Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


Priporočene objave

Objavljeno
Čez ramena 70 cm,leder jakna+5cm ali pa 15 cm manj (površina..........,   

jaz ti nisem kriv ,če se ne znaš stisnit za oklep,in da si viden kot šibica

Objavljeno

Most un-Gold-Wing-like is the FZ's dearth of punch at normal engine operating speeds. The higher-strung Yamaha motor lags significantly behind the others through the low end and midrange, and it's only past 10,000 rpm that the fuel-injected mill is able to stretch its legs and assert its top-end dominance with 90.0 horsepower at 12,000 rpm. That's either an inconvenience or an invitation to exercise your toe-tapping talents, depending on your mood.

Celotni primerjalni test med Hornet 600, Speed Four, FZ6 in SV650 tule.

Za tiste, ki niso vesci v drugih jezikih - najvecja moc je 90 konjev, pri 12.000 obratih (Najvecja moc pomeni, da potem z obrati zacne padat). Izmerjeno na zadnji gumi. Motorjem, ki imajo FI izpusni lonec ne doda kaj dosti vec kot 2-3 konje.

Objavljeno
Sedaj ne vem al se norca delaš,al res ne veš :hmm: ,ni razlike

Ps:to je isto kot bi v avtu sedel sam ,ali 5 komadov zračni upor bi bil isti :OK:

ok, razmisli malo o pojmu gibalna količina, o masi, ki je s tem povezana, ter z močjo, ki je potrebna za doseganje te gibalne količine, seveda v linearni ali kakršnikoli drugi povezavi s hitrostjo. Pa ne pozabit na obrate in na krivuljo moči.

Objavljeno
ok, razmisli malo o pojmu gibalna količina, o masi, ki je s tem povezana, ter z močjo, ki je potrebna za doseganje te gibalne količine, seveda v linearni ali kakršnikoli drugi povezavi s hitrostjo. Pa ne pozabit na obrate in na krivuljo moči.

Poglej kaj sem napisal,da je upor motorja vedno isti ne glede na težo voznika

Glede doseganje hitrosti,se pa masa zelo pozna,in upor tudi narašča,to se pa strinjam s teboj

Saj sem ti dal primer o avtu

Objavljeno (popravljeno)
Fazer 1000 (1 osel in 1 ničhudegaslutečaavsegahudeganavajena ženska ter kufer) in CBR 600 F (samo en osel brez kufra) iz SLO Bistrice proti Mariboru, poletje 2003, odsek klanec dol, čas približno 30 sekund.

Števec Fazer 1000: 274 km/h

Števec CBR 600F: 272 km/h

Nagradno vprašanje: kateri osel je bil bolj oslovski?  :OK:

Podmnenje osla na CBRi: če se le da, nikoli več tako hitro...  :grim

niste osli, amaterji ste :devil: . 310 pa še nekaj (po števcu) na istem odseku pa je še blo lufta ampak so ga tovornjakarji razrečli :ph34r:

PS: ni blo z FZ6 :lol1: , ninja 12 (kljub curi supersonic hihg-tech power madness FZ6) rules!!!!!!!!!! :OK:

PPS: predlagam da curijev tuner gre delat za tovarniško moštvo yamahe, če je iz curijevega stroja to naredil, kaj bi šele iz rossijevega :wacko: :lol1: . al pa če kar rossija na curijevo dajo B)

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno
(Najvecja moc pomeni, da potem z obrati zacne padat).

to pa ne pomeni ,da tudi hitrost pada,če ne vrjameš,pol še nisi sprobal,probaj :naughty:

Objavljeno
to bi mogu en s hayabuso zadi pelat... to bi blo optimalno

ne boš verjel,ampak bo res

Objavljeno
Da pa teža nima veze z zračnim uporom :lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:

nima veze. zracni upor kot sila (sila ni prava beseda, ker le ta pomeni teoreticno tockovno obtezbo), ki nasprotuje gibanju necesa ali nekoga je odvisna od:

- gostote medija po katerem se giblje, to je v nasem primeru zraka, ta pa je naprej odvisen od svinjarije v zraku, vlage, temperature in se cesa,

- oblike predmeta, ki se giblje po tem mediju (kocka ima drugacen upor kot delfin),

- celne povrsine pravokotno na gibanje po mediju in

- hitrosti gibajocega predmeta.

lahko da je se kaj, ampak to so bistvene stvari, nikakor pa masa ni med njimi.

Objavljeno
Vsi toliko primerjate 1000ccm-143KM 10.000obr,in pa 600-98KM-12.000obr,se strinjam da 1000 prej doseže končno hitrost,ampak 2000obr je pa velik razpon in pa, če so pogoji odlični imata lahko enake končne hitrosti,ali ima 600 celo večjo hitrost,kje ima 1000 omejevalnik ne vem,bojo lastniki povedal,tako ,da razlika v KM pri končni hitrosti ne dela vidnejšega vpliva,če motor razvije obr. do konca je to to,govorimo pa o motorjih Fazer

Pa koliko težak človek sedi na motorju nima nobene veze z končno hitrostjo,če se motor zvrti do konca,in so pogoji optimalni,je vseno a je gor 40kg ali pa 200kg,z 200kg bo motor rabil dlje in večji naklon,da bo dosegel končno hitrost in omejevalnik obratov

Zaenkrat sem se dosti napisal,kaj več pa sledi ko me boste provocirali,pa LP

Prestavna razmerja na fezer 1000 in 600 verjetno niso enaka? :? :hmm: Tako, da ti samo razlika v max. obratih ne pove nič.

Meni gre CBR 600 FS po števcu samo 264 km/h. Tvoj fazer mora biti res nekaj posebnega, da tako leti :notworthy:

LP - Rude

Objavljeno
Meni gre CBR 600 FS po števcu samo 264 km/h. Tvoj fazer mora biti res nekaj posebnega, da tako leti :notworthy:

LP - Rude

To samo pomen, da so Hondini števci bolj natančni kot Yamahini. :grim Ni pa nujno, poglej Gregsove podatke - 272 km/h. B) Mogoče boljši zračni pogoji ?!

Kokr sm reku, R6 - 286 km/h po števcu mimo Rudnika, precejšna razlika v primerjavi z realno hitrostjo Šestice! :?

Tko, da ni nemogoče, da je Curijeva raketa letela 275 km/h PO ŠTEVCU! :unsure:

Sey običajno lažejo števci za 20 km/h...Spet primer moje 1000 ccm trivaljne Corse. 180 km/h po števcu,po AC mimo Postojne dol po klancu. Bolno, ne?! :huh:

Kurz gleda števce! B) B) :grim

Objavljeno
To enostavno pomeni da stevci od FZ6 zelo lazejo.  <_<

meni je moj prejsnji Duce lagal za 25 km pri brzini 180. ;)

Objavljeno
nima veze. zracni upor kot sila (sila ni prava beseda, ker le ta pomeni teoreticno tockovno obtezbo), ki nasprotuje gibanju necesa ali nekoga je odvisna od:

fazerer veš o čem govorim pa me jebeš,zaradi malenkosti ,ki nimajo z ničemer nič

Prestavna razmerja na fezer 1000 in 600 verjetno niso enaka?  Tako, da ti samo razlika v max. obratih ne pove nič.

Saj počasi me že boste razumel

Objavljeno

Ja, ampak jst govorim o tem da se en bumbar ki ma 2,2m ne more tolk stisnt za šipco fazerke kt en zobotrebček z 1,5 k leži na motorju d sploh balanco doseže...prvi bo mel velik več zračnga upora ker bo mel sam pol betice pa 1/4 telesa za oklepom,drugi pa bo 90% za oklepom kar je velika razlika :)

...

Sey običajno lažejo števci za 20 km/h...Spet primer moje 1000 ccm trivaljne Corse. 180 km/h po števcu,po AC mimo Postojne dol po klancu. Bolno, ne?! :huh:

Kurz gleda števce! B)  B)  :grim

Po klancu dol na avtocesti mimo kozine polo 1.0 čez 175km/h po števcu...obrati tik pred v rdečim poljem :kva1: ---KAMIKAZA :grrr

Objavljeno
Ja, ampak jst govorim o tem da se en bumbar ki ma 2,2m ne more tolk stisnt za šipco fazerke kt en zobotrebček z 1,5 k leži na motorju d sploh balanco doseže...prvi bo mel velik več zračnga upora ker bo mel sam pol betice pa 1/4 telesa za oklepom,drugi pa bo 90% za oklepom kar je velika razlika

Ta z 2.2m,se pa usede pa na zadnji zic pa je isto kot un z 1.5m :P :naughty:

Objavljeno

men gre FZ6 po števcu po klancu dol ene 289 km/h. večja masa, večja gibalna kolličina (po klancu dol), večja hitrost... XXm samo maham, ko ostajajo za mano :afro1:

Objavljeno

Mislem sej ni nujen da se strinjate s tem da mu gre 275 po števcu. Pač se ne, ni pa treba zdej to komenterat ko kaki otroc k se kregajo ker ma bolšga očita. Še posebej moderatorji, ki naj bi bli saj po obnašanju na forumu za vzor. Da ne govorim, da ste neki že stari.

Objavljeno

Pa glede tovarniške končne, ki jo skoz naprej mečete. Original hitrost je zmerjena v brezvetrju in na ravnini.

Čuri se pa ni pelal po ravnini in brezvetrju, a ne?

Meni se ene dvakrat na leto naredi, da so ful idealni pogoji za vožnjo in avto pa motor takrat letita kakih 20% več kot običajno.

Pa če luči ugasnete, pa gume na 3 bare napumpate, dobite še kakšen kilometrček :naughty:

Objavljeno
men gre FZ6 po števcu po klancu dol ene 289 km/h. večja masa, večja gibalna kolličina (po klancu dol), večja hitrost... XXm samo maham, ko ostajajo za mano

:kva2:

Objavljeno
men gre FZ6 po števcu po klancu dol ene 289 km/h. večja masa, večja gibalna kolličina (po klancu dol), večja hitrost... XXm samo maham, ko ostajajo za mano  :afro1:

Symči....pozabil si še....da če bi kak dober investitor dodal še obilno,polnovredno kosilo.......potem dobiš še min.5km/h na zadnjem kolesu!!! :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Objavljeno

A mam prov, a mam, amam :OK:

Ma ni vprašanje, kdo je vozil, ampak kateri voznik je bil bolj pr***jen, ker je hitrost tako velika... .) :P

Objavljeno
To samo pomen, da so Hondini števci bolj natančni kot Yamahini. :grim Ni pa nujno, poglej Gregsove podatke - 272 km/h. B) Mogoče boljši zračni pogoji ?!

Seveda, sem pozabil dodati: veliko pihljajev v hrbet... :grim

Wobewt, jest pa dva dni ne bom mogu spat, k tvoja leti 286.... :cry: :P :OK:

Objavljeno
kateri voznik je bil bolj pr***jen, ker je hitrost tako velika...  .)  :P

on na CBR-i. :devil:

:004 :P

Objavljeno
on na CBR-i.

Hvala, Zok, jaz tudi tebe... :P :OK:

Objavljeno
fazerer veš o čem govorim pa me jebeš,zaradi malenkosti ,ki nimajo z ničemer nič

curi, ce nisi opazil sem te podprl pri tvoji trditvi in jo podkrepil se z nekaj dodatnimi podatki. stopil sem na tvojo stran v zvezi z maso, ceprav s hitrostjo se pa tudi slucajno ne strinjam, ker svojo 1000 nisem uspel spraviti niti priblizno tvoji omenjeni hitrosti.

Objavljeno

@Curi: Kolk naj bi po tvoji teoriji potem letela FZS 600 z Akrapotam, če predpostavimo da ima v originalu deklarirano max. moč le 3KM manj kot FZ6? :hmm: :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!