Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


alexb

Priporočene objave

Ceco,

kdo ti je pa zamenjal filter?

Odgovor ob letu osorej: Zamenjal sam. K&N filter pride že tovarniško naoljen in preprosto zamenjaš papirnat filter s K&N ovim. Še največ dela sem imel z demontažo posode za gorivo in natikanjem cevk za bencin.

Gromozanskost air boxa si sicer lahko ogledaš na sliki.

post-601-1118730410_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

od danes naprej ima tudi moja TDM-ka K&N zračni filter :D

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od danes naprej ima tudi moja TDM-ka K&N zračni filter  :D

Jaz imam pa naročenga za FJR in ga dobim v naslednjem tednu! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čez 2 servisa, ko bi bilo treba menjat filter mi ga ne bo treba, ampak ga samo opereš, ponovno prešpricaš in gasa dalje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

a gdo ve kje se da pr nas al pa v bližini power commander nabavt?

Jest ga imam za hondo CBR 900 RR(2002-2003)PC IIIr z naloženim mapami(JE NAPRODAJ)

Najcenejš ga boš dobil preko ebay-a

Res se pozna pri menjavi za K&N filter ter komplet Akrapovič(tut slip on al pa bolt on je uredu sam je tut rezultat pol mal slabši)

Je pa zdej tut zlo popularen vmesnik RAPID,ki deluje na istem principu kot powercommander in se ga da dobit pri nas

In če boš kupil kakšen tak vmesnik ga montiraj na merilni mizi tako da izmeriš moč prej,ter kasneje po priklopu in tako lahko po videni krivulji moči in navora naložiš mapo ki bo optimalna za tvoj motor.

Samo kupit vmesnik ga priklopit in vozit je nič al pa skoraj nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta vmesnik RAPID, to je kontrola vžiga oz. krmiljenje? ker glede na cene ki so na power commanderjevi uradni strani, ta vmesnik stane še enkrat več.... :(

sicer pa, kje v SLO bi lahko meril?

sam sem že v temi o laptimerjih spraševal če se splača laptimer s funkcijo merjenja moči motorja, ali so tisti izračuni vsaj približni dejanskim oz. bolj me zanima lih ta razlika. Zmerim motor pred "posegom" in po tem, ali bodo rezultati (razlika) mirodajni?

kakšne izkušnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ga imam za hondo CBR 900 RR(2002-2003)PC IIIr z naloženim mapami(JE NAPRODAJ)

Najcenejš ga boš dobil preko ebay-a

Res se pozna pri menjavi za K&N filter ter komplet Akrapovič(tut slip on al pa bolt on je uredu sam je tut rezultat pol mal slabši)

Je pa zdej tut zlo popularen vmesnik RAPID,ki deluje na istem principu kot powercommander in se ga da dobit pri nas

In če boš kupil kakšen tak vmesnik ga montiraj na merilni mizi tako da izmeriš moč prej,ter kasneje po priklopu in tako lahko po videni krivulji moči in navora naložiš mapo ki bo optimalna za tvoj motor.

Samo kupit vmesnik ga priklopit in vozit je nič al pa skoraj nič

:nono: Powercomanderja druge roke ni preveč pametno kupovat, saj se nastavitve močno razlikujejo glede kaj imas na motorju. Vsak power comander ti ob nakupu tovarniško nastavijo glede na lastnosti motornega kolesana na katerega bo montiran( filter, auspuh,cestna vožnja, proga....), tako da ga lahko kupiš in bo rezultat katastrofa pol pa zadevo ponovno tovarniško nastavit :? :slap: $$$. Doma se lahko tovarniške nastavitve le minimalno popravljajo in to visoki, srednji in nizki obrati.

Ja no kaj pa naj kdo naredi je stvar posameznika. Zato je bolje da ma konjiček dobre stare karburatorje :worship:

Se že vnaprej opravičujem če je offtopic :closedeyes:

Zanima me kaj naredite (vsi z šp.filtri) če vas kje preseneti dež?

Lp

Stara dilema. Vstavis in pocakas da je suho.

To se dogaja pri konusnih zato so priporočljivi bolj za "dirkališča" seveda ce je suho. Najbolje da športni filter vgradis kr v original Airbox, tako da se izogneš tej težavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se že vnaprej opravičujem če je offtopic :closedeyes:

Zanima me kaj naredite (vsi z šp.filtri) če vas kje preseneti dež?

Lp

sam ga imam v originalnem airboxu, tako da me ne moti ;)

:nono: Powercomanderja druge roke ni preveč pametno kupovat, saj se nastavitve močno razlikujejo glede kaj imas na motorju. Vsak power comander ti ob nakupu tovarniško nastavijo glede na lastnosti motornega kolesana na katerega bo montiran( filter, auspuh,cestna vožnja, proga....), tako da ga lahko kupiš in bo rezultat katastrofa pol pa zadevo ponovno tovarniško nastavit :? :slap: $$$. Doma se lahko tovarniške nastavitve le minimalno popravljajo in to visoki, srednji in nizki obrati.

...

z neta downloadaš mapo za tvojo konfiguracijo na motorju (filter, izpuh) in jo uploadaš v PC ;)

To je "tovarniško nastavljanje".

V bistvu če veš kaj delaš (ali pa tudi ne ;)) lahko te fuel mape sam doma popravljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se že vnaprej opravičujem če je offtopic :closedeyes:

Zanima me kaj naredite (vsi z šp.filtri) če vas kje preseneti dež?

Lp

nic, vozim dalje. samo ocistiti jih je potrebno ca. 2x na sezono.

(stage III dynojetkit in 2x double K&N; no airbox)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z neta downloadaš mapo za tvojo konfiguracijo na motorju (filter, izpuh) in jo uploadaš v PC ;)

To je "tovarniško nastavljanje".

V bistvu če veš kaj delaš (ali pa tudi ne ;)) lahko te fuel mape sam doma popravljaš.

Talo je !!!

V PC ni nobena mapa "tovarniško " zapečena.Mapo skopiraš z www.powercommander.com glede na to kaj imaš na motorju(serijski filter in slip on,športni filter in komplet akrapovič.......športni filter in slip on arrow..i.t.d)tko da to ni racing elektronika ampak poljubno nastavljiv vmesnik za regulacijo bencina!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta vmesnik RAPID, to je kontrola vžiga oz. krmiljenje? ker glede na cene ki so na power commanderjevi uradni strani, ta vmesnik stane še enkrat več.... :(

sicer pa, kje v SLO bi lahko meril?

sam sem že v temi o laptimerjih spraševal če se splača laptimer s funkcijo merjenja moči motorja, ali so tisti izračuni vsaj približni dejanskim oz. bolj me zanima lih ta razlika. Zmerim motor pred "posegom" in po tem, ali bodo rezultati (razlika) mirodajni?

kakšne izkušnje s tem?

??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!