Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Zakaj vzmetenje 

Prednje vzmetenje: Relativno sprejemljivo, se da rešit z nastavitvijo predobremenitve (delno), za večji efekt zamenjava olja z gostejšim odvisno od stila vožnje in teže voznika.

Zadnje vzmetenje zanič. motor poskakuje in pleše pri malo bolj agresivni vožnji, zelo zmanjša občutek stabilnosti in varnosti ko začne poskakovat pri konkretnem nagibu in hitrosti. To se dodatno občuti če je spremenjeno razmerje verižnikov, motor je bolj poskočen zadnji amortizer pa tega ne prenese dobro, z manjšo predelavo se da nadomestiti original amortizer z amortizerjem od (ZX10R letnik 06,07) (poglej na Youtube). Glede na to da je motor lahek, in ima relativno kratko medosno razdaljo je odličen za po ovinkih. Pri višjih hitrostih in vožnji naravnost mu manjka smerne stabilnosti, ampak se človek vsaj ne matra ko je potrebno speljat ovinek.

Motor je kljub vsemu zelo zabaven in zanesljiv, poleg tega ne obremenjuje voznika pri večurni vožnji, osebno sem z njim zelo zadovoljen.

To so moje osebne izkušnje in opazke za serijo (sv650N - k7) če se kdo ne strinja z navedenim, bo tudi to prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta bila gotovo kar pošteno na tleh, kar se tiče izpušnega lonca ti povem iz osebnih izkušenj da grmi. Sam imam na SW 650 mass izpušni lonec, zadeva je odlična, homplogiran je gotovo ker ti to uredi mojster Igor ob montaži. 

Kaj misliš s tem da sta bila kar pošteno na tleh? Misliš da so jih terali? :glare:  Ja zvok pa je fenomenalen  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj misliš s tem da sta bila kar pošteno na tleh? Misliš da so jih terali? :glare:  Ja zvok pa je fenomenalen  :OK:

Pošteno na tleh (razbita) oba sta precej daleč od originala (moder je navlečen z vseh vetrov, Črn pa zgleda kot  nekakšna predelava S serije). Kar se tiče teranja, je po mojem tako da 72 konjev zelo hitro preteraš.     

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni noben od teh dveh ni všeč. Plavi je res totalni mix, črn pa je S model brez maske... Ne si tega delat. :D

Kupi nakeda v dobrem stanju, ti nebo žal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MASS imam tudi jaz,enakega,ko zasučeš plin,obračajo se glave :smoke:  Zakaj vas moti,če je motor predelan,saj to počne veliko motoristov.Če bi moj 650 S L 2000,bil v originalnem stanju (mimogrede,lahko ga kadarkoli vrnem v prvotno stanje),ga od prejšnjega lastnika ne bi kupil,ker je originalni S grd za popizdit.In ne,nikoli ni bil na tleh.

Torej,če so ti ta dva všeč,zahtevaj vse originalne dele,moje imam v škatli,oziroma,naj ti razložijo,zakaj jih nimajo nekje v garaži.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta bila gotovo kar pošteno na tleh, kar se tiče izpušnega lonca ti povem iz osebnih izkušenj da grmi. Sam imam na SW 650 mass izpušni lonec, zadeva je odlična, homplogiran je gotovo ker ti to uredi mojster Igor ob montaži.

Rad bi kak tak auspuh

Kako ga najdem ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošteno na tleh (razbita) oba sta precej daleč od originala (moder je navlečen z vseh vetrov, Črn pa zgleda kot  nekakšna predelava S serije). Kar se tiče teranja, je po mojem tako da 72 konjev zelo hitro preteraš.     

Glej se ni mus da sta bila razbita, to nemoreš zagotovo reč to je potrebno videti pa sprobati zadevo! :sleep2:                                              Frischfleich to je stvar okusa :OK:! Nobenega od teh dveh nebi mel če nebi bila predelana :BUA: ! Ker nima denarja in znanja za predelave na pretek pa raje kupim to! Mislim  tako kot je rekel Motofil :grim  bol je predelano lepše je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boko kaj pravis na tegale?

Sicer vec kilomtetrov ampak za dodatnih 200€ dobis vsaj kolikor toliko original motor.

Glej za tistih 200 eu si jaz tudi nove gume kupim! potem pa pride haklc: - hočem meti bag spojler, ror, drugo luč (ker org. mi ni všeč), potem je pa še barvanje in montaža, homologacija,čakanje... Potem pa sem na 3-4 jurje!!! :BUA:                                                To koliko se bom jaz vozil na kavo pa kak moto zbor bo Ta Črni Vranec za 2jurja dovol! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj pomembno je, da je mašina vredi. itak pa da bo pubec prej kupo zjahan, predelan motor, ki zgleda lepše kot pa motor v originalnem stanju :P

vsak se pa sam odloči.

jaz ti svetujem, da imaš pri nakupu nekoga s sabo, ki ima že več desetletij izkušenj z motorji. pol pa bo kaj bo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Močno dvomim, da so (vse) predelave na enem ali na drugem homologirane...

Na črnem je vse homologirano 100% videl papire! Za modrega pa nevem mislim pa da ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj pomembno je, da je mašina vredi. itak pa da bo pubec prej kupo zjahan, predelan motor, ki zgleda lepše kot pa motor v originalnem stanju :P

vsak se pa sam odloči.

jaz ti svetujem, da imaš pri nakupu nekoga s sabo, ki ima že več desetletij izkušenj z motorji. pol pa bo kaj bo.  :D

Glej pubec bi novega kupu, če pa recesija bend špila  :surrender: ! Močno upam ka je motor vredi! Sej vidiš da se vrti vse okrog keša, drugače bi si jaz tudi kupil original izvedbo nič predelan pa potle sam predelal kak bi mi pasalo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na črnem je vse homologirano 100% videl papire! Za modrega pa nevem mislim pa da ne!

Nosilec tablice? Mini smerokazi? Bug spoiler?

 

Malo dvomim, če pa je, pa :OK:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilec tablice? Mini smerokazi? Bug spoiler?

 

Malo dvomim, če pa je, pa :OK:.

 

Nosilec tablice? Mini smerokazi? Bug spoiler?

 

Malo dvomim, če pa je, pa :OK:.

Vse!!! Do zadnje matice sva z kolegom vse pregledala pa mojster zna ker dela na suzuki servisu. :photo:  Pa ni videti kake napake, samo veš kak je nikad se nezna! Vrag je z rablenimi mopedi!!! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nosilec tablice? Mini smerokazi? Bug spoiler?

 

Malo dvomim, če pa je, pa :OK:.

-pa vi imate te zadeve homologirane,mene na tehničnem nikoli nič ne vprašajo,razen izpuha,niti policaji ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Vceraj sem postal lastnik SV 650 S, 2008 letnik :)

Prijatelj ima Yamaho FZ6 S2 pa pravi, da ima 3 ključe. Dva navadna in enga rdečega

Jaz sem dobil sam 2 ključa + kodo (majhni pravokotni,kot obesek). Ali mi manjka še rdeči ključ?

Poleg tega ali bi mogel dobiti tudi kako orodje, zdaven?

Ali veste kje se bi dobil navodila (jih je izgubil) in kje bi dobil kromiram S, kateri je na rezervarju?

Hvala.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Rdeči ključ - ne.
  • Orodje - ja.

    post-2208-0-04719600-1383725934_thumb.jpg

  • Podstavek za tank - ja.

    post-2208-0-63025100-1383725943_thumb.jpg

  • Navodila:
    • če si zadovoljen z angleškimi v elektronski obliki - http://bit.ly/179SwBd
    • če hočeš slovenska v papirnati - pooblaščen servis
  • Kromiran S - lahko poskusiš z http://bit.ly/1aqZT1R ali pa pooblaščen servis
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam namen zamenjat svečke in v service manualu so predpisane NGK CR8E in pa NGK CR9E. Ne vem za ketere bi se odločil, zato me zanimajo vaše izkušnje, katere svečke od teh dveh bi mi vi priporočali.

 

Že v naprej hvala za odgovore in pa čim več srečno prevoženih kilometrov v letu 2014 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam namen zamenjat svečke in v service manualu so predpisane NGK CR8E in pa NGK CR9E. Ne vem za ketere bi se odločil, zato me zanimajo vaše izkušnje, katere svečke od teh dveh bi mi vi priporočali.

 

Že v naprej hvala za odgovore in pa čim več srečno prevoženih kilometrov v letu 2014 :)

 

Razlika med tema svečkama je samo v toplotnem področju - CR9E so 'hladnejše in hitreje odvajajo toploto. Če nimaš motorja 'natunanega', potem uporabi standardno svečko (torej CR8E).

 

Ali še bolje - uporabi Denso U24ESR-N. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam namen zamenjat svečke in v service manualu so predpisane NGK CR8E in pa NGK CR9E. Ne vem za ketere bi se odločil, zato me zanimajo vaše izkušnje, katere svečke od teh dveh bi mi vi priporočali.

 

Že v naprej hvala za odgovore in pa čim več srečno prevoženih kilometrov v letu 2014 :)

Svečke vzemi ven in boš videl po barvi, če so presvetle daš lahko notri hladnejše se pravi  9-ko če pa so svečke lepo svetlo rujave potem kupi enake kot si oporabljal do sedaj !

Pa ne bozabi,da moraš motor prej lepo segreti,če ga nisi še nič vžigal in je tako stal od zadnje vožnje je bolje,da ga ne segrevaš ampak prej poglej barvo svečk !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med tema svečkama je samo v toplotnem področju - CR9E so 'hladnejše in hitreje odvajajo toploto. Če nimaš motorja 'natunanega', potem uporabi standardno svečko (torej CR8E).

 

Ali še bolje - uporabi Denso U24ESR-N. ;)

Zakaj pa je Denso boljši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa je Denso boljši?

 

Ker imam z NGK nekaj slabih izkušenj, z Denso pa še ne. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!