Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

-no,bliža se čas odločitve sv 650s,ja ali ne (ni samo od mene odvisno)

-kako se bo to obneslo s mojo višino 192,ali bo preveč turbulenc in utrujenosti na daljše ture,šipo ima drugo,povišano,ampak on je nižje rasti? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-no,bliža se čas odločitve sv 650s,ja ali ne (ni samo od mene odvisno)

-kako se bo to obneslo s mojo višino 192,ali bo preveč turbulenc in utrujenosti na daljše ture,šipo ima drugo,povišano,ampak on je nižje rasti? :glare:

s 192 cm bi ti predlagal sv1000

ker boš ko krpan na kobilici..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 192 cm bi ti predlagal sv1000

ker boš ko krpan na kobilici..

-boljše že kot na kakšnem ER-5,diversion...,manekena itak ne mislim špilat :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 192 cm bi ti predlagal sv1000

ker boš ko krpan na kobilici..

To bo tudi na SV1000S, saj sta z SV650S K3+ praktično enakih dimenzij:

                                                            SV650S - SV1000S
                                         Overall length:   2130 mm - 2130 mm
                                         Overall width:     730 mm -  745 mm
                                         Overall height:   1175 mm - 1170 mm
                                         Wheelbase:        1430 mm - 1430 mm
                                         Ground clearance:  155 mm -  150 mm
                                         Seat height:       800 mm -  810 mm
                                         Dry mass:          171 kg -  189 kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-saj mi visoki nimamo kaj dosti izbire,še posebaj če postaviš limit za nakup

-kakšen enduro kot je XTZ 660,recimo,ampak bo mi verjetno manjkal kakšen KM

-vozil sem sosedovega husota eno sezono,pa mi je zadoščal v vseh pogledih :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam 191cm, pa se tudi na večino motorjih dobro počutim (za čist tanove ne bom nč trdil :D), pa tud začel sem z 125ko, pa nisem bil nič manjši pa sem se vredu počutil gor(ko se vsedeš gor si utesnjem, vendar med vožnjo se prilagodiš motorju). Motor ti bo sigurno "prav", pač zgledaš gor kot krpan, sam sej motor je za vozit ne za kazat se, tko da ti kar kupi kar ti je všeč, prej pa seveda sprobaj če sediš koker tolk komot :)

Je pa res da sv650s stari model je precej majhna zadeva, saj ko sem ga jst gledal. Za novega (bol našpičenga) pa ne vem, predvidevam pa da je nekaj podobnega. Bi ti pa 1000cc priporočal čist tko zaradi moči, ker navadil se ga boš hitro, je pa za vozit 1000cc za v2 mašino ravno prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj fant se je parkrat peljal z mojim bivšim sv650s. velik je okoli 180 cm in je rekel, da mu je premali.

mu xt660r bolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ne vem no,meni se ne zdi majhen,nič manjši od konkurence,še posebaj če ga primerjaš s 500 ccm,1000 ccm pa tudi ni neke razlike

-saj pravim,vozil sem husota in mi je čist zadoščal,časa za fure pa imam itak malo,tako da se bom vedno znova "privajal" nanj :rolleyes: ,za tega SV 650S se odločam,ker poznam lastnika in motor :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ne vem no,meni se ne zdi majhen,nič manjši od konkurence,še posebaj če ga primerjaš s 500 ccm,1000 ccm pa tudi ni neke razlike

-saj pravim,vozil sem husota in mi je čist zadoščal,časa za fure pa imam itak malo,tako da se bom vedno znova "privajal" nanj :rolleyes: ,za tega SV 650S se odločam,ker poznam lastnika in motor :naughty:

Kaj potem želiš od nas, spodbudo, namig, karanje...? :) Ti samo nabavi pa vozi - za 190cm so itak vsi premali, tako da je vseeno kaj nabaviš,hehe. Če bojo roke bolele ne moremo rečt, ker nekatere od nas bolijo za popizdit na SV650s, nekateri pokajo po 600km/dan brez panike - torej močno odvisno od posameznika, ne samo od višine.

Kar se pa česa drugega tiče, je pa SV fajn motorček, nezahteven in zelo radodaren :naughty:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-saj nisem spraševal kako bom izgledal na motorju,ampak kako je s turbulencami,ali je sedenje utrujajoče...,potem so eni začeli,da mi bo premajhen...

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s turbulencami je pri vsakemu drugace, cetudi bi bila dva modela enakih gabaritov. z sedenjem je enako. samo ti in noben drug ne bo vedel kaj te kdaj kje tisci/boli/skripa/cvika/whatever. zato probaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav...

Na temo glede višine na tem motorju lahko samo povem da imam že 3 leta sv650s (05) z sport turing šipo. Visok sem 179 cm in tud slučajno nisem kaj velik za ta motocikel, lahk bi reku da sem kot ulit.. :) Je pa tako, ko sem imel original šipo, sem pri hitrosti nad 130 dobil veter ravno pod čelado (normalna drža) in vožnja ni bilo ravno mirna in prijetna. Po zamenjavi mi šipa odnese ves upor čez čelado tja do hitrosti 180-190, edino v ramena ga dobiš malo. Uglavnem vožnja od 120-180 je s to šipo super, pri manjši hitrosti pa zaradi manjšega upora bolj trpijo roke in zapestja. No, za boljšo predstavo http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=595

Eden od razlogov za prodajo je tudi kar sem zgoraj napisal, bolečine v rokah in zapestjih. Sem imal lani kar bolečo izkušnjo na 4-dnevni turi po dolomitih, kjer so bile hitrosti nizke in pa veliko zaviranja navzdol. Spet pa poudarjam, da pri večjih hitrostih ni bilo problemov z držo.

Drugače bil pa z motorjem ZELO zadovoljen, dela ko urca.. :D

Pa srečno vožnjo želim starim in novim SV-jevcem

Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ja ni druge kot kupit pa probat,saj verjetno mi ne bi pustil,da se vozim cel dan,da vidim kako se bom potem počutil :trance_33_sleep:

-motor ima sicer povišano šipo,jaz pa rad tudi ležerno vozim,torej roke bodo trpele (fitnes :naughty: ),razen če moja višina,oziroma dolge roke,kaj pomaga pri bolj pokončni drži :wacko:

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ja ni druge kot kupit pa probat,saj verjetno mi ne bi pustil,da se vozim cel dan,da vidim kako se bom potem počutil :trance_33_sleep:

-motor ima sicer povišano šipo,jaz pa rad tudi ležerno vozim,torej roke bodo trpele (fitnes :naughty: ),razen če moja višina,oziroma dolge roke,kaj pomaga pri bolj pokončni drži :wacko:

Kar se športne vožnje tiče je ta položaj super, ker pa se jst rajše pelem na daljše ture in če bi še vozil ta motor, bi definitivno kupil višjo balanco. Ker bi s tem tudi pridobil mal upora in bi bilo lažje. Moraš pa tudi upoštevati, da si višji in boš tako ali tako zajel malo več upora in bo dosti lažje.

Drugače je pa tatema na držo kar malo preveč napihnjena, itak se navadiš in utrdiš. Jst sem šel iz SM na tega sv-ja in sem prve 14 dni umiru, pol se pa navadiš in je vredu.

Moj nasvet, kupi sv-ja, podobno sport turing šipo in povišaj balanco, TO JE TO pri tem motorju.. ;)

Pa veliko kilometrov..

LP G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasvet, kupi sv-ja, podobno sport turing šipo in povišaj balanco, TO JE TO pri tem motorju.. ;)

:worship: pa je šlo naših 30 strani pisarjenja o drži v en stavek!!! Bravo gregorD. To je res edina in prava rešitev, da imaš spodoben, ugoden in nadvse uporaben motor. Pa lepe KM želim

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-danes sem imel testno vožnjo s mojim bodočim sv :naughty:

-čeprav je bilo 7-8"C me ni zeblo,oklep fajn odnese,čeprav sem malce prevelik zanj,je to pri niski balanci prednost,kajti upor vetra je bil dovolj močan,da nisem čutil pritiska na rokah

-sicer je vprašanje kako bi se počutil po daljši turi,ampak meni je gor fajn :naughty:

-zmogljivosti so pričakovane,saj podobne občutke poznam še od husota,ampak to je kakovostni razred višje v vseh pogledih :worship:

-še formalnosti,pa bo moj :naughty:

-zadnja guma in feltna so širše (170),ni homologirano,sicer pravi da nima teževe s policaji,pa vendar,se to da homologirat,ali pustit kot je?

-tudi sicer je motor predelan (smerokazi,zadaj vzdignjen,zadaj majhni karbon blatnik,spodnji del oklepa,wings) nič pa ni homologirano :closedeyes:

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-zadnja guma in feltna so širše (170),ni homologirano,sicer pravi da nima teževe s policaji,pa vendar,se to da homologirat,ali pustit kot je?

Me pa zanima kakšno felgo je dal gor na SVja, če lahko zvem (od kerga motorja, dimenzija... ). Drugače pa sam nabavi pa pusti policaje pri miru, pa bodo oni tudi tebe! Edino naklon tablice je malo bolj vprašljiv, pa če so odbojna svetila še kr gor, ostalo povečini ni bil večji problem še nikoli (morda izpuh?)!

hvala pa LP

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-hm,pozabil sem od katerega modela kawe je zadnja feltna,je pa prilagojeno orginalnem verižnem setu od sv,res kakovostno narejeno :worship:

-naklon tablice ni vprašljiv,odbojnih svetil mislim,da ni :closedeyes:

-no,ko bo pri meni,bomo naložili kakšne slike,samo ne vem ali smem tukaj,ali v posebno temo (galerijo) :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-no,ko bo pri meni,bomo naložili kakšne slike,samo ne vem ali smem tukaj,ali v posebno temo (galerijo) :rolleyes:

Če je še kukrtolk SV-ju podobn pol kr sem prlepi :D

pa javi kako in kaj!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-misliš mojega bodočega?

-ne,na netu ga ni,lastnika poznam že dolgo,dal bom toliko,koliko so povp. cene tega letnika,s to razliko,da je motor proti tem serijskim,nekaj posebnega,zagotovo bi ga zlahka prodal,moje mnenje pač

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-misliš mojega bodočega?

-ne,na netu ga ni,lastnika poznam že dolgo,dal bom toliko,koliko so povp. cene tega letnika,s to razliko,da je motor proti tem serijskim,nekaj posebnega,zagotovo bi ga zlahka prodal,moje mnenje pač

tvojega bodočega ja....

Slike pa le nalimaj potem gor, ko ga pripelješ domov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!