Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno
..., da en Kawasaki vztrajno volno ven meče, pa čeprav se še tolko z njim trudijo.

lp

Rudi

Halo, a nisi ti mal sfalil??? Tukaj je govora o Suzukiju, ne pa o Kawasakiju, nevem nisem razumel kaj hoces povedat??? .)

Objavljeno

oj

Zanima me še, če je kdo kaj iz zadnjim koncom naredu se mi zdi tako malo neroden za pogledat.

lp

Objavljeno

brez modifikacuj, recimo kakšen kit obstaja za zadnji konec

lp

Objavljeno
Halo, a nisi ti mal sfalil??? Tukaj je govora o Suzukiju, ne pa o Kawasakiju, nevem nisem razumel kaj hoces povedat??? .)

Ne ne, sam nisem bil siguren kater motor je bil tole Kawa al Suzuki. Sem na žalost katalog zgubil.

lp

Rudi

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hojla.

Rabil bi pomoč in čim več informacij glede plastik za sv650.Namreč sem jih polomil in predno se začne sezona bi jih rad zrihtal.Sem že po forumu gledal kako pa kaj pa nobenih uporabnih info.Za vse ostalo se je našlo nič pa za sv-ja.

Se pravi:(vsaj približne cene)

-kdo vari plastiko,kje dobš oklep, mogoče kakšen rezerven del kot so ogledala,tačka za bremzo in kje se da kupit bunke (chrash pads) da spet ne nastane tok škode če se zvrneš 5km/h.

Rad bi pa ugodno in kvalitetno.(vem da je original kvaliteta)

Hvala vsem

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav.

Lepo vas je poslusat, k govorite same lepe stavari o sv-eju. Dans sm ga kupu. Z poloklepom. Zelo sm zadovoljen, vsec mi je k ma obilico moci, sej ga v lahk v sesti vozis 90 al pa 190. Drza je super. Sam rit mi bo pa ze kr vidm, nehvalezna, cim bom sel mal dal od doma pogletat.

Me pa neki zanima, a je normalno da mi stantgas laufa pr 2.300 rph, pa da k dam iz lera u prvo se slis ful glasn klik. Hvala lepa za odgovore.

Objavljeno

rph - je pa ena zelo čudna enota (a to pomeni obratov na uro??)

Drugače pa se mi zdi, da je normaln štandgas za to mašinko od 1200-1400 obratov na min

Objavljeno
Me pa neki zanima, a je normalno da mi stantgas laufa pr 2.300 rph, pa da k dam iz lera u prvo se slis ful glasn klik. Hvala lepa za odgovore.

Bi rekel da mora taka stvar v User Manual-u pisat, pravtako tudi kako se štandgas nastavi. Mal preglej, ni hudič da nebi našel :)

Objavljeno
Me pa neki zanima, a je normalno da mi stantgas laufa pr 2.300 rph, pa da k dam iz lera u prvo se slis ful glasn klik.  Hvala lepa za odgovore.

A si imel odprt al zaprt čok?

Objavljeno

Ma avtomatski zaug, mogoce k je blo okol nule, pa da je avtomatika zato dvignla stantgas na 2,3 obratov na min. Sam ugibanje.

Objavljeno

To bo to. Pusti ga, da laufa dokler se ne segreje. Boš videl, da bo v redu. Če ga pa pri visokem minimumu šaltaš v prvo je normalno da je "klik" glasnejši.

LP

Objavljeno

Jst sm ga sgrev in naredu ze 20 km, pa je blo isto. Sam nobene maske, cilinder podvrzen pihanju, pr nicli. Sej se sploh ne more segret.

Objavljeno

Originalnega SUZUKI dobiš (naročiš) pri Odarju, pobarvan te pride 300 EUR, drugače se ga pa da tudi v TC moto shopu naročiti od francoskega proizvajalca Ermax. Zanimiva je cena za celoten oklep (kot ga imajo super sport), pride pa le 500 EUR original....

Objavljeno
Zanimiva je cena za celoten oklep (kot ga imajo super sport), pride pa le 500 EUR original....

pazi - suzuki SV650S nima samo plastik za razliko od nakeda, ampak tudi športno krmilo itd...

Objavljeno

Lep pozdrav.

"Lepo vas je poslusat, k govorite same lepe stavari o sv-eju. Dans sm ga kupu."

ej mene tud zanima sv- pa napiš kje pa za kolk si ga nabavu :?

lp

Objavljeno
ej mene tud zanima sv- pa napiš kje pa za kolk si ga nabavu :?

lp

V MB so pri eni firmi pred kratkim prodali SV650S, srebrnega, letnik 2003 z 11000 km in slabimi gumami (vsaj zadnja je bila gladka) za 1.590.000,00SIT ! :blink: :kva2:

lp, D.

Objavljeno

Jst sm kupu odlicno ohranjenega, letnik 2003 (9000 km) za 1.400.000 sit v trgovini v Kranju. Drugac mi je prodajalec govori neki o akciji-nov letnik 2004 za 1.520.000 sit. Sam ne vem ce jih ma se.

Objavljeno

Aja, pa se nove gume ma gor, tko da mislm da sm ga dubu kr ugodno.

Objavljeno
pazi - suzuki SV650S nima samo plastik za razliko od nakeda, ampak tudi športno krmilo itd...

Tako je, sam sem imel v mislih S izvedbo, ima pa tudi stopalke pomaknjena bolj nazaj. Sam imam S izvedbo, sorodnik pa naked, tko da sem občutil razlike med tema motorjema s prve roke.

Objavljeno
Aja, pa se nove gume ma gor, tko da mislm da sm ga dubu kr ugodno.

Nemčija.

SV650S, letnik 2003, 3900km, garancija do septembra 2005: 4800 EUR = 1.152.000 SIT

SV650S, letnik 2003, 6300km, nova zadnja guma, še 16 mesecev garancije: 4990 EUR = 1.197.600 SIT

SV1000S, model 2003, nov, 0km, 2 leti garancije od dneva nakupa: 6490 EUR = 1.557.600

lp, D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za 2005:

New feature SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) fuel-injection system for superior response, headlight-mounted mini-fairing with tinted shield for more sport appearance, 40mm narrower radiator for a more slender look...

lp flero

post-2086-1104502418_thumb.jpg

post-2086-1104502432_thumb.jpg

post-2086-1104502458.jpg

post-2086-1104502473.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Še SV 650 S...

post-2086-1104502703.jpg

post-2086-1104502722.jpg

post-2086-1104502835.jpg

post-2086-1104502855_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil flero

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!