Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Priporočene objave

Objavljeno

devilish,stabilizator krmila bo treba kupiti :naughty:

Objavljeno
SV - ah... še par tisoč km nazaj mi je bil super.. sedaj bi že imela par pripomb :ninja:

A ti nisem jst vsakič, k sem tvoj moped vozu, reku da prva balanca preveč opleta. In sem reku, da bi jst na ta moped sigurno stabilizator stisnu :grim

Objavljeno

da na sv-ju zatrese balanco, ni nič posebnega, kadar z odprtim gazom zapelješ čez neravnino (sprednje kolo zgubi stik). lahko pa je nevarno. pri tl-ju so to rešili z stabilizatorjem krmila. drug problem pa so zdaleč premehke vilice pri sv-ju. kljub pomankljivostim pa bi takoj imel enega sv-jčka v garaži. :kva2: me je bmw kar preveč razvadil.

Objavljeno (popravljeno)

A je mogoče kateri motor od koga tukaj gor? Oba se prodajata na avopikanetu pa me tko zanima kr neki tazga nameravam kupt konc leta :whistle: seveda z stransko masko kr je miljonkrat lepši kot pa brez :evilgrin:

post-15227-1184010538_thumb.jpg

post-15227-1184010597_thumb.jpg

A kdo ve kok stane stranska maska če slučajno ne bi dobu takega z to masko in da jo bi pol dokupu kr brez mi ni všeč :closedeyes:

Popravljeno . Popravil BATko
Objavljeno
seveda z stransko masko kr je miljonkrat lepši kot pa brez :evilgrin:

:nono:

A kdo ve kok stane stranska maska če slučajno ne bi dobu takega z to masko in da jo bi pol dokupu kr brez mi ni všeč :closedeyes:

Priporočena cena za orig. Suzukijev oklep v Nemčiji 467,31€...

D.

Objavljeno
:nono:

Priporočena cena za orig. Suzukijev oklep v Nemčiji 467,31€...

D.

Kaj pa neoriginal? Cena? Kdo mogoce pozna koga ki ga izdela in spricne?

lp

Objavljeno
:nono:

Priporočena cena za orig. Suzukijev oklep v Nemčiji 467,31€...

D.

Kako ne :) men je miljonkrat lepši kot pa brez, kr zgleda z tisto lučjo kot kaka raca odspredi :D z masko pa je eden izmed najlepših motorjev .) vsaj meni no :grim

Sm vedu da je draga maska :BUA: zato pa iščem takega kr jo že ma gor :) ta z masko se mi zdi da je ameriška verzija svja, uni brez maske pa je evropska verzija-vsaj tko sm slišal nekje :whistle:

Objavljeno
Kako ne :) men je miljonkrat lepši kot pa brez, kr zgleda z tisto lučjo kot kaka raca odspredi :D z masko pa je eden izmed najlepših motorjev .) vsaj meni no :grim

Sm vedu da je draga maska :BUA: zato pa iščem takega kr jo že ma gor :) ta z masko se mi zdi da je ameriška verzija svja, uni brez maske pa je evropska verzija-vsaj tko sm slišal nekje :whistle:

A da naked je evropska verzija???

Objavljeno
Kako ne :) men je miljonkrat lepši kot pa brez, kr zgleda z tisto lučjo kot kaka raca odspredi :D z masko pa je eden izmed najlepših motorjev .) vsaj meni no :grim

Sm vedu da je draga maska :BUA: zato pa iščem takega kr jo že ma gor :) ta z masko se mi zdi da je ameriška verzija svja, uni brez maske pa je evropska verzija-vsaj tko sm slišal nekje :whistle:

Narobe si slišal...

SV650 obstaja v različici 'naked' in 'S' (pol-oklep). K 'S' različici lahko dokupiš še dodatni 'spodnji' oklep.

Naked:

Suzuki_SV650N_2003_st2mz.jpg

S:

2004SV650S.jpg

S z dodatnim spodnjim oklepom:

ZyhvoznHiF.jpeg

Meni osebno je najlepša 'S' varianta s pol-oklepom.

D.

Objavljeno
Kako ne :) men je miljonkrat lepši kot pa brez, kr zgleda z tisto lučjo kot kaka raca odspredi :D z masko pa je eden izmed najlepših motorjev .) vsaj meni no :grim

Sm vedu da je draga maska :BUA: zato pa iščem takega kr jo že ma gor :) ta z masko se mi zdi da je ameriška verzija svja, uni brez maske pa je evropska verzija-vsaj tko sm slišal nekje :whistle:

pol si pa cestaka nabav...

Objavljeno
pol si pa cestaka nabav...

Ne kr cestak ma dol balanco .) sv ima pa gor balanco tko da je bolj športno-potovalen, kar je meni najbolj všeč ;)

Objavljeno
A da naked je evropska verzija???

Ne S z oklepom je ameriška verzija..baje :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Ne kr cestak ma dol balanco .) sv ima pa gor balanco tko da je bolj športno-potovalen, kar je meni najbolj všeč ;)

Ampak samo naked... Je pa res, da tudi S verzija nima tako ekstremno nizkega krmila, kot kak GSXR...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Ne S z oklepom je ameriška verzija..baje :whistle:

Ne, ni... Oklep je dodatna oprema - tudi v USA.

D.

Objavljeno
Ne kr cestak ma dol balanco .) sv ima pa gor balanco tko da je bolj športno-potovalen, kar je meni najbolj všeč ;)

Ja sam jo ma se vedno FUL dol. Daljse fure znajo bit kar mal bolece... Ampak clovek se vsega navad :krneki:

Objavljeno (popravljeno)
da na sv-ju zatrese balanco, ni nič posebnega, kadar z odprtim gazom zapelješ čez neravnino (sprednje kolo zgubi stik). lahko pa je nevarno. pri tl-ju so to rešili z stabilizatorjem krmila. drug problem pa so zdaleč premehke vilice pri sv-ju. kljub pomankljivostim pa bi takoj imel enega sv-jčka v garaži. :kva2: me je bmw kar preveč razvadil.

:topic:

Pri TL-u niso nič rešili. Bil je skrajno živčen in nevozen moperle, že zaradi kratke medosne razdalje, kota vilic, vpetja zadnjega amortizerja in originalno preširoke gume zadaj. S stabilizatorjem so ga naredili samo delno voznega...itak je pa najbolj zgrešen suzukijev model zadnjih let, ki je poleg nevoznosti imel še mnogo težav na agregatu, veliko je bilo vpoklicev...Vsaj S verzija, glede R nisem seznanjen.

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno
Ja sam jo ma se vedno FUL dol. Daljse fure znajo bit kar mal bolece... Ampak clovek se vsega navad :krneki:

Kok daljše misliš? Nad 500 km al pod 500 km? Sam pri naked verziji prideš zmartran od vetra ker pri s verziji malo obvaruje :whistle:

Objavljeno
Kok daljše misliš? Nad 500 km al pod 500 km? Sam pri naked verziji prideš zmartran od vetra ker pri s verziji malo obvaruje :whistle:

Pod 500km - mene že nad 200km začel zapestje je..., pa vrat mal bolet od napenjanja.

sej ne da ne gre 500km na dan sam z nakedom je vseen bolj pokončna drža pa zapestja manj trpijo!

ajd

Objavljeno
Pod 500km - mene že nad 200km začel zapestje je..., pa vrat mal bolet od napenjanja.

sej ne da ne gre 500km na dan sam z nakedom je vseen bolj pokončna drža pa zapestja manj trpijo!

Morda pa bi si moral malo nastavit ročke za zavoro in sklopko - tako, da bi imel zapestja manj pokrčena?

Jaz pri SV1000S nimam posebnih težav tudi pri 800+km.

D.

Objavljeno

Kondicija fantje, sam sem na SV 650 S letnik 04, torej nov model, delal brez problema 500km na dan in danes na CBR 600 F pravtako....

Omenjeno je bilo nekaj problemov z plesanjem prvega dela motorja, sam kaj takega v treh sezonah nisem opazil, motor je bil pri polnem pospeševanju iz zavoja vedno suveren in pravtako na neravninah, res se je peljal enkratno in odpuščal marsikatero napako.

Objavljeno (popravljeno)
Kok daljše misliš? Nad 500 km al pod 500 km? Sam pri naked verziji prideš zmartran od vetra ker pri s verziji malo obvaruje :whistle:

Mene je po ene 350 ze kar dobr stiskal v zapestjih. Sam je pa res da je bla tko prva daljsa fura zame. Ampak sj pravm, da clovk se vsega navad :)

Glede ročk: Kaj jih obrnes bolj dol in je?

Glede "plesanja" prvega dela. Sem ga zdej spravu na zadnjega na enih luknah pa je pristal cist mirno :)

Popravljeno . Popravil triler
Objavljeno
Pod 500km - mene že nad 200km začel zapestje je..., pa vrat mal bolet od napenjanja.

sej ne da ne gre 500km na dan sam z nakedom je vseen bolj pokončna drža pa zapestja manj trpijo!

ajd

hja... mene zapestja in vrat nič ne bolijo... samo me pa rit začne bolet... pa malo počitka naredmo... par minut... pa šibamo spet dalje pa je boljš... :whistle:

Objavljeno
Glede ročk: Kaj jih obrnes bolj dol in je?

Tako jih obrni, da ti zapestje počiva. To pa sam najbol veš

Objavljeno

a je že kdo ventile štelu na starmu (l.00) sv-ju? moj ma malo manj kot 50.000km, pa se jih že malo sliši... rad bi slišal še vaše izkušnje, kdaj ste jih štelali, kje ste to naredili itd. hvala za odgovore!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!