Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

A kdo ve kaj pomen znak FI oz. F1 na armaturki :?

Pri GSXRih to pomeni, da je ECM enota zaznala napako na enemu izmed sistemov, da je previsoka temperatura motorja ali pa premalo olja... Predlagam, da pelješ motor na servis.

Je pa način kako sam ugotoviš kaj je narobe. V repu motorja se stakne nek konektor in na armaturi se izpiše koda okvare. To kodo potem najdeš v service manualu in vidiš kaj muči SVja :P Če se boš spuščal v to, preberi poglavje o "dealer modeu" samodiagnostične funkcije ECMja in še na kakem tujem forumu najdi komentar nekoga, ki je to že počel... Samo glede na to, da bo napako najverjetneje odpravljal serviser... Nima smisla se s tem igrat :)

Pa še eno vprašanje... Za SV650 obstaja TRE mod? :) Ima SV za različne prestave različne "mape" vbrizga goriva?

Popravljeno . Popravil jax
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri GSXRih to pomeni, da je ECM enota zaznala napako na enemu izmed sistemov, da je previsoka temperatura motorja ali pa premalo olja... Predlagam, da pelješ motor na servis.

:yes: Klik...

Pa še eno vprašanje... Za SV650 obstaja TRE mod? :) Ima SV za različne prestave različne "mape" vbrizga goriva?

:yes: Klik...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol pa kul. Motor mi je padu potleh, se pravi se je olje steklo na eno stran, zato se je prizgala lucka. Po pol minute se je lucka ugasnila in nato je motor normalno kresnu. Se pravi je skrb oz. obisk mehanika odvec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemti bogara. Ta srot od suzukija. Vceri sem se vozu po dezju. Dans zjutri ga kresnem, pa crkne. In po kratkem premisleku dojamem da je spet 1 celinder kaput. Juhu. In pol sem ga do Sentjakoba cjazu samo z enim, nakar se ta drug spomne, da bi pa on lahko tut kej pomagu. :angry2:

A ostalim res voda ne zaliva prve svecke???? Ne vem kaj naj nardim :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemti bogara. Ta srot od suzukija. Vceri sem se vozu po dezju. Dans zjutri ga kresnem, pa crkne. In po kratkem premisleku dojamem da je spet 1 celinder kaput. Juhu. In pol sem ga do Sentjakoba cjazu samo z enim, nakar se ta drug spomne, da bi pa on lahko tut kej pomagu. :angry2:

A ostalim res voda ne zaliva prve svecke???? Ne vem kaj naj nardim :(

...gumijasta kapica (pokrov svečke) mora biti pravilno nameščena na cilinder in voda NE pride do svečke. Preveri, na gumici je neka puščica, če se ne motim. Pa nemoj ti meni "šrot od Suzukija"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..men je kresnu v suhem in mokrem,.. delala sta zmeri oba cilindra normalno,... nikol nism mel nobenga problema,.... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tujih forumih ima par lastnikov podobne probleme :)

SV650.org

Tut na servisu so rekl, da je to kr standardni problem. Bom menju kapco pa svecko pa bom vidu ce bo kej boljs <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na servisu so rekl, da je to kr standardni problem. Bom menju kapco pa svecko pa bom vidu ce bo kej boljs <_<

Z SV650.org:

Many of the guys have taken to sealing the front plug in with some silicone sealant which seems a good idea to me.

Zna mogoče bit bolj zihr... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ojla.

Ta oklep v originalu ni gor, ga je pa moč naknadno kupiti, pa mislim, da je celo original dodatna oprema od Suzukija.

V originalu ima ta Suzuki poloklep. Več ti bo pa sigurno Danci povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Ta oklep v originalu ni gor, ga je pa moč naknadno kupiti, pa mislim, da je celo original dodatna oprema od Suzukija.

V originalu ima ta Suzuki poloklep. Več ti bo pa sigurno Danci povedal.

:yes: Imaš popolnoma prav, kaj več skoraj ni za povedat...

Več o Suzuki dodatni opremi za SV pa najdeš v tem PDF-u.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, če te pa zanima cena te predelave, bi moral pa kolega vprašat. On si je namreč omislil te stranske oklepe. Tak okvirno bi rekel okoli 100 kSit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, če te pa zanima cena te predelave, bi moral pa kolega vprašat. On si je namreč omislil te stranske oklepe. Tak okvirno bi rekel okoli 100 kSit.

V Nemčiji stane 455.76 EUR...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Helow..

Še jst neki malega vprašanj..

Gre za SVja 650, letnik 99, 19000km (skoraj sigurno tapravih), moti pa to, da nekoliko vleče v levo med vožnjo.. A je to normalno pri teh motorjih, ali gre za pokazatelja da je bil motor fino po tleh?

Poleg tega je bilo opaziti mehko tačko - dalo se jo je premikati, kot da bi bila zrahljana.. In dokaj nizko se motor spusti, ko sem jo dala na tačko.. (navajena na malo bolj navpične tačke in motor bolj pokonci postavljen, ko je na tački).. pa me zanima tudi to, če je normalno, da je tako zrahljana in nizka..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bom govoril za doticni motor, vendar je tak simptom lahko en indikator padca, da. tisto s taco je lahko dodatek ali kaj drugega. na vsak nacin pozor pri taksnem motorju, kjer ze kot laik sumis o "necistih poslih".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to normalno pri teh motorjih, ali gre za pokazatelja da je bil motor fino po tleh?

Poleg tega je bilo opaziti mehko tačko - dalo se jo je premikati, kot da bi bila zrahljana.. In dokaj nizko se motor spusti, ko sem jo dala na tačko.. (navajena na malo bolj navpične tačke in motor bolj pokonci postavljen, ko je na tački).. pa me zanima tudi to, če je normalno, da je tako zrahljana in nizka..

za noben motor ni normalno, da ga levo vleče. si ga peljala ti ali kdo, ki ima malo več občutka/izkušenj?

tačka - se zrahlja...

nagib - SV ima kar orenk nagib pri parkingu, vsaj kolker se spomnim svojih prvih 2000 kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok zdej me še ena primerjava zanima.. SV 650 vs. SV 650s..

Sej teoretično poznam razlike - zanimajo me še praktično :) (Ker s-a še nisem videla na 4 oči :))

Torej zanima me če se na SV 650 (s šipco) dosti bolj čuti veter in pri kakšnih hitrostih začne motit? Je pravilna info., da že pri cca. 90km/h? In potem sklepam, da se ga pri SV650s (v primerjavi s SV650) ne čuti.. zaradi oblike itd?

Zanima me kakšna je razlika v vožnji - ali je balanca dosti dosti nižja pri S? To pomeni tudi, ali je vožnja oz. drža dosti bolj naporna pri S kot pri navadnem? Kako se S obnese kaj na daljših turah - glede na to, da sklepam, da z navadnim daljše ture verjetno niso problem.. In v ovinkih ali se bolje obnese SV650S?

Zdej še finaliziram.. ne sprašujem če gre za bolj športno držo pri Sju in če bom bolj trpela - sprašujem koliko bolj športni je S..? Ali gre za bolj sport - touring motor.. ?

Lep pozdrav vsem in že vnaprej hvala za odgovore ;)

Popravljeno . Popravil devilish
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda je razlika bolj v tem ,ali imaš N ali S različico. Ena ma navadno, pokončno balanco, in nič oklepa, ena pa oklep in športno balanso.

S izvedba ma športno držo,.. če bi mel raje pokončno držo, pol je Naked "taprav", sam pa nima veterne zaščite, kar je pa drug problem,... a si že sedu na SV-ju "S"??,.. sej ne ležiš na tanku,.. mal si sklonjen naprej,.. ni tak napor, kt misliš, verjemi

SV 650 vs. SV 650s..

Utemeljitev bi bla tle ZELO dobrodosla. ;)

utemeljitve so v postih pred njegovim...če motor vleče v eno stran, je verjetno nekaj narobe z njim...sicer pa najboljš, da se sam pelješ z dotičnim motorjem in vidiš za kaj gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!