Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

V bistvu se uporabi posebna injekcija z notranje strani , ki ima tudi veliko prekrivno površino, da prekrije nekaj cm2 okoli luknje.

Sem že večkrat uporabil to varianto, saj se guma praviloma (Murphy) preluknja, ko je nova... :rolleyes:

D.

ej, lepa hvala....sem se kr pomiril. :OK: ....se pravi da varjata drži.....drži,neostik drži :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :?

Jaz se na tvojem mestu nebi igral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :?

Jaz se na tvojem mestu nebi igral.

ne bo mu jo razneslo to sigurn ne, bo pa moral večkrat preverjat tlak v pnevmatikah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si lahko predstavljaš, da ti pri neki višji hitrosti, v ovinku raznese gumo :?

Jaz se na tvojem mestu nebi igral.

:slap: Lahko si predstavljam marsikaj - tudi to, da mi raznese čisto novo gumo...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem zdjle klical enga vulkanizerja pa je rekel da se lahko flika guma

za motor ki nima končne čec 210 km\h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem zdjle klical enga vulkanizerja pa je rekel da se lahko flika guma

za motor ki nima končne čec 210 km\h

Tole poglej. Michelin nikjer ne omenja omejitve glede hitrostnega razreda.

Ali to velja za vse gume, pa ne vem... Jaz sem imel zaflikane Dunlop, pa nisem imel težav...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče obstaja centralno stojalo za SV650? :?

Za nov model (2003+) obstaja.

Za starega pa ne vem...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

oj!

a je že kdo od vas štelal kuplong-zajlo na tak način ko je prikazano v manual za suzukija sv.....

jst sem pa še zdej boj škrta kot prej...prej mi je sam prva bolj poknala....zdej pa še med brzinami

.....aja, verjetno pomemben podatek....motor ima 55.000 km.....sklopke še nsem razdiral da bi zmeru debelino lamel---

tak da če ma kdo kak predlog....PROSIM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj!

a je že kdo od vas štelal kuplong-zajlo na tak način ko je prikazano v manual za suzukija sv.....

jst sem pa še zdej boj škrta kot prej...prej mi je sam prva bolj poknala....zdej pa še med brzinami

.....aja, verjetno pomemben podatek....motor ima 55.000 km.....sklopke še nsem razdiral da bi zmeru debelino lamel---

tak da če ma kdo kak predlog....PROSIM

Jaz sem. nastaštelaš, da je med vzvodom in zajlo kot 85˚, potem zategneš tist sredinski vijak na izvijač( prej popusti varovalni vijak ) dokler gre, potem pa četrt obrata nazaj.

Pol pa na ročki naštelaš da ma 5mm lufta.

To da ti škrta med šltanjem nebi smel met nobene veze s sklopko. Men niti če brez sklopke šaltam ne škrta. Mi pa ko dajem v prvo mal škrtne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še neki slikc vijaka 6x12 (merkur, baumax in podobne nimajo, odar pa mi ne diši, kadarkoli se karkoli zanimam me hoče živga odret)

p1010003wl1.jpg

p1010005hl4.jpg

Trgovina KAMM, v Btc-ju pod Astro oz Chemom. Je navtična trgovina in boš dobil take iz inoxa-nerjaveče na imbus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še par uporabnih povezav za sv in tudi druge:

Oklepi, spojlerji:

http://www.pyramid-plastics.co.uk/

http://www.bercella.it/

http://www.bodybikemotors.com/

http://www.cruciata.com/

http://www.effeefferacing.it/

http://www.fibermedcarene.com/IndexB.asp

http://www.flamingocorse.it/

http://www.jmvconcept.fr/

http://www.kompo-tech.com/

http://www.motoflash.it/

http://www.plasticbike.com/

https://www.poly26.com

http://www.moto01.com

http://www.resinexito.com/

http://www.rrpcarene.it/

http://www.tcpsa.com/

http://www.vtrmoto.it/

http://www.zamoracing.it/

Predelava vzmetenj, zavor:

http://www.andreanigroup.com/

http://www.aviaracing.it/

http://www.bitubo.com

http://www.brakehoseshop.com/

http://www.braking.com/

http://www.brembo.com/

http://www.dynojet.com/

http://www.fgspecialparts.com (Gubellini)

http://www.frentubo.com/

http://www.goldfren.cz/it/

http://www.goodridge.net/

http://www.hyperpro.com

http://www.kservice.it/

http://www.matrisdampers.com

http://www.mondocorse69.it/

http://www.mupo.it/

http://www.ohlins.com

http://www.rs-s.it/

http://www.showa1.com/

http://www.swingarm.com/index.html

http://www.wilbers.de/

http://www.wirth-federn.de/

http://www.wpsuspension.com

http://www.alexracing.it/

Izpušni sistemi:

http://www.ajko.it

http://www.akrapovic-exhaust.com

http://www.akrapovic.it

http://www.anrperformance.co.uk/

http://www.arata-ex.com/

http://www.arrow.it

http://www.artexhausts.com

http://www.axcial-sport.com/moto/moto.html

http://www.bwracing.com

http://blueflameperformance.com/bikes/

http://www.bos-exhausts.com

http://www.bsm-exhausts.com

http://www.carboncan.co.uk

http://www.cobrausa.com/

http://www.speedpro.de/auspuffset.htm

http://www.danddexhaust.com

http://www.holeshot.com/

http://www.damexhaust.com/

http://www.devilbikes.com e http://www.burn-out.it/html/devil.php

http://www.dpmsilenziatori.it

http://dynomite.co.uk/Dynosite/HTMLfiles/home_fin.html

http://www.eijyupro.co.jp/toppage.htm

http://www.erionracing.com

http://www.exan.it/gals01.html

http://fc-racing.com/

http://www.fmfracing.com/

http://www.dropbears.com/f/foran/index.htm

http://www.formula1mc.com.au/

http://monsite.wanadoo.fr/frc.echappements/

http://www.gegbike.com/

http://www.gpr.it

http://www.gforceexhausts.co.uk

http://www.giannelli.com/

http://www.gravesport.com/index.html

http://www.harpoon.es/

http://www.harris-performance.co.uk

http://www.jacmotors.com/

http://www.hindle.com

http://www.hmfengineering.com/

http://www.trikbitzracing.iofm.net/invader.htm

http://www.ixil.com/

http://www.jacklilley.com

http://www.jardineproducts.com/home.asp

http://www.jollymoto.it

http://www.k-factory.com

http://www.krieger-competition.com/

http://www.laser-jama.nl/

http://www.leovince.com

http://www.m4exhaust.com

http://www.marving.com/

Mhttp://www.morini.com.au/maxx/index.html

http://www.mecatwin.com/

http://www.jacklilley.com

http://www.micronexhaust.com

http://www.mig.fr

http://www.mihara.co.jp/

http://www.mivv.it/

http://www.moriwaki.co.jp

http://www.motad.co.uk/

http://www.muzzys.com

http://www.nikko-racing.com/

http://www.nikonexhausts.co.uk/

http://www.ninja.tm.fr

http://www.nojima-japan.co.jp/

http://www.n-w-s.com/#

http://www.oshiroridingtools.com/

http://www.over.co.jp/over_racing/index.html http://www.tyler6.freeserve.co.uk/

http://www.powermaxexhaust.com

http://www.predatormotorsport.co.uk/

http://www.promotive-exhausts.co.uk/

http://www.jbracing.co.uk/index.htm

http://www.ravenracing.co.uk/

http://www.rckoshien.co.jp/

http://redline.vcsweb.com/index.html

http://www.remus.au

http://www.renegade-exhausts.com

http://www.rsproduct.com/nouveaute.php

http://www.satoracing.com

http://www.scorpion-exhausts.com

http://www.sebring.de/

http://www.sidekickperformance.co.uk

http://www.silmotor.com

http://www.sptadao.co.jp/

http://www.yamamoto-eng.co.jp/

http://www.staintune.com

http://www.sudco.com/

http://www.swona.com/

http://www.termignoni.it/

http://www.thundercompetition.com/

http://www.tiforce.com/top_page.html

http://www.tsrjp.com/

http://www.tsukigi.co.jp/

http://www.tubistyle.it/

http://www.twobrothers.com

http://www.vanceandhines.com

http://www.venomexhausts.com/

http://www.wileyco-racing.com

http://www.wolfracing.co.uk

http://www.windtrading.it/

http://www.wunoff.co.uk

http://www.xracing.it

http://www.yoshimura-rd.com

http://www.zorstec.net/

http://www.ztechnik.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupljen v Italiji in sicer naročen po pošti (do Trsta ker je bolj ugodno in imam blizu, drugače pošljejo tudi v slo)

www.roadsitalia.com

homologacijo ima in tudi odstranljiv db-killer, vendar je homologacija ITA, tako da po črki zakona jo moraš pri nas tudi uredit če se ne motim...

drugače zvok odličen, izdelava pa ceni primerna, ne more konkurirat z Akrapovićem (cca 700 EUR s krivinami) po kvaliteti,

vendar za 200 EUR s krivinami vred je odličen.

LP Benjamin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še par uporabnih povezav za sv in tudi druge:

Ti si pa naredil domačo nalogo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupljen v Italiji in sicer naročen po pošti (do Trsta ker je bolj ugodno in imam blizu, drugače pošljejo tudi v slo)

www.roadsitalia.com

homologacijo ima in tudi odstranljiv db-killer, vendar je homologacija ITA, tako da po črki zakona jo moraš pri nas tudi uredit če se ne motim...

drugače zvok odličen, izdelava pa ceni primerna, ne more konkurirat z Akrapovićem (cca 700 EUR s krivinami) po kvaliteti,

vendar za 200 EUR s krivinami vred je odličen.

LP Benjamin

A imaš mogoče kje graf z meritvami glasnosti in moči? Kakšna je pa kaj razlika v zvoku z ali brez dB killerja, a se sploh kaj pozna na glasnosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A imaš mogoče kje graf z meritvami glasnosti in moči? Kakšna je pa kaj razlika v zvoku z ali brez dB killerja, a se sploh kaj pozna na glasnosti?

Ja na internet strani imaš graf in celo posnetek kako dekuje če se ne motim.

Dejansko motor lepše deluje v nižjih obratih in tudi končna hitrost je malo boljša.

Glede razlike med montiranim db-killerjem ali pa brez, je kar občutna, brez je veliko bolj polen in lepši glas...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pismo, sem gledal na njihovi stani, pa nisem nič našel, razen slikc in trgovine :blink:

Mi lahko pošleš link? matr sem težek, vem :rolleyes: tnx...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Link za video:

http://www.roadsitalia.com/video.html

Če poskusiš na youtube.com in napišeš roadsitalia jih dobiš še več.

Žal grafa moči nimajo, vendar če jim pišeš ti ga pošljejo... Kakšne velike razlike ne more bit pri teh izpušnih sistemih princip je enak za vse,

glavno je, da je bolj odprt kot serijski, ki ima miljon prekatov in kat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K ste glih pr auspuhih... je kdo ze kdaj probal sam v loncu originalnega prebit? Mas lah pol kaksne probleme na tehnicnem/policaji/... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, s policaji verjetno ne boš imel težav, ker se poseg v sistem ne vidi.

Na tehničnem pa odvisno koliko sreče imaš in koliko pedanten je kontrolor...

Odvisno tudi kater model voziš novejši imajo kat. v izpušnem loncu.

Najboljše pa je, da menjaš bojler(izpušni lonec), ki imaš originalno montiran gor. Lepše za oči in uho....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam je beda k mors pol rezat tam pred loncem... Najrajs bi kupu tko da se natakne na kolektorje (tko k zdej ta zadnji konc), sam se mi zdi da je to precej zasoljen :/

Dj mal napiste kok ste kj dal za take stvari :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!