Vikking Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 a je že kdo ventile štelu na starmu (l.00) sv-ju? moj ma malo manj kot 50.000km, pa se jih že malo sliši... rad bi slišal še vaše izkušnje, kdaj ste jih štelali, kje ste to naredili itd. hvala za odgovore! Moj ma 46k prevoženih pa nevem kak zgleda ko se ventili slišijo.
simonsi Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 a je že kdo ventile štelu na starmu (l.00) sv-ju? moj ma malo manj kot 50.000km, pa se jih že malo sliši... rad bi slišal še vaše izkušnje, kdaj ste jih štelali, kje ste to naredili itd. hvala za odgovore! ti nekaj drugega slišiš.
_ales_ Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 spet js! spet problem! mam sv... bla bla bla in stvar je taka. imam gor še dokaj nove gume Qualifier dimenzij 120/60/zr17 in 160/60/zr17, sicer motor nagnem do tačk na progi do izpuha :rolleyes: ne gre mi pa v glavo da kljub nagnjenju mi na zadni gumi ostaja če pol centimetra roba na sprednji pa nič oz je čisto na robu in se mi je že zgodilo (ne enkrat) da mi je sprednji konec malo oddrsel :unsure: :blink: to pa moji logiki ni normalno :ninja: kako je pri vaših sv-jih, je enako, drugače,... kaj lahko storim, pa ne govort nj zamenjam motor ipd... aja mam pa napompane spredaj 2.4bar zadaj pa 2.7bar. lepa hvala za odgovore! Lp.Aleš
biker77 Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 spet js! spet problem! mam sv... bla bla bla in stvar je taka. imam gor še dokaj nove gume Qualifier dimenzij 120/60/zr17 in 160/60/zr17, sicer motor nagnem do tačk na progi do izpuha :rolleyes: ne gre mi pa v glavo da kljub nagnjenju mi na zadni gumi ostaja če pol centimetra roba na sprednji pa nič oz je čisto na robu in se mi je že zgodilo (ne enkrat) da mi je sprednji konec malo oddrsel :unsure: :blink: to pa moji logiki ni normalno :ninja: kako je pri vaših sv-jih, je enako, drugače,... kaj lahko storim, pa ne govort nj zamenjam motor ipd... aja mam pa napompane spredaj 2.4bar zadaj pa 2.7bar. lepa hvala za odgovore! Lp.Aleš spredej dej 120/70 pa motor v vilcah spust za ene 5 milimetrov..
_ales_ Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 kako naj pa spustim? krajša vzmet? olje?
biker77 Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 kako naj pa spustim? krajša vzmet? olje? v križu spustiš motor...če ne veš kako se to naredi raje daj nekomu ki zna..da ti ne pade prenizko..
_ales_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 samo kot v opozorilo lastnikom sv-jev! meni je moped v 6500km pokuril skoraj 1 LITER!!! olja :headbang: malo kontrolirajte nivo!
biker77 Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 samo kot v opozorilo lastnikom sv-jev! meni je moped v 6500km pokuril skoraj 1 LITER!!! olja :headbang: malo kontrolirajte nivo! jest sm mel ta starega pa ni nič kuril..tako da mora bit nekaj narobe..
_ales_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 ja mofi ma že skor 50.000km, pa zadnje čase veliko na visokih obratih diha... upam da ni kej resnejšega... tut pušča nič, pelje se normalno, izpuh je suh... ni nobenih takšnih znakov...
biker77 Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 ja mofi ma že skor 50.000km, pa zadnje čase veliko na visokih obratih diha... upam da ni kej resnejšega... tut pušča nič, pelje se normalno, izpuh je suh... ni nobenih takšnih znakov... zna bit znak za kak malo večji pregled in najbrž tudi servis.. mogoče je bil pa le slučaj in se boš vozu še kar nekaj kilometrov..
simonsi Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Pa kaj ga strašiš, taka minimalna poraba olja ni še nič tragičnega.
biker77 Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Pa kaj ga strašiš, taka minimalna poraba olja ni še nič tragičnega. en liter??? sv 650 jih po mojih podatkih potrebuje 2.5 litra..kar je pa že malo preveč..pa nič ne strašim :trance_33_sleep:
_ales_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 ni blo lih liter, ene 8dcl mislm da...
rosse20 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 evo... spet imam problem... tokrat z lučmi/žarnicami. zadnjič sem se peljala iz morja ene 2 ure po trdi temi. ugotovila sem, da moje luči svetijo porazno slabo (še za TZR-ko sem imela boljše žarnice), sploh ko grem v levi ovinek. v tem ovinku skoraj nič ne vidim, ker se mi ob nagibu naredi tema na levi strani. poleg tega je "svetloba" rumene barve. kaj priporočate?
_ales_ Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 najprej zamenji žarnice, pol pa če nebo bolš pa lepo povrsti sistem razsvetljave od akumolatorja do žarnice, neki ziher ne štima...
rosse20 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a vi uporabljate čisto navadne H1 žarnice, ki se kupijo na bencinski ali kaj "boljšega"?
JMatic Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 jest sm meu une z modrim odtenkom, pa so ble kulj
Guest Brumer Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a vi uporabljate čisto navadne H1 žarnice, ki se kupijo na bencinski ali kaj "boljšega"? Daj si namontirat Xenon; vsaj ablend cena seta 2X Xenon garnitura za avto leva + desna stran ali za dva motorja (H-1 ali H-7) ca 160 EUR.Jaz sem namontiral tako avto garnituro na oba motorja luč enkratna neprimerljivo s prejšno pomarančno svetlobo,pa še poraba je namesto 60 W zdaj samo 30 W. Motor je tudi podnevi,sigurno za 50% bolj viden,pozanimaj se pri kakšnem avtoelektrikarju,zadevo ti res priporočam. :OK:
biker77 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a vi uporabljate čisto navadne H1 žarnice, ki se kupijo na bencinski ali kaj "boljšega"? dej notr take žarnice kot jih priporoča proizvajalec.. kar se pa tiče da ne sveti v ovinku..sej ni ta najnovej bmw da se mu bi luči obračale..no al pa 30 let star citroen ds :whistle: mogoče maš pa tut ti mal narobe naštelano..ne sam gor dol ampak tudi vstran..mislim da ma možnost te nastavitve drgač pa dolge prižgi pa se bo mal bolš vidl..
rosse20 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 drgač pa dolge prižgi pa se bo mal bolš vidl.. s tem se strinjam... MAL boljš je, veliko pa ne... po moje zaradi žarnic... tako čudno rumeno svetijo... to nastavljanje levo in desno... a to pogledajo na tehničnem al kako naj vem?
danci1973 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 a vi uporabljate čisto navadne H1 žarnice, ki se kupijo na bencinski ali kaj "boljšega"? H1? A nimaš ti H4??? Meni se dopadejo te - dejansko so svetlejše kot 'navadne' H4 žarnice (ne vem sicer, če ravno 50%). Pa tudi trajajo cca. isto dolgo. s tem se strinjam... MAL boljš je, veliko pa ne... po moje zaradi žarnic... tako čudno rumeno svetijo... to nastavljanje levo in desno... a to pogledajo na tehničnem al kako naj vem? Na tehničnem se ne ukvarjajo kaj preveč s tem - sicer nekaj 'kao' pogledajo, a prav natančni niso. Se bi pa s tisto napravo dalo pogledat. Poleg same nastavitve snopa bi se splačalo preverit, kolikšen je padec napetosti na kablih - majhen padec napetosti pomeni veliko izgubo svetilnosti... D.
rosse20 Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 (popravljeno) 2x H1 so žarnice. ena za kratko in ena za dolgo luč. Popravljeno Julij 25, 2007. Popravil ross|e20
MotoBoy Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 A mi loh kdo pove kok gre zablokeran [25kw] sv650 ? lp
PeterK Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 Ne?Samo končna hitrost Mah končna hitrost sploh ni važna, važn da potegne ( kar ne pri 25KW ) :BUA:
SV rider Objavljeno Julij 27, 2007 Opozori Objavljeno Julij 27, 2007 če je dobre volje, pol gre čez 130, drugače pa ne :closedeyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se