Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Kolikor vem, ni res. Je pa možno, da je imel aftermarket zadnji amortizer - nekateri omogočajo tudi nastavitev višine.

Pravilna dimenzija zadnje gume je 160/60-17 in je po moje kar najboljša izbira.

D.

se podpišem pod tole!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem pa mene še nakaj zanima. v nedeljo se je na sejmu (mislim da v mariboru) prodajal en sv. ati se je malo zanimal in mu je tisti, ki ga je prodajal rekel, da je sv nastavljiv po višini v 3. stopnjah. je to res?

potem pa mi še povejte, kakšne gume mate vi kaj gor? jaz bom letos mogla menjat (če ne med sezono, pa skor ziher po sezoni, da ne bo naslednjo sezono preveč stroškov, ko bo treba naredit še servis), pa ne vem, za kaj se naj odločim. a je bolš, če je zadaj širša guma? zdej mam 170/65 17 gor (se mi zdi, da je taka mera).

kaj vi priporočate?

hvala

Staremu tipu (2001) se višina ni dala nastavljat, le prednapetost amortizerja. Za novi tip ne vem.

Originalna širina gume je 160 in bi toplo priporočal, da se držiš teh homologiranih vrednosti. Sicer pa sem vozil Dunlop, zadaj D205, spredaj D207. SV nenormalno kuri gume, zato sem vozil bolj turistične. Tudi sicer sem precej varčen. Neglede na D205 se je dalo vozit po ušesih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej mam 170/65 17 gor (se mi zdi, da je taka mera).

hvala

Rossie guma je gor 160/60-17 in Dunlopka tak da je tak kot bi mogl bit pa ni ti še treba skrbet ene par tisoč km ker bo sigurn zdržala (te se ne rabjo tok hit kot druge) - drgač za pol ti js svetujem da si nabaviš al isto (je malček cenejša, trajnejša in čist kul guma) če pa misliš dat boljšo bi pa jz dal kako pirelli dragon tak k maš spredi gor k je to res špica guma pa za sprejemljiv dnar se jo dobi :OK:

Lep pozdrav

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... hvala ko si me popravu... sej sem napisala, da ne vem točno.

sprašujem zato, ker je ati reku, ko je gledu onga, da ma gor okol 230 zadih... ostalih mer ne vem...

zato sem uprašala. a če je širša guma... a je to bolš, al slabš? k sem zadnjič gledla na hornetki (ta novi) pa je širša guma gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola ross|e20,

enkrat sem tole slikco že objavil na forumu, a nimam časa iskat - vidim pa, da ni preveč zalegla, al ja :) - nč hudga, evo je še enkrat... vedlja pa, da nikoli ne pretiravajte s širino gum ker vam bo žal - kogar zanima naj prebere topice o gumah, se sem in tja najde tudi kaj kar pomaga!

slikca pa lepo pokaže, kako morate z rastočo širino gume vedno bolj nagibat za enak efektiven nagib, da sploh ne omenjam kolk je fajn, če se "ujemata" tudi širina gume in širina feltne :) pa spomnite se, da je pri ožji gumi potrebno tud manj sile da preidemo iz enega nagiba v drugi, kar naredi motorček bolj lahkoten za peljat itd itd... :)

post-163-1182422890_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp!

lepo prosim če ima kdo kak regler za sv650 če me lahko kontaktira alpa če kdo ve kje bi se lahko

to dobil rabljeno....ker nov stane (rečeno od prodajalce 175 evrov)....lepo prosim...hvala

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sem prav informiran ma stari sv (l.00) 16l. kestl, ko mi začne utripati lučka za rezervo pa notri spravim samo 13l a je to pri vseh tako, ali se da to spremeniti ko bi imel npr. namesto še 3l rezerve samo 1l ali pa 1,5l... kako je pri vas??? nardim pa okoli 190km do 230km do rezerve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj bi s tem dosegel, razen to da bi brez bencina ostal ^_^

ja js sm navajen koj ko mi lučka zasvet gasa na prvo bencinsko, v resnici mam pa še fore za več kot 50km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo... nosilci so taki

vx45sqU3JVNcPFeaUDdn7.jpg

plošča pa je standardna od kovčka kappa k46 ali pa

KM5M.jpg

takšna od givi-ja. nobena ne paše na nosilce.

med temi "štangami" in ploščo manjkajo nosilici s katerimi nastavljaš kot plošče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sem prav informiran ma stari sv (l.00) 16l. kestl, ko mi začne utripati lučka za rezervo pa notri spravim samo 13l a je to pri vseh tako, ali se da to spremeniti ko bi imel npr. namesto še 3l rezerve samo 1l ali pa 1,5l... kako je pri vas??? nardim pa okoli 190km do 230km do rezerve

nekje sem prebrala, da imajo eni motorji kesl velik 16, drugi pa 17 litrov. koliko ima moj, nimam pojma.

men pri ene 240+ km začne lučka utripat, pa lahko naredim 300+ km. zadnjič sem šla tankat pri 332km in je šlo notri za 16€ bencina.

med temi "štangami" in ploščo manjkajo nosilici s katerimi nastavljaš kot plošče

ja sem že ugotovila. sem naročila ploščo, preteklo je 14 dni, vendar je še ni (sem rabno zdaj klicala). ko sem povprašala, koliko je možnosti, da pride v roku 14 dni, je rekel, da ne ve niti primbližno.

zdaj pa grem pisat okol, če je kje na zalogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......zdaj pa grem pisat okol, če je kje na zalogi.

probaj poklicat motosport v Kopru...pa pazi kakšno ploščo vzameš, do 46 l je ena velikost od 46l naprej pa je drugačna plošča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj poklicat motosport v Kopru...pa pazi kakšno ploščo vzameš, do 46 l je ena velikost od 46l naprej pa je drugačna plošča

hvala za opozorilo :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne da se mi več zajbavat s to podložno ploščo...

torej... prodam nosilce za kovček za suzuki sv650(s) do letnik 2003. so novi, zapakirani. cena 50€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Po 14.000 km na SV650S se mi je v zadnjih 2.000km prvič (2x) zgodilo, da mi je začelo vedno bolj tresti balanco - levo-desno-levo-desno itd... balanca se je obračala MOČNO (ne tisto malo, ko kdaj zatrese in se umiri).. Prvič je bilo na ravni cesti, ko sem ustvarila sama pomoje nesrečen splet okoliščin - želela sem na hitro prehiteti avto, zato sem zbila brzino, pritisnila na gas in se hitro nagnila v levo - da bi na hitro prehitela avto - v tem momentu je bila očitno na cesti luknja (nič preveč drastičnega, pa vseeno), in je začela balanca noreti...

Drugič se mi je to isto zgodilo ta vikend na ravni cesti, vendar je bil asfalt daleč od novega :wacko: --> na cesti Slovenska Bistrica - Celje (mislim, da je tudi znak "poškodovano cestišče").. No tam sem vozila cca 110/120 km/h in je kar naenkrat balanca spet ponorela.. No ko se mi to zgodi, vsekakor ne čutim nobene varnosti... v bistvu se zdi, kot da me bo katapultiralo... sploh pa je nastal problem prvič, ker je cesta rahlo zavijala, motor je šel pa ravno - tako da bi lahko zaključila tudi v grapi :krneki:

Še nekaj dejstev - pred tem sem imela sprednjo gumo B014 120/60 in zadnjo Pilot Power, sedaj imam obe gumi Pilot Power gor, le da je prva 120/70 in ne več 120/60 --> Ima mogoče to lahko kakršenkoli vpliv??

Poleg tega je motor izprobal tudi duhec (kakšne teste je izvajal na njem, ne vem - zanimalo ga je kako in kdaj začne tresti balanco, pa mu motorja do tega ni uspelo spraviti)..

Bistvo vsega je, da se na motorju ne počutim več varno, posebno ko vidim neravnine na cesti.. zanima me pa kje je problem, če je že kdo imel kakšne izkušnje s tem ipd.. Ali je problem v sprednji gumi, v tem da ni stabilizatorja, v tem, da je motor lahek in jaz tudi nisem ravno 100-kilsko bitje... v amortizaciji, ki je pri SV že znano mehka... ??

Ali enostavno zamenjam motor v kaj bolj "stabilnega"? :)

Hvala in lp,

Devilish

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Presek gume definitivno vpliva na geometrijo motorja, to bi lahko bil razlog za treslaje.

Preveri če ima balanca kej lufta, oz kako rada se vrti. Seveda moras dignit prvo kolo v zrak. Na balaci se mora občutit malo upora.

Še nekaj dejstev - pred tem sem imela sprednjo gumo B014 120/60 in zadnjo Pilot Power, sedaj imam obe gumi Pilot Power gor, le da je prva 120/70 in ne več 120/60 --> Ima mogoče to lahko kakršenkoli vpliv??

Ali enostavno zamenjam motor v kaj bolj "stabilnega"? :)

Menjat pa ne, SV je zakon :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tretja varianta je, da se drzis balance kot "klop". voznik/ca je velikokrat dejavnik, ki prenese oscilacije mase z enega konca motocikla na drugega.

slabi pogoji na cesti stopnjujejo ta efekt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm sprobal njenih 2000km strnit v borih 80km, in sicer tko, da sm po neravninah.. ajde, luknjah vozil nagnjen, zdaj vec, zdaj manj, pol parkrat tko da sem se balance samo dotikal, torej da se je motor nagnjen peljal sam, da vidim al ima balanca zeljo po norenju (torej levodesnolevodesno). Prsu sem do ugotovitev, da je motor zelo stabilen, balanca se je normalno tresla, luknje pa je poziralo v vertikalni smeri, tako kot je bilo misljeno.

Jst sm bil prica kako je prvic devilish zacela balanca noret tja pa sem. Zgodilo se je tako kot je opisala: avto je hotela prehitet na hitrce zato je zbila brzino da je slo na obrate in odprla gas do konca. To v teoriji dvigne prednje kolo, oziroma naredi, da je balanca lazja, kukr recimo ko se skoraj vozis po zadnji, s tem da 71 konjev SVja cudezev ne dela. :P No, to je bil prvi razlog da je bila balanca lahka, drugi je pa to, da je, potem ko je motor z veliko silo z balanco nagibala v drugo smer, da se zopet naravna s cestiscem, sla cez hribcek - bulo asfalta, v tistem momentu je prednje kolo dejansko za nekaj stotink poletelo, devilish je nazalost se zmeri s silo "obracala" balanco v levo (da motor pade desno), zato se je v tistem momentu, ko je prednje kolo poletelo, balanca sunkovito obrlna premocno v levo, potem je pristala in se je zacelo. Ce tko pogledate, se drgace skoraj ni upalo zgodit.

No na tak nacin sem sel tudi jst cez luknje, pa se mi ni zgodilo nic. Je res, da se je v manjsi meri zgodilo to tudi meni, sam balanca ni popi..ponorela. :)

Kaj se je zgodilo med Slo. bistrico in Celjem pa ne vem ker sem bil spredi.

N vem no. Aja shimmy effect pa to sigurno ni, ker ce se jst alpa devilish postaviva na SVju pokonci gre ravno brez nobenga nihanja tako pri veliki hitrosti kot pri majhni. Lih tko gre ravno po luknjah, po luknjah ce sm nagnjen, nema, ne trzne. ;)

Ce se mene vprasa ne.. eh.. spet bom spal na kavcu. :) Ce se mene vprasa je cel ta halo zato, ker se ji je zgodilo prvic in je dobila premocno dozo strahu, ki le pocasi pojenja. Kot po padcu recimo ko si ne upas lih divjat ker pac nisi siguren. ;)

Sem ji dal par linkov iz tem, ki jih je omenil simonsi (tnx for that :OK: ) za prebrat za domaco nalogo. Mal bom se narisal pa pokazal, pol jutri mogoce gremo se kej stestirat in bo.

Ce ima kdo se kako idejo pa lahko komot se kej napise.

SV je super motorcek. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se mene vprasa ne.. eh.. spet bom spal na kavcu. :) Ce se mene vprasa je cel ta halo zato, ker se ji je zgodilo prvic in je dobila premocno dozo strahu, ki le pocasi pojenja. Kot po padcu recimo ko si ne upas lih divjat ker pac nisi siguren. ;)

Mrš na kavč!

Če se mene vpraša, si tole izjavu samo zato, ker ti v svojih 50.000 al kolko km, tega nisi doživu :winkiss:. Halo sem zagnala, ko se mi je prvič to zgodilo (samo ne na MS) - ker se mi je prvič zgodilo... samo zdej je bilo že drugič in to čez slabih 1500km (cca). Lahko izzivam še malo, pa bom šla hmali lahko tudi v kako grapo. Normalno, da vprašam kaj naj bi to blo in kaj naj bi zamenjala če že ali popravila... hm? Ali pustimo tako za veke vekomaj in uživam v tankslapper-jih? :ninja: No.. filmček, ki je med učnim čtivom (in se nahaja tudi na MS), lepo prikazuje, da ne bi uživala za veke vekomaj.. in ja, me je strah tega :krneki:

Torej bomo šli preverit luft v balanci, če so gume prav centrirane, do takrat bomo vozili počasi in v skrajni sili menjali gumo. Še ostalo čtivo moram prebrat.. :huh:

SV - ah... še par tisoč km nazaj mi je bil super.. sedaj bi že imela par pripomb :ninja:

lp, Devilish :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po opisanem ni kriv motor temvec voznica in okoliscine na cesti (krcevito obracanje balance, neravnost cestisca, neznanje voznice).

potolazi se, nisi ne prva in ne zadnja, ki dela te napake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer smo že mal :topic:, ampak - je možno, da je pač voznica premočno pospeševala v okoliščinah, ki za to niso bile primerne? SV je ipak dvovaljnik in dobro obrne gumo ... je možno, da razlog za divjo balanco ni v prednji temveč morda kar pri zadnji gumi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že začne muvat belanco, se dosti hitreje umiri, če jo ohlapno, a še vedno sigurno, držiš. Krčevito držanje krmila z namenom umirjanja, lahko le še bolj pospeši nihanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav. Tudi meni se ja dvakrat zgodilo, da mi je balanco zvijalo in treslo sem ter tja.

Prvič je bilo zelo hudo, ker sem se ustrašil. Pripetilo se mi je pri prehitevanju, ko sem prestavil v nižjo in gasa. Kolo se je dvignilo od pospeškov in še v ovinku malo nagnjen.

K sreči se je vse lepo izteklo. Šel sem k serviserju in vprašal, če moram dati stabilizator krmila, menjat olje v vilicah ali menjat gume. Vse je bilo OK.

Ko pa se mi je to zgodilo drugič, sem reagiral mirno, prez panike - (ne se smejat) gledal sem Rossija in Co. Tudi njim se večkrat zgodi da jim prednje kolo zapleše, ko iz ovinka dodajo gas do konca, ko pa kolo pade nazaj, se motor umiri (menda). Mislim, da je najbolj nevarno pri tem, da se ustrašiš in zapaničariš.

To se mi je pripetilo z SVS 650 l. 99, s katerim sem bil zelo zadovoljen.

Želim vam veliko varne vožnje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!