Skoči na vsebino

Koliko češkega je še na Škodi?


Priporočene objave

Objavljeno

v petek bil na testni vožnji z novo Octavio..

prijetno presenečen :notworthy:

Objavljeno

Mi lahko en pove koliko firm ima v lasti VW in koliko firm ima v lasti Toyota ? ter katere ??? :wacko:

Objavljeno
v petek bil na testni vožnji z novo Octavio..

prijetno presenečen :notworthy:

sem imel 2 octavii,prva bencinka po letu in pol tdi ,poj sem imel pa zadost poslušanja a škodo mašššššššššššš,po letu in pol prodal kupil A4 130ks TDi vse ok dokler vozilu ni potekla garancija eno samo prokleto sranje od audija sem bil več po servisih kot pa na cesti..enostavno se ne da primerjat ..s Škodo ne eno ne drugo nobenih najmanjših problemov(razen z debili ki so pluvali po znaku)žal sem se prekmalu naveličal sranja z audijem ki je dvakratna cena Škode in ga enostavno pustil na servisu in vzel novega golfa ...drgač pa definitivno čez 2 leti pade škoda pa nj pljuvajo pametnjakoviči kolkr čjo..mimgrede s škodo sem se enostavno igral z uglednimi znamkami po cesti in so gledali samo zadek :lol1: revčki v mondeotih,pa pežojih pa bmvjčkih.tko da kdor ni obremenjen z značko mu toplo priporočam nabavo :yea2: :OK: :grim

Objavljeno

Mislim da pleh štancajo v eni firmi za vse nemške in njihove hčerinske družbe.

Objavljeno

heh... češkega je delovna sila :) .. pa značka... pa mogoče še kaj malega.. sedeži so šiti verjetno na češki...

če haubo odpreš boš vido not cevi, žlauhe ipd. z WV znakom... za novo oktavijo nevem, vem pa da so letnik 2001 primerjali z pasatom (pospeševanje, zaviranje, poraba, itd..) ... vrednosti so si bile zelo zelo podobne...

smo jo meli doma, in blo vse ql....

LP

-matej

Objavljeno
čjo..mimgrede s škodo sem se enostavno igral z uglednimi znamkami po cesti in so gledali samo zadek :lol1: revčki v mondeotih,pa pežojih pa bmvjčkih.tko da kdor ni obremenjen z značko mu toplo priporočam nabavo :yea2: :OK: :grim

:D :D :D :D :D :D :D

Objavljeno

Kakorkoli že cene res niso več češke! Tudi ne Ne-ške ampak čisto lepo Nemške! :xx:

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem če je vredno pisati ampak, hm, primerjava Audija in Škode, ne vem, kaj naj rečem, osebno sicer vozim Subaru in Volvo, tako da skušam biti objektiven.

AUDI je za moje pojme nosilec tehnologije koncerna VW, razvil je TDI, FSI, quattro, aluminij tehnologijo, pa dvojno sklopko........ (Audi je bil strah in trepet v reliju, zmaguje v DTM in 24 ur LE MANS dirkah, postavil je Lamborghinija na noge) fantje a se zavedate koliko tehnološkega znanja ima tako podjetje?? Da se kak pokvari se mi zdi normalno,saj letno izdelajo skoraj 1 mio vozil....i Naš služben A4 2.5TDI quattro v 4 letih 357.000 km in razen rednih servisev je vse OK. Pač ne moreš sklepati po enem modelu.

Škoda normalno ni slaba ampak lepo vas prosim.......

Popravljeno . Popravil viggen
Objavljeno
Mi lahko en pove koliko firm ima v lasti VW in koliko firm ima v lasti Toyota ? ter katere ??? :wacko:

bo probal...... o celovitosti ne bi. :)

VW:

vw, audi, skoda, seat, lamborghini, bentley, bugatti.

vec: klik

toyota:

toyota, lexus, hino, daihatsu.

vec: klik

o manjsinskih delezih v ostalih podjetjih bos moral malce bolj brskati.

Objavljeno

Ja jest sm pa se zmeri za AUDI-je. Nam ne dela nikarsnih problemov.

Objavljeno
sem imel 2 octavii,prva bencinka po letu in pol tdi ,poj sem imel pa zadost poslušanja a škodo mašššššššššššš,po letu in pol prodal kupil A4 130ks TDi vse ok dokler vozilu ni potekla garancija eno samo prokleto sranje od audija sem bil več po servisih kot pa na cesti..enostavno se ne da primerjat ..s Škodo ne eno ne drugo nobenih najmanjših problemov . . .

Jah, te okvare so pač zelo relativne, eni bi rekli si pač imel smolo in si dobil primerek, ki se kvari, nekdo drug pa je dobil žal takšno Škodo!

V mojem primeru:

Soseda imata eden octavio, drugi passata, mi takrat A4, in vsi l.98. Oba na njuno žalost in hkrati srečo bila pogosta obiskovalca servisov v garancijskem roku. Octavia: elektronika, mehanizem zapiranja stekel, odpadanje laka na prtljažnih vratih, odpoved turbina, malenkosti . . . Passat: menjava vodil, težave z branjem kode, ležaji turbine. Pri nas samo redni servisi, letna kilometrina pri vseh treh je bila približno enaka, cca 20kkm/leto. Ker prvi A4 ni mel klime smo kmal pridobil novga A4 s klimo in tudi ta je deloval brez motenj. Peljal sem se v vseh treh in lahko rečem, da razlika med njimi je, oz. je zmagovalec A4. Razliko pa bo opazil tisti, ki jo hoče in tisti, ki je dovolj natančen pri tovrstnih stvareh in mu veliko pomenijo razne malenkosti (materiali, prenašanje hrupa iz podvozja v kabino, hrupnost pri višjih hitrostih, . .. ., oblika je pač stvar okusa, zunanja pa tudi stvar aerodinamike in s tem pogojene hrupnosti pri viš. hit. pri teoretično enaki zvočni izolaciji) Ali je za razliko, ki je za nekoga ni, za drugega majhna, za tretjega pa ogromna pripravljen plačati toliko višjo ceno pa je prva stvar :) !

Menda je bila v začetku razlika tudi v kvaliteti vgrajenih "enakih" delih. Audi je dobil I.klasa, WV II. klaso, škoda pa kar je ostalo, torej menda :? . Če odmislim ime Škoda in si pred oči prikažem vedno bolj všečne oblike zunanjosti in notranjosti, ter ceno, bi moral biti to dober avto.

Sedaj imamo BMW 320d. Odločitev napram novemu A4 je bla kar težka in polna testiranj. No ta pa je še za odtenek boljši od A4. Razlika je predvsem v podvozju, katero velika večina niti ne bo opazila, da o bolj kultiviranem in mnogo močnejšem dizlu, ki je bil tisti trenutek pri obeh modelih na trgu, ne govorim. Torej to so seveda moja opažanja in moje mišljenje.

Objavljeno

tvingo lepo si napisal...samo navadna octavia napram audiju ......A4 Avant je skret napram prtljažnemu prostoru pri čehu...bemti prvo furo na morje sva se z lady počla in sem ji ulkazal nestii določene stvari nazaj v bajto..kar pri čehu ni blema ..nosiš in nosiš v pakettreger pa je še vedno full placa.kaj mi nuca nefunkcionalen avto kdaj pa kdaj rabiš tudi stvari prepeljat zato me boli za krogci :lol1:

Objavljeno
Jah, te okvare so pač zelo relativne, eni bi rekli si pač imel smolo in si dobil primerek, ki se kvari, nekdo drug pa je dobil žal takšno Škodo!

V mojem primeru:

Soseda imata eden octavio, drugi passata, mi takrat A4, in vsi l.98. Oba na njuno žalost in hkrati srečo bila pogosta obiskovalca servisov v garancijskem roku. Octavia: elektronika, mehanizem zapiranja stekel, odpadanje laka na prtljažnih vratih, odpoved turbina, malenkosti . . . Passat: menjava vodil, težave z branjem kode, ležaji turbine. Pri nas samo redni servisi, letna kilometrina pri vseh treh je bila približno enaka, cca 20kkm/leto. Ker prvi A4 ni mel klime smo kmal pridobil novga A4 s klimo in tudi ta je deloval brez motenj. Peljal sem se v vseh treh in lahko rečem, da razlika med njimi je, oz. je zmagovalec A4. Razliko pa bo opazil tisti, ki jo hoče in tisti, ki je dovolj natančen pri tovrstnih stvareh in mu veliko pomenijo razne malenkosti (materiali, prenašanje hrupa iz podvozja v kabino, hrupnost pri višjih hitrostih, . .. ., oblika je pač stvar okusa, zunanja pa tudi stvar aerodinamike in s tem pogojene hrupnosti pri viš. hit. pri teoretično enaki zvočni izolaciji) Ali je za razliko, ki je za nekoga ni, za drugega majhna, za tretjega pa ogromna pripravljen plačati toliko višjo ceno pa je prva stvar :) !

Menda je bila v začetku razlika tudi v kvaliteti vgrajenih "enakih" delih. Audi je dobil I.klasa, WV II. klaso, škoda pa kar je ostalo, torej menda :? . Če odmislim ime Škoda in si pred oči prikažem vedno bolj všečne oblike zunanjosti in notranjosti, ter ceno, bi moral biti to dober avto.

Sedaj imamo BMW 320d. Odločitev napram novemu A4 je bla kar težka in polna testiranj. No ta pa je še za odtenek boljši od A4. Razlika je predvsem v podvozju, katero velika večina niti ne bo opazila, da o bolj kultiviranem in mnogo močnejšem dizlu, ki je bil tisti trenutek pri obeh modelih na trgu, ne govorim. Torej to so seveda moja opažanja in moje mišljenje.

Mamo A6 in tud z BMW 320d sem se ze precej prevozu (ga ma stric) pa bi bolj audija pohvalu. No to sicer ni popolnoma pravicno primerjanje ker je A6 razred BMW-jeve 5 ampak vsseen.

Objavljeno

skoda, da je naslov teme skoda. in ne audi, bmw, mercedes in ostale stirikolesne ovire.

Objavljeno
tvingo lepo si napisal...samo navadna octavia napram audiju ......A4 Avant je skret napram prtljažnemu prostoru pri čehu...bemti prvo furo na morje sva se z lady počla in sem ji ulkazal nestii določene stvari nazaj v bajto..kar pri čehu ni blema ..nosiš in nosiš v pakettreger pa je še vedno full placa.kaj mi nuca nefunkcionalen avto kdaj pa kdaj rabiš tudi stvari prepeljat zato me boli za krogci :lol1:

Audi ni nikoli poudarjal, da je rekorder pri prosotru prtljažnika, kakor tudi ne BMW turing ali Alfa Sportwagon. Niti ni namenjen prevažanju velikih tovorov ampak nekako bolj za šport. Tudi mi smo imeli avanta in se mi zdi da je imel celo manjši prtljažnik kot limuzina :hmm:

Pri Audiju ceniš obliko, kvaliteto, pogon (quattro), motorje, tišino. Kdor hoče velik prtljažnik, pa si pač kupi škodo, mondeo,itd, če mu je to prioriteta. Če rabiš avto za potovanja - službena - te prtljažnik en k. briga. Ko se po 2000 km vračamo iz bosne, mi pomeni npr. tišina, pogon zelo veliko pomeni. :lol1:

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno
A ni lepa tale  :wub:

:wub: zlo lepa škoda, konkurenca TT-ju

pri nas smo čist nori na škode

foter ma trenutn felicio 1.6, 54 KW, letnik 99

mtka favoritko 1.3, 44 KW, letnik 93 - sedaj razmišljamo o nakupu octavie 1.8 RS - 180 HP

prej smo imel že dve favoritke 1.3 letnik 89,91

sosed ima dve rdeči favoritki, red line, 92,93 letnik

stric ima octavio combi, 00 letnik

s škodami smo nasplošno zelo zadovolni, favoritka je bla v zadnih 6 letih samo 2x na servisu (zamenjan izpuh, diferenciale)

s felicio praktično ni problemov, samo na rednih servisih

btw, škoda je čist konkurenčna wv,audiju,fordu (bmw in mercedez sta pa itak razred zase)

Objavljeno
:wub:  zlo lepa škoda, konkurenca TT-ju

Lepo te prosim no :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Lepa je lepa samo tist znak bi mogu z audijevim zamenat .)

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno
Lepo te prosim no  :lol1:  :lol1:  :lol1:

kaj je smešnega

škoda ima mašino 4.2 V8

vsaj po mašini je konkurenčna TT-ju

btw, itak so audi, wv in škoda tesno povezani, tako da tudi po vzdržljivosti in opremi sigurno ne zaostaja veliko za TT-jem

drugače pa kot so že mnogi napisali, škoda je čisto konkurenčen avto, ne sodite avtomobila samo po znaku

pasat - octavia

polo - fabia

jaz ne opazim kakšne opazne razlike

A4 - octavia, tudi v tem primeru je octavia čisto konkurenčna

:topic: ko bom jaz opravil izpit B kategoije, bo moj avto sigurno škoda fabia RS

p.s ŠKODA RULEZ!!!! :OK:

Objavljeno
A4 - octavia, tudi v tem primeru je octavia čisto konkurenčna

pazi kaj pišeš .)

Objavljeno
sosed ima dve rdeči favoritki, red line,

A to tud obstaja :hmm:

Kolikor je men znano sta bla sam modela Silver line in Black line .)

Ja drgač pa ni slaba tale Škoda :OK:

Objavljeno
A to tud obstaja :hmm:

Kolikor je men znano sta bla sam modela Silver line in Black line .)

Ja drgač pa ni slaba tale Škoda :OK:

tudi red line obstaja, sam jih je v sloveniji bol mal, sosed in njegova sestra sta jih kupila v nemčiji

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!