže nekih cca.100-150 obratov višje . pozna se tudi pri pridobivanju hitrosti v zadnji prestavi od 120 naprej - se mi zdi da se mu pozna kak konj ..več kot tri pa dvomim... mogoče pri res nizkih obratih malce bolj nemiren tek kot prej.. po dobrih 30,000km s tem filtrom - pokažem tomažu (maj - domžale) pa prav če ga hecam s čiščenjem k je kot nov ..sem ga samo nazaj vtaknil pa gasaaa... kar rabi bit naoljen - ja men ga ni treba k se sam olji preko odduška z mašine - baje optimalno ... tebi bi se moralo poznat na letni povprečni hitrosti ... mah sej mogoče se res kej pozna, samo to bi mogu najprej dat standardnega notr, pa original auspuh gor, se it peljat, pol pa drug filter, pa auspuh pa se spet it peljat. tko da če sred zime menjaš se niti ne spomneš kako je šlo prejšnjo sezono. itak da začetk sezone se ti zdi da fullll gre. igor0203 1
igor0203 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Zanimivo pa je, da po tujih forumih ne ugotavljajo razlik med navadnim (OEM) ter športnim filtrom... razen tega da čez športnega pride več umazanije ter to da jih ne rabiš menjavat. maus 1
cikadina Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 lahko pa kdo poskusi, če je kej več razlike še z MWR filtri, al pa bmc, pipercross. Sicer kolkor sm jst gledala, treba dat skor na dyno da vidiš če je kej razlike ludiluka 1
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Kot pravi Ferek, malce bolj globok glas, motor lepše zadiha, mogoče malce manjša poraba, to je pa tut vse. Edini dobiček, namesto, da vsakih 20kkm kupiš nov zračni filter, tega samo očistiš in naoljiš. Se pravi, po dveh menjavah (čiščenjih) je šele pokrita investicija .
thumper Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Kot pravi Ferek, malce bolj globok glas, motor lepše zadiha, mogoče malce manjša poraba, to je pa tut vse. Edini dobiček, namesto, da vsakih 20kkm kupiš nov zračni filter, tega samo očistiš in naoljiš. Se pravi, po dveh menjavah (čiščenjih) je šele pokrita investicija . na boniju po 30,000km - naolji se sproti iz odduška ...lep in po občutku še zmeraj enako pretočen kot prej... airbox brez uazanije / prašnatih delcev... po nasvetu starega mačka - poglej naslednjič na 60-70000km ... al pa očisti pri 100,000km ... kakšna je torej računica?
ludiluka Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 mamo zdej za dat na tuonaco pipercross pa bom prou pozorna ce je bolk glasno. ker pr meni se res ne spomnem da bi blo kek razlike. itak pa jst stalno poslusam "vlečenje zraka" ker ga cuka pr nosu notr. Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor DAMI34 1
cikadina Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 (popravljeno) Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor no dej a maš kak posnetek prej in pole? to je po moje pr vsakmu drgači, sej vidiš ferku se je skor marija prkazal k je filter zamenju. Popravljeno November 5, 2014. Popravil cikadina
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 na boniju po 30,000km - naolji se sproti iz odduška ...lep in po občutku še zmeraj enako pretočen kot prej... airbox brez uazanije / prašnatih delcev... po nasvetu starega mačka - poglej naslednjič na 60-70000km ... al pa očisti pri 100,000km ... kakšna je torej računica? Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€ K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm
cikadina Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€ K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm čistilo ti bo ostalo še za naslednji motor, sej ne porabiš prou dosti. tko da recimo da se zadeva splača, sploh pa je marsikdo vesel, da je en bombonček mopedku prvošču
ludiluka Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 čistilo ti bo ostalo še za naslednji motor, sej ne porabiš prou dosti. tko da recimo da se zadeva splača, sploh pa je marsikdo vesel, da je en bombonček mopedku prvošču Dej za foro vžgat z originalnim filtrom pol brez filtra in s športnim filtom drugače pa nimam nobenega posnetka
cikadina Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Dej za foro vžgat z originalnim filtrom pol brez filtra in s športnim filtom drugače pa nimam nobenega posnetka original je šel v večna smetišča že ene dve leti nazaj, še enga pa samo zarad tega pa res ne bom kupovala. brez pa ne mislim užigat, bog ti vedi kje mam zataknjenega še kakšnega žužka v "air ductu", nism bla tolk pridna da bi ga šla pucat igor0203 1
ferek Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 jaz sem menjal sredi sezone, tako da sem takoj opazil znatno razliko... Res pa je, da hkrati z rori, tako da vprasanje, kaj bi prinesla samo menjava filtra... osebno menim, da pri mocnejsih motorjih z veliko konusnico ni tako opazne razlike, kot pri 73ih, ki premikajo 380 kilskega kruzerja.... Financno pa dvomim da se izplaca... originalni filtri se menjavajo na cca 25 - 30000... k n je 2X drazji, pa cistilo, olje... na 60000 se nas vecina ze motorja navelica, ko bi filter sele poplacan bil...
thumper Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Ni bolj glasno ampak bolj globok zvok dobi motor no dej a maš kak posnetek prej in pole? to je po moje pr vsakmu drgači, sej vidiš ferku se je skor marija prkazal k je filter zamenju. dejstvo je da motor boljše - lažje diha ... boljša odzivnost ko daš gas ... Ne vem kaj mi hočeš povedati, pri meni je menjava OEM filtra na 20kkm, cena 25€ K$N pa je cena 50€ + čistilo in olje cca 20€. Čistim pa kar na 20kkm sej to sem pa napisal o čiščenju - ravno to da je po 30tkm kot nov in nič zabasan... če ga mislim čistiti ga lahko iz dolgčasa je rekel... ja itak me bo firbec matral pa ga bom pogledal in če bo potrebno sčistil.. ali pa če bom opazil da ne gre več kot prej - kar se pri mojem opazi zelo hitro ker ima pol manj konjev kot tvoj...
DAMI34 Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist cikadina 1
ludiluka Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Mah to s filtrom da čutiš večjo moč je kr neki to rabiš dinamo da ugotoviš da lažje diha je deloma pravilno mišlenje sam kaj ti pomaga če imaš večji pretok zraka skoz filter če ti potem to izpuh ovira ker ni dovolj pretočen tako da rabiš drug izpuh,.... In spet ko to dvoje zamenjaš se vedno pojavi neka stvar ki ti omejuje pretok tako da potem sledi popravljanje kanalov v glavi, večji vsisni ventli,..... uglavnem verižna reakcija Scarabeo 500 1
ferek Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 a ti to iz lastnih izkusenj? Kot sem napisal, kn + cobra (direkten, nehomologiran)... -15 kmh minimalna v 6. da normalno povlece, +15 kmh maksimalna v 6., pospeska pa nisem meril, a proznost je ocitna... pa -par deci porabe... To pa je nekaj al ne? ... pa nobenih kanalov, nastavitev itd nismo spreminjali
sayo Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist Vsak filter ki ma večjo pretočnost je dlje časa čist saj drobni prašni delci zletijo skoz njega v motor
k0ci Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 Ravno pri čiščenju je keč...po mojem, četudi ni vidne umazanije je pa prah, ki se ulovi na maščobo in ovira pretok zraka. Bom kar čistil na 20kkm čeprav zgleda čist kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov ...pa nisem iz močvare
ludiluka Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 a ti to iz lastnih izkusenj? Kot sem napisal, kn + cobra (direkten, nehomologiran)... -15 kmh minimalna v 6. da normalno povlece, +15 kmh maksimalna v 6., pospeska pa nisem meril, a proznost je ocitna... pa -par deci porabe... To pa je nekaj al ne? ... pa nobenih kanalov, nastavitev itd nismo spreminjali Ja in teh izkušenj ni glih malo sploh kar se predelav tiče Ne poznam tvojega motorja niti ne vem ali ima injektorje, karburatorje, lambdo,.... uglavnem kje si ti to testiral po cesti? so bili pogoji enaki? ,... uglavnem spremenljivk je precej Rekel sem da se samo menjava zračnega filtra ne pozna skoraj nič oz mislim da ni junaka ki bi ti zaznal brez dinama če pa še avspuh zamenjaš pridobiš še nekaj ampak edina mirodajna stvar kar se moči tiče je dinamo in grafi. To da ma motor zarad avspuha 30 konjev več alpa da ma zarad obrob na feltnah 1 konj več,... to so gostilnišle debate in ja da ne boš mislil da te napadam to sem nasplošno govoril TakeALookAround in svobodnaptica01 2
ludiluka Objavljeno November 6, 2014 Opozori Objavljeno November 6, 2014 kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov ...pa nisem iz močvare Moj je tudi čist ker imam pred njim mrežico da mi ne letijo mušice v airbox
DAMI34 Objavljeno November 7, 2014 Opozori Objavljeno November 7, 2014 kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov ...pa nisem iz močvare ne vem, je verjetno vse odvisno od motorja in zajema zraka. Pri meni ga zajema v oklep, potem gre zrak skozi šasijo v spodnji airbokx, potem skozi mrežico v zgornji in šele nato skozi filter. Večina peska mušic in ostalega je ujetega že v spodnjem airboxu. thumper in cikadina 2
cikadina Objavljeno November 7, 2014 Opozori Objavljeno November 7, 2014 Mah kolkor sm jst gledala dobiš pr slip-onu ene 3%, če so še kolektorji in brez katalizatorja dobre 4% (pr japoncih je sicer ta procent večji, tako za auspuh kot kolektorje ), filter pa dvomim da prnese več kot 1%. Tko da neke "računice" ravno ni. zdej eni res trdijo da so prdobili ne vem kolk ene konjenice, ampak meni se to zdi da gre bolj za psihološki učinek, motor se bolj dere, zato se človeku zdi da bolj gre. Glede čistoče je pr meni tko kot pr kociju, zajem zraka direkt iz nosa motorja v air box, sej je mrežica spredi, samo to pomeni da ti tiste žužke tam razmesari in vrže notr. Tistim, ki zajema kje zadaj ali izpod sedeža gotovo fašejo manj žužkov. Se je pa recimo lastnikom z750 večkrat zgodilo, da jim je potegnilo kake robčke, podkape v filterm, ker je zajem iz "prtljažnega prostora".
Danilo D Objavljeno November 8, 2014 Opozori Objavljeno November 8, 2014 Ker mi danes ni dalo miru, sem se spravu skup pa zadevo razdru, in vgradil k&n filter. Glede na to da česa takega še nikl nisme počel, je šlo čist bp. Oklepe poberem dol, te bi lohk skoraj miže, tolkrat sem jih že dal dol , kesl je na vsaki strani privijačen z po enim vijakom, potem pa še nč ni blo videt kakega filtra kje, sem pa zgleda hotu oz. sem ga, kar cel air box dol vzel he he :grim, no držal s eje še samo za eno cevko tam zadaj nekje . Pol pa dam to vse skup nazaj, pa le vidim da je potrebno izvijačit 8 vijakov, vzamem orginal filter ven, notranjo stran pa lepo obrišem, ker je bilo malo mastno. Vstavim k&n filter tako kot treba, in zadevo v obratnem vrstnem redu spravim v prvotno stanje . Mičken je edin samotan, ker je okoli orginal filtra plastika, okoli k&n-a pa guma, tako da ko ga devaš notri in zapiraš, ga hoče malo napihovati oz. dvigovati. Jutri pa na en ........ điro di Ne vem še kam :grrr. Je pa filing že zdaj čist drug, k vem da nimam enga navadnga sranja tam med nogami vmes :grrr. cikadina in thumper 2
thumper Objavljeno November 8, 2014 Opozori Objavljeno November 8, 2014 kako ti na 20kkm zgleda čist??? ....na mojem je po 5kkm za en panj mušic, os, čebel, muh, komarjev in ostalih letečih projektilov ...pa nisem iz močvare ne vem, je verjetno vse odvisno od motorja in zajema zraka. Pri meni ga zajema v oklep, potem gre zrak skozi šasijo v spodnji airbokx, potem skozi mrežico v zgornji in šele nato skozi filter. Večina peska mušic in ostalega je ujetega že v spodnjem airboxu. Glede čistoče je pr meni tko kot pr kociju, zajem zraka direkt iz nosa motorja v air box, sej je mrežica spredi, samo to pomeni da ti tiste žužke tam razmesari in vrže notr. Tistim, ki zajema kje zadaj ali izpod sedeža gotovo fašejo manj žužkov. Se je pa recimo lastnikom z750 večkrat zgodilo, da jim je potegnilo kake robčke, podkape v filterm, ker je zajem iz "prtljažnega prostora". meni zajema zrak pri strani pod stranskim pokrovom - odprtina je obrnjena nazaj.... tud tisti čmrli k se zaletijo odzadaj nimao šans priti v airbox..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se