king Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 Da! Zanima me kakšna zgleda blokada kje je vgrejeina in podobno.. :) LP ....mislim da je na uplinjaču fizična blokada, ki preprečuje oz. "štopa" gas, da ga ne moreš navit do konca,....
danci1973 Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 ....mislim da je na uplinjaču fizična blokada, ki preprečuje oz. "štopa" gas, da ga ne moreš navit do konca,.... Kolikor vem blokade niso nikoli na loputo, ki jo kontroliraš z ročico plina. Sicer ne vem specifično za SV650, vem pa za Suzuki GS500, pri katerem obstaja sicer kakih 15 variant... Ena možnost je fizično omejiti max. pomik drsnika in s tem max. pretok zraka. V 'kapi' vplinjača se npr. namesti plastična podložka. Ponavadi je pri tej varianti drugačna tudi vzmet, ki določa hitrost premikanja drsnika (odzivnost). Druga možnost je ta, da vgradijo premajhne ali prevelike dize, s čimer mešanico pokvarijo do te mere, da zadeva preprosto ne razvije dovolj moči. Ta varianta verjetno odpade pri omejevanju močnejših mopedov (npr. iz 50kW na 25kW), ker bi mešanica morala biti katastrofalno napačna. Pri mojem GS500 (iz 33kW na 25kW) pa je so izbrali kombinacijo te in prve variante. Tretja možnost je, da med izhodom vplinjača in sesalnim kanalom vgradijo 'restrikcijsko ploščico' - to je preprosto ploščica, ki ima manjše luknje in s tem fizično omeji max. pretok zraka oz. mešanice v zgorevalni prostor. Četrta možnost je, da podobno restrikcijsko ploščico vgradijo med izpušne kanale in izpuh - s tem toliko blokirajo pretok izpušnih plinov, da se to pozna tudi pri vsesavanju mešanice... Če ima motor elektronski vbrizg, obstaja še kakšna 'elektronska' varianta blokade. No, na zadnje pa obstaja še možnost katerekoli kombinacije zgoraj naštetih metod (in še kakšne dodatne,. ki meni ni poznana)... :) lp, D.
tomislav Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 Kolikor vem blokade niso nikoli na loputo, ki jo kontroliraš z ročico plina. Sicer ne vem specifično za SV650, vem pa za Suzuki GS500, pri katerem obstaja sicer kakih 15 variant... lp, D. pri SV je narejeno točno tako, da ti pač blokira gas... na sami ploščici, ki blokira gas pa piše 25
premza Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 pri SV je narejeno točno tako, da ti pač blokira gas... na sami ploščici, ki blokira gas pa piše 25 Taka blokada potem ne sme stati več kot jurja... :D
king Objavljeno Januar 20, 2006 Opozori Objavljeno Januar 20, 2006 Taka blokada potem ne sme stati več kot jurja... :D ..blokada verjetn ne stavne več kot jurja,... birokracija pa verjetn :lol1:
king Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ..a je mogoče kdo dal "zapret" svojga SV-ja na 25 Kw??,.. kolk to stane, s servisnimi in birokratskimi zadevami skupaj?? :hmm:
Stric Burek Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Jest sm se zdej pozanimal, reku je da stane okrog 50€ sama blokada-pozabu je povedat kak točno in pa "majhen" strošek je vpis v homolomo kartonček na LPPju
Thundercat Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ..a je mogoče kdo dal "zapret" svojga SV-ja na 25 Kw??,.. kolk to stane, s servisnimi in birokratskimi zadevami skupaj?? :hmm: a ga boš "zapiral"? zaradi zavarovanja? :hmm:
Thundercat Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 za vse Sv -jevce...par strani(sva z dimnim šla v akcijo :D ) avstralska Sv Fan stran: http://www.svdownunder.com/ pdf-koledar za leto 2006-seveda Sv tema sv fan site: http://www.svrider.com/ italijanska stran: http://www.sv650s.com/ vse strani imajo forume, sploh avstralska ima zelo pregleden forum (Po kubikaži in letnikih vse o Sv-ju)
rkasteli Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ....mislim da je na uplinjaču fizična blokada, ki preprečuje oz. "štopa" gas, da ga ne moreš navit do konca,.... Točn to.Isto je mel tud moj brataranc k si je monstra kupu.Mel je neki cajta zadevo gor da je motor ulafu do prvega servisa pol pa ploščico dol in po gasu.Sej zadeva je tolk mejhna da tud če te polcaj ustav zlo težko porajta da je ni gor,bi mogu bit res stručko.Edin problem je če boš hitrostne rekorde podiru in te polcaji dobijo pol pa rajš nebi kazu prometne. :P :nono:
Stric Burek Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 No tale tip Boštjan Odar mi ni znal povedat kje je blokada, je pa reku da ni treba nč kakih "testov" ali dynotov delat, sam na LPP vpisat homolomo, oni ti pa dajo certifikat in vse potrebne pairje glede moči in emisije Co2....
GrCaR Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 No tale tip Boštjan Odar mi ni znal povedat kje je blokada, je pa reku da ni treba nč kakih "testov" ali dynotov delat, sam na LPP vpisat homolomo, oni ti pa dajo certifikat in vse potrebne pairje glede moči in emisije Co2.... tko je tut pr kawasaki-ju. sam na LPP vpisat v homologacijski kartonček
king Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 a ga boš "zapiral"? zaradi zavarovanja? ..sm mal razmišljal,.. se splača,.. je pol cenejše zavarovanje,.. :hmm: No tale tip Boštjan Odar mi ni znal povedat kje je blokada, je pa reku da ni treba nč kakih "testov" ali dynotov delat, sam na LPP vpisat homolomo, oni ti pa dajo certifikat in vse potrebne pairje glede moči in emisije Co2.... Se pravi tip na servisu ti namontira zadevo gor, pol pa na LPP. Verjetn dobiš na servisu tut kako potrdilo da je omejen na 25 kW, al kr vkorakaš na LPP in ti dajo na lepe oči?? :hmm: ...zanima me kolk stane blokada, pa kolk himologacija, če kdo ve :hmm:
GrCaR Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Se pravi tip na servisu ti namontira zadevo gor, pol pa na LPP. Verjetn dobiš na servisu tut kako potrdilo da je omejen na 25 kW, al kr vkorakaš na LPP in ti dajo na lepe oči?? :hmm: ...zanima me kolk stane blokada, pa kolk himologacija, če kdo ve :hmm: ja tip na servisu zmontira blokado gor, in pol ti izdajo potrdilo, da je bilo motorno kolo ustrezno zablokirano na uradnem servisu in da blokada ustreza standardom. Ko je to narejeno motor peleš na LPP, kjer predložiš potrdilo in polem ti vpišejo v homologacijski kartonček. kot je že burek povedal, blokada stane 50 evrov + servisna ura Suzuki (vgradnja), ˝homologacija˝ pa okol 10k
Stric Burek Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Ne cena je skupaj z delom... vsaj naj bi bla, tko je reku no, je pa to okvirna cena
king Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 ..ja,.. vse lepo in prav,.. je pa res tut neki,.. roko na srce, zablokiraš, da maš poceni zavarovanje pol pa blokado ven,... vprašanje je kakšne so kazni, če te dobijo, komplikacije zavarovalnice v primeru nesreče,..... :hmm:
Foggy Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Za tistih par jurjev se ne splača, pa še pol motorja moraš rezdreti za čisto brez veze. Več "šraufanja" več možnosti da se kaj uniči. Če pa ne morte plačat tistih 10 tisočakov več za registracijo kakor lani pol vas pa tut k*** gleda, sej motor ni v najmočnejšem razredu. LP
king Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Za tistih par jurjev se ne splača, pa še pol motorja moraš rezdreti za čisto brez veze. Več "šraufanja" več možnosti da se kaj uniči. Če pa ne morte plačat tistih 10 tisočakov več za registracijo kakor lani pol vas pa tut k*** gleda, sej motor ni v najmočnejšem razredu. LP ..sej po svoje ti dam čist prav,.. če smo si kupili motorje, opremo, pa če mamo denar za uživanje z motorjem in za vdrževanje, bom mel pa še denar za "legalno" registracijo :grim . Sam tko,.. so pač bla razmišljanja, kako poceniti motociklizem. :blush: ..
Thundercat Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 ..ja,.. vse lepo in prav,.. je pa res tut neki,.. roko na srce, zablokiraš, da maš poceni zavarovanje pol pa blokado ven,... vprašanje je kakšne so kazni, če te dobijo, komplikacije zavarovalnice v primeru nesreče,..... :hmm: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...ndpost&p=625166 .)
king Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 kdo izmed vas? ima mogoče kdo zvok ali video Sv 650 z neoriginal izpuhi? .."smrkavec" u primerjavi z mojim Sebringom (če ga odprem do konca) :grim
Thundercat Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 :kva2: :kva2: :kva2: dej posnem no...me rajca.... :D ne do konca sam pod minimumom... :D
king Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 :kva2: :kva2: :kva2: dej posnem no...me rajca.... :D ne do konca sam pod minimumom... :D ..bom probu zrihtat,.. "legal, al open verzijo"???,.. no,.. bom probu obe, posnet :OK:
Thundercat Objavljeno Marec 6, 2006 Opozori Objavljeno Marec 6, 2006 Damn.....Sv 650 S nov! (črn :)) 1.490 milj :eek: :blink: :naughty: :o
king Objavljeno Marec 6, 2006 Opozori Objavljeno Marec 6, 2006 ..ne morš verjet,... cena padla za 200 kSit :eek: ,.... verjetn lanski letnik, pa vseen,.. je pa nov motor. Zgleda, da mi ga "ne bo treba prodajat",.... se bom pa še kako leto furu,.. men je prav, :OK: .. (sam moja bo s5 godla)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se