Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

..če me videz ne vara je antifritz. Potegni s prstom in pokusi, če je sladko, je antifritz. Poglej kakšni so vijaki na pokrovčku vodne pumpe, če je kaka sled "šraufanja" je nekdo (verjetno prejšnji lastnik) neki šaril po mašini. kolk ma motor prevoženih??, mogoče je bil menjana sklopka al kej podobnega in zaradi razdiranja poškodovano tesnilo. Povpraši mal prejšnjega lastnika. Lahko pa še preveriš zategnjenost vijakov na vodni pumpi, lahko da so "losani". Zategni jih in boš vidu. V najslabšem primeru zamenjaš tesnilo na tem delu,.. če ti motor drugače normalno dela mislim da je panika brezpotrebna.

LP, King

Na sliki sicer ne vidim dobro. A je teklo ravno pod vijakom za hladilno tekočini ven spuščat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..če me videz ne vara je antifritz. Potegni s prstom in pokusi, če je sladko, je antifritz. Poglej kakšni so vijaki na pokrovčku vodne pumpe, če je kaka sled "šraufanja" je nekdo (verjetno prejšnji lastnik) neki šaril po mašini. kolk ma motor prevoženih??, mogoče je bil menjana sklopka al kej podobnega in zaradi razdiranja poškodovano tesnilo. Povpraši mal prejšnjega lastnika. Lahko pa še preveriš zategnjenost vijakov na vodni pumpi, lahko da so "losani". Zategni jih in boš vidu. V najslabšem primeru zamenjaš tesnilo na tem delu,.. če ti motor drugače normalno dela mislim da je panika brezpotrebna.

LP, King

Pa dober tek :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala najprej vsem mojstrom!!!

mislim oz. vem da je hladilna tekočina....prejšnjega lastnika ne morem vprašat

ker ga ne poznam....motor je bil pripeljan iz italije....prevoženih 50.000 kar je kr velik

letnik je 2001.Sam ta ko mi ga je prpeljal ni nategun oz. ma posluh za motorje ker

se z njimi obada že cel življenje...no vsaj mislim...sicer pa nobenim ne moreš več zaupat.

Bom pregledal koliko so zategnjeni vijaki....če ima še kdo kakšen predlog,......iztrelite

aja pa še vprašanje...a je 50.000 km velik?

lep pozdrav,,,,hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še vprašanje...a je 50.000 km velik?

lep pozdrav,,,,hvala

Če moraš prepešačit, je zelo veliko. Za tvoj moped oz. njegov motor pa ni.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo stranske kovčke na SVju? Mogoče bi lepš zgledal. RAzmišljam da bi si jih umislil.

lp,

PEter

Jst.

aja pa še vprašanje...a je 50.000 km velik?

lep pozdrav,,,,hvala

Če je bil lepo vzdrževa, to ni veliko, je samo realno za ta letnik.

Kar se tiče pa antifriza, ne se sekirat. Jst sem mel enkrat celo desno stran pošpricano od hladilne tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče pa antifriza, ne se sekirat. Jst sem mel enkrat celo desno stran pošpricano od hladilne tekočine.

Ja, sedaj sem se tudi jaz spomnil. Na desni strani sem vedno opazil posušene kaplje antifriza. Sam bog ve od kod je pronical, motor je bil pa relativno nov in jaz sem bil prvi lastnik in antifriza ni zares zmanjkovalo v posodi in sčasoma se nisem več sekiral.

Torej: no panic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste sv-raiderji kej zamenjal auspuhe na svojih motorčkih? Predvsem me zanima kak ste zadovoljni z Leo vince zamenjavo. LP

Pa še en

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste sv-raiderji kej zamenjal auspuhe na svojih motorčkih? Predvsem me zanima kak ste zadovoljni z Leo vince zamenjavo. LP

Pa še en

Jest sem mel popolnoma enakega, samo, da je na njemu pisalo Gianelli (sorodna firma). Zvok je fenomenalen, jest sem opazil, da je motor dobu več moči v visokih vrtljajih in malo izgubil moč pri niskih obratih. Ko sem dodal še šporni filter in večje dize je pa motor spet dobil več moči pri nizkih obratih.

PS1:Aja, ko sem šel na tehnični pregled sem dal za vsak slučaj nazaj originala gor.

PS2: Po cca 20k km mi je skurlo volno in se je lonec začel pregrevati, zato sem kupil specialno akrapovičevo prešito volno namenjeno dvovaljnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste sv-raiderji kej zamenjal auspuhe na svojih motorčkih? Predvsem me zanima kak ste zadovoljni z Leo vince zamenjavo. LP

Pa še en

Zvok fenomenalen, razlike v moči pri meni neopazne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem mel popolnoma enakega, samo, da je na njemu pisalo Gianelli (sorodna firma). Zvok je fenomenalen, jest sem opazil, da je motor dobu več moči v visokih vrtljajih in malo izgubil moč pri niskih obratih. Ko sem dodal še šporni filter in večje dize je pa motor spet dobil več moči pri nizkih obratih.

PS1:Aja, ko sem šel na tehnični pregled sem dal za vsak slučaj nazaj originala gor.

PS2: Po cca 20k km mi je skurlo volno in se je lonec začel pregrevati, zato sem kupil specialno akrapovičevo prešito volno namenjeno dvovaljnikom...

:grim no ta je zj moj [attachmentid=89643] zvok je res super sam pa pou ure vožnje me že ušesa bolijo :blush: :kva2: :wacko:

post-8569-1168688638_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LeoVince.....kaj nej rečem, zvok fenomenaln :D Lubica pa mogoče mejhn lažje diha, drgač se mi pa tud ne zdi neka blazna pridobitev moči :closedeyes:

PESHY: Čepki za ušesa delajo čudeže...dobiš jih že za 1 ojro ali manj, 4 komade v ličnem pakiranju :)

Popravljeno . Popravil Killroy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če boš samo dušilec kupu, ga boš pa ja sam namontiru :grim maš samo 2 šravfa pa še to je edn na objemiki :whistle: amm neki bi pa tut prašu "vs mojstre" nek na netu sm zasledu da pr sv-jih je lonec fiksen da ga morš stran odrezat, a je to pr vseh, a samo kkšne države??? (k pr men pomoje da ni bilo fiksno :hmm: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če boš samo dušilec kupu, ga boš pa ja sam namontiru :grim maš samo 2 šravfa pa še to je edn na objemiki :whistle: amm neki bi pa tut prašu "vs mojstre" nek na netu sm zasledu da pr sv-jih je lonec fiksen da ga morš stran odrezat, a je to pr vseh, a samo kkšne države??? (k pr men pomoje da ni bilo fiksno :hmm: )

Rezat, druge ni :) Pa nadvse priporočam dobro žago - jest sm se kr neki cajta zajebavov da sm prežagov :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če boš samo dušilec kupu, ga boš pa ja sam namontiru :grim maš samo 2 šravfa pa še to je edn na objemiki :whistle: amm neki bi pa tut prašu "vs mojstre" nek na netu sm zasledu da pr sv-jih je lonec fiksen da ga morš stran odrezat, a je to pr vseh, a samo kkšne države??? (k pr men pomoje da ni bilo fiksno :hmm: )

@PESHY avspuh je origanal iz enega kosa in ga moraš odrezati. Objemko z vijaki mi je pa prijatelj naredu, da se da zamenjat v 2eh minutah. Je lepo naredu ane.

Popravljeno . Popravil SiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezat, druge ni :) Pa nadvse priporočam dobro žago - jest sm se kr neki cajta zajebavov da sm prežagov :headbang:

To je pa to, ker kolegov ne pokličeš naj ti pomagajo O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezat, druge ni :) Pa nadvse priporočam dobro žago - jest sm se kr neki cajta zajebavov da sm prežagov :headbang:

In kaj narediš, ko hočeš dat original spet nazaj gor? Se dobi kakšne objemke za spojit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj narediš, ko hočeš dat original spet nazaj gor? Se dobi kakšne objemke za spojit?

Ti adapterji so sicer za SV/TL 1000, a verjetno se kaj takega dobi tudi za SV650...

IPB Slika

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa to, ker kolegov ne pokličeš naj ti pomagajo O:-)

Hja, kolega,nisi bil v bližini spljoh, tko da je blo treba DIY mal uporabt :)

DeX: Zravn dobiš dve objemki in cev premera 54mm, ki se nastavi na mesto kjer je avspuh odrezan, tko da loh zamenaš brez problemov - tulele

in tulele

Govora je seveda o slip-onu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je kdo od vas že slišal, ali pa se mu je zgodilo,

da je na sv650 zaribal ojnični ležaj?

Sprašujem pa zato, ker je kolega na ta način uničil že dva!! ja dva agregata :headbang:

Interesantno pa je, da je bila v obeh primerih količina olja v agregatu zadostna :hmm:

No, moja teorija je, da se to zgodi zaradi vožnje po zadnjem kolesu :grim

in bi to lahko bila slabost ali bolezen teh motorjev :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!