Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


Priporočene objave

Objavljeno

Curijeva ne gre nikamor.

Čista zguba časa to srednjo žalost it gledat.

:lol1:

PS: a si že dobil poziv, da moraš vrnit tablice in se takoj po tem zglasit na zemljiški knjigi, da vpišeš tole tvojo nepremičnino?

O:-)

Objavljeno
Curijeva ne gre nikamor.
Čista zguba časa to srednjo žalost it gledat

Ti morš pa iti 2 ure prej ,da si boš kaj ogledal-z nadvoza :lol1:

Objavljeno

Jutri ali v petek grem na štajersko AC,stestirat FZ6,če gre kdo zraven, naj mi pošlje na PM-tel.Pervy a si zrihtal zadevo -motor

nisem še zrihtal, boma pa bajsija poklicala, pa do 220 ti bom tudi sledil z sedanjim. ti samo pokliči ko boš mel plan prit.

Objavljeno

Ti morš pa iti 2 ure prej ,da si boš kaj ogledal-z nadvoza :lol1:

kolkr poznam Raaja in njegovo makino, te lohk pri tvoji skoraj-končni hitrosti verjetn še po zadnjem kolesu svojga motorina prehiti ...

Objavljeno

do realnih ~235 lahko javim Suzie Q. po stevcu je to nekje cez 260 oz. cez zadnjo crtico.

Objavljeno

Kr neki... :wacko:

Objavljeno
do realnih ~235 lahko javim Suzie Q. po stevcu je to nekje cez 260 oz. cez zadnjo crtico.

... bomo naredili kakšno preslikavo na drug motor na osnovi tega posta???

Objavljeno

Oh ja curi pa nism edini na kateerga so se ubesel zaradi 3 številk prov smiliš se mi ampak kaj čmo briga te life is life.

se čujeva midva ne.

lp sharky pa uživi :lol1:

Objavljeno
Oh ja curi pa nism edini na kateerga so se ubesel zaradi 3 številk prov smiliš se mi ampak kaj čmo briga te life is life.

Se jim bom pol smejal ,ko bojo ugotovil ,da je vse res

Objavljeno
... bomo naredili kakšno preslikavo na drug motor na osnovi tega posta???

ehehehhe lahko lahko :devil: ..... but I´ve got the paper to prove it. :grim :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
nisem še zrihtal, boma pa bajsija poklicala, pa do 220 ti bom tudi sledil z sedanjim. ti samo pokliči ko boš mel plan prit.

Bajsi je prečital post tako da ni frke :D . Popoldan sem vam na razpolago :D . Pa tudi primerno dvokolo bom zrihtal :D .

Aja! Tiste fore z policijsko GTA se tudi da uredit, samo ne pol jokat ko bo pri sodniku za prekrške kdo sebe na motorju gledal in razlagal kdaj je šaltal iz 5. v 6.

:lol1:

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno
Bajsi je prečital post tako da ni frke :D . Popoldan sem vam na razpolago :D . Pa tudi primerno dvokolo bom zrihtal :D .

Aja! Tiste fore z policijsko GTA se tudi da uredit, samo ne pol jokat ko bo pri sodniku za prekrške kdo sebe na motorju gledal in razlagal kdaj je šaltal iz 5. v 6.

:lol1:

LP Bajsi

Če je možno bi se testu pridružil - z GPSom. In morda - MORDA! - s FZS600, čeprav vem, da kaj dosti preko 200 ne gre (no, po števcu tam nekje 215-220).

D.

Objavljeno
(no, po števcu tam nekje 215-220).

:grrr :grrr :grrr

Nak, ena taka zelo zelo zelozelo podobna FZS gre po števcu 235 ... dvomim da ji wings daje toliko dodatnega zaleta...

Jaaa, pa jaz bi se tudi udeležil tega preizkusa.... (samo zadnjo bremzo odklopim, da slučajno ne pikne :lol: )

(spet bo The race, ki ga pol nebo... :naughty: )

El B.,

Objavljeno
..... but I´ve got the paper to prove it. :grim :lol1:

... ajajajajaj ... :grim :lol1:

Objavljeno

Sem včeraj probal GPS na mojem motorju (montaža By Rudi se je o.k. obnesla, samo še to moram ugotovit, kaj naredit, da se PDA ne bo tolko premikal po tank torbi). In ugotovil sem 2 stvari:

- GPS-a ne bom več nucal, saj je števec v 0 natančen in to sprobano do 160 km/h, ni niti za km zgrešil, za več mi visi dol, kolko laže

- se bom UBIL KOT SV..NA ČE BOM V GPS GLEDAL, tole ni lih špas prot Savi vozit in na GPS gledat pri 160 km/h, nevarno...

In zaključek, GPS nikoli več na motor v Sloveniji, dokler ne bo TomTom naredil karto Slovenije, ni vredno da se razbiješ kot p... samo za to, da veš kje je sever in kordinate, ostalo v kokoški tko al tko ni uporabno, odslej GPS samo za po evropi, pa še to samo s slušalkam in glasovno navigacijo.

lp

Rudi

Objavljeno

kolkr poznam Raaja in njegovo makino, te lohk pri tvoji skoraj-končni hitrosti verjetn še po zadnjem kolesu svojga motorina prehiti ...

Kr se iz specialca norca delat, še mal bo Buši v Iraku haral in ceno nafte v nebesa gnal, pa bo Raa edini od nas ki bo lahko na motorju sedel in se z njim peljal, ostali pa s kolesi. :hmm: :? :lol1: :lol1: :lol1:

lp

Rudi

Objavljeno

Takole

Zmagali ste

Šla je 261kmh-pri 13.600obr,kje bi dobil še tistih 400obr-ne vem

Sprobal do omejitve 14.000obr in sicer 3 pres.202kmh,4pres.220kmh,5pres.241kmh,in 6pres.261kmh

Sorry za 270 kmh,ki sem toliko prahu dvignil,mogoče pa bo kdaj šla 270kmh,nikoli se ne ve,da bi pa skupaj probali se pa slišimo

Objavljeno

Ne, da bi hotel karkoli zajebavati, verjamem no da morda le gre toliko kolkor si napisal, samo me zanima kako ste uspeli tako natančno zmeriti? :rolleyes:

Drgač pa čestitkam, da tvoja FZ6 edition ˝leti˝ toliko.

Objavljeno
3 pres.202kmh,

zanimiv podatek...nebi pričakova tako nizko prestavo v tako visoki hitrosti...pri moji je pomoje malo drugače...kaj pa vem nisem še probal....

Objavljeno
Pa to realnih :grrr

v hrib in z vetrom v celo.

Objavljeno

Kaj šele po bregu dol, pa da v 6 šalta :lol1:

Objavljeno

Šla je 261kmh-pri 13.600obr,kje bi dobil še tistih 400obr-ne vem

Zmagal si ti! To je še vedno zelo hitro. Vseeno ostajam pri ponudbi z drugim motociklom za primerjavo, kar ne morem se znebiti občutka da števec malo laže.

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)
Zmagal si ti! To je še vedno zelo hitro. Vseeno ostajam pri ponudbi z drugim motociklom za primerjavo, kar ne morem se znebiti občutka da števec malo laže.

LP Bajsi

Čakaj, čakaj - a to je bilo 'po števcu'!? :lol1:

Pa ravno sem nameraval napisat 'Svaka čast Curijevi...', ki se s tem rezultatom uvršča v razred Supersport mopedov. Le poglejte:


Model                        mph   km/h    km/h=1,6 x mph

====================================================================================

Aprilla RSV1000 Mille ('00)   169,8  271,7

Aprilla RSV1000 Mille R ('02) 166,9  267,0

Ducati 748 ('98)              150,4  240,6 BUUU!

Ducati 748R ('00)               155  248,0 BUUU!

Ducati 900SS ('98)            143,3  229,3 BUUU!

Ducati 916 ('96)                159  254,4 BUUU!

Ducati 916 ('97)                159  254,4 BUUU!

Ducati 996 ('99)              162,3  259,7 BUUU!


Honda CBR600F3 ('96)          154,1  246,6 BUUU!

Honda CBR600F3 ('97)          152,3  243,7 BUUU!

Honda CBR600F3 ('98)          152,3  243,7 BUUU!

Honda CBR600F4 ('99)          156,7  250,7 BUUU!

Honda CBR600F4 ('00)            156  249,6 BUUU!

Honda CBR600F4i ('01)           157  251,2 BUUU!

Honda CBR600RR )'03)          162,2  259,5 BUUU!

Honda CBR900RR ('96)          159,3  254,9 BUUU!

Honda CBR900RR ('97)            159  254,4 BUUU!

Honda CBR900RR ('98)          161,4  258,2 BUUU!

Honda CBR954RR ('02)            164  262,4

Honda CBR1100XX ('97)         178,5  285,6

Honda CBR1100XX ('99)         176,1  281,8

Honda RC51 ('00)                163  260,8 BUUU!

Honda VFR800FI ('98)          150,9  241,4 BUUU!

Honda VTR1000 ('97)           151,2  241,9 BUUU!


Kawasaki ZX-6R ('97)          152,6  244,2 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('98)            156  249,6 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('98)          158,3  253,3 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('99)          156,7  250,7 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('00)            149  238,4 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('01)            154  246,4 BUUU!

Kawasaki ZX-6R ('03)          158,5  253,6 BUUU!

Kawasaki ZX-7R ('00)          158,1  253,0 BUUU!

Kawasaki ZX-9R ('97)            167  267,2

Kawasaki ZX-9R ('98)          168,1  269,0

Kawasaki ZX-9R ('98)          170,9  273,4

Kawasaki ZX-9R ('00)          173,5  277,6

Kawasaki ZX-9R ('02)            168  268,8

Kawasaki ZX-11 ('97)            175  280,0

Kawasaki ZX-12R ('01)         185,6  297,0


Suzuki GSX-R600 ('97)         151,5  242,4 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('98)         150,7  241,1 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('99)         153,1  245,0 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('00)           148  236,8 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('01)           157  251,2 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('01)           157  251,2 BUUU!

Suzuki GSX-R600 ('03)         158,8  254,1 BUUU!

Suzuki GSX-R750 ('96)         163,6  261,8

Suzuki GSX-R750 ('98)         162,2  259,5 BUUU!

Suzuki GSX-R750 ('98)         160,9  257,4 BUUU!

Suzuki GSX-R750 ('00)           172  275,2

Suzuki GSX-R1000 ('01)          179  286,4

Suzuki GSX-R1000 ('02)          177  283,2

Suzuki TL1000R ('98)          163,8  262,1

Suzuki GSX-R1100 ('97)          163  260,8 BUUU!

Suzuki GSX1300R Hayabusa ('99 189,6  303,4

Suzuki GSX1300R Hayabusa ('01 183,9  294,2

(z BUUU! so označeni tisti, ki so počasnejši od Curijeve...)

Še vir: SportRider.com

lp, D.

PS: Moja ponudba z GPSom še velja...

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Uups, ušla mi je Yamaha, a saj si lahko sami pogledate...

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!