Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


Priporočene objave

Objavljeno

predragi so v lojznu jih dobiš vse 4 za 50 eur

Si me slabo razumel jst nebi vgradil konusnih ( to je za progo). Zanima me air box filter cena pa je cca 60 EUR za mojega konjička. K&N pa kmalu 80 EUR s tem da ga je treba čakat celo večnost.

če pomislim, da dvakrat zamenjam originalnega in sm na istem raje kupim BMC ki je lahko rečemo večen.

Objavljeno

aja pismo sem videl samo ovalne mogoče zato ker jih bom sam kupil

samo te tvoje cene filtrov semi še zmeraj zdijo velike koliko pa stane originalni filter

Objavljeno

Jest imam BMCja, je na pogled čist enak kot K&N, na performanse pa celo boljši. In ja če ga uporabljajo v F1 potem že ni fake

Objavljeno

a to bi slo tud na cagiva mito 125 :? :devil:

Objavljeno

predragi so v lojznu jih dobiš vse 4 za 50 eur samo ni ista firma

Na LOUIS nism zasledu BMC fitrov.

Sm tud jst nameraval konusne in mi je prav v Nitro odsvetoval za vsakodnevno uporabo. Občutljivi na vlago pa karburator se prej zapaca. Drugače imajo tudi tam neko firmo konusnih in cena se giblje že od 1500 SIT/KOS.

PS stric burek, kako je pa s performansi. kje se pozna razlika od originala. THX

Objavljeno

BMC se pozna, ne pa tolko, da boš reku waaaaaaaa zdej pa je raketa. Motor res laže zadiha do višjih obratu, to je pa to (to je tudi delo zračnega filtra).... te filtri pa so dražji od ostalih predvsem za to ker se jih ne menja! Filter zdrži tudi 100.000km

Samo ven ga snameš, opereš pod TEKOČO vodo in čistilom za filtre, posušiš in namažeš s tekočino za filtre pa nazaj namestiš... in to ponavljaš ob servisih recimo ali pa pogosteje, odvisno kolk maš motor rad pa od pogojev kjer se furaš (prah ipd)

Objavljeno

jest se bom držu kr ta navadnih filtrov..... O:-)

Objavljeno

:D LP!

BMC filter naredi mešanico preveč suho,K&N pa nekaj boljšo. Prebrano po tujih forumih.

Sta pa oba draga,sta pa trajna(K&N-1.000.000km).

Ma.... jazt bom na mojga dal K&N-a.

LP :yea1:

Objavljeno

Preveč suho? Torej preveč zraka misliš ali kaj?

Pri BMC filtrih(za K&N nevem) imaš za zbirat racing pa nadomestek originala. Racing je za mašine ki imajo potem še dynojet oz. PowerCommanderja da povišaš količino goriva... Nadomestek originala je pa isto kot original, le da je BMC in da ni iz filca ki se umaže ampak iz drugih materialov. Fora je v tem da so pralni in ti ga ni treba nikoli več menjat...

In dragi-15k za stvar ki jo nikoli več ne bom menjal? Meni se ne zdi drago..

Objavljeno

Preveč suho? Torej preveč zraka misliš ali kaj?

Pri BMC filtrih(za K&N nevem) imaš za zbirat racing pa nadomestek originala. Racing je za mašine ki imajo potem še dynojet oz. PowerCommanderja da povišaš količino goriva... Nadomestek originala je pa isto kot original, le da je BMC in da ni iz filca ki se umaže ampak iz drugih materialov. Fora je v tem da so pralni in ti ga ni treba nikoli več menjat...

In dragi-15k za stvar ki jo nikoli več ne bom menjal? Meni se ne zdi drago..

Prav imaš jst ga bi uzel tudi če bi bil 30.ooo saj ga kupiš enkrat in ga maš do menjave bika. Res je da imaš več variant (racing, normalni) mi je prodajalec lepo vse razložu in pokazal :OK: Raje kupim zadevo in mi pol na vsakem servisu ne bodo računali 8.000, češ da so mi zamenjalu filter ker je bil zapacan :hmm:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, jaz mam eno vprašanje v zvezi z Dynojetom.

Nabavu sm Dyno jet za Hondo CBF 600, ki ima 4 karburatorje. Pa me zanima kolko so navodila za montažo in nastavitve v navodilih zanesljiva?

Objavljeno

če se na to najbolje ne spoznaš, ti priporočam da pelješ k mehaniku. drugače mam pa tut js dyno jet v mojmu, pa bom tut rajš pelu k enmu k to zna, ampak js bom to demontiru...

Objavljeno

Če še nisi šravfu frgazerju raje dej nekomu ki to ve. Kot vem se na to dobro spoznajo v Nitro pokliči pa malo povpraši. Drgač pa če upoštevaš navodila zihr ne boš falu če veš kamk ej gre. Da ne boš šravfal napačnih diz al podobno :D :devil:

Pa srečno

Objavljeno

Kaj lahko dosezem z zamenjavo originalnega zracnega filtra? Gre za virago 750.

alex

--

"When in doubt hit the gas..."

Dosegel boš,da nebo več originalen in malo več ropota.Če se hočeš dobro peljat bo treba drug motor.Imel sem Virago 750 ca 2 leti nato 9-let V-MAXA :devil: - dva"čoperja"je bilo dovolj,zdaj imam motor. :OK:

Objavljeno

kaj si mogoče opazil da je objava iz 2001? .) :P

Objavljeno

No tolko da ga razkopam, zamenjam in nastavim po navodilih ni panike zrihtat, tudi Denisa v Nitro poklicat ni problem sam me mehaniška zilca žene! :grim

Objavljeno (popravljeno)

En Dynojet kit za Kawasaki ER5, GPZ 500, EN 500 in KLE 500 mam še jest če kdo rabi... Več na PM...

Ice o vsemogočni ne zameri mi... :P

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

tristo kosmatih in neobritih, faker :rtfm:

ce ze potem v temo o delih za motorje. :grim

Objavljeno

Ni problema.

Sam oziroma s pomočjo brata sam montiral dynojet na cbr 1000 rr.Ti sam glej navodila pa nimaš kej zajebat,sam mal mehanične žilce pa rabiš. .)

Objavljeno

Ni problema.

Sam oziroma s pomočjo brata sam montiral dynojet na cbr 1000 rr.Ti sam glej navodila pa nimaš kej zajebat,sam mal mehanične žilce pa rabiš. .)

Verjetno si ti na CBR 1000rr namontiral Power Commander, kjer se priključijo samo kabli (skoraj nemogoče faliti), drugo je pa Dynojet, kjer so dize (različne velikosti), igle, ... in predvsem podiranje vplinjačev.

lp

Ankh

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

a je treba na motorju (v profilu) kaj nastavljati, v primeru da dam noter k&n zračni filter (v mislih imam predvsem dovod goriva oz. pravilna mešanica zrak/bencin) ali za to poskrbi elektronika :?

Objavljeno

hvala :worship:

a mogoče veš kje bi se dal to naročit (poleg lojza) pri nas, ker sem že kontaktiral uvoznika pa ni odgovora, moram še poklicat če se bodo javili

Objavljeno

Ali pa BMC filter pri nitro.si, ki je baje isti šmorn kot k&n.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!