Skoči na vsebino

Koliko češkega je še na Škodi?


Špilferderber

Priporočene objave

uauuu, zanimiv zorni kot :D ... no, priznam, da bi bila z A4 prav gotovo zadovoljna, očitno pa verjetno ne bolj kot z octavio ... in tako ugotavljam, da sem lahko le vedno bolj navdušena :OK: :OK:

@motoristico, ti s' moj pr'jatu! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uauuu, zanimiv zorni kot  :D ... no, priznam, da bi bila z A4 prav gotovo zadovoljna, očitno pa verjetno ne bolj kot z octavio ... in tako ugotavljam, da sem lahko le vedno bolj navdušena :OK:  :OK:

@motoristico, ti s' moj pr'jatu!  :yea1:

hvala k sm lohk tvoj prjatu :friend1: :lol1:

drugače je pa škoda zelo cenovno ugodna, veliko za majhen denar, audi je pa skopuh, 2mio sit več zahtevajo za avto, ki pa ni nč več vreden kot škoda, lohk bi jih blo sram

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Omegi in Swatch uri imaš lahko enak mehanizem ...

Kaj imaš raje? ;)

Ampak nič ne rečem, ceno ima škoda kar ugodno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Omegi in Swatch uri imaš lahko enak mehanizem ...

Kaj imaš raje? ;)

Ampak nič ne rečem, ceno ima škoda kar ugodno. :)

odvisno kakšna je razlika v ceni .)

če je razlika tako procentualno velika kot octavia - A4, imam rajši cenejšo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je razlika tako procentualno velika kot octavia - A4, imam rajši cenejšo :OK:

Očitno ne razumeš dileme, razlike so namreč vsaj nekaj-10x ... cena tu sploh ni poanta.

Edino kar je res je da so mehanizmi za Omege (in ostale "boljše" odjemalce - govora je pa o mehanizmih ETA) izdelani v manjših serijah in zato bolj natančno, tehnično gledano gre pa za enako "tehniko" oz. model mehanizma.

Videz, prestiž ... na navedenem primeru je razlika neprimerno bolj drastična, zato sem ga tudi navedel za primer ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ne razumeš dileme, razlike so namreč vsaj nekaj-10x ... cena tu sploh ni poanta.

Edino kar je res je da so mehanizmi za Omege (in ostale "boljše" odjemalce - govora je pa o mehanizmih ETA) izdelani v manjših serijah in zato bolj natančno, tehnično gledano gre pa za enako "tehniko" oz. model mehanizma.

Videz, prestiž ... na navedenem primeru je razlika neprimerno bolj drastična, zato sem ga tudi navedel za primer ;)

če te prav razumem, bi mi rad povedal, da je A4 veliko bolj vzdržljiv kot Octavia

audi je res bolj vzdržljiv, ampak mislim, da ni kakšne velike razlike, stric ima octavio combi že 5let, pa je delal samo redne servise

btw, ali bi ti dal 2mio več za avto, ki ima enake specifikacije, samo kvaliteta je bolša :hmm:

jaz ne bi :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pasat - octavia

Kje si pa to slišal :eek: :eek: :eek:

Octavijo bi lahko kvečjemu primerjal z VW Boro. Šele Škodo Supreme bi lahko glede na avtomobilski razred primerjal s kakšnim Pasatom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw, ali bi ti dal 2mio več za avto, ki ima enake specifikacije, samo kvaliteta je bolša  :hmm:

Pa kje si videl, da so tehnične specifikacije škode octavije enake specifikacijam Audiju oz. BMW-ju. Pa od kje ljubitelji škod jemljete te podatke in za vraga svetega kaj je z vami narobe, da trdite takšne bedarije. Dajte svoje avtomobile primerjati z njim primerljivimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Omegi in Swatch uri imaš lahko enak mehanizem ...

Kaj imaš raje? ;)

Tag Heuer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ne bi  :nono:

mhmm ... torej, verjetno imate po svoje vsi oz. vsak svoj prav. :winkiss:

naj dodam, da osebno prav obožujem vrhunsko dovršenost v detajle (pri vsem in povsod), pa vendar: tudi jaz ne bi :nono: ... recimo med drugim s stališč, kaj v realnosti dejansko potrebujemo, kaj si lahko kupimo itd.

sorry, vem, da s tem ne razpravljam konstruktivno, a ne morem si pomagati: hvaležna sem ji za vse srečne in dolge evropske kilometrine, ki jih je vedno premagovala brez težav - in ergo: moja izkušnja z octavio je izredno pozitvna - s 5 leti in 190k je postala dama brez večjih afnarij. I love it :wub:

pa-še moja sexy ritka :oops: :OK:

post-34-1109164684_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sexy ritka,

parkirana čisto po žensko, z enim kolesom na črto.

Potem pa parkiraj poleg v 3/4 boksa, če moreš. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kje si videl, da so tehnične specifikacije škode octavije enake specifikacijam Audiju oz. BMW-ju. Pa od kje ljubitelji škod jemljete te podatke in za vraga svetega kaj je z vami narobe, da trdite takšne bedarije. Dajte svoje avtomobile primerjati z njim primerljivimi.

pojdi na najdi.si, avtomobil, primerjave, in primerjaj octavia 2 1.6, A4 1.6, pa boš videl, mislim, da si podatkov niso kar izmislili :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sexy ritka,

parkirana čisto po žensko, z enim kolesom na črto.

Potem pa parkiraj poleg v 3/4 boksa, če moreš. :P

:lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sexy ritka,

parkirana čisto po žensko, z enim kolesom na črto.

Potem pa parkiraj poleg v 3/4 boksa, če moreš. :P

hehe, seveda, prav imaš! :winkiss:

in na celem parkirišču velikosti in tipa Leclerc v Lj. so bili parkirani trije avtomobili, in to še dosti pred odprtjem trgovine, v vasi sredi Nemčije ali bolje "sredi ničesar" in ... :P

ahhh, pa kaj se z(a)govarjam - pač, baba sem! :yea1:

ampak, (moja) octavia, je pa še vedno :worship:

btw: vodja idejnega projekta: ©Roly B)

post-34-1109166490_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, seveda, prav imaš!  :winkiss:

in na celem parkirišču velikosti in tipa Leclerc v Lj. so bili parkirani trije avtomobili, in to še dosti pred odprtjem trgovine, v vasi sredi Nemčije ali bolje "sredi ničesar" in ... :P

ahhh, pa kaj se z(a)govarjam - pač, baba sem!  :yea1:

ampak, (moja) octavia, je pa še vedno :worship:

btw: vodja idejnega projekta: ©Roly  B)

lepa je tale octavia :OK: , a jo prodaš :lol:

drugače je pa vsaj zame škoda najbolša v razmerju cena - kakovost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi vsi!

Sem pogledou u tole temo in opazil vašo kregarijo in pametovanje....pa sem se odloču, da napišem samo par stvari!

Cyc ima tukaj (skoraj) popolnoma prav! Zakaj skoraj? Ker gre znotraj znamke res za podobno mehaniko, elktroniko, skupni razvoj, skratka globalizacijo proizvodnje, ki zadnje čase ne teče več samo znotraj koncernov, pač pa tudi znotraj konkurentov, ki razvijajo isti kos tehnike za konkurenčna vozila (en primer je recimo Renault - Nissan...praktično gre pri vseh vozilih za enaka podvozja in motorje, seveda vsakega v svojem razredu), drug primer, ki mi pade na misel je nov 2.0 dieselski motor (136 KM) , ki ga najdete praktično enakega v Volvu, Mazdi, Fordu, pa še katero znamko bi lahko našli. Torej, koncern ima svoje znamke, ki pomenijo samo različni nivo prestiža (pa ne opreme, enostavno gre za prestiž, ki ga marketinški strokovnjaki, kupci skozi leta in ostali faktorji dajejo določeni znamki in tipu vozila), in pa limite, do katerih so vam pri določeni znamki znotraj koncerna pripravljeni narediti (in seveda prodati avto, oziroma do katere mere zanj najdejo kupce).

Skoraj pri Cyc-u in še nekaterih vas, dragi kameradi pa leti na primerjavo. Octavio (tako stao kot novo) lahko primerjate z Audijem A3, VW Golfom (Boro), če že iščemo enotnost znotraj koncerna. Zakaj gre? Podvozje dragi kolegi, kdor pozna Octavijo ve, da je avto sicer konforten , da ima ogrooooomen prtljažnik, da pa potniki na zadnjih klopeh ravno ne uživajo, zaradi premajhnega prostora, ki je posledica medosne razdalje in s tem omejenosti dolžine potniške kabine. Pri podvozju nove otavie (torej tudi Novega A3 in golfa V generacije je medosna sicer precej povečana, pa še vseeno je to avto limuzinskega razreda z medosno razdaljo kompaktnega vozila (ali segmenta C). Tolk sem meu za napisat...pa brez zamere

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepa je tale octavia  :OK: , a jo prodaš  :lol:

1. ne, ne prodam - vsaj dokler ne bo čas za drugo. :grrr

se opravičujem - nisem hotela morit s svojimi slikami - hotela sem vam le pokazati avto, ki se VOZI (da ne bi preveč bluzili o salonskih lepotcih :P )

in

2. ne, tale sploh ni "lepa" :rolleyes: - je pa taka kot je - B)

Vsaj eno od navedb pa ima Lojzi zagotovo prav - če pogledam primer iz prakse: SymRu je imel res težave na zadnjem zicu mojega avta, ko smo se nazadnje skupaj potepali po Slo ... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj ne zamerim  :OK: , sam neki bi ti rad pukazu  .)

http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprimerj....9+TDI+Ambiente

škoda še vedno rulez  :OK:  :OK:

In??? Lepo vidiš, da imata Škoda in A3 enako medosno, medtem, ko je Bora še star model, torej narejen na osnovi Golfa 4, predstavitev nove Bore je bila šele letos v Detroitu in se pri nas še ne prodaja...

tole je primerjava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. ne, ne prodam - vsaj dokler ne bo čas za drugo.  :grrr

se opravičujem - nisem hotela morit s svojimi slikami - hotela sem vam le pokazati avto, ki se VOZI (da ne bi preveč bluzili o salonskih lepotcih :P )

in

2. ne, tale sploh ni "lepa"  :rolleyes: - je pa taka kot je - B)

saj sem samo vprašov,za informacijo, ker sedaj mtka kupuje avto, sam bo sigurn octavia 1.8 RS (180KM), smo gledal letnik 2003 za 2.700.000 sit :OK:

jst pa tud, ko bom naredil izpit B kategorije, mislim kupit kakšno fabio, ker imam rajši kratke avtomobile :wub: , sicer je pa itak še dovga do izpita (2 leti) :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In??? Lepo vidiš, da imata Škoda in A3 enako medosno, medtem, ko je Bora še star model, torej narejen na osnovi Golfa 4, predstavitev nove Bore je bila šele letos v Detroitu in se pri nas še ne prodaja...

tole je primerjava

mislim, da bo bolj pravična tale:

http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprimerj...ack+Ambiente+5v

:OK:

vsi so 1.9 TDI, vsi 5 vrat

škoda zmaga, edina ovira je to da ima zadaj bobnasto zavoro, cenovno zmaga octavia, je pa mogoče res najmanj kvalitetno izdelana, vendar tukaj ne mislim velikih razlik v kvaliteti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da bo bolj pravična tale:

http://www.najdi.si/avtomobili/avtoprimerj...ack+Ambiente+5v

:OK:

vsi so 1.9 TDI, vsi 5 vrat

škoda zmaga, edina ovira je to da ima zadaj bobnasto zavoro, cenovno zmaga octavia, je pa mogoče res najmanj kvalitetno izdelana, vendar tukaj ne mislim velikih razlik v kvaliteti

Ja, seveda "zmaga" Škoda iz pogleda racionalnosti nakupa...ne vem, kaj si mi hotel dokazati, ko si citiral moj post....tale slika je živ dokaz, kako moj prvi post drži. Poznam pa tudi ogromno ljudi, ki so pripravljeni za imidž, bahanje pred sodelavci/sosedi in zaradi božanja lastnega ega, raje izpljuniti 2 miliončka več za skoraj enak avto.

Če sva se narobe razumela, jaz sem racionalist, in vem, kaj bi bila moja izbira, če bi bil patološko zaljubljen v DKW grupo (ali pa AutoUnion, oz VW group)....tko pa...pač trenutno imam kar imam....

O Škodah pa samo najboljše, konec koncev, kdor pozna zgodovino te znamke (predno jo je uničila komunistična ideologija in stihija) ve, kam in kako sodi. Ali, kot je nekoč, na začetku oktaviine poti dejal en avtomobilistični novinar, ima avto samo 3 napake....značko spredaj, na volanu in zadaj...pa še ta se ni kaj dosti spoznal na avtomobilsko zgodovino....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, seveda "zmaga" Škoda iz pogleda racionalnosti nakupa...ne vem, kaj si mi hotel dokazati, ko si citiral moj post....tale slika je živ dokaz, kako moj prvi post drži. Poznam pa tudi ogromno ljudi, ki so pripravljeni za imidž, bahanje pred sodelavci/sosedi in zaradi božanja lastnega ega, raje izpljuniti 2 miliončka več za skoraj enak avto.

Če sva se narobe razumela, jaz sem racionalist, in vem, kaj bi bila moja izbira, če bi bil patološko zaljubljen v DKW grupo (ali pa AutoUnion, oz VW group)....tko pa...pač trenutno imam kar imam....

O Škodah pa samo najboljše, konec koncev, kdor pozna zgodovino te znamke (predno jo je uničila komunistična ideologija in stihija) ve, kam in kako sodi. Ali, kot je nekoč, na začetku oktaviine poti dejal en avtomobilistični novinar, ima avto samo 3 napake....značko spredaj, na volanu in zadaj...pa še ta se ni kaj dosti spoznal na avtomobilsko zgodovino....

tale novinar je imel kar prav :OK: :OK:

tudi jaz se strinjam z njemu, tudi jaz poznam take ki bi dali veliko vč denarja, da bi se z vtom lahko važnali, ne vidim razloga zakaj bi pameten človek kupil BMW 325i, seveda je lepo v tuning stylu, dav za letnik 93, beri in piši 1.700.000 sit, za tak denar dobiš OCTAVIO 1.8 RS, ki ni skoraj nič švohej letnik 99-01

kdor ima BMW je pač car (kao), po mojem pa je le zabito teslo, ki misle, da je BMW najboljši, v resnici pa ima tak letnik že zelo veliko elektronike, ki pa z leti rada crkava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala k sm lohk tvoj prjatu  :friend1:  :lol1:

drugače je pa škoda zelo cenovno ugodna, veliko za majhen denar, audi je pa skopuh, 2mio sit več zahtevajo za avto, ki pa ni nč več vreden kot škoda, lohk bi jih blo sram

daj nehi klobasat... vsed se v octavio (limuzino, ne karavan) na zadnjo klop, pa se probaj 200 kilometrov peljat ... pol pa to naredi še v audiju a4 ;) pol pa še mal s prsti dotikaj stikala, armaturko, preveri kakovost in udobje sedežev... malce poglej imidž in dizajn avtomobila... če je ceneje, je ceneje z razlogom... in ni se treba tolažit, da je "skor tako, kot tisto 2 miljona dražje" - ker pač ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!