Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Ejla King.......a je še naprodaj?

Mi lahko poveš kaj več?

Glede na vse tukaj napisano me vedno bolj vleče, da bi ga nabavil. Se odločam med SV- jem in Kawo z750

Mi je pa tudi fulllll všeč tanovi ER6F......PRVA LIGA!!!!

Sam ne vem, če je pametno za prvi motor kupit kr novega.....

LP

SV je men zakon,.. za solo vožnjo je super, ga nebi prodaju, če bi bil solo rider, tut za 1. motor je primeren, je okreten in lepo vodljiv. Zadnji zic je pa "baje" mal neudoben za sopotnika na daljšo turo, na žalost. Moj je še naprodaj, če te zanima, sporoč na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SV je men zakon,.. za solo vožnjo je super, ga nebi prodaju, če bi bil solo rider, tut za 1. motor je primeren, je okreten in lepo vodljiv. Zadnji zic je pa "baje" mal neudoben za sopotnika na daljšo turo, na žalost. Moj je še naprodaj, če te zanima, sporoč na PM

Eh, raje ženo/punco/... prepričaj, da si kupi svojega... Je boljše za oba.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa tudi fulllll všeč tanovi ER6F......PRVA LIGA!!!!

Sam ne vem, če je pametno za prvi motor kupit kr novega.....

LP

Zakaj pa ne bi bilo pametno za prvi motor kupit novega? Vsaj ves kaj imas od samega zacetka, sta le 2 kolesi.. drugace se mi pa zdi najbolj pomembno da tist kupis kar si zelis in ki ti je vsec :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če imaš možnost (finančno) kupit za prvi motor novega - do so!

če nimaš izkušenj z motocikli in serviserji ti bo tako prihranjeno marsikaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, raje ženo/punco/... prepričaj, da si kupi svojega... Je boljše za oba.

D.

..rade volje,.. sam me oz. naju ni blo zraven u nočni izmeni pr SKB-ju :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tukaj kak lastnik Sv 650 2003-05, ki je kdaj vozil Fazerja 600 2003 ali mlajšega in bi mi znal povedat kako osebno mnenje o razliki med motorjema?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tukaj kak lastnik Sv 650 2003-05, ki je kdaj vozil Fazerja 600 2003 ali mlajšega in bi mi znal povedat kako osebno mnenje o razliki med motorjema?

..razlika je v agregatih,.. SV vleče od "štantgasa" do blokade enakomerno, Fazer dobi "eksplozivno" moč pri nekje 7000-8000 obratih, SV je "lažje vodljiv" v naglih pospeševanjih, ker ni potrebno menjat 2-3 prestave nižje, se pravi je manj prestavljanja, iz ovinka vleče enakomerno, motor ob popuščanju plina dost bolj zavira kot fazer, drža pri SV "S" je športna, Fazer bolj Tourer, SV ma el. vbrizg in nima "zauha", vrti se pa za razliko od fazerja do 11000 obr/min. Mene osebno daljše ture ne utrujajo se pa seveda po dolgi turi paše mal "pretegnt", tko kot na vsakem motorju. Se pa strinjam da je Fazer udobnejši na daljše ture, zlasti zadnji sedež, oz. kot sam dobro veš dober potovalnik in dirkalnik v enem. To so glavne razlike, z mojega vidika, katere bom pogrešu če se odločim za Fazerja, je pa stvar posameznika, kaj komu bolj usreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tukaj kak lastnik Sv 650 2003-05, ki je kdaj vozil Fazerja 600 2003 ali mlajšega in bi mi znal povedat kako osebno mnenje o razliki med motorjema?

imel fazerja vozil SV-ja mislim, da predvsem se največja razlika kaže v samem navoru SV vleče brutalno glede na to da ima 600 ccm in da njegovih 72KM dosti bolj realnih kot yamahinih 92KM, moči mu ne manjka, kar za fazerja ne morm rečt vsaj pri nižjih obratih ali pri vožnji v dvoje :BUA: zato sem stopil stopnjičko višje na 1000ccm

super motor, ki ima napako, da ni "narejen za 2" :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki SV650S l.2005:

+ vleče zvezno

+ presenetljiva končna hitrost glede na deklarirane konje

+ lahek in ozek, kliče po ovinkih

+ strup videz (zadnje seksi lučke)

- ni za dolga potovanja (ekstremno športna drža, špartanski sedež)

- ni za dva (ekstremno majhen sopotnikov sedež)

- sprednje vzmentenje (tudi na najtršo nastavitev so vilice premehke)

- izpušna cev (stara MZ cigara s totalno napako, če želiš popraviti izgled - brez rezanja, moraš menjati tudi kolena ispušne cevi, pa zato pride akrapovič cca.800 EUR za motor s ceno cca. 6000 EUR !?)

- ne montiraj zadnjega kovčka (je k fičo z ardrijino prikolico, nemogoča rešitev za prtljažnik

Fazerka:

+ vsakodnevni nezahteven motor (instant mlinček ampak v pozitivnem pomenu)

+ sedenje spredaj, zadaj, pokončna drža za daljše ture

+ montaža zadnjega kovčka in izgled z njim

- motor ni povsem za dva, deklarirani konje čutiš šele po 7000 (brutalen izbruh), kar je malo v navskrižju z opisanimi prejšnjimi plusi

Sem pa Fazerko peljal precej manj kot SVja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sv v goli varianti nima špartanske drže in je popolnoma špica moped za meste akrobacije - bolj kot fazer.

sv ima odlične zavore, ...while fazer leaves a lot to be desired...

prednje vilice so pri obeh obupno mehke.

fazerjev sedež je neprimeren za bolj športno vožnjo - je pa bolj foteljast in udoben (če to komu kaj pomeni na takšnem motorju)

sv je zaradi geometrije malček bolj okreten.

imela oba - svja dve sezoni, fazerja eno in pol

oba letnik 2001

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tukaj kak lastnik Sv 650 2003-05, ki je kdaj vozil Fazerja 600 2003 ali mlajšega in bi mi znal povedat kako osebno mnenje o razliki med motorjema?

Si imel v mislih 'mlajši FZ6' ali 'starejši fazer 600'?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, hvala za mnenja :OK: ...nekako študirava s Kingom, da bi menjala v kolikor ne dobi kupca....pa moram malo prebrat še kak test oz. primerjavo...v Motoristu sem našel test Sv 650 2003.....

Si imel v mislih 'mlajši FZ6' ali 'starejši fazer 600'?

ja, imel sem v mislih starejši model FZS 600....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomojem ti ne bo žal, če se boš spustil v menjavo. Sam večino km prevozim z sopotnico in se ne pritožuje nad "neudobnim" zadnjim sedežem. Jo prej kaj drugega utrujeno kot zadnjica...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

isto boš lahko prebral v marsikaterem testu svja...

jest sem pač lahko primerjala letnika 2001...zato je moj post morda malce offtopic....a bi si prekleto zelela suzukijeve zavore na fazerju...kako se je poglavje razvijalo v kasnejših letih ne morem verodosotjno sodit...

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, zavore so pa res dobre, zame je velik + tut da sama mašina full zavira, k spustiš gas, ....u bistvu pri "rahlem zaviranju" sploh ni treba velik zavirat, samo gas spustiš, pri turistični vožnji seveda. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep dan vsem!

Evo spet mene.....nevedneža....:-)

Ta SV mi leze pod kožo......pa me nekaj zanima.

Sem brskal po katalogu.....in glej hudiča - SV 650S in 1000S letnik 2005 pod kategorijo ŠPORTNI, letnik 2003 pa pod ŠPORTNO POTOVALNI.

Mogoče to pomeni, da se na L. 03 bolj udobno pelje? Da ne ležiš na tanku?

Osebno bi mi bilo to bolj všeč.

Pa še nekaj......mi kdo pove koliko KM ima SV 1000S?

Hvala za odgovore.

B) LP B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem brskal po katalogu.....in glej hudiča - SV 650S in 1000S letnik 2005 pod kategorijo ŠPORTNI, letnik 2003 pa pod ŠPORTNO POTOVALNI.

Mogoče to pomeni, da se na L. 03 bolj udobno pelje? Da ne ležiš na tanku?

Osebno bi mi bilo to bolj všeč.

Pa še nekaj......mi kdo pove koliko KM ima SV 1000S?

Če pogledaš vsaj fotografije obeh letnikov, boš videl, da niti nista različne kategorije. Seveda je razlika bolj v tem ,ali imaš N ali S različico. Ena ma navadno, pokončno balanco, in nič oklepa, ena pa oklep in športno balanso.

SV1000S - cirka: 116 hp (85,4 kW)/ 8.500 rpm, 102 Nm/ 7.000 rpm.

Hvala za odgovore.

Hvala za vprašanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem brskal po katalogu.....in glej hudiča - SV 650S in 1000S letnik 2005 pod kategorijo ŠPORTNI, letnik 2003 pa pod ŠPORTNO POTOVALNI.

Mogoče to pomeni, da se na L. 03 bolj udobno pelje? Da ne ležiš na tanku?

Osebno bi mi bilo to bolj všeč.

Začuda je ravno obratno (če govorimo o 'S' varianti) - model 2003 je imel bolj športen položaj, saj je imel stopalke monitrane višje. No, ker SV pač ni bil mišljen kot 'supersport' motor, so leta 2004 to spremenili in stopalke montirali nekoliko nižje, poleg tega pa so rahlo spremenili tudi zadni del okvirja (subframe), tako da je cel zadni del motor nekoliko nižji. Položaj in oblika krmila pa se naj ne bi spremenila.

Morda si pri enem letniku gledal 'S' varianto, pri drugem pa 'N'?

Pa še nekaj......mi kdo pove koliko KM ima SV 1000S?

Do letnika 2005 ima 88kW = 119,68 KM. Pri letniku 2005 bi naj z manjšimi spremembami v motorju dosegli kakšen kW več (vnedar nimam uradnega podatka, koliko).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začuda je ravno obratno (če govorimo o 'S' varianti) - model 2003 je imel bolj športen položaj, saj je imel stopalke monitrane višje. No, ker SV pač ni bil mišljen kot 'supersport' motor, so leta 2004 to spremenili in stopalke montirali nekoliko nižje, poleg tega pa so rahlo spremenili tudi zadni del okvirja (subframe), tako da je cel zadni del motor nekoliko nižji. Položaj in oblika krmila pa se naj ne bi spremenila.

Morda si pri enem letniku gledal 'S' varianto, pri drugem pa 'N'?

Do letnika 2005 ima 88kW = 119,68 KM. Pri letniku 2005 bi naj z manjšimi spremembami v motorju dosegli kakšen kW več (vnedar nimam uradnega podatka, koliko).

Ne, pri obeh je bila S varianta. Poglej....saj sem gledal v tem katalogu......na tej strani.

Edino kar se še pri tem motorju "bojim" je drža.....da bi bila vsaj približno taka kot na Z-750.

Za 1000-ko pa me je samo zanimalo, da vidim, v kateri razred zavarovanja spada......je preveč.

Še 1x hvala za odgovore.

bi mogoce malo telovadil v "testih", da se te bo dalo brati, prosim (hint: citiranje). hvala.

ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, pri obeh je bila S varianta. Poglej....saj sem gledal v tem katalogu......na tej strani.

Edino kar se še pri tem motorju "bojim" je drža.....da bi bila vsaj približno taka kot na Z-750.

Za 1000-ko pa me je samo zanimalo, da vidim, v kateri razred zavarovanja spada......je preveč.

Še 1x hvala za odgovore.

bi mogoce malo telovadil v "testih", da se te bo dalo brati, prosim (hint: citiranje). hvala.

ice

S izvedba ma športno držo,.. če bi mel raje pokončno držo, pol je Naked "taprav", sam pa nima veterne zaščite, kar je pa drug problem,... a si že sedu na SV-ju "S"??,.. sej ne ležiš na tanku,.. mal si sklonjen naprej,.. ni tak napor, kt misliš, verjemi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Zanima me če kaj več veste o svojih motorjih glede blokade, ki je bila vstavljena notri serisko!

Panigaz mi je rekel da že pri novih motorjih vzemajo blokade vn ker so zablokerani!

Zanima me kako taka blokada sploh deluje in ali je treba kaj dodatno nastavljati vbrizg goriva :? :?

Če ima gdo odgovor mi naj ga zaupa! :)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če kaj več veste o svojih motorjih glede blokade, ki je bila vstavljena notri serisko!

....ktero blokado ti to misliš?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino kar se še pri tem motorju "bojim" je drža.....da bi bila vsaj približno taka kot na Z-750.

ice

Ni niti približno podobna :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž od tistih motorjev, ki so bili že novi zablokirani na recimo 25kW.

Da!

Zanima me kakšna zgleda blokada kje je vgrejeina in podobno.. :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!