Miha27 Objavljeno Januar 2, 2009 Opozori Objavljeno Januar 2, 2009 (popravljeno) Evo za vse SV-jevce :D Men se zdi da je od G.P.R dvojni izpuh: Popravljeno Januar 2, 2009. Popravil HostMaster
suhi Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Da malo obudimo našo temo, ki očitno bl kot ne zamira (pa kako ne bi, če pa SV vsem laufa kot urca :)) Daj Tomyboy kdaj nam boš ti poslikal svojo balanco od SV-ja, da vidimo, kak je to super narejeno, pa kak je višina in kot napram originalu? Hvala pa čao
Tomyboy Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Da malo obudimo našo temo, ki očitno bl kot ne zamira (pa kako ne bi, če pa SV vsem laufa kot urca :)) Daj Tomyboy kdaj nam boš ti poslikal svojo balanco od SV-ja, da vidimo, kak je to super narejeno, pa kak je višina in kot napram originalu? Hvala pa čao Bom jutri poslikal, če se bom dokopal do mopreda :whistle: :whistle: Drugače je pa sigurno 10cm višje.Je pa kljub Puig touring vetrobranu kar vetrovno :unsure: :naughty: Pelje se odlično, roke in vrat ne trpijo več
Igorr Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 (popravljeno) Sem v fazi kupovanja motorja in bi rad slišal predvsem argumente za in proti nakupu SV 650 S/N. Letos sem naredil 26kkm, na pisti pa sem bil trikrat (Raceland). Vožnje ~1000km/dan mi niso tuje in jih zelo rad delam. Motor bo zaradi zakonske omejitve zablokiran na 25kW. Zelo rad bi imel malo vetrne zaščite ampak se bojim, da bom na SV 650 S preveč trpel zaradi dokaj nizkega položaja kliponov (velik sem ~180cm)? Morda bi lahko kaj več na to temo povedal Danči (pa najbrž še kdo), ki se mu s svojim SV 1000 S ni problema peljati na "tavelike" fure? Hkrati pa iz lastnih izkušenj vem, da na pisti ne bom doživel takega zadovoljstva kot bi ga sicer lahko z SV 650 S, zaradi previsoke balance na SV 650 N. V igri sta še Z750S in ER-6F, a imata oba vsaj po testih sodeč slabše zavore in vzmetenje. SV 650 S vs. ER-6F Popravljeno Februar 1, 2009. Popravil Igorr
simonsi Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 (popravljeno) jaz bi vzel z750s, er6 pa ne maram. Popravljeno Februar 1, 2009. Popravil simonsi
Igorr Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 (popravljeno) jaz bi vzel z750s, er6 pa ne maram. Zakaj bi vzel Z750S in zakaj ne maraš ER6? Popravljeno Februar 1, 2009. Popravil Igorr
simonsi Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 z je lep, dost moči, 4cilindre. er ima pa dva cilindra, pa bolj ceneno deluje. sv-s je pa grd za umret, n je pa kar lep, ampak nima poloklepa. Ja, zelo strokovno in utemljeno, :P ampak samo moje skromno mnenje. takole zgleda Kje si pa dobil zavorne cevi in za koliko? A je bilo treba masko kaj predelovati?
danci1973 Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Sem v fazi kupovanja motorja in bi rad slišal predvsem argumente za in proti nakupu SV 650 S/N. Letos sem naredil 26kkm, na pisti pa sem bil trikrat (Raceland). Vožnje ~1000km/dan mi niso tuje in jih zelo rad delam. Motor bo zaradi zakonske omejitve zablokiran na 25kW. Zelo rad bi imel malo vetrne zaščite ampak se bojim, da bom na SV 650 S preveč trpel zaradi dokaj nizkega položaja kliponov (velik sem ~180cm)? Morda bi lahko kaj več na to temo povedal Danči (pa najbrž še kdo), ki se mu s svojim SV 1000 S ni problema peljati na "tavelike" fure? Hkrati pa iz lastnih izkušenj vem, da na pisti ne bom doživel takega zadovoljstva kot bi ga sicer lahko z SV 650 S, zaradi previsoke balance na SV 650 N. V igri sta še Z750S in ER-6F, a imata oba vsaj po testih sodeč slabše zavore in vzmetenje. SV 650 S vs. ER-6F SV650 je, kar se vzmetenja tiče, verjetno v istem piskru kot Z750 ali ER-6F - zelo malo nastavljivo, bolj na mehko nastavljeno itd. Kar zate in tvojih nekaj kilogramov niti ni slabo. Zavore je imel Z750, ki sem ga vozil, nekoliko 'lesene', za ER-6 pa se ne spomnim - verjetno nisem veliko zaviral. :blush: SV650 sicer še nisem peljal, sem pa dve leti vozil Suzuki GS500E, ki je imel samo en disk in podobno zavorno čeljust, kot jo uporablja SV - in je delovala odlično. Kar se dolgih fur tiče - jaz osebno se pri 188cm in precej kilogramih na SV1000S dobro počutim. Mislim, da večjih razlik v velikosti med 650 in 1000 ni, nisem pa 100%. Tudi fure blizu 1000km/dan niso pretirano naporne - ampak morda k temu pripomore naslon, ki sem ga s trdim delom privzgojil v abdominalnem delu telesa? :whistle: sv-s je pa grd za umret, n je pa kar lep, ampak nima poloklepa. :fight2: :fight1: SV-S je od leta 2003 naprej (torej tisti bolj 'ekasti' model) najlepši motor sploh - lepšega še niso naredili in pri Suzukiju so se očitno odločili, da sploh ne bojo niti poskusili in so raje naredili Gladys-a... :lol1: Tudi drugim ni čisto jasno, kaj naj naredijo in raje delajo grde motorje (pač po principu prvega Twingota - tak je grd, da je že kar lep). Le italjani se nekaj trudijo - pa jim še ni ratalo. Stari, zaobljeni pa je res grd. :yes: D.
Tomyboy Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 No takole....SV650S vozim že pol leta, v tem času sem naklepal 8000km, prej sem pa vozil podoben mlinček kot ti-Tomos 125SM. Najprej sem celo gledal SV1000 vendar sem se potem raje odločil za 650 in mislim, da je bila odločitev pravilna, ker ne občutim nobenega pomanjkanja moči. Peljal sem tudi ER6n in sedel na Z750. SV se pelje vsaj zame zelo spodobno. Stopalke ima postavljene višje kor Er6 in tudi značaj motorja je malenkost bolj "dirkaški" od tistega v ER-u.Kawasaki ima sicer bolj udoben sedež, vendar me je motilo ozko krmilo in občutek, da motor še ni dozorel, nekako ceneno je izgledal. Zavore na SVju primejo povsem zadovoljivo, le nimajo tistega začetnega prijema, je treba malo bolj konkretno stisnit ročico.Moči dovolj, ni potrebe po priganjanju, vleče že od 3000RPM. Me je pa motilo nizko krmilo, ker sem dobil mravljince v zapestjih, ter malo zvijalo v hrbtu. Serijsko krmilo sem zamenjal s Superbike kitom, širine okrog 70cm, da ga konkretno zagrabiš :naughty: Bolečin ni več, udobje se je povečalo, pa še sopotnice se malo lažje pelje, ker voznik sedi bolj pokončni in se lahko nasloni na hrbet..... Je pa ob tem nujna zamenjava vetrobrana, ker potem preveč vleče. Sem dal gor Puig touring šipo in je precej bolje, z vario screenom bi bilo pa verjetno ravno prav. Kar se porabe tiče je ponavadi med 4 in 5l, pozimi se pa dvigne tudi do 6l, je pa seveda odvisno od stila vožnje. Na mojem je še SW motech nosilec kovčka, Givi 52l kovček, zaščitne bunke in omejitev moči 25kw(še 4 mesece), zdaj je to zaenkrat zame popoln motor.
danci1973 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zavore na SVju primejo povsem zadovoljivo, le nimajo tistega začetnega prijema, je treba malo bolj konkretno stisnit ročico. Pri zavorah lahko ukreneš dve stvari - menjaš ploščice za takšne z boljšim začetnim prijemom (ja, tudi to je lastnost, po kateri se ploščice razlikujejo med seboj) in/ali zavore (ponovno) utečeš. O tem pa sem že veliko pisal, tak da bo iskalnik sigurno kaj našel. Moči dovolj, ni potrebe po priganjanju, vleče že od 3000RPM. Me je pa motilo nizko krmilo, ker sem dobil mravljince v zapestjih, ter malo zvijalo v hrbtu. Serijsko krmilo sem zamenjal s Superbike kitom, širine okrog 70cm, da ga konkretno zagrabiš :naughty: Bolečin ni več, udobje se je povečalo, pa še sopotnice se malo lažje pelje, ker voznik sedi bolj pokončni in se lahko nasloni na hrbet..... Če bi jaz imel težave s tem, bi se raje odločil za nastavljive 'clip-on'-e. Ta superbike krmila mi na SV-S-ja nekako ne pašejo in če / ko greš na pisto, je vse skupaj malo nerodno. D.
Tomyboy Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Na pisto nimam nameno hodit..... Sem iskal nastavljive clip one, pa pod 500€ je bila bolj žalost. Se pa s tem kitom pelje res super, ni izgubil tiste ostrine v zavojih, po mestu je pa sploh bolj okreten.....ni mi žal.clip one sem obdržal, tako da lahko zamenjam kadar mi paše. Kar se zavor tiče, mi je pa dejansko všeč to, da ne zagrabi takoj.
MordredNoir Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Edina stvar, ki mi na "bajsastih" 650s manjka, je belly pan. Resnici na ljubo je spodaj res veeeelika luknja, ki izgleda grdo. Z izgleda mnogokrat bolje, poleg tega je pa stvar dosti ugodna. Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil MordredNoir
suhi Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Moje mnenje po ene 6000km starega 2000 letnik SV 650 S in po ene 16000km novega modela SV 650 naked je tako - sam ne kupim več S-a nikoli, edino če sem pripravljen naredit kot je naredil kolega Tomyboy in dat superbike lenker gor :) Razlogi so sledeči - po čoperjih 125ccm in 250ccm sem se končno odločil da nabavim "pravi" motor in gledal samo po dvovaljnikih - takrat mi je edini bil noro všeč SV 650 S in sem ga tudi nabavil. Kmalu sem ugotovil, da je za daljše fure zame povsem neprimeren (v planu pa sem imel Italijo, Španijo, Francijo....) in je bil zaradi preveč bolečih zapestij zelo zahteven za zdržat na njem več kot 400km! (morda pri tebi ne bo tako, saj npr. Rozi, ki ga je potem kupila od mene ni imela nikoli težal s tem in je uživala na njem po cele dneve...) Glede same vožnje je bil stari SV super! Edino kar sem res takoj naredil je bilo to, da sem v prednje vilice nalil gostejše olje - potem se je peljal nadvse super! Motilo me ni nič, zadnje vzmetenje je bilo tudi OK, zvijal se ni nič, moči več kot zadosti, čez ovinke je šel kot sem si samo želel...skratka super vse (vedno sem se na tem SV650S vozil sam - to tudi upoštevaj), razen zapestja...in sem ga seveda prodal. Nepomembno samo da povem kako sem spet pristal na SV-ju :) Potem sem nabavil BMW1150 enduro, vozil eno leto...prodal ker mi je bila preobavtna kobila, sicer izjemno veliko navora, fino za 2 in ene 70kg prtljage...a je šla od doma. In sem nabavu spet željenega SV-ja - ta naked mi je bil za razliko starega fuul ušeč in sedaj ga imam že eno leto spet. Malo sem se moral navaditi na "normalno" vzmetenje proti BMWju, na bremze, ki prijemljejo povsem drugače, na pomanjkanje 90kg ali koliko že...a po 1000km sem užival maximalno. Bremze so meni super, zablokirajo res težko (zadnja malo lažje :naughty: ), nadzirajo se povsem zadovoljivo (ni pa to Tuono!!!), moči ima zame povsem OK, pretirano moči res ni no, od začetka je sploh bilo veliko navdušenje, navora ne pogrešam toliko, ponovno pa je bila točka, ko sem moral menjati olje v prednjih vilicah, ker me je resnično motila mehtota prednjega dela. In potem sem kar naenkrat spet imel super motor. Kaj pa so slabosti in še malo primerjave z omenjenima: slabo je to, da z dvema in polno naložen, revček malo opeša :( vzmetenje ni dovršeno temu, prav tako zgolj 650ccm nikakor ni zadosti za lagodno vožnjo ob taki obremenitvi. S punco sva v 08 naredila pošteno turo čez raznorazne prelaze 6000km (preberi novi MOTOSI pa boš videl kaj sva dala čez :yes: ) in še nekaj po ene dobrih 2000km (seveda polno naložen) - ne misli, da nisem užival, samo na kakem Big-nakedu ala CB 1300 bi bila ta pesem bolj rožnata :OK: Primerjava z drugimi: če nisi nor na dvovaljnike kot sem to sam, potem morda raje nabavi Z 750 (po možnosti S varianto), ker je zadeva bolj iskriva in to odtehta veliko. Teh 100ccm in dva valja več se krepko pozna in verjemi, da bo čez pol leta to še kako pomembno :) Vozil sem sicer navadnega zekija in mi je bil resnično všeč, a ni bilo toliko kilometrov, da bi sedaj upal napisati kaj več kot to. Glede ER6 pa samo to, da je za babe (še bolj kot SV :kva1: - jah kaj češ, tudi mojega bo počasi prevzela punca, sam pa bom posegel po čem večjem) ajd, pa upam da sem kaj prispeval
Igorr Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) SV650 je, kar se vzmetenja tiče, verjetno v istem piskru kot Z750 ali ER-6F - zelo malo nastavljivo, bolj na mehko nastavljeno itd. Kar zate in tvojih nekaj kilogramov niti ni slabo. Zavore je imel Z750, ki sem ga vozil, nekoliko 'lesene', za ER-6 pa se ne spomnim - verjetno nisem veliko zaviral. :blush: SV650 sicer še nisem peljal, sem pa dve leti vozil Suzuki GS500E, ki je imel samo en disk in podobno zavorno čeljust, kot jo uporablja SV - in je delovala odlično. Kar se dolgih fur tiče - jaz osebno se pri 188cm in precej kilogramih na SV1000S dobro počutim. Mislim, da večjih razlik v velikosti med 650 in 1000 ni, nisem pa 100%. Tudi fure blizu 1000km/dan niso pretirano naporne - ampak morda k temu pripomore naslon, ki sem ga s trdim delom privzgojil v abdominalnem delu telesa? :whistle: SV650S/N ima možnost nastavljanja preloada na sprednjem in zadnjem vzmetenju, medtem, ko ima ER-6F to možnost samo na zadnjem vzmetenju in tako je tudi pri Z750. Bo res treba kar probat tole čudo od SV650S, da se bom lahko odločil, če mi ustreza. Recimo, ko sem probal GSX-R 750 K4 se mi je položaj voznika zdel nekako sprejemljiv, na drugi strani, pa se mi je na Ninji 636 (l. 2004) zdel preveč radikalen. "Trdo" delo vedno obrodi sadove. :whistle: No takole....SV650S vozim že pol leta, v tem času sem naklepal 8000km, prej sem pa vozil podoben mlinček kot ti-Tomos 125SM.Najprej sem celo gledal SV1000 vendar sem se potem raje odločil za 650 in mislim, da je bila odločitev pravilna, ker ne občutim nobenega pomanjkanja moči. Peljal sem tudi ER6n in sedel na Z750. SV se pelje vsaj zame zelo spodobno. Stopalke ima postavljene višje kor Er6 in tudi značaj motorja je malenkost bolj "dirkaški" od tistega v ER-u.Kawasaki ima sicer bolj udoben sedež, vendar me je motilo ozko krmilo in občutek, da motor še ni dozorel, nekako ceneno je izgledal. Zavore na SVju primejo povsem zadovoljivo, le nimajo tistega začetnega prijema, je treba malo bolj konkretno stisnit ročico.Moči dovolj, ni potrebe po priganjanju, vleče že od 3000RPM. Me je pa motilo nizko krmilo, ker sem dobil mravljince v zapestjih, ter malo zvijalo v hrbtu. Serijsko krmilo sem zamenjal s Superbike kitom, širine okrog 70cm, da ga konkretno zagrabiš :naughty: Bolečin ni več, udobje se je povečalo, pa še sopotnice se malo lažje pelje, ker voznik sedi bolj pokončni in se lahko nasloni na hrbet..... Je pa ob tem nujna zamenjava vetrobrana, ker potem preveč vleče. Sem dal gor Puig touring šipo in je precej bolje, z vario screenom bi bilo pa verjetno ravno prav. Kar se porabe tiče je ponavadi med 4 in 5l, pozimi se pa dvigne tudi do 6l, je pa seveda odvisno od stila vožnje. Na mojem je še SW motech nosilec kovčka, Givi 52l kovček, zaščitne bunke in omejitev moči 25kw(še 4 mesece), zdaj je to zaenkrat zame popoln motor. Koliko si pa velik? In koliko časa si se poskušal privajati na prenizko krmilo? A variante za dvig kliponov s kakšnimi namenskimi podložkami ni? Moje mnenje po ene 6000km starega 2000 letnik SV 650 S in po ene 16000km novega modela SV 650 naked je tako - sam ne kupim več S-a nikoli, edino če sem pripravljen naredit kot je naredil kolega Tomyboy in dat superbike lenker gor :) Razlogi so sledeči - po čoperjih 125ccm in 250ccm sem se končno odločil da nabavim "pravi" motor in gledal samo po dvovaljnikih - takrat mi je edini bil noro všeč SV 650 S in sem ga tudi nabavil. Kmalu sem ugotovil, da je za daljše fure zame povsem neprimeren (v planu pa sem imel Italijo, Španijo, Francijo....) in je bil zaradi preveč bolečih zapestij zelo zahteven za zdržat na njem več kot 400km! (morda pri tebi ne bo tako, saj npr. Rozi, ki ga je potem kupila od mene ni imela nikoli težal s tem in je uživala na njem po cele dneve...) Glede same vožnje je bil stari SV super! Edino kar sem res takoj naredil je bilo to, da sem v prednje vilice nalil gostejše olje - potem se je peljal nadvse super! Motilo me ni nič, zadnje vzmetenje je bilo tudi OK, zvijal se ni nič, moči več kot zadosti, čez ovinke je šel kot sem si samo želel...skratka super vse (vedno sem se na tem SV650S vozil sam - to tudi upoštevaj), razen zapestja...in sem ga seveda prodal. Nepomembno samo da povem kako sem spet pristal na SV-ju :) Potem sem nabavil BMW1150 enduro, vozil eno leto...prodal ker mi je bila preobavtna kobila, sicer izjemno veliko navora, fino za 2 in ene 70kg prtljage...a je šla od doma. In sem nabavu spet željenega SV-ja - ta naked mi je bil za razliko starega fuul ušeč in sedaj ga imam že eno leto spet. Malo sem se moral navaditi na "normalno" vzmetenje proti BMWju, na bremze, ki prijemljejo povsem drugače, na pomanjkanje 90kg ali koliko že...a po 1000km sem užival maximalno. Bremze so meni super, zablokirajo res težko (zadnja malo lažje :naughty: ), nadzirajo se povsem zadovoljivo (ni pa to Tuono!!!), moči ima zame povsem OK, pretirano moči res ni no, od začetka je sploh bilo veliko navdušenje, navora ne pogrešam toliko, ponovno pa je bila točka, ko sem moral menjati olje v prednjih vilicah, ker me je resnično motila mehtota prednjega dela. In potem sem kar naenkrat spet imel super motor. Kaj pa so slabosti in še malo primerjave z omenjenima: slabo je to, da z dvema in polno naložen, revček malo opeša :( vzmetenje ni dovršeno temu, prav tako zgolj 650ccm nikakor ni zadosti za lagodno vožnjo ob taki obremenitvi. S punco sva v 08 naredila pošteno turo čez raznorazne prelaze 6000km (preberi novi MOTOSI pa boš videl kaj sva dala čez :yes: ) in še nekaj po ene dobrih 2000km (seveda polno naložen) - ne misli, da nisem užival, samo na kakem Big-nakedu ala CB 1300 bi bila ta pesem bolj rožnata :OK: Primerjava z drugimi: če nisi nor na dvovaljnike kot sem to sam, potem morda raje nabavi Z 750 (po možnosti S varianto), ker je zadeva bolj iskriva in to odtehta veliko. Teh 100ccm in dva valja več se krepko pozna in verjemi, da bo čez pol leta to še kako pomembno :) Vozil sem sicer navadnega zekija in mi je bil resnično všeč, a ni bilo toliko kilometrov, da bi sedaj upal napisati kaj več kot to. Glede ER6 pa samo to, da je za babe (še bolj kot SV :kva1: - jah kaj češ, tudi mojega bo počasi prevzela punca, sam pa bom posegel po čem večjem) ajd, pa upam da sem kaj prispeval Želja, da bi imel dvovaljnika je bila vedno (raje 2 kot 4). Dijaški budget mi trenutno preprosto ne dovoljuje, da bi si zmišljeval kolikšno število cilindrov bi rad imel pod seboj. Če pa bi mi dovoljeval, bi imel tri cilindre. :whistle: Verjamem, da je bolj iskriva varianta Z750S, ima le ~40KM na papirju več. Problem je le v zavorah, ki jih poleg mnogo testopiscev graja tudi Danči in pa v vzmetenju, če bi rad še kdaj na pisto šel. Pa še za kar nekaj deset kilogramov težji je od SV-ja, kar je pa tudi nekaj. Hvala vam vsem za izčrpne odgovore, super ste. :beer2: Počasi se bom že odločil. P.S.: Tomyboy, če sem prav videl ob prebiranju cele teme, si po SV-ja skočil v Italijo. Nisem pa zasledil, za kakšno ceno si ga trofil? Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil Igorr
EAST Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Sem v fazi kupovanja motorja in bi rad slišal predvsem argumente za in proti nakupu SV 650 S/N. Letos sem naredil 26kkm, na pisti pa sem bil trikrat (Raceland). Vožnje ~1000km/dan mi niso tuje in jih zelo rad delam. Motor bo zaradi zakonske omejitve zablokiran na 25kW. Zelo rad bi imel malo vetrne zaščite ampak se bojim, da bom na SV 650 S preveč trpel zaradi dokaj nizkega položaja kliponov (velik sem ~180cm)? Morda bi lahko kaj več na to temo povedal Danči (pa najbrž še kdo), ki se mu s svojim SV 1000 S ni problema peljati na "tavelike" fure? Hkrati pa iz lastnih izkušenj vem, da na pisti ne bom doživel takega zadovoljstva kot bi ga sicer lahko z SV 650 S, zaradi previsoke balance na SV 650 N. V igri sta še Z750S in ER-6F, a imata oba vsaj po testih sodeč slabše zavore in vzmetenje. SV 650 S vs. ER-6F Sam bi ti priporočal sv 650s v tem rangu, dvovaljnik z dovolj navora bo pomoje zelo dobra izbira za tvoje potrebe (ture par 100km), razen morda glede položaja voznika, vendar če se ne motim si napisal, da se ti nagixerju položaj ni zdel ne vem kako slab, potem ti bo verjetno položaj na sv-ju ok, saj pokončnejši (če ti pa nebi ustrezalo, pa daš drugo širšo belanco in le to mogoče malo dvigneš), drugače pa dvovaljniki so itak zgodba zase (tudi sv recimo je vsaj meni osebno precej boljši od raznih fazerjev itd., dobro da nisem napisal tega v temi o fz 6 recimo haha, motor ima res dovolj moči spodaj in z njim lahko v kratkih in srednje hitrih ovinkih tudi šolaš npr. fazerja z tistimi dobrimi 20 konji več na papirju (kar je v končni fazi najpomembnejše(počasni in sr. hitri ovinki).
Tomyboy Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Z navadim krmilom sem prevozil enih 1500km. Saj ni tako grozno, samo če prej voziš SM je potem taka prisiljena drža res moteča. Velik sem pa 180. Za dvignit krmilo imaš tri možnosti. Nastavljivi clip oni, superbike kit ali pa od N verzije zgornji most in krmilo. Jaz sem ga šel z avtom iskat v italijo-20km iz Maranella. Zanj sem dal 3300€, prevoženih 4000km, le dve praski ima na levem boku. Kupil sem ga pa pri uradnem prodajalcu Suzuki. Tudi če boš dal blokado na 25kw se boš vseeno dovolj spodobno vozil, ker navora je še vedno dovolj.Blokada je na ročici za plin in pa podložke so v uplinjačih. Te podložke sem jaz kaj kmalu vzel ven, da je lažje dihal. Do 140 gre kar hitro, do končnih 178 pa potem malo potrpiš. Pa pohvalit moram sprednje žaromete, ker to pa sveti bolje kot pri vsakem avtu :worship: :worship: :worship:
rosse20 Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 zdravo Zelo rad bi imel malo vetrne zaščite ampak se bojim, da bom na SV 650 S preveč trpel zaradi dokaj nizkega položaja kliponov (velik sem ~180cm)? (morda pri tebi ne bo tako, saj npr. Rozi, ki ga je potem kupila od mene ni imela nikoli težal s tem in je uživala na njem po cele dneve...) točno tako. jaz sem ga kupila in nikoli nisem trpela (razen enkrat, pa takrat ni bil problem v motorju, pač pa v opremi!). bil je fini motorček, vendar je bilo malo bolj naporno, kadar sem se vozila za fantom, ki vozi xt660r. zato sem ga tudi menjala, da imam sama malo "višjesedeči" motor. V igri sta še Z750S in ER-6F, a imata oba vsaj po testih sodeč slabše zavore in vzmetenje. ko sem menjavala motor, sem imela v mislih er6-n, z750 ali fazer. in povem po pravici, če ne bi dala sv-ja v račun za fazerja, bi 100% šla po er6-n. ampak to ne pomeni, da fazer ni dober. v glavnem... sama sem bila z sv650s, letnik 2000, zelo zadovoljna. poraba od 3,5 do 4,5 l/100 km, več ne vem, če je bilo kdaj (tudi kadar sem se vozila sama), olja ni pil nič,... naredila sem 17000 km v sezoni in pol, pa me hvalabogu nikoli ni pustil na cedilu. na koncu, ko sem ga dala v račun za fazerja, je imel narejenih lepih 44000 km in je bil še vedno kot nov (se vidi kakšno stran nazaj po slikah). pri 40000 km sem menjala oba zobnika, ketno, zadnjo gumo, svečke. in povem, da je prav lepo grmel. tak se reče, ane suhi? to je to... če te še kaj zanima, kar vprašaj.
suhi Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 ...in povem, da je prav lepo grmel. tak se reče, ane suhi? jz sm se :love1: v to grmenje :) Poraba pa je men bla in je mal večja no...pa o tem smo že debatiral neki strani nazaj - no pa saj veš, da je poraba odvisna od tega kok ga goniš...ajd
Igorr Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Z navadim krmilom sem prevozil enih 1500km. Saj ni tako grozno, samo če prej voziš SM je potem taka prisiljena drža res moteča. Velik sem pa 180.Za dvignit krmilo imaš tri možnosti. Nastavljivi clip oni, superbike kit ali pa od N verzije zgornji most in krmilo. Jaz sem ga šel z avtom iskat v italijo-20km iz Maranella. Zanj sem dal 3300€, prevoženih 4000km, le dve praski ima na levem boku. Kupil sem ga pa pri uradnem prodajalcu Suzuki. Tudi če boš dal blokado na 25kw se boš vseeno dovolj spodobno vozil, ker navora je še vedno dovolj.Blokada je na ročici za plin in pa podložke so v uplinjačih. Te podložke sem jaz kaj kmalu vzel ven, da je lažje dihal. Do 140 gre kar hitro, do končnih 178 pa potem malo potrpiš. Pa pohvalit moram sprednje žaromete, ker to pa sveti bolje kot pri vsakem avtu :worship: :worship: :worship: In cenovno najugodnejša varianta, je najbrž kar nov Superbike kit? Na nemškem Ebayu, je najcenejši 269EUR. Seveda je zraven skoraj obvezno treba kupiti še touring šipo, da ni preveč vetrovno ob bolj pokončni drži? Koliko ur recimo, si pa porabil za menjavo na superbike kit? Če ni dosti dela, se za "track day" preprosto zamenja križ in nazaj natakne klipone. zdravo... poraba od 3,5 do 4,5 l/100 km Zelo zanimiva poraba- 3,5-4,5l? Moj 125ccm moped, mi namreč pije 4l. :)
simonsi Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 In cenovno najugodnejša varianta, je najbrž kar nov Superbike kit? Najcenejša varijanta je dve luknji v križ, riserji od enega drugega motorja ki se privijačijo, pa balanca. Pol pa še upaš, da ni treba rezat sprednje maske in šipe. :)
Tomyboy Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Najcenejša varijanta je dve luknji v križ, riserji od enega drugega motorja ki se privijačijo, pa balanca. Pol pa še upaš, da ni treba rezat sprednje maske in šipe. :) To odpade, ker je križ aluminjast in debel samo 3mm, na mestih, kjer bi moral vrtat. Superbike kit je bil 270€, za premontažo sem porabil 2 uri,največ časa mi je vzela menjava zavornih cevi in odzračevanje. Za vetrobran poglej še za zero gravity.Mislim, da je še cenejši od Puiga in naj bi se kar dobro obnesel Porabo pa računaj od 4 do 6l, odvisno os stila vožnje.
simonsi Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 odvisno od križa. Idealno je, če ima prej luknje od clip-onov, drugače ga pa od spodaj ojačaš.
Igorr Objavljeno Februar 9, 2009 Opozori Objavljeno Februar 9, 2009 To odpade, ker je križ aluminjast in debel samo 3mm, na mestih, kjer bi moral vrtat.Superbike kit je bil 270€, za premontažo sem porabil 2 uri,največ časa mi je vzela menjava zavornih cevi in odzračevanje. Za vetrobran poglej še za zero gravity.Mislim, da je še cenejši od Puiga in naj bi se kar dobro obnesel Porabo pa računaj od 4 do 6l, odvisno os stila vožnje. To pa ni nek hud čas. Sploh, če računam, da se zavorne cevi itak samo enkrat menja.
Tomyboy Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Lahko se pa tud zmeniva enkrat ob primernih temperaturah, da se mal gor vsedeš pa probaš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se