Killroy Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 He he,to bi bilo rahlo neprijetno ja :P Enivej,kle sm še neki najdu-od Givija nosilc. http://www.fused.org/sv650/images/index.html Lp
Zarja Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Mene pa zanima, kaksen bo model 2006? Se obetajo kaksne spremembe?
Godfather Objavljeno Julij 4, 2005 Opozori Objavljeno Julij 4, 2005 Ne vem zakaj, ampak mi noče odpret strani??? :? ← tako zgleda nosilec
Sam dePihlja Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Da ne bo čisto :topic: , nekaj je bilo govora o zvijanju. Res je, da ima SV za ostro vožnjo čez hitre ovinke "premehke noge", sem pa meu možnost preizkusit l.2001 s predelanim sprednjim vzmetenjem (progresivne vzmeti, gostejše olje) in modificiranimi (malenkost podaljšanimi) vilicami zadaj... :hmm: za zadnji amortizer sicer nisem siguren, je bil pa zelo lepo usklajen s sprednjim koncem -> skratka, motorino kot se šika, tog kot kamen in (glede na rang motocikla)zelooooo precizen v ovinkih :worship:
Foggy Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Če kdo rabi imam za SV-ja 650 homologiran slip-on izpuh LeoVince star 4 mesece... LP
hotschko Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 Če kdo rabi imam za SV-ja 650 homologiran slip-on izpuh LeoVince star 4 mesece... LP ← zakaj pa prodajaš ?
king Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Kufer-štender je narjen :010, še šprickit obrusim pa črno barvo pihnem, pa sem svetovni prvak :grim ko ga zmontiram prlepim kako fotko :OK: Goodfather, tvoje fotke so mi full pomagale... Hvala še enkrat, maš drink u dobrem :grim
Barth Objavljeno Julij 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 iz nemčije letnik 2004 za 1,1 mio SIT.
Foggy Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Nov pri nas in v nemčiji nima bistvene razlike v ceni, zdaj pa da 1 leto star motor iz nemčije dobiš več kot 500.000 sit ceneje kot je bil nov je pa nekaj zelo zelo narobe (z motorjem namreč)....
Ice Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 ......druga varianta je, da razlike v cenah pogojuje trg. v sloveniji se vedno vlada mentaliteta "jaz imam, sem kralj". kupi v npr. AUT, D ali GB novo vozilo in ko ga bos pripeljal iz trgovine ali samo registriral zgubi vozilo do 15% vrednosti brez da bi naredil neke kilometre. samo v sloveniji ali drzavah s podobnim trgom je mogoce, da leto dni star motor cenijo skoraj visje kot novega. "saj je bil ja servisiran in nove gume in veriga" itd. itn. :grrr :slap:
Skubaduba Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 ......druga varianta je, da razlike v cenah pogojuje trg. v sloveniji se vedno vlada mentaliteta "jaz imam, sem kralj". kupi v npr. AUT, D ali GB novo vozilo in ko ga bos pripeljal iz trgovine ali samo registriral zgubi vozilo do 15% vrednosti brez da bi naredil neke kilometre. samo v sloveniji ali drzavah s podobnim trgom je mogoce, da leto dni star motor cenijo skoraj visje kot novega. "saj je bil ja servisiran in nove gume in veriga" itd. itn. :grrr :slap: ← Prehitel si me z odgovorom, ali na kratko, ponudba je vecja od povprasevanja :)
king Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Ne vem zakaj mi topel motor ne užiga rad, po 2-3 poskusu..... prej mi je vedno v 1 šusu kresnu, v petek sem ga pa mal bolj naviju in od takrat mi ne užiga več kot bi mogu :hmm: :hmm: ...... A mogoče kdo ve?? Je mel mogoče kdo podobne probleme in kako jih je rešil???? :hmm:
primož Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Dan, Men ga je začelo zalivat, sam povdarjam da imam el. vbrizg. Tko da pri svečah iščem rešitev. Drgač pa čist odvisno koliko od servisa, pa en kup faktorjov. No pri pri zalivanju, je blo pa tko. Ga vžem crkne, pa še enkrat pa crkne, pol pa navijam pa navijam pa pelm pa dela. Zdaj ko imam nove svečke s tem nimam problema. Pravjo za sveče da bi morale držat 24 tisoč pa glih ni res to. Mam pa jaz vprašanje je kdo že menu olje v vilcah, pa če je kj bolje potem. Al pa sam pomoč kje to piše, bi bil hvaležen. lp Primož
Brihta Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Dan, Men ga je začelo zalivat, sam povdarjam da imam el. vbrizg. Tko da pri svečah iščem rešitev. Drgač pa čist odvisno koliko od servisa, pa en kup faktorjov. No pri pri zalivanju, je blo pa tko. Ga vžem crkne, pa še enkrat pa crkne, pol pa navijam pa navijam pa pelm pa dela. Zdaj ko imam nove svečke s tem nimam problema. Pravjo za sveče da bi morale držat 24 tisoč pa glih ni res to. Mam pa jaz vprašanje je kdo že menu olje v vilcah, pa če je kj bolje potem. Al pa sam pomoč kje to piše, bi bil hvaležen. lp Primož ← Jst menu in se pozna.
primož Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Jst menu in se pozna. ← Kje pa, pa je bolj trdo al isto kot pri novm? :?
Brihta Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Menu pr elisi, ne dobis pr trdot. Ole je bolj gost, bolj vishozn, zato pocasneje spusca. U glavnem se mal pozna. Za 20 tisocakov se splaca.
SiR Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Ne vem zakaj mi topel motor ne užiga rad, po 2-3 poskusu..... prej mi je vedno v 1 šusu kresnu, v petek sem ga pa mal bolj naviju in od takrat mi ne užiga več kot bi mogu :hmm: :hmm: ...... A mogoče kdo ve?? Je mel mogoče kdo podobne probleme in kako jih je rešil???? :hmm: ← Ena od možnih razlag (tudi sam imam trenutno na dvovaljniku enake težave) zadnje čase imamo visoke temperature in bolj nasičen zrak, zato je izgorevanje mal slabše in nepopolno, ker je v zmesi premal kisika ... posledično imajo motorji mal manj moči in nekaj težav pri vžiganju in ogrevanju ... Počakaj, da se ozračje mal ohladi ...
king Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Dan, Men ga je začelo zalivat, sam povdarjam da imam el. vbrizg. Tko da pri svečah iščem rešitev. Drgač pa čist odvisno koliko od servisa, pa en kup faktorjov. No pri pri zalivanju, je blo pa tko. Ga vžem crkne, pa še enkrat pa crkne, pol pa navijam pa navijam pa pelm pa dela. Zdaj ko imam nove svečke s tem nimam problema. Pravjo za sveče da bi morale držat 24 tisoč pa glih ni res to. Mam pa jaz vprašanje je kdo že menu olje v vilcah, pa če je kj bolje potem. Al pa sam pomoč kje to piše, bi bil hvaležen. lp Primož ← Ja sej ma moj tut el. ubrizg, ni se mi še to dogajal, zadnč k sva s kolegom v ene uvinke terala, pa v "iberture" se mi je to začel pojavljat.. Tko k si reku, z gasom, pa užge..... no, sej bom pred morjem tko do servisa mal skoču, morm kake 0,5 dl olja tut dolit, pa mal preventive nrdit, da ne bo kazga sranja na dopustu...
king Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 Ena od možnih razlag (tudi sam imam trenutno na dvovaljniku enake težave) zadnje čase imamo visoke temperature in bolj nasičen zrak, zato je izgorevanje mal slabše in nepopolno, ker je v zmesi premal kisika ... posledično imajo motorji mal manj moči in nekaj težav pri vžiganju in ogrevanju ... Počakaj, da se ozračje mal ohladi ... ← ...tut to je možno, bom mal zračni filter spihu, ...nikol ne veš....
Foggy Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Do katere hitrosi ste se peljali po števcu seveda z SV-jem, po ravnini!!! Meni S izvedba pride do 226km/h pa je že ne 300-400 obratov do rdečega polja..... LP
king Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Ker se čas dopustov počasi bliža koncu me zanima kam ste kej odsvaljkali, kakšna je bla vožnja, morebitne težave,..... LP. King
king Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 ...pa da sam začnem, u bistvu ni bilo nobene strašne ture, s punco sva šla na Pašman, miren otok nasproti Biograda. kot nalašč za "počivanje"..... vožnja je bla u redu, sam punca mi je na poti dol parkrat "zakinkala" na zadnjem zicu, verjetn zaradi "turistične vožnje" ...A kako sem jo zbrihtu?? enostavno, dvakrat v škarje prehitiš, pa je budna :grim Problemov z motorjem nisem mel, razen zaradi vožnje (po otoku) z nizkimi obrati so se mi mal svečke "zapacale", pa je blo ob vrnitvi domov kmal boljš, k je motor mal bol "zadihu" tja do rdečega polja....ja pa ob vrnitvi je mojo drago mal rit bolela, pa noge, SV pač ni enduro :grrr ,...... Drugače pa brez problema :OK: :OK: ...
king Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 ..mene zanima, kako so kej vaše sopotnice, ali sopotniki zadovoljni na zadnjem sedežu... zato k moja ni lih najbolj... :(
Osama Objavljeno Avgust 23, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2005 Kot je znano sem tudi jaz lastnik SV 650 naked. Ker ga imam že 4 leta, sem se ga malo naveličal, saj sem se medtem postaral in bi rad nekaj bolj težkokategoričnega in obenem manj tišaškega. Zato imam zadevo namen prodati, zanima pa me kakšno bi se dalo kaj nastaviti ceno. Je skratka 08/2001, črn, naked, z malo givi šipco spredaj in givi prtljažnikom zadaj in dvema novima gumama (še nemontiranima - sem se ga u luft odloču prodajat). Tud ketna je nova (DID). Če ga operem, je kot nov (in to ni samo nakladanje), ima pa cca. 30 jurjev. Koliko bi lahko iskal za to zadevo? Aja - kupljen je seveda pri Odarju in sem prvi lastnik. Vnaprej hvala za namige.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se