X-biker Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 predragi so v lojznu jih dobiš vse 4 za 50 eur Si me slabo razumel jst nebi vgradil konusnih ( to je za progo). Zanima me air box filter cena pa je cca 60 EUR za mojega konjička. K&N pa kmalu 80 EUR s tem da ga je treba čakat celo večnost. če pomislim, da dvakrat zamenjam originalnega in sm na istem raje kupim BMC ki je lahko rečemo večen.
bna Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 aja pismo sem videl samo ovalne mogoče zato ker jih bom sam kupil samo te tvoje cene filtrov semi še zmeraj zdijo velike koliko pa stane originalni filter
Stric Burek Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Jest imam BMCja, je na pogled čist enak kot K&N, na performanse pa celo boljši. In ja če ga uporabljajo v F1 potem že ni fake
reesko Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 a to bi slo tud na cagiva mito 125 :? :devil:
X-biker Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 predragi so v lojznu jih dobiš vse 4 za 50 eur samo ni ista firma Na LOUIS nism zasledu BMC fitrov. Sm tud jst nameraval konusne in mi je prav v Nitro odsvetoval za vsakodnevno uporabo. Občutljivi na vlago pa karburator se prej zapaca. Drugače imajo tudi tam neko firmo konusnih in cena se giblje že od 1500 SIT/KOS. PS stric burek, kako je pa s performansi. kje se pozna razlika od originala. THX
gizmOkak Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 BMC se pozna, ne pa tolko, da boš reku waaaaaaaa zdej pa je raketa. Motor res laže zadiha do višjih obratu, to je pa to (to je tudi delo zračnega filtra).... te filtri pa so dražji od ostalih predvsem za to ker se jih ne menja! Filter zdrži tudi 100.000km Samo ven ga snameš, opereš pod TEKOČO vodo in čistilom za filtre, posušiš in namažeš s tekočino za filtre pa nazaj namestiš... in to ponavljaš ob servisih recimo ali pa pogosteje, odvisno kolk maš motor rad pa od pogojev kjer se furaš (prah ipd)
Miha Z. Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 jest se bom držu kr ta navadnih filtrov..... O:-)
X-biker Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 Danes naroču. Zdaj pa treba sam še mal počakat. :kva2:
porto Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 :D LP! BMC filter naredi mešanico preveč suho,K&N pa nekaj boljšo. Prebrano po tujih forumih. Sta pa oba draga,sta pa trajna(K&N-1.000.000km). Ma.... jazt bom na mojga dal K&N-a. LP :yea1:
Stric Burek Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 Preveč suho? Torej preveč zraka misliš ali kaj? Pri BMC filtrih(za K&N nevem) imaš za zbirat racing pa nadomestek originala. Racing je za mašine ki imajo potem še dynojet oz. PowerCommanderja da povišaš količino goriva... Nadomestek originala je pa isto kot original, le da je BMC in da ni iz filca ki se umaže ampak iz drugih materialov. Fora je v tem da so pralni in ti ga ni treba nikoli več menjat... In dragi-15k za stvar ki jo nikoli več ne bom menjal? Meni se ne zdi drago..
X-biker Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 Preveč suho? Torej preveč zraka misliš ali kaj? Pri BMC filtrih(za K&N nevem) imaš za zbirat racing pa nadomestek originala. Racing je za mašine ki imajo potem še dynojet oz. PowerCommanderja da povišaš količino goriva... Nadomestek originala je pa isto kot original, le da je BMC in da ni iz filca ki se umaže ampak iz drugih materialov. Fora je v tem da so pralni in ti ga ni treba nikoli več menjat... In dragi-15k za stvar ki jo nikoli več ne bom menjal? Meni se ne zdi drago.. Prav imaš jst ga bi uzel tudi če bi bil 30.ooo saj ga kupiš enkrat in ga maš do menjave bika. Res je da imaš več variant (racing, normalni) mi je prodajalec lepo vse razložu in pokazal :OK: Raje kupim zadevo in mi pol na vsakem servisu ne bodo računali 8.000, češ da so mi zamenjalu filter ker je bil zapacan :hmm:
JANI_S Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 No, jaz mam eno vprašanje v zvezi z Dynojetom. Nabavu sm Dyno jet za Hondo CBF 600, ki ima 4 karburatorje. Pa me zanima kolko so navodila za montažo in nastavitve v navodilih zanesljiva?
_ales_ Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 če se na to najbolje ne spoznaš, ti priporočam da pelješ k mehaniku. drugače mam pa tut js dyno jet v mojmu, pa bom tut rajš pelu k enmu k to zna, ampak js bom to demontiru...
X-biker Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Če še nisi šravfu frgazerju raje dej nekomu ki to ve. Kot vem se na to dobro spoznajo v Nitro pokliči pa malo povpraši. Drgač pa če upoštevaš navodila zihr ne boš falu če veš kamk ej gre. Da ne boš šravfal napačnih diz al podobno :D :devil: Pa srečno
Guest Brumer Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Kaj lahko dosezem z zamenjavo originalnega zracnega filtra? Gre za virago 750. alex -- "When in doubt hit the gas..." Dosegel boš,da nebo več originalen in malo več ropota.Če se hočeš dobro peljat bo treba drug motor.Imel sem Virago 750 ca 2 leti nato 9-let V-MAXA :devil: - dva"čoperja"je bilo dovolj,zdaj imam motor. :OK:
_THUNDER_ Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 kaj si mogoče opazil da je objava iz 2001? .) :P
JANI_S Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 No tolko da ga razkopam, zamenjam in nastavim po navodilih ni panike zrihtat, tudi Denisa v Nitro poklicat ni problem sam me mehaniška zilca žene! :grim
SF Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 (popravljeno) En Dynojet kit za Kawasaki ER5, GPZ 500, EN 500 in KLE 500 mam še jest če kdo rabi... Več na PM... Ice o vsemogočni ne zameri mi... :P Popravljeno Marec 6, 2007. Popravil SF
Ice Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 tristo kosmatih in neobritih, faker :rtfm: ce ze potem v temo o delih za motorje. :grim
danixxx Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Ni problema. Sam oziroma s pomočjo brata sam montiral dynojet na cbr 1000 rr.Ti sam glej navodila pa nimaš kej zajebat,sam mal mehanične žilce pa rabiš. .)
ankh Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Ni problema. Sam oziroma s pomočjo brata sam montiral dynojet na cbr 1000 rr.Ti sam glej navodila pa nimaš kej zajebat,sam mal mehanične žilce pa rabiš. .) Verjetno si ti na CBR 1000rr namontiral Power Commander, kjer se priključijo samo kabli (skoraj nemogoče faliti), drugo je pa Dynojet, kjer so dize (različne velikosti), igle, ... in predvsem podiranje vplinjačev. lp Ankh
k0ci Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a je treba na motorju (v profilu) kaj nastavljati, v primeru da dam noter k&n zračni filter (v mislih imam predvsem dovod goriva oz. pravilna mešanica zrak/bencin) ali za to poskrbi elektronika :?
simonsi Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 ni treba nastavljat, če daš samo filter.
k0ci Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 hvala :worship: a mogoče veš kje bi se dal to naročit (poleg lojza) pri nas, ker sem že kontaktiral uvoznika pa ni odgovora, moram še poklicat če se bodo javili
simonsi Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ali pa BMC filter pri nitro.si, ki je baje isti šmorn kot k&n.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se