Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Motor slej ko prej pade. Če je samo podrsan, sploh ni hudega. Huje je, če je nekam zabit, potem pa res zna trpet okvir in ostale stvari. Če pa je v redu porihtan, pa skoraj ni skrbi. Čeprav je pač tako, da ko kupuješ, nočeš niti praske. Pa vsakdo zamolči padce, oziroma zdrse. .) Jaz sem vedno, ko sem prodajal, povedal, če je bil na tleh, tudi, če se ni videlo. Lahko vsaj kupcu po nakupu vedno pogledaš v oči. Sicer pa, če kupec po nakupu ugotovi, da je bil bajk karamboliran, ti pa si mu to zamolčal, te lahko toži... Nekaj takega, kot da si mu stregel poživljenju. Kako pa je to v praksi pa ne vem, vsaj za nas ne. V tujini imajo glede tega kar strogo... Ice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da ni bil poceni. Vendar naslednje stvari tudi nekaj nanesejo:

- da ni bil nikoli poškodovan,

- da je imel ogromno dodatne opreme,

- skoraj novo verigo, nove gume, nove zavorne ploščice, opravlen servis 1000km pred nakupom...

Pri nakupu je po mojem mnenju bolj pomembna ohranjenost in vzdrževanost motorja, kot pa letnik izdelave. Pa če greš po avtonetu gledat SV-je se že po nalepkah vidi, da so bili večinoma vsi že na tleh...

am... to pa ni čist res da ni biu poškodovan. biu je paden na dirkališču (sm brau tvoje poste) ampak ni opazno tako, mal prask na nosilcu kovčka in žmigucu pa na balanci utež je mal ohlapna... :glare: aja pa malenkost ga vleče v desno, to me mal skrbi :unsure:

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj verjetno vsi vemo, da si prav hitro na tleh. Samo ko kupuješ, te zadeve štejejo in vsakemu kupcu se gre da pride čim ceneje skozi.

Lep primer je Pri BMW boxer mašinah. Stric je kupil novega in ko je nekje telovadil, mu je v kratkem zavoju v prvi crknil (zaradi premajhnih obratov elektronika preventivno ugasne motor). Prvo ima dokaj hitro in ko mu je sredi zavoja crknil, ga zaradi relativno velike hitrost ni mogel ujeti z nogo. Ker se na celindrih na zaščiti poznajo praske avtomatsko kar dosti izgubi na ceni. Tako pač je, če pa ne bi z ničemer zbijali cene (kar se pri nas kar pogosto pojavlja, še posebno na spletu), je pa vseeno če greš za skoraj isti denar po novega.

Torej povejte že, če ima sport verzija nalepke tako na poloklepu kot na zadku!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej povejte že, če ima sport verzija nalepke tako na poloklepu kot na zadku!!

Moj je imel nalepke smao na poloklepu

am... to pa ni čist res da ni biu poškodovan. biu je paden na dirkališču (sm brau tvoje poste) ampak ni opazno tako, mal prask na nosilcu kovčka in žmigucu pa na balanci utež je mal ohlapna... :glare: aja pa malenkost ga vleče v desno, to me mal skrbi :unsure:

Tut na Mariji Reki je baje štrbunknu.

Kdaj ga vleče v desno. Ko spustiš balanco? To ni nič nevarnega, je pa sila nadležno :(

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so pa take buče <_<

1. Ko si kupil motor, si tudi imel nove gume, novo pogonsko verigo, nove zavorne ploščice...

2. Dodatna oprema je mogoče všeč tebi. Samo nehomoligiran avspuh je marsikomi prej v nadlogo, kot v plus.

3.Kaj je tu tako slabega???

Od punce fotr kupuje razbite avtomobile in jih popravlja. Enega od takih vozita tudi njegova žena in hčerka. Pa vem, da jima ne bi dal takih avtomobilov, če ne bi zaupal v njihovo varnost.

Če je motor korektno popravljen, nimam nič proti padcom. Ravno sem kupil motor, katerega lastnik je priznal, da je bil 2x na tleh. Pa kaj :)

4. Sam sem 3x čmoknil z sv-jem, pred katastrofalnim trkom, pa je bil motor v odličnem stanju :yes:

Pa tudi ti si baje že ružil na Mariji reki in na Novem marofu. Vsaj tako pravijo.

am... to pa ni čist res da ni biu poškodovan. biu je paden na dirkališču (sm brau tvoje poste) ampak ni opazno tako, mal prask na nosilcu kovčka in žmigucu pa na balanci utež je mal ohlapna... :glare: aja pa malenkost ga vleče v desno, to me mal skrbi :unsure:

Brihta ti pa res rad provociraš :BUA:

1. Res je, vendar se tukaj pogovarjamo o rabljenem motorju! Redko boš naletel na rabljen motor, v katerega ti ni treba nič investirat. Če so slabe gume, veriga, ploščice, servis,..., ti kaj hitro uide 100k.

2. Res še nisem srečal človeka, ki mu ne bi bila všeč dodatna oprema. Vso originalne dele sem priložil, vključno z avspuhom. Če mu ni všeč športni izpuh ga lahko zamenja v 3eh minutah, ga proda, ali pa ga natakne na APN 4!

3. Meni je pač pomembno, da ni motor ves spraskam, in da vem, da ni bil zaleten.

4. Res je, da sem imel na Marofu manjši zdrs, to je pa tudi vse. Ne vem zakaj širiš nepreverjene in lažne informacije. :glare: Na Marički sem ružil samo s kolenčniki in stopalkami :P .

@PESHY Ja in to sem ti tudi povedal in pokazal vse sledi. Na motorju je bila za zamenjat samo stopalka, ker je motor drsal na meni cca 5m (uničen škorenj in rastrgane hlače). Utež ni drsala po asfaltu in je bila že prej ohlapna (Vpraš Syma, če je kaj čaral). Sam imam 100% čisto vest, zato me nikoli ne bo nerodno te srečati in povabiti na :beer2:

@drjack_dj da tudi S-verzija ima nalepke na zadku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj mene zanima stari, letnik 99.

Sem vprašal Šterna za blokado, je reku skor 50 jurjev za samo blokado, pa še ene 7 za montažo. Vprašal tudi Odarja, ki pa z njim kot kaže ni nič. Najprej je nakladal, da je treba menjat elektronko, ki res ne vem kje jo je na letniku 99 našel, pol da se mi ne splača. Ko sem mu razložil, da to pač brezpogojno rabim in da ne vem kje je on najdu elektronko je rekel da se bo pozanimal, a do danes še nič. Sem mislil da bo kaj cenejši ko Štern, pa mislim da še dražji ne more bit, ker očitno mu je to tuje.

A mogoče še kdo pozna koga konkurenčnega?

Še nekaj glede motorja, blatnik na zadnjem kolesu, ki se pomoje drži skupaj s ščitnikom za ketno, ni serijski, ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brihta ti pa res rad provociraš :BUA:

Sploh ni res.

Tisto na Marički sem rekel "baje", to pomeni da nisem ziher (so mi tako rekli). Se opravičujem za to. Resno.

Drugače se pa samo pogovarjamo. Povem svoje mnenje. Meni dodatna oprema na motorju ponavadi ni všeč (razen homologiranih rorov).

Se opravičujem še enkrat, če sem se ti kakorkoli zameril. Ni bil to moj namen. :(

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, z dodatno opremo je tako: kupcu všeč ali ne, kaj več za motor ne dobiš, pa če ima ne vem koliko opreme gor. Žal je tako. Vsak gleda, da pride čimceneje skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brihta moti me to, da človeku zbijaš feeling in govoriš, da je bil nategnjen, kljub temu, da si moj kolega. Pa to, da sem baje štrbunknil po Mariji. :doze: Opravičilo sprejemam samo ob :beer2:

ZDAJ PA DOST SMETENJA

Raje napiši kaj o VTRi v ustrezni temi, ali pa mogoče kar tukaj kakšno primerjavo SV vs VTR :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brihta moti me to, da človeku zbijaš feeling in govoriš, da je bil nategnjen, kljub temu, da si moj kolega. Pa to, da sem baje štrbunknil po Mariji. :doze: Opravičilo sprejemam samo ob :beer2:

ZDAJ PA DOST SMETENJA

Raje napiši kaj o VTRi v ustrezni temi, ali pa mogoče kar tukaj kakšno primerjavo SV vs VTR :naughty:

Seveda greva na pir.

Kar se tiče nategovanja. Dejstvo je da vsi postavljate prevelike cene. Moj Sv650s letnik 2003 (popolnoma zrihtan-kot nov) se je prodal za 800.000 sit.

Vtr ma 35 konjev več. Zelo rada gre na zadnjo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno sem prišel z drugega ogleda. Že enkrat prej sem še lgledat nekega SV650s in v prvi zagretosti mnogo reči ne opaziš, in kasneje sem se tudi malo več pozanimal o motorju, za kar mi je bil v veliko pomoč tale forum.

Ze v prvo so mi v oči padle druge ročke, ki so kar grdo izstopale, ker so bile malce prekratke. On je trdil da jih je prejšni lastnik zamenjal, da so v stilu motorja, ki je modre barve, tako kot te ročke. V to sem takoj malce podvomil. Sem rekel, če je le to, naj bo. Danes sem s sabo vzel strica (izkušen motorist v penzjinu), šla sva s kombijem da bi ga že naložila.

Je pa velika razlika ko ga vidiš v drugo in se vmes še malo pozanimaš. V oči so mi padli spoji plastik, zelo neenakomerni. Potem ni bilo nalepk, le na tanku je bil suzuki. Najprej je tip trdil da ni bil nikoli paden, nato pa reče, da je nalepke sam dol potegnil, da mu je tako lepši. Ja seveda, če verjameš že res, samo jaz nisem nasedel. Zadni zobnik potreben takojšne menjave. Guma obrabljena skoraj samo na sredini -> naviranje do daske ni nič pozitivnega. Potem ni imel servisne knjige, in tako ne veš niti kje je bil kupljen. Bilo je dovolj razvidno in dovolj nakladaja, da sem mirne duše rekel (čeprav sem resen kupec) da ga preprosto ne vzamem, tudi cene nisem zbijal, kej je jasno da pri takšnem lastniku in motorju nimaš kaj iskati. Mogoče bo pa našel kakega naivnega kupca, nikoli ne veš.

Če bi bil res nikoli paden z 23 tosoč km in letnik 99 bi bil realno vreden 600 tisoč, ne pa 680 in vse kar sem zgoranj napisal.

Pozimi ga grem kupovat v Deutschland, so vsaj po večini bolje vzdrževani in vsaj ne pretiravajo z cenami.

Že motor star 4 leta ima realno le polovično ceno, z preedpostavko, da je zanj poskrbljeno kot je treba. Vse ostale stvari, ki sem jih naštel zgoraj pri ogledanem motorju, odštevajo ceno s svojo vrednostjo.

Že vnaprej pričakujem kritike, da ni nič hudega če je paden ipd. Ko jih boste pisali, vseeno premislite, če bi bili zadovolni, če bi vam prodajalec na veliko nakladal in da so to vendarle negativne zadeve.

Čeprav je nekdo ozdravljen alkoholik, še bvedno ni enak nealkoholiku.

Čeprav se je zločinec spreobrnil in odslužil kazen, je še vedno vsaj nekdanji zločinec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav je nekdo ozdravljen alkoholik, še bvedno ni enak nealkoholiku.

Ne, načeloma je bolj zaupanja vreden človek.

Prav je, da si se od takšnega motorja obrnil in šel drugam, sam zadnjih nekaj stavkov je pa čista bedarija. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav se je zločinec spreobrnil in odslužil kazen, je še vedno vsaj nekdanji zločinec.

A pol vsak motor, ki je bil parkrat je zakrknjen kriminalc.

Naj te potolažim. Ko se svoj motor kupoval, sem šel gledat ene 5 fzr-k, da sem na koncu kupil najmanj zmahano. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil sem še, da je bil brez zadnjega blatnika in original žmigavcev.

Saj zadeva je že v oglasu bila sumljiva, najcenejši in kao nikoli paden in odlično ohranjen. :?

Na splošno raje vidim, da sem zamudil dober poceni motor, kot pa da sem se uštel pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zadeva je že v oglasu bila sumljiva, najcenejši in kao nikoli paden in odlično ohranjen. :?

Zato pa jaz raje kupim motor z veliko kilometri, kateri je bil že vsaj enkrat na tleh :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa jaz raje kupim motor z veliko kilometri, kateri je bil že vsaj enkrat na tleh :grim

Tukaj te pa res ne razumem zakaj bi blo to dobro. Velik kolometrov pa še zvrnen.

Razen če misliš da je zato primerno cenejši. Samo tega še nisem zasledil, vsaj za SV starejši model. Je bil ta enini "ne zvrnjen", a se je še za tega izkazalo da je bil, cena je bila pa pomoje primerna ravno za 1A primer z temi leti in kilometri. Kaj pa vem, čudim se da so vsi zvrnjeni, pa naj gledam na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) ali pa v Salomonov oglasnik.

Vseeno se mi zdi motor kar uredu, bi bilo pa idealno, če bi malenkost manj ležal na njem.

Kaj pa Monster (600 - 700 ccm, se ne držijo ravno stalne prostornine, recimo model okoli leta 00 ali 01) VS SV650? Recimo da je pri monstru manj športna drža pozitivna zadeva. Cenovno zna bit Ducati kar malce dražji, čeprav naj bi jim na starost hitreje padala cena kot japoncem, vsaj včasih je bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Monster (600 - 700 ccm, se ne držijo ravno stalne prostornine, recimo model okoli leta 00 ali 01) VS SV650? Recimo da je pri monstru manj športna drža pozitivna zadeva. Cenovno zna bit Ducati kar malce dražji, čeprav naj bi jim na starost hitreje padala cena kot japoncem, vsaj včasih je bilo tako.

Monster 600 ima premalo moči. Preveč len motocikel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Monster 600 ima premalo moči. Preveč len motocikel.

Jah, to so govorl tud za SV650 v primerjavi z fazer.

Len je za mene naprimer BMW 65 letnik pod 88.

Sem zadovoljen že z agresivnostjo kot jo imajo endurce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no tko, sezono sm js za letos zaključu in bom suziko počas pospravu pa prpravu na zimski spanec, naredu bom vse potrebno tk kt je treba, zanima me pa če morm biti pr temu motorju na kej posebej previdn, kej taga posebi za odklopt, namazat, nalit... (osnove prezimovanja pa poznam) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno sem prišel z drugega ogleda. Že enkrat prej sem še lgledat nekega SV650s in v prvi zagretosti mnogo reči ne opaziš, in kasneje sem se tudi malo več pozanimal o motorju, za kar mi je bil v veliko pomoč tale forum.

Ze v prvo so mi v oči padle druge ročke, ki so kar grdo izstopale, ker so bile malce prekratke. On je trdil da jih je prejšni lastnik zamenjal, da so v stilu motorja, ki je modre barve, tako kot te ročke. V to sem takoj malce podvomil. Sem rekel, če je le to, naj bo. Danes sem s sabo vzel strica (izkušen motorist v penzjinu), šla sva s kombijem da bi ga že naložila.

Je pa velika razlika ko ga vidiš v drugo in se vmes še malo pozanimaš. V oči so mi padli spoji plastik, zelo neenakomerni. Potem ni bilo nalepk, le na tanku je bil suzuki. Najprej je tip trdil da ni bil nikoli paden, nato pa reče, da je nalepke sam dol potegnil, da mu je tako lepši. Ja seveda, če verjameš že res, samo jaz nisem nasedel. Zadni zobnik potreben takojšne menjave. Guma obrabljena skoraj samo na sredini -> naviranje do daske ni nič pozitivnega. Potem ni imel servisne knjige, in tako ne veš niti kje je bil kupljen. Bilo je dovolj razvidno in dovolj nakladaja, da sem mirne duše rekel (čeprav sem resen kupec) da ga preprosto ne vzamem, tudi cene nisem zbijal, kej je jasno da pri takšnem lastniku in motorju nimaš kaj iskati. Mogoče bo pa našel kakega naivnega kupca, nikoli ne veš.

Če bi bil res nikoli paden z 23 tosoč km in letnik 99 bi bil realno vreden 600 tisoč, ne pa 680 in vse kar sem zgoranj napisal.

Pozimi ga grem kupovat v Deutschland, so vsaj po večini bolje vzdrževani in vsaj ne pretiravajo z cenami.

Že motor star 4 leta ima realno le polovično ceno, z preedpostavko, da je zanj poskrbljeno kot je treba. Vse ostale stvari, ki sem jih naštel zgoraj pri ogledanem motorju, odštevajo ceno s svojo vrednostjo.

Že vnaprej pričakujem kritike, da ni nič hudega če je paden ipd. Ko jih boste pisali, vseeno premislite, če bi bili zadovolni, če bi vam prodajalec na veliko nakladal in da so to vendarle negativne zadeve.

Čeprav je nekdo ozdravljen alkoholik, še bvedno ni enak nealkoholiku.

Čeprav se je zločinec spreobrnil in odslužil kazen, je še vedno vsaj nekdanji zločinec.

je bil ta motor sv 650 slučajno z neoriginalnim JJS izpuhom?!

se zna naredit da bom drugo sezone že spet v klubu sv :OK: ali pa tl... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

majstri, js mam zj mal več časa pa sm se mal na mašino spravu k jo mam namen nazaj v originalno stanje predelat, ma pa giannelli dušilc, K&N filter, dynojet kit stage 1, pa eko ventil-blokado odstranjeno. to bom js že nazaj predelu tk kt mora bit, mene sam skrbi kako uplinjače naštelat nazaj tk kt so fabršk??? a to lah tko mal na oko nardim, a je kje obstaja kakšna delavniška knjiga za ta model??? najlepša hvala za odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa na original predeloval? To kar imaš zdele gor je prav fajn. :hmm:

ker bom spomladi moral vgradit blokado :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!