duhec Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Ehm... :blush: Se opravicujem, sm mislu da govori nasplosno od SVja da kao ni uredi motor in da tace stran, nism mislu da je govoru glede tistga k sva ga stestirala k je vleku v levo. Sicer pa, da ne bomo samo govorili, dejmo se kako slikco fliknt gor ;) Ta je tisti SV k je sporen
Vikking Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 (popravljeno) Spraševal si glede naklona tačke. Evo moj sv650 naked in borderjev gsx-750f oba na isti ravni podlagi. Po sliki vidiš da ima SV650 večji naklon tačke. še slika: čeprav po tej sliki, bi se lahko dalo debatirat, je ali ni bolj nagnjen. Občutek pa je da je bolj nagnjen. Popravljeno Junij 30, 2006. Popravil Vikking
king Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 ..SV ma bistveno večji naklon tačke kot večina motorjev, R6 npr. ma en mali štrcl, da misliš da se bo motor vsak čas prevrnil. SV ma pa "ornk" tačko, ki "zine" precej daleč. Glede zategovanja motorja je pa prašanje zakaj ga zateguje. Če je zategovanje očitno, je verjetno zaradi posledic padca. Vetrna zaščita pri S-u je za moje pojme zelo dobra. Jaz sem bil z veterno zaščito na SV-ju zelo zadovoljen, bi lahko rekel da ima boljšo kot Fazer kar sedaj vozim. Je pa res da ne vem kako vetrno zaščito ma letnik 99, ker sem mel novejši model,.. L.03, vendar mislim da nič kaj slabšo.
hotschko Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 One Time offer ... zelo ugodno prodam nov LEO VINCE izpuh za SV650 od letnika 2003 dalje moč in navor izgled interesenti mi pošljite MAIL (ne PM) preko foruma.
PeterK Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 Brihta, Si pol poskusu z silikonom svečko zatesnit? Je uspelo? Jaz sem mel vceraj isti problem. Mislite da bi pomagalo če bi tesnilo malo z oljem namazal? lp, Peter Pa hecam se mal :) Bomo poskusl :yes:
_ales_ Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 (popravljeno) [attachmentid=77314]evo, js sm zaarov tega suzukija od SIM-a, zdej si sam še sposodm denar pa je ta tedn že moj!!! :OK: :OK: edin če prej mojga ne prodam O:-) Popravljeno Julij 31, 2006. Popravil PESHY BOY
Brihta Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Helow.. Še jst neki malega vprašanj.. Gre za SVja 650, letnik 99, 19000km (skoraj sigurno tapravih), moti pa to, da nekoliko vleče v levo med vožnjo.. A je to normalno pri teh motorjih, ali gre za pokazatelja da je bil motor fino po tleh? Poleg tega je bilo opaziti mehko tačko - dalo se jo je premikati, kot da bi bila zrahljana.. In dokaj nizko se motor spusti, ko sem jo dala na tačko.. (navajena na malo bolj navpične tačke in motor bolj pokonci postavljen, ko je na tački).. pa me zanima tudi to, če je normalno, da je tako zrahljana in nizka.. lp Moj tudi vlece rahlo v levo. Ampak res rahlo. To je po moje posledica rabljenih gum, ker ko menjam gume, prvih nekaj 1000 km motor nic ne vlece v levo. Brihta, Si pol poskusu z silikonom svečko zatesnit? Je uspelo? Jaz sem mel vceraj isti problem. Mislite da bi pomagalo če bi tesnilo malo z oljem namazal? lp, Peter Ja do sedaj sem se 2x v dezju vozil, pa je bilo vse ok :OK: [attachmentid=77314]evo, js sm zaarov tega suzukija od SIM-a, zdej si sam še sposodm denar pa je ta tedn že moj!!! :OK: :OK: edin če prej mojga ne prodam O:-) Kok si pa dal za njega :? Kaj pa ti sim, kaj bos zdej kupu :?
SiR Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 [attachmentid=77314]evo, js sm zaarov tega suzukija od SIM-a, zdej si sam še sposodm denar pa je ta tedn že moj!!! :OK: :OK: edin če prej mojga ne prodam O:-) na temle sem se pa jst učil vozit ;) :OK: :OK:
_ales_ Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Kok si pa dal za njega :? celih 880.000,00 sit :unsure: sam si jih morm še nekje sposodt :wacko: upam da bo big brother tolk dober :D
Brihta Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 celih 880.000,00 sit :unsure: sam si jih morm še nekje sposodt :wacko: upam da bo big brother tolk dober :D Ker letnik :? Jst sem ti mojga z poloklepom ponuju za ta dnar :closedeyes:
SiM Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 na temle sem se pa jst učil vozit ;) :OK: :OK: Res je :D Zdaj je malce bolj nabrit, kot je bil takrat, a še vedno brez praske. Mods: -DynoJET kit -K&N filter -Gianelli racin izpuh -odstranjena blokada -trše olje v vilicah -kozmetični in praktični dodatki... -etc...
Brihta Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Res je :D Zdaj je malce bolj nabrit, kot je bil takrat, a še vedno brez praske. Mods: -DynoJET kit -K&N filter -Gianelli racin izpuh -odstranjena blokada -trše olje v vilicah -kozmetični in praktični dodatki... -etc... A zdej bos pa jurjaka kupu :)
Foggy Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Ker letnik :? Jst sem ti mojga z poloklepom ponuju za ta dnar :closedeyes: Ga pa malo ceniš, mojega sem prodal za 1.150.000,00 l.04 pa brez rora... Lp
Brihta Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 (popravljeno) Ga pa malo ceniš, mojega sem prodal za 1.150.000,00 l.04 pa brez rora... Lp Ja, ampak za več ga ne bom prodal, k je mal popraskan. Peshy je bil že napaljen za moj moped, dokler nisem prask omenu. Pol se sploh več javu ni :P Hudo da ti je ratal prodat. Kaj bos pa zdej kupu? Popravljeno Julij 31, 2006. Popravil Brihta
SiR Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Res je :D Zdaj je malce bolj nabrit, kot je bil takrat, a še vedno brez praske. Lep osi ga porihtal. Me baš zanima, kak os ezdja pelje. Sicer je pa to zlo hudobn motor :devil: . Zokici Skokici je namreč hotel odgrizniti prst, če se ne motim? :P Vsekakor zlo lep. S temle sem se na motorju prvič peljal več kot 100 km/h. :)
SiM Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Kar se tiče SV-ja je res max. ohranjen in zeloooooooo hudoben - poleg tega, da je zoka ugriznu v prst :evilgrin: , sili na zadno kolo že pri 4000rpm :yea2: in ne pusti mimo nobene hornete, fazerce :devil: ... -do 140km/h nimajo za burek :grim :P :naughty: Nabavil bom pa verjetno kakšnega cestaka gsxr 750 ali pa kaj podobnega, ampak to je že :topic:
Thundercat Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 2: in ne pusti mimo nobene hornete, fazerce :devil: ... -do 140km/h nimajo za burek :grim :P :naughty: mogoče, bi pa z istimi posodobitvami lahko isto rekel za fazerja....
danci1973 Objavljeno Julij 31, 2006 Opozori Objavljeno Julij 31, 2006 Kar se tiče SV-ja je res max. ohranjen in zeloooooooo hudoben - poleg tega, da je zoka ugriznu v prst :evilgrin: , sili na zadno kolo že pri 4000rpm :yea2: in ne pusti mimo nobene hornete, fazerce :devil: ... -do 140km/h nimajo za burek :grim :P :naughty: A si tudi zobnike kaj menjaval? Da bi SV650 s standardnim prestavnim razmerjem kaj posebej na zadnjo silil, skoraj dvomim... Taužntko moram malo prosit pa nežno pobožat, da se dvigne. Pa ne, da bi jaz to kdaj počel... :whistle: O:-) D.
SiM Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 A si tudi zobnike kaj menjaval? Da bi SV650 s standardnim prestavnim razmerjem kaj posebej na zadnjo silil, skoraj dvomim... Taužntko moram malo prosit pa nežno pobožat, da se dvigne. Pa ne, da bi jaz to kdaj počel... :whistle: O:-) D. Nisem menjaval zobnike. Drugače pa ima naked varijanta SVja drugačne zobnike spredaj/zadaj kot sport! Mislim, da ima naked 45/110, sport pa 44/108. Kar pomeni, da ima naked nižjo končno hitrost, a boljši pospešek. Na zadnje kolo gre v prvi prestavi pri 4000rpm brez najmanjšega problema samo z gasom kadar hočeš! Enkrat sem vozil tudi SV1000S in vem, da se noče dvigniti na zadnje kolo (meni ni uspelo). Drugače pa tudi jaz ne prakticiram voženj po zadnjem kolesu, ker mi je res škoda motorja za to, sprobati pa seveda moram, kaj vse zmore moja zverina ;)
SiR Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Po zadnjem je šel tudi meni. Enkrat sem se skor ubil.
Brihta Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Nisem menjaval zobnike. Drugače pa ima naked varijanta SVja drugačne zobnike spredaj/zadaj kot sport! Mislim, da ima naked 45/110, sport pa 44/108. Kar pomeni, da ima naked nižjo končno hitrost, a boljši pospešek. Res je to :yes:
duhec Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Ma cakte cakte.. vi tle govoriste od SV650 da gre na zadnje kolo?!? :blink: Ocitno je pol z nasim neki narobe.. :slap: Sicer pa ima SV650 letnik 2001, za novejse ne vem, ful kratke brzine. :( ..se posebi napram VTR1000F :devil: Pismu se mi zdi da ima pri 100kmh v 6. brzini ze 5000rpm :wacko: btw, VTR ima pri 110kmh priblizno 3750rpm ampak ok, vem da se ne moreta lih primerjat, se posebi zato ker je VTR znana po zelo dolgih prestavah. Mene zanima ce je ze sel kdo v menjavanje zobnikov, da bi si razmerja podaljsal? Studiram, da bi ko bo treba zamenjat zobnike in ketno kupil spredi vecjega in zadi manjsega tko da bi se se kar poznalo.. No sej se bo vidlo, itak je ketna se kot nova :krneki: Problem je da se je devilish izkazala za precej bolj hitro voznico in treba zdaljsat brzine da ne bo take obrabe.. :grim
Thundercat Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 -DynoJET kit Ma cakte cakte.. vi tle govoriste od SV650 da gre na zadnje kolo?!? pomoje gre na zadnje kolo samo zaradi tega.....brez tega pa samo z gasom pomoje ne gre...drugače gre original fazerca na zadnje kolo brez problema, vendar s pomočjo sklopke...to pa je čisto nekaj drugega... znati dvigniti motor na zadnje kolo je nekaj, motor sam sili na zadnje kolo je pa nekaj čisto drugega.... ;)
simonsi Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Nisem menjaval zobnike. Drugače pa ima naked varijanta SVja drugačne zobnike spredaj/zadaj kot sport! Mislim, da ima naked 45/110, sport pa 44/108. Kar pomeni, da ima naked nižjo končno hitrost, a boljši pospešek. Na zadnje kolo gre v prvi prestavi pri 4000rpm brez najmanjšega problema samo z gasom kadar hočeš! Enkrat sem vozil tudi SV1000S in vem, da se noče dvigniti na zadnje kolo (meni ni uspelo). Drugače pa tudi jaz ne prakticiram voženj po zadnjem kolesu, ker mi je res škoda motorja za to, sprobati pa seveda moram, kaj vse zmore moja zverina ;) A spredaj ima 45 zob, zadej pa 108? :doze: Vsak motor mora it s 1. na zadnjega z gasom. Samo znat je treba :D
Thundercat Objavljeno Avgust 1, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2006 Vsak motor mora it s 1. na zadnjega z gasom. Samo znat je treba :D itak...tud virago 535 gre...sam znat je treba.... .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se