Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :?

Pa še zimovanje:

-poln kesl bencin

-napumpat gume

-mal z WD-jom pošpricat

-akumulator vn

-pokrit z deko

-sm še kaj pozabu??

evo tuki se bo pomoje kej pametnega našlo: prezimovanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan?

NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo...

Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne

verjetno je mislu za tisto šaltanje na stojalu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan?

NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo...

Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne

Akumulator obvezno ven vzet, pa če ga enkrat na mesec vžgeš in segreješ do delovne temp. olja je čisto dovolj. Najbolje je pa, da se greš par km peljat. :)

Šaltat ni pa nič treba, ker oljna pumpa itak še po menjalniku in sklopki kroži olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator obvezno ven vzet, pa če ga enkrat na mesec vžgeš in segreješ do delovne temp. olja je čisto dovolj. Najbolje je pa, da se greš par km peljat. :)

Šaltat ni pa nič treba, ker oljna pumpa itak še po menjalniku in sklopki kroži olje.

No, povej mi potem zakaj akumulator ven... Pri predpostavki da ga VSAK TEDEN vžgem. Poleti recimo ko greš na morje za teden-dva, tudi vzamljaš baterijo ven?

Pa v prenosnih lučkah ki ne rabjo par mesecev...

Ne razumem zakaj si delat delo...

Na NSR se ni nč hudga zgodilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom dal akumulator vn, ker bo motorček čez zimo na prostem(kar pomen v eni bogi uti brez ogrevanja).

Popravljeno . Popravil adil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

givi 52 litrov pa je čist :OK:

damn nigga....pa sm mislu da mam jest velizga s svojimi 48l :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

damn nigga....pa sm mislu da mam jest velizga s svojimi 48l :P

:blush: amm zj si me pa zmedu, nevem al je 48 al je 52 litersk. sej bi z povedu kok je točn sam sm ga dobu od brata brez knjižce k je motor predau brez kufra in je ostal meni. amm z kufrom ga nisem nikol sliku :? drgač gresta pa komot 2 tavelke čelade notr pa še je placa još pa še :OK:

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak se pa kej obnesejo tak veliki kufri pri večji hitrosti(nad 100)? Predvsem me zanma za naked varjanto.

ni kej prou velike razlike med vožnjo z njim ali brez. ampak js z kufrom še nisem šou več kot 110-120 km/h, zdi se mi pa logično ker je malo več zračnega upora da je tudi poraba goriva malo večja. (nekje v eni avtomobilski oddaji sem zasledil da pri avtih strešni kovček lahko porabo dvigne tudi do 30% samo za primer)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najdu eno slikco z lanskoletnega romanja na Grossglockner (photo by Zeus, edited by me :) )

Pr večjih hitrostih raj ne dviguj rok z balance ker pride do t.i. shimmy efekta,ko krmilo zaradi dodatne turbolence ki zadeva kufr, preide v nihanje in ti začne motocikl zanašati levo-desno čedalje hitreje.Upam da sm prov povzel,drgač je pa clo ena tema oz. le več teh o dotičnem problemu.

post-690-1168196538_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe. Ni to neki estetski dodatek, je pa funkcionalno in to je važn (beri:velik piva gre not :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo stranske kovčke na SVju? Mogoče bi lepš zgledal. RAzmišljam da bi si jih umislil.

lp,

PEter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, povej mi potem zakaj akumulator ven... Pri predpostavki da ga VSAK TEDEN vžgem. Poleti recimo ko greš na morje za teden-dva, tudi vzamljaš baterijo ven?

Pa v prenosnih lučkah ki ne rabjo par mesecev...

Ne razumem zakaj si delat delo...

Na NSR se ni nč hudga zgodilo

Ven ga vzameš, če ga par mesecev ne zalaufaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ven ga vzameš, če ga par mesecev ne zalaufaš.

in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo?

Jaz ga mam kar doma v sobi. Akumulator se na nizkih temperaturah ne počuti najbolje. Sploh če nič ne dela.

Na polnilec bi ga moral piklopiti če bi bil res dolgo časa zunaj. Za par mescev pa nebi smel bi problem.

Jaz ga bom nafilal preden gre nazaj v motor.( upam da čimprej :OK: )

lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo?

V kurilnico ga ravno ni treba dat, dovolj je recimo kak hodnik in podobno. Nafilaš ga pa preden ga daš nazaj v motor.

Kar je več, je pretiravanje. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP!

Nebi rad ravno motil vaše dabateLepo vas bi prosil če mi lahko pomagate, ker vem, da ste nekateri prav mački gledemotorjev in njihovega delovanja.Danes sem dam svojega sv650 (naked) mal na vožnjo.Prej sem ga seveda pustil vsaj 5 minut da je lavfal…..nato sem se peljal cca 2 km, preden sem ga mal poteral (100 km/h…3 prestava)…nič takegam verjetno.Ko pa sem prišel domov sem zagledal to kar kaže slikca… :cry: sicer pa nisem čisto prepričanm al je to od danes ali ne.Sicer veste kje ta del je...ča pa ne pa je na desni strani ko gre cev iz hladilnika v blok motorja...Zakaj kaplica ali dve……je mogoče krivo tesnilo.Aja, da še povemm da sem motor kupil letos in z njim nisem naredil 200km…..mal drajsanja po naselju…..Tak da generalkem še sploh nisem naredil….me čaka konc februarja ali začetek marca.Vseeno pa bi radm mal vedeml če se kirmu kej sanja…da se mal pomirim…sej veste prvi motor pa ni glih faj da že zajebava…Hvala vsem ki mi boste pomagal……

post-13063-1168516516_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP!

Nebi rad ravno motil vaše dabateLepo vas bi prosil če mi lahko pomagate, ker vem, da ste nekateri prav mački gledemotorjev in njihovega delovanja.Danes sem dam svojega sv650 (naked) mal na vožnjo.Prej sem ga seveda pustil vsaj 5 minut da je lavfal…..nato sem se peljal cca 2 km, preden sem ga mal poteral (100 km/h…3 prestava)…nič takegam verjetno.Ko pa sem prišel domov sem zagledal to kar kaže slikca… :cry: sicer pa nisem čisto prepričanm al je to od danes ali ne.Sicer veste kje ta del je...ča pa ne pa je na desni strani ko gre cev iz hladilnika v blok motorja...Zakaj kaplica ali dve……je mogoče krivo tesnilo.Aja, da še povemm da sem motor kupil letos in z njim nisem naredil 200km…..mal drajsanja po naselju…..Tak da generalkem še sploh nisem naredil….me čaka konc februarja ali začetek marca.Vseeno pa bi radm mal vedeml če se kirmu kej sanja…da se mal pomirim…sej veste prvi motor pa ni glih faj da že zajebava…Hvala vsem ki mi boste pomagal……

Ta zgleda pa tak k moj :)

Lahko da je kak kondenz pokapljal izpod tanka? si ga mel na toplem?

Tam okol ni nič tazga kar bi lahko spušal.

lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..če me videz ne vara je antifritz. Potegni s prstom in pokusi, če je sladko, je antifritz. Poglej kakšni so vijaki na pokrovčku vodne pumpe, če je kaka sled "šraufanja" je nekdo (verjetno prejšnji lastnik) neki šaril po mašini. kolk ma motor prevoženih??, mogoče je bil menjana sklopka al kej podobnega in zaradi razdiranja poškodovano tesnilo. Povpraši mal prejšnjega lastnika. Lahko pa še preveriš zategnjenost vijakov na vodni pumpi, lahko da so "losani". Zategni jih in boš vidu. V najslabšem primeru zamenjaš tesnilo na tem delu,.. če ti motor drugače normalno dela mislim da je panika brezpotrebna.

LP, King

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!