_THUNDER_ Objavljeno Januar 22, 2006 Opozori Objavljeno Januar 22, 2006 je kdo mogoče kaj v tem smislu predelal thundercata?... kje to najkvalitetneje opravijo, vključno z nastavitvami in meritvami?
lina Objavljeno Januar 22, 2006 Opozori Objavljeno Januar 22, 2006 (popravljeno) meritev moči na zadnjem kolesu na mizi lahko opraviš pri Čarmanu v Medvodah In kaj ti pomaga meritevna zadnjem kolesu? Kot vem -če hočeš optimalno (da zadeva fukcjnira kot treba v vseh segmentih) nastavitev potrebuješ mnogoveč kot ,,meritev na zadjem kolesu,, (izgleda kot valer za bremze na tehničnem)...med drugim tudi izpuh je treba meriti. Da bi ti v SLO kdo lahko izpeljal vse tako kot treba....GA NI..(ok...Akrapovič, ki ga ima za lastne potrebe) tako, da je vse ostalo precej balkansko nastavljeno. Žal je tujina edina varjanta če ti ni do ,,kovačije,, oz. kr neki naštelano, ki ponavadi le več žre ostali efekt je pa zanemarjiv. Popravljeno Januar 22, 2006. Popravil lina
denik Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 zanima me če kdo ve kje bi si lohka nabavu športn filter za rs125.
_THUNDER_ Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 www.nitro.si če ne tam, pa uporabi ata google .)
denik Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 hvala ti bom pogledav pa upam a tut kej nabavu.
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 In kaj ti pomaga meritevna zadnjem kolesu? In zakaj ne bi pomagala? Kolikor vem dinamometri znajo izrisat grafe moči/navora glede na vrtljaje motorja, tako da lahko vidiš tudi spremembe (pozitivne in negativne) čez celotno delovno območje. Seveda pa je to zamudno delo, saj je treba meritev večkrat ponovit, da najdeš 'optimalno' nastavitev. Kot vem -če hočeš optimalno (da zadeva fukcjnira kot treba v vseh segmentih) nastavitev potrebuješ mnogoveč kot ,,meritev na zadjem kolesu,, (izgleda kot valer za bremze na tehničnem)...med drugim tudi izpuh je treba meriti. Po moje lahko s kvalitetnim merilcem lambde (razmerje zrak/gorivo) čisto nadomestiš meritev z dinamometrom, saj lahko nastaviš optimalno izgorevanje v celotnem delovnem območju (še posebej pri elektronskem vbrizgu). Pri vplinjačih je to še vedno zamudno, saj je za vsako spremembo treba snet in razstavit vplinjač... Dinamometer potem uporabiš le za 'kontrolo' oz. izpis končnega rezultata... Da bi ti v SLO kdo lahko izpeljal vse tako kot treba....GA NI..(ok...Akrapovič, ki ga ima za lastne potrebe) tako, da je vse ostalo precej balkansko nastavljeno. Žal je tujina edina varjanta če ti ni do ,,kovačije,, oz. kr neki naštelano, ki ponavadi le več žre ostali efekt je pa zanemarjiv. Prepričan sem, da so poleg Akrapoviča v Sloveniji mojstri, ki so sposobni vse to narediti - verjetno pa nihče ni pripravljen tega 'pošteno' plačat in se zato s tem ukvarjajo le za 'znane stranke'. D.
denik Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 meritve na zadnjem kolesu povejo velik sam na cesti maš 3-4 konje manj
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 meritve na zadnjem kolesu povejo velik sam na cesti maš 3-4 konje manj :hmm: Zakaj pa? D.
misty Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 meritve na zadnjem kolesu povejo velik sam na cesti maš 3-4 konje manj lahko argumentiraš tole? sicer ne vem kateri dynamometer uporablja čarman, akrapovič ima AFAIK dynojeta lina: če si izdelovalec izpuhov ali profi dirkač kjer so ogromni €€ vložki, potem je seveda zelo pomembna tudi lambda, za vse ostale pa ... krivulja je še vedno krivulja in če si jo popravil se najbrž ne boš sekiral za kako nezgorelo molekulo bencina. semizdi še to: za nastavitve motorja "on the fly" se uporabljajo dinamometri z zavoro (uporabno za testiranje na določenih - konstantnih obratih motorja), denimo pri inercijskih se vedno meri moč iz "nule" pa do max. obratov.
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 lina: če si izdelovalec izpuhov ali profi dirkač kjer so ogromni €€ vložki, potem je seveda zelo pomembna tudi lambda, za vse ostale pa ... krivulja je še vedno krivulja in če si jo popravil se najbrž ne boš sekiral za kako nezgorelo molekulo bencina. semizdi Meni se zdi merjenje lambde enostavnejše kot mejrenje na dinamometru... Vsekakor pa je ceneje - na netu so celo načrti za DIY wideband lambda meter... D.
misty Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 :xx: sam sem bolj sado/mazo varjanta in sem raziskoval svet dynotov :D no ja, nekaj sem se naučil, hehe sicer je merjenje lambde morda res enostavnejše, vendar kaj boš s tem pridobil? morda optimalno izgorevanje v teoriji da največ kW, vendar bi sam še vedno najbolj zaupal dynotu
lina Objavljeno Januar 23, 2006 Opozori Objavljeno Januar 23, 2006 (popravljeno) Odvisno za kaj nekaj kupiš....če že nekaj nabavljam da izobljša tisto, kar mi je že tovarna nastavila optimalo in iskrenopovedano...do te mere do katere na cesti sploh ne bom izoristila...iščem perfekcijo...vse ostalo so približki in vsaj zame ,,kovačja,, kot rolex ura na taurus paščku....in faj bi bilo slišat nekoga, ki je dejansko montiral kot mehanik (služba )te dynojet sete s temi metri, ki obstajajo pri nas...kot kolega ne kot stranka/kupec...no jaz sem se. Popravljeno Januar 23, 2006. Popravil lina
Ice Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 ......kar mi je že tovarna nastavila optimalo ...... ti se hecas, right? nobena, ama nobena, nastavitev katerekoli masine za katerikoli trg NI "optimalna". zakaj? ker je vse skupaj en kompromis, ker mora masina enako delati na 0 nmn kot tudi na 2000 nmn. potem so tu se razlicne zakonske in prodajne smernice, kvalitete olj, goriv itd. in smo tam kjer smo - pri kompromisih. toliko o "optimalni" nastavitvi. :naughty: za bandita lahko trdim, da je optimalno nastvaljen glede na moje zelje med 100 nmn in 1600 nmn. pod je preredka mesanica nad pregosta. iz tega sledijo dolocene omejitve pri voznji, katere pri 0 nmn niso "opazne", nad 1600 nmn pa toliko bolj. in do te mere kot vecina ljudi nekaj "izkoristi" na cesti bi bil zadosti daelim 125. :devil: ok, dost :topic: se glede meritev na dyno-roli: tisto kar se nameri je dejasnko tisto, kar sistem "motor" lahko prenese na cesto, pod pogojem da se uporabljajo iste komponente. ze sama zamenjava gum lahko to spremeni (na bolje ali slabse). upostevati je se potrebno vremenske razmere ob casu meritve/meritev in kvaliteto goriva.
lina Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 (popravljeno) Optimalna za običajno vožnjo po cesti...vsega v zlati sredini...kot potrošnik pa v štartu sam izbereš vrsto motorja in tisto kar te seveda posebaj interesira.... Tebi so ga montirali v Avstriji...merili samo na valarju?....kolikokrat si se moral vračat nazaj, ker kaj ni bilo ok? (če sploh kdaj seveda)...te še kaj moti..se ti zdi, a bi bilo lahko bolje...pričakovanje zadovoljeno? Popravljeno Januar 24, 2006. Popravil lina
Ice Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 vracal se nisem nobenkrat, ker je stric toliko pedanten, da mi ga sploh ni dal preden ni bil sam zadovoljen. na roli je bil 23-krat - in 23-krat so bili vplinjaci vsaj delno razdrti - dokler ni vse stimalo kot mora. po besedah mojstra je vse "samo" 95% v redu, ker ima krivulja rahlo dolino pri 4.500/min; kar me sploh ne moti, ker je pri voznji komaj opazno in se to samo pri rahlem pospesevanju od 4.400/min dalje. pricakovano dosezeno. mogoce bi bila lahko poraba nizja, samo to govori moja skrtost in ne realna ocena (4 cilindre z 1157 ccm je pac potebno futrat). seveda bi se dalo vse skupaj nastaviti tudi za druge rezime, samo sem sam relativno malo po alpah potikam, tako da mi normalno obratovanje do 1600 nmn zadostuje. sicer tudi na 1800 nmn ni nekih problemov, se pac opazi, da ni tiste poskocnosti kot nizje. da meril je vse samo na roli. ima pa mojster dovolj izkusenj (je vijacil za razne evropske prvake v osemdesetih in zacetku devetdesetih).
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 da meril je vse samo na roli. ima pa mojster dovolj izkusenj (je vijacil za razne evropske prvake v osemdesetih in zacetku devetdesetih). A bi se dalo na PM dobit kakšno dodatno informacijo o tem mojstru (naslov, telefon, ...)? D.
srki Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Pozdrav Ja sam montirao na GSX 1400 Powercommander, KN i full Akrapovič. PComm se isporučuje za svaki model motora posebno zbog razlike u konektorima, tak da rabljeni PC mora bit sa istog motora. U njemu NEMA mapa, nego ih je potrebno preko komp. ubaciti u PComm. Mape su na netu i na orginalnom CDu koji se isporučuje sa PCommanderom. Za GSXa 1400 postoji nekoliko mapa ovisno o ostalim promjenama na motoru. Za sada, imam samo pozitivna iskustva. Motor ide za 3 koplja bolje od orginala, zapravo su mi ruke duže 5 cm otkad sam napravio sve ove promjene. Plan je izmjerit na stolu stvarnu promjenu snage, pa kad to obavim objavit ću ovdje. LP srki
Aless Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Kje bi se dalo zmerit moc,kaki dyno,da ni potrebno kaj prevec placat,brez kakih nastavitev samo da se vidi kolk je kW!
Thundercat Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 poglej malo nazaj po temi .)
motorist Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ze sama zamenjava gum lahko to spremeni Ne vrjamem da zamenjava gum vpliva na moč oz. navor motorja .)
Avatar Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 Mogoče kdo ve, kje v Ljubljani bi lahko (čimbolj ugodno) kupil K&N zračni filter za Kawo ER 5? Prosim za čimprejšnje odgovore, ker nameravam jutri opraviti nakup. Lp
Avatar Objavljeno April 21, 2006 Opozori Objavljeno April 21, 2006 No, sem že kupil. Hja, res se pozna razlika. Zdi se, da je motor kar lažje zadihal. Dosti hitreje pridobiva vrtljaje, kanček navora in moči je tudi zraven. Še to. Piše, da se čisti na 50000 km. Vem da ste nekateri govorili (Ice, a ne?), da čistite na 10000. Kako je zdaj s tem?
Ice Objavljeno April 22, 2006 Opozori Objavljeno April 22, 2006 odvisno kateri/e filter/e imas. kot nadomestek originala v airbox-u najbrz po navodilih; pri mojem imam 2x2 odprta (brez airbox-a) in jih je potrebno veckrat cistiti, na ca. 6-8000 km, odvisno kje sem se vozil. najbrz bi pomagala ena flika nad filtroma, da ne zmece ravno vsega dreka, ki prileti preko masine tocno na filtra. se pozna kje jezgornja in kje spodnja stran. ko filter ocistis (priporocam K&N sprej za ciscenje; sem sprobal tudi samo vodo in milnico in ni enakega efekta) pazi, da filter posusis (sonce ali fen; slednje je hitreje) potem na taaaaaaaaaaaaanko nanesi olje za K&N filtre. ce je premasten filter se prehitro spet nabere nesnaga na njem. filter cisti vedno iz notranje (airbox) strani proti zunanji (sesalno koleno, zunanjnost), drugace porines se vec dreka v filter (kar NI namen ciscenja :grrr ).
X-biker Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Teme po iskalniku nisem našu zato: a ima že kdo iskušnje s temi filtri. :? :? gledal zadevo v Nitro in me zanimajše vaše mnenje. Stvar po moje ni slaba, če jo uporabljajo v Formuli 1 in GP. Baje, da sedaj dela z njimi tudi Dynojet. :hmm: Stvar bom skoraj zihr kupu pa me zanima še vaše mnenje. THX http://www.bmcairfilters.com/infoBK.asp http://nitro.si/html/bmc.html
bna Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 (popravljeno) predragi so v lojznu jih dobiš vse 4 za 50 eur samo ni ista firma Popravljeno September 18, 2006. Popravil bna
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se