Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


Priporočene objave

Objavljeno

Alo, čakte malo...a to pomeni, da je tes že izpeljan?

A se je to dogajalo na asfaltu al na valjarjih ali samo na centralnem stojalu? :blink: :blink: :blink:

El B.

Objavljeno

Pa še vedni mi niste povedali, kake rore moram pa jaz na svojo prdo dat, da bo 333 po števcu šlo..

(samo ne one, ko majo mini startne rakete noter..)

wings, akro, yoši, itd... kaj svetujete?

El Barto Grande

Objavljeno

(z BUUU! so označeni tisti, ki so počasnejši od Curijeve...)

Curi je snedel praktično vse fireblade razen ene in XXa...torej honda sux...

Ducati sux itaq :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pri kawi je fazerki ravna samo devetka, sedemka prešvoh spljoh...

Gixeri... hmmm <_< <_< <_< samo redki dobri letniki 750 kubične izvedbe...ali pa litraki se lahko kosajo...

Jasno pa da Hayabusa ne pusti zraven nikogar, mogoče curijevo fazerko, če bi se še malo z prestavnimi razmerji in vžigom poigral...ali pa če bi aerodinamiko zrihtal da bi imel upor kot špic bucike...samo pol bi bila tu teža, rabu bi dosti karbona...tak da ne vem no, če se splača--- :? :? :?

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

El B.

Objavljeno

Ha ha tkole vam povem, glede na to, da ni curi edini k mu gre v tretji brzini 202 si pridržujem pravico in da povem, da gre moja v tretji na blokado 14.200 obratov točno 201 na števcu tko, da neki je na tem ...... Če vam gre pa v nos pa ni to najin problem.

CURI ZAKON!!!

lp sharky :yea2:

Objavljeno
točno 201 na števcu

v tem ticu grmi zajec.

Objavljeno

Jah a niso digitalni števci bolj natančni od analognih? :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
Jah a niso digitalni števci bolj natančni od analognih

Seveda so :yea2:

moderator SymRu sporoča Čuriju: curi, daj probi se citirat naučit ... veš, ne smeš pobrisat tistga "

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno (popravljeno)
Jah a niso digitalni števci bolj natančni od analognih

Seveda so :yea2:

Očitno ne... :lol1:

D.

PS: Morda si boš vseeno raje nabavu še kakšno Sigmo, da boš vsaj vedu, kak hitro se pelješ.

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno
Jah a niso digitalni števci bolj natančni od analognih?  :lol1:

Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: ko so pri Motorradu testirali novo Kawino "desetko", so napisali (približno - nimam zdele testa v roki) takole: števec precej zanimivo kaže hitrost - do okoli 200 kph v mejah normale, nato jim je "podivjal" in kazal tik pred koncem pete prestave 299 kph (max kar pokaže števec) pa jim je ostal še košček pete in cela šesta prestava... Tko da kdor verjame števcu, kateremukoli, je čist sam kriv. Mene prepriča le GPS.

Zdej se pa naprej dajite :-))

Objavljeno
.....si pridržujem pravico in da povem, da gre moja v tretji na blokado 14.200 obratov točno 201 na števcu tko, da neki je na tem ......

hmmm mogoče pa bi že bil čas, da nehaš tretjo do konca sukat in uporabiš kakšno višjo prestavo :hmm:

sicer pa je curi dobil PM kdaj sem mu na voljo za dosti bolj natančno merjenje končne kot je števec FZ6.

Objavljeno
hmmm mogoče pa bi že bil čas, da nehaš tretjo do konca sukat in uporabiš kakšno višjo prestavo

ne..pol gre pa ze prehitro :grrr

Objavljeno

Ej, moj naslednji motor bo ziher FZ6 :D

(trenutno pa ga nimam sploh :cry: )

Objavljeno (popravljeno)

Seveda so :yea2:

moderator SymRu sporoča Čuriju: curi, daj probi se citirat naučit ... veš, ne smeš pobrisat tistga "

" na koncu citata ... ker s tem se forumski mama-bazi pove, kje se citat konča in začne tvoje pisanje ... okej? :OK: aja, na začetku citata mora pa pisati "
"

Brez zamere

Kolikor sem jaz bral o teh stvareh

Je isti šmorn al so digitalni ali analogni števci - kar se napake tiče!

Razlika je edino da so digitalni števci cenejši za proizvodnjo in prikazujejo zadnjo decimalko hitrosti, kar nam pri analognem prikazu ne omogočajo oz. ni mogoče odčitati.

Razlika o natančnosti med števcema je pa tako majhna, da ti z svojimi " amaterskimi" meritvami ne boš opazil

Popravljeno . Popravil cirkusdirektor
Objavljeno
Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: ko so pri Motorradu testirali novo Kawino "desetko", so napisali (približno - nimam zdele testa v roki) takole: števec precej zanimivo kaže hitrost - do okoli 200 kph v mejah normale, nato jim je "podivjal" in kazal tik pred koncem pete prestave 299 kph (max kar pokaže števec) pa jim je ostal še košček pete in cela šesta prestava... Tko da kdor verjame števcu, kateremukoli, je čist sam kriv. Mene prepriča le GPS.

Zdej se pa naprej dajite :-))

GPS!

Sej so dobre zadeve teli GPS-jčki, vendar Maš tudi več GPS sprejemnikov, kar pomeni, da nekateri hitreje in bolje računajo tvojo pozicijo in hitrost, kot pa ti, ki so za komercialni razred. Zato jaz osebno tudi GPS ne bi mel za natančni instrument - vsaj te, ki so dobavljivi v prosti prodaji!

GPS še vedno izračunava tvojo hitrost kar pomeni, da hitreje ko voziš večjo napako pri izračunih si lahko dovoli in to velja tudi pri digitalnih števcih!!!

Primer:

1 km/h pri 10 oz 20 km/h pomeni že kar visoko napako!

1km/h pri 200km/h pa pomeni pičkin dim - sorry izrazu.

Zato pa pri vseh merilnih napravah piše kakšen je % napake, ki raste linearno z številom podatkov oz vrednostjo podatkov.

Večina res pravih meritev (strokovnih) se izvaja tako, da se izbere več vrst meritev z merilnimi instrumenti, ki imajo isti % napake, nato se pa vzame povprečje.

Tko da .........

LD še naprej

Objavljeno

Ja, test je očitno že bil izveden, pa še vedno ne vemo, kolko gre v renici Curijeva FZ6 raketa, pa tud s katerim motorjem se je primerjal. :?

aja , za osvežitev spomina pa prilagam test enih brezveznikov iz Motorrada . :naughty:

Curiju bi dali merit, pa bi blo :naughty:

post-2-1085779238.jpg

Objavljeno

Mario-tale test so opravili na FZ6 in ne na FZ6 Fazer,ki ima končno hitrost 235kmh,za skupinski test smo zmenjeni,do sedaj pa sem meril sam,pa še zadnjič napišem, da motor z zamenjavo auspuhov in odstranitvijo katalizatorja pridobi 10 KM-ali več,ker ne morejo zmanjšat 20KM,samo za 2 mm manjših grlih pri sesalnem kanalu,tako kot ima R6

Objavljeno
ker ne morejo zmanjšat 20KM,samo za 2 mm manjših grlih pri sesalnem kanalu,tako kot ima R6

Normalno da ne, dajo ti samo drug program vbrizga v motorno elektroniko. več ni treba. Spljoh ne vem zakaj so tista 2mm manj podrejali...

Sicer pa, a si že razmislil o čem takem pciiiusb.jpg

El B.

Objavljeno
Takole

Zmagali ste

Šla je 261kmh-pri 13.600obr,kje bi dobil še tistih 400obr-ne vem

Sprobal do omejitve 14.000obr in sicer 3 pres.202kmh,4pres.220kmh,5pres.241kmh,in 6pres.261kmh

Sorry za 270 kmh,ki sem toliko prahu dvignil,mogoče pa bo kdaj šla 270kmh,nikoli se ne ve,da bi pa skupaj probali se pa slišimo

Zanimivo :lol1: :lol1:

Imam idejo a nebi še zadnji zobnik malo zmanjšal ( če gre v 3-220km/h, pomeni da gre v 1 cca. 150km/h :blink: )pol zihr doseže 300km/h.

Lhk pa se prvega, dodas krila in mas privartni Jet.( pa se zvočni zid lhk ti rata porusut)Prodas patent Japoncem in evo ga, nov SLO miljarder pa se vsem forumasem zrihtas to zadevo.

Objavljeno (popravljeno)

Quote DRAGON Objavljeno 29 May 2004 @ 07:41 Zanimivo

Imam idejo a nebi še zadnji zobnik malo zmanjšal ( če gre v 3-220km/h, pomeni da gre v 1 cca. 150km/h )pol zihr doseže 300km/h.

Lhk pa se prvega, dodas krila in mas privartni Jet.( pa se zvočni zid lhk ti rata porusut)Prodas patent Japoncem in evo ga, nov SLO miljarder pa se vsem forumasem zrihtas to zadevo. Quote

Jaz ti pa predlagam ,da se nauči brati,al se pa spoki v šolo

Popravljeno . Popravil curi
Objavljeno

OK ! Sorry, sem slabo prebral test. :doze:

Komaj cakam rezultate. :OK:

Objavljeno

teoreticno auspuhi nimajo kej dosti veze s koncno hitrostjo, ce se masina zvrti v obeh primerih do konca. koncna hitrost je odvisna samo od stevila obratov in zobniskega razmerja. to je vse kar vpliva teoreticno na koncno hitrost. tko da predlagam, da za izmero koncne curijeva hitrosti se resno zmenite z policajem z radarjem, ali pa si poglejte kaksne resne teste, ki so bili izvedeni z minimalnimi napakami in so resnicni.

in se nekaj, ce so v fabrki rekli da gre toliko potem gre toliko in verjetno nic vec. vsak svojega konja hvali in verjamem da je celo realno tezko doseci tapravo fabrsko hitrost.

Objavljeno

a je kdo na forumu policist, ki bi lahko pomagal curiju z radarjem. tam se tocno ve kaksna so odstopanja pri dolocenih hitrostih.

Objavljeno
teoreticno auspuhi nimajo kej dosti veze s koncno hitrostjo

Ta je pa spet izjava meseca-leta,kje pa piše,da se z original avspuhi v 6 prestavi zvrti do konca,saj bojo lastniki FZ6 poročal o tem,ti kar auspuh od FZ 6 daj gor s katalizatorjem,pa boš videl koliko ti bo šel motor,če bi rad sprobal ,ti jih posodim,da ti malo zaprem usta,tko kot je že Johan povedal da se ful pozna ,ko je samo naluknjal auspuh,kaj bi bilo še ,če bi jih zamenjal

PS:sumim,da akrapovič,samo zato ne da primerjave auspuhov,ker je v moči prevelka razlika,ni se boji posledic

Objavljeno
PS:sumim,da akrapovič,samo zato ne da primerjave auspuhov,ker je v moči prevelka razlika,ni se boji posledic

:? To definitivno drzi! Tudi sam sem preprican da Akrapovic ne bi izkoristil tako dobre promocije za svoje izdelke! Se malo pa bo curi razvil celo teorijo zarote, kako je FZ6 pravzaprav nadmocen motor R1, pa se nihce tega ne upa povedati, ker se boji posledic. :devil: :hmm: :?

Objavljeno

curi dej dobro preberi kar sem napisal pol pa pizdi. se enkrat: avspuhi nimajo nikakrsne zveze s koncno hitrostjo motorja ob predpostavki, da se obe primerjani masini zvrtita do konca.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!