Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

A je že kdo odpiral originalni lonec od SV-ja, da bi imel mal močnejšo štimo? A se sploh da tako da bi blo še estetsko?

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo odpiral originalni lonec od SV-ja, da bi imel mal močnejšo štimo? A se sploh da tako da bi blo še estetsko?

Hja, se bol splača nov ror kupt (LeotaPress)...je še najbolj estetsko :D Drgač se pa Dex neki spravla(oz. se je že spravu?) predelvat lonc od Hyosung Cometa, pa mal nega pobarej kako se zadevi streže - seveda je zdej vprašanje kolk sta si lonca podobna, sam pustmo malenkosti :)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pusti kot je. tisti cm "lufta" je tam z razlogom.

Naš SV tega lufta ni meu. Pravzaprav je to prav ta SV, ki ga zdaj fura Peshy Boy.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je najbolje kar drug dimnik gor dat, ampak jest sem že velik premožnja že za sam motor in nove gume dal, pa tudi če bi imel preveč keša, sem mal preveč Gorenjc, da bi kupu nov lonc in ga povrhu vsega moral še homologirat. Nekje sem bral, da gre tale SV z večino drugih loncev še slabše kot z originalnim (Akrapovič valda ni v večini).

Men original ne fali preveč, bi ga pa malo odprl, če bi se dalo, tako bi blo še vse več al man po zakonu in poceni.

Mogoče bi se dalo kaj naredit s tistim notranjim rorčkom pri izhodu lonca, drugi lonci imajo večjega. Mogoče bi ga pa kar nekako odstranil in bil brez, ostal bi le zunanji, samo da se mi ne bo pol notranjost lonca podrla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem mal preveč Gorenjc, da bi kupu nov lonc in ga povrhu vsega moral še homologirat.

59k SIT za homologiran Leo Vince ni veliko ... pisi MAIL za več info ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59k SIT za homologiran Leo Vince ni veliko ... pisi MAIL za več info ... B)

Res ni veliko, če imaš namen menjat. Jaz bi samo originalnega odprl, če bi se dalo, če pa ne, pa zaenkrat nič. Govorim za letnik 99. Sem dal skor 3/4 mio za motor, 50kSIT za gume, čaka me še več kot 50kSIT za blokado na 25 kW (nekaj časa bo kar notri, da se ga malo navadim, je pa nuja zarad izpita, pa spet dnarja za registracijo), že to je čist preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je najbolje kar drug dimnik gor dat, ampak jest sem že velik premožnja že za sam motor in nove gume dal, pa tudi če bi imel preveč keša, sem mal preveč Gorenjc, da bi kupu nov lonc in ga povrhu vsega moral še homologirat. Nekje sem bral, da gre tale SV z večino drugih loncev še slabše kot z originalnim (Akrapovič valda ni v večini).

Ob vsaki spremembi izpušnega sistema in/ali zračnega filtra je treba prilagodit nastavitve vplinjača - se pravi zamenjat dize, premaknit igle, ... - saj se sicer spremeni razmerje gorivo/zrak in motor ne deluje optimalno (v ekstremnih primerih se lahko motor tudi uniči).

Men original ne fali preveč, bi ga pa malo odprl, če bi se dalo, tako bi blo še vse več al man po zakonu in poceni.

Mogoče bi se dalo kaj naredit s tistim notranjim rorčkom pri izhodu lonca, drugi lonci imajo večjega. Mogoče bi ga pa kar nekako odstranil in bil brez, ostal bi le zunanji, samo da se mi ne bo pol notranjost lonca podrla.

Vsekakor ne bi bilo po zakonu - vsaka sprememba izpušnega sistema je nelegalna. In če se kdo slučajno zapiči v tvoje spremenjene original lonce, boš na koncu plačal bistveno več, kot bi zdaj za homologiranje LeoVince (npr.).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to vem da ni po zakonu, je pa tveganje veliko manjše, če je original gor, ki na prvi pogled ne izgleda nič drugačen, kot pa povsem drug lonec ki ni homologiran. Če tko gledaš, kaj vse ni zakonito, pa se vseeno izvaja (manjši žmigovci, razni kiti itd.)

Ponovne nastavive sledijo v vsakem primeru. Če bi bilo treba le malenkost prirediti bi pomoje zadostoval že premik igle. Če bi šlo samo za iglo bi jo že nastavu, saj to ni tak problem.

Me bolj zanima zgradba oroginal lonca. Kako je s tistim notranjim rorčkom, a se ga da odstranit brez da bi kaj poškodoval in ga v skrajnem primeru tudi dal nazaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš SV tega lufta ni meu. Pravzaprav je to prav ta SV, ki ga zdaj fura Peshy Boy.

:eek: :eek: :blink: :blink: kokr sm js informiran sm tretji lastnik :glare: kle neki ne gre skup :angry: kok lastnikov je pa že melo moje kolca??? <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 :grim

Sicer pa nima veze kolk lastnikov je imel motocikel, če je dobro ohranjen in izpraven je to popolnoma vseeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :blink: :blink: kokr sm js informiran sm tretji lastnik :glare: kle neki ne gre skup :angry: kok lastnikov je pa že melo moje kolca??? <_<

Sym je enako brum brum .)

Drugač si bil pa ti itak nategnjen. Jst sem dal za enako staro Vtr1000f 100 jurjev manj :) , pa se mi zdi da sem bil tudi jaz za kakih 50 jurjev nategnjen <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym je enako brum brum .)

Drugač si bil pa ti itak nategnjen. Jst sem dal za enako staro Vtr1000f 100 jurjev manj :) , pa se mi zdi da sem bil tudi jaz za kakih 50 jurjev nategnjen <_<

ja vem ja za kakih 100k :doze: zdej ga mam pa sm zadovoln... :) za enkrat :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če smo čisto objektivni (kar je pri tako krasnem motorju težko bit), koliko je realno vreden letnik 99 z 20 - 25 tisoč km. A je kaj razlike v ceni sport in naked?

Vse kar je nad 750 kSIT se men zdi absolutno preveč, ker je motor vendarle star že 7 let oziroma skor 8, še vedno ima vplinjače in že novejši model je zunaj 3 leta. Kaj pravte?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :blink: :blink: kokr sm js informiran sm tretji lastnik :glare: kle neki ne gre skup :angry: kok lastnikov je pa že melo moje kolca??? <_<

3 ... Nagayo ... Sima ... in tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym je enako brum brum .)

Tale pa ni bla brihtna Brihta :grrr

Oziroma je bila samo ne v pravem kontekstu :D

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če smo čisto objektivni (kar je pri tako krasnem motorju težko bit), koliko je realno vreden letnik 99 z 20 - 25 tisoč km. A je kaj razlike v ceni sport in naked?

Vse kar je nad 750 kSIT se men zdi absolutno preveč, ker je motor vendarle star že 7 let oziroma skor 8, še vedno ima vplinjače in že novejši model je zunaj 3 leta. Kaj pravte?

Tole si čist narobe ocenu:

- 7let starost: dokazali, da se motorju z leti povečajo konji, nekje pri 50k km prevoženi jih pridobi kar nekaj.

- 25k km prevoženih je za moje pojme glih taprav ulavfan motor.

- vplinjači: so le prednost, ne slabost.. le okoljevarstvene zahteve jih preganjajo. Recimo za blokirat motor če imaš vplinjače je veliko cenejši.

- naked / sport: itak da je razlika, naked-u manj pade cena, mogoč zarad tega ker se ga ne da toliko preganjati zaradi manjše vetrne zaščite in je recimo konstantno naganjanje motora ter držanje le-tega v zgornji mejah dlje časa, pač velik napor.

nekak tkole jst razmišljam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če smo čisto objektivni (kar je pri tako krasnem motorju težko bit), koliko je realno vreden letnik 99 z 20 - 25 tisoč km. A je kaj razlike v ceni sport in naked?

Vse kar je nad 750 kSIT se men zdi absolutno preveč, ker je motor vendarle star že 7 let oziroma skor 8, še vedno ima vplinjače in že novejši model je zunaj 3 leta. Kaj pravte?

Se strinjam.

Glede na to da se novega dobi v akciji za 1.550.000, bi moral bit 8 let star motor vreden maksimalno 700.000.

Tale pa ni bla brihtna Brihta :grrr

Oziroma je bila samo ne v pravem kontekstu :D

Was???

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam se zanimam za nakup tega motorja, pa so cene v Italiji 400k-500k. Pa, če bi bil ene 50k dražji v slo, bi ga še zmeri uzel raj tle, se saj lahko kej pomeniš z prodajalcem, pa ni stroškov prevoza, pa homoligacije. Sam za 200k+ razlike se pa splača mal pomatrat.

Recimo 1

Recimo 2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam se zanimam za nakup tega motorja, pa so cene v Italiji 400k-500k. Pa, če bi bil ene 50k dražji v slo, bi ga še zmeri uzel raj tle, se saj lahko kej pomeniš z prodajalcem, pa ni stroškov prevoza, pa homoligacije. Sam za 200k+ razlike se pa splača mal pomatrat.

Recimo 1

Recimo 2

Itak, kupi v tujini. Stroški uvoza spet niso nevem kako veliki. Aja, mi je pa drugi bolj všeč. Realni kilometri. Vsaj veš pri čem si in kaj te čaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kaj ko je pa pri nas tako slaba pnudba. Sem videl oglas, ki nekdo za letnik 99 z ne prav malo kilometri hoče skoraj milijon :hmm:

Me zanimata še dve stvari. Namreč, če je kdo že uvažal motor odkar smo v EU, od kater letnice se da uvozit, pa kakšni so končni stroški?

Če je kdo dal blokado na SV650, a se da homologirat v Lj? Pri šternu so rekl da v Lj, Menda pa v Lj ne delajo popolnoma nič kar se motorjkev tiče, vse v Kopru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kaj ko je pa pri nas tako slaba pnudba. Sem videl oglas, ki nekdo za letnik 99 z ne prav malo kilometri hoče skoraj milijon :hmm:

To so tisti, ki nimajo nekega namena ali potrebe prodati motor. Morda mu žena gnjavi, da naj se znebi motorja, pa je dal tako ceno, da ga ziher noben ne bo kupil... :rolleyes:

Me zanimata še dve stvari. Namreč, če je kdo že uvažal motor odkar smo v EU, od kater letnice se da uvozit, pa kakšni so končni stroški?

Pravilo je, da mora ustrezati ekološkim normam po EU direktivi 97/24, kar pa ni nujno vezano na letnik. Tako da se je potrebno pozanimati za posamezne modele pri uvozniku za to znamko - generalno pa bi lahko sklepal, da kar lahko uvoziš vse, kar je novejše od l. 97.

Če je kdo dal blokado na SV650, a se da homologirat v Lj? Pri šternu so rekl da v Lj, Menda pa v Lj ne delajo popolnoma nič kar se motorjkev tiče, vse v Kopru.

Prvo homologacijo oz. pridobivanje slovenskega homologacijskega kartončka takoj po uvozu oz. 'pridobitvi vozila iz EU' se za motorna kolesa da opraviti samo v Kopru. :BUA:

Vse naknadne predelave - kot npr. vgradnja blokade - pa se lahko vpišejo v ta homologacijski kartonček tudi v LJ na LPP. :hmm:

lp, Danilo

Itak, kupi v tujini. Stroški uvoza spet niso nevem kako veliki. Aja, mi je pa drugi bolj všeč. Realni kilometri. Vsaj veš pri čem si in kaj te čaka.

Za mnogo motoristov je 5000km na leto več kot realno. Če je v teh 300 € razlike vključen še nosilec kovčka, kovček in bug-spoiler, potem skoraj ni več dileme, kateri je za kupit (razen, če so podobni 'bonusi' tudi pri drugem - žal mi italjanščina ne gre).

Vsekakor pa bi bilo koristno od obeh prodajalcev dobiti še več fotk - kakšne detajle, poslikane od blizu (npr. naslon za nogo ob stopalki - stanje le-teh lahko pove kaj o dejanski dobi motorja)...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym je enako brum brum .)

Drugač si bil pa ti itak nategnjen. Jst sem dal za enako staro Vtr1000f 100 jurjev manj :) , pa se mi zdi da sem bil tudi jaz za kakih 50 jurjev nategnjen <_<

ja vem ja za kakih 100k :doze: zdej ga mam pa sm zadovoln... :) za enkrat :hmm:

Res je, da ni bil poceni. Vendar naslednje stvari tudi nekaj nanesejo:

- da ni bil nikoli poškodovan,

- da je imel ogromno dodatne opreme,

- skoraj novo verigo, nove gume, nove zavorne ploščice, opravlen servis 1000km pred nakupom...

Pri nakupu je po mojem mnenju bolj pomembna ohranjenost in vzdrževanost motorja, kot pa letnik izdelave. Pa če greš po avtonetu gledat SV-je se že po nalepkah vidi, da so bili večinoma vsi že na tleh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa zna bit še uporabna informacija.

Kje povsod pa so nalepke? Sem nalašč brskal po spletu in videl da imajo naked nalepke pri sedežu oziroma na zadku, sport pa le na poloklepu.

A sport pol sploh nima nalepk pr sedežu, a sem slučjno samo takšne našel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa zna bit še uporabna informacija.

Kje povsod pa so nalepke? Sem nalašč brskal po spletu in videl da imajo naked nalepke pri sedežu oziroma na zadku, sport pa le na poloklepu.

A sport pol sploh nima nalepk pr sedežu, a sem slučjno samo takšne našel?

tako je, pa še na tanku mora na veliko pisat SUZUKI, sploh to nalepko je težje lepo novo nalimat, če je bil tank rukjen/spraskan, ker je pod lahkom.

lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da ni bil poceni. Vendar naslednje stvari tudi nekaj nanesejo:

- da je imel ogromno dodatne opreme,

- skoraj novo verigo, nove gume, nove zavorne ploščice, opravlen servis 1000km pred nakupom...

To so pa take buče <_<

1. Ko si kupil motor, si tudi imel nove gume, novo pogonsko verigo, nove zavorne ploščice...

2. Dodatna oprema je mogoče všeč tebi. Samo nehomoligiran avspuh je marsikomi prej v nadlogo, kot v plus.

Pa če greš po avtonetu gledat SV-je se že po nalepkah vidi, da so bili večinoma vsi že na tleh...

Kaj je tu tako slabega???

Od punce fotr kupuje razbite avtomobile in jih popravlja. Enega od takih vozita tudi njegova žena in hčerka. Pa vem, da jima ne bi dal takih avtomobilov, če ne bi zaupal v njihovo varnost.

Če je motor korektno popravljen, nimam nič proti padcom. Ravno sem kupil motor, katerega lastnik je priznal, da je bil 2x na tleh. Pa kaj :)

Sam sem 3x čmoknil z sv-jem, pred katastrofalnim trkom, pa je bil motor v odličnem stanju :yes:

Pa tudi ti si baje že ružil na Mariji reki in na Novem marofu. Vsaj tako pravijo.

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!