vojak25 Objavljeno Maj 21, 2007 Deli Objavljeno Maj 21, 2007 (popravljeno) ...pa ona je tista k gnjav, da naj se navadm fejst čez ovinke zalagat k drgač ji ni zanimiv... :P hehe, točn tko :P Mene edino moti pri TDM 900 da ima za odtenek premal konjičkov in navora. če vozim sopotnico pa se še to tok bolj pozna. Drgač je pa motor super za vozit vsaj prvi vtis po 400 odpelanih km. Sem se včer pogovarjal z enimi motoristi, k res da niso mel TDM 900, sam so mi neki rekla da če baje daš KTM-ov zračni filter da se poveča moč :blink: A je že kdo kaj gledu za te high performance zračne filtre oz. al pa tuning mašine (kakih 10 konjev bi bilo prov fajn :grim ) ? Rore mam pa že gor Leo-Vince street legal brez dušilcev ;) Popravljeno Maj 21, 2007. Popravil vojak25 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 21, 2007 Deli Objavljeno Maj 21, 2007 Glede povečanja moči moraš računat max. par procentov. Kaj si pa prej imel za en motor in kako se obnese v primerjavi, glede moči in navora? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Maj 21, 2007 Deli Objavljeno Maj 21, 2007 Sem se včer pogovarjal z enimi motoristi, k res da niso mel TDM 900, sam so mi neki rekla da če baje daš KTM-ov zračni filter da se poveča moč :blink: verjetno so rekli K&N, ne KTM ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xenon900 Objavljeno Maj 21, 2007 Deli Objavljeno Maj 21, 2007 Sem se včer pogovarjal z enimi motoristi, k res da niso mel TDM 900, sam so mi neki rekla da če baje daš KTM-ov zračni filter da se poveča moč :lol1: Tak filter (K & N) ti koristi le v navezi s PowerComanderjem. :grim Lahko pa enostavno povečaš operativnost pri nizkih vrtljajih tako, da izklopiš avtomatsko loputo za doziranje zraka. :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 22, 2007 Deli Objavljeno Maj 22, 2007 Tak filter (K & N) ti koristi le v navezi s PowerComanderjem. :grim ce ima motor vbrizg. kaj pa ce ima navadne raz(v)plinjace ?! :P trikrat ugibaj. :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 22, 2007 Deli Objavljeno Maj 22, 2007 ... Rore mam pa že gor Leo-Vince street legal brez dušilcev ;) Pa ma lep zvok,a?!? :D Matr tastarga ne morm nahecat da mi da tist drobiž da bi leovince tut pr ns grmel :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xenon900 Objavljeno Maj 22, 2007 Deli Objavljeno Maj 22, 2007 (popravljeno) ce ima motor vbrizg. kaj pa ce ima navadne raz(v)plinjace ?! tongue.gif trikrat ugibaj. trance_14_devil2.gif Tema je TDM 900 ne 850 :grim Popravljeno Maj 22, 2007. Popravil xenon900 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Maj 22, 2007 Deli Objavljeno Maj 22, 2007 Matr tastarga ne morm nahecat da mi da tist drobiž da bi leovince tut pr ns grmel :devil: Mogoče pa lahko razbiješ svojega prašička in sam daš tisti drobiž. :devil: Koliko je pa kaj končna hitrost pri tdm900 in pri katerih obratih? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Maj 22, 2007 Deli Objavljeno Maj 22, 2007 (popravljeno) Glede povečanja moči moraš računat max. par procentov. Kaj si pa prej imel za en motor in kako se obnese v primerjavi, glede moči in navora? Prej sem imel kawasaki Z1000 :blush: velik več konjev in več navora :grim , je pa TDM veliko manj utrudljiv motor, pa z1000 se je dal veliko hitreje položit in dvignt iz ovinka :P Ima pa TDM svoje prednosti in to je da jaz pa moja bolša polovica udobno in še zmeri kokr tok dost športno voziva, če je taka želja ;) Sem se včer pogovarjal z enimi motoristi, k res da niso mel TDM 900, sam so mi neki rekla da če baje daš KTM-ov zračni filter da se poveča moč :lol1: Tak filter (K & N) ti koristi le v navezi s PowerComanderjem. :grim Lahko pa enostavno povečaš operativnost pri nizkih vrtljajih tako, da izklopiš avtomatsko loputo za doziranje zraka. :kva2: A je to že kdo inštaliral na svojga konjička. Me prov zanima o kolkih procentih je govora. Če je 10% bi se celo splačal premislt o čem podobnem. Kako je s to loputo?? K mene moti vožnja pod 4000 vrtljaji k motor trese kot da bi bil na traktrorju :P Tko da se zdaj najraj vozim od 5000 do 8000 sam morš pol dost prestave menjat :blink: Pa ma lep zvok,a?!? :D Matr tastarga ne morm nahecat da mi da tist drobiž da bi leovince tut pr ns grmel :devil: Zvok je pa prva liga, mene je kr zvil k sem se prvič pelu z TDM k je mela original rore gor, sm si mislu kaj je to zaena kosilnica. Zdaj je pa doooooooooooooooooost bolš :OK: ta prava štima :grim :grim Popravljeno Maj 22, 2007. Popravil vojak25 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klimbra Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 ad1. TDM........nikakor ni moped za podiranje hitrostnih rekordov.......pač pa sproščujoč univerzalni potovalni motorček........predvsem namenjen uživanju. Kolikor je meni znano.......je povečevanje moči (K&N, izpušni sistem, elektronika....) prej privedlo do raznoraznih okvar........pa da zanemariva tisti minimalni dodatek konjičev......torej razmerje cena-konji.......mislim, da je stran vržen denar. ad2. Praviš, da se vozita v dvoje........jaz bi bil bolj pozorn na zadnje vzmetenje, namreč.......naše ceste skrivajo veliko grbin in nenadno nihanje zna biti precej adrenalinsko. Prednje je nastavljeno na udobje..........s tem dobiš v roke mnogo manj udarcev, tresljajev in je posledično vožnja mnogo manj utrujajoča. Osebno......sem morda za obrat preveč trdo nastavil predje vzmetenje (kar mislim v kratkem popravit), saj po daljših furah čutim utrujenost v rokah.....(OK...sem že malček star). ad3. Jap.....Leo SEKAAAAAAAAAA ......in to dobesedno.......predvsem, ko mu spustiš gas :yea2: Pa veliko užitkov želim......predvsem pa varno!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ICE_MAN Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 Če motor poka ko spustiš gas ni to glih najbolš za moped. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 Ma sam tale leovince res lušte dela :rolleyes: Ma saj ni problem tistih 600€ samo motor je uradno fotrov pa on neki komplicira da ne mara tazga grmenja pa to...ah ni resen motorist :P Osebno sem se po naši obvoznici samo enkrat zapelju tja do ene 210 ampak ni prav nič uživancije v takšni vožnji...od 180 naprej itak motor samo še stežka nabira gor obrate,piha kt pri norcih,nikol ne veš kdaj ti kak deda skoč na prehitevaln pas...ni lušno... Osebno se vozim v precej nizkih obratih,tam okol 4000,5000,če divjam sevede več ampak men 4.,5. prestava tam od 90-120 so idealni pogoji za max uživancijo :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Maj 26, 2007 Deli Objavljeno Maj 26, 2007 Oj, glih danes sem presegu 20.000km tak da more TDM 900 na servis. Kok kaj to košta :? Aja pa še neki, danes k sem se furu sem v logatcu stal kakih 5 minut pred semaforjem, k cesto popravljajo pa mi je kazalec za temp. vode skor do rdečga polja zlezu. Je mankal še kake 3mm da bi pršu do rdečga polja. Prej sem ga fural mal bol športno sam dokler se vozim je kazalec za temp. vode lepo na sredini. Sej pol k sem se začel pelat je blo že spet vse normalno? Se to tut vam dogaja?? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Maj 28, 2007 Deli Objavljeno Maj 28, 2007 Servis ni kaka draga zadeva... Zanimivo da se šele prvič opazil to ker meni se precej pogostokrat zgodi da pride cager za temp.vode popolnoma do rdečega polja...potem se vklopi ventilatorček,ki ti tudi če stojiš na mestu s prižganim motorjem lepo ohladi oz. obdrži temperaturo v mejah normale :rolleyes: Malo "divjaj" po centru LJ pa se bo ventilatorček hitro na vsakem drugem semaforju začel prižigat :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 Kdo ve koliko stane nov akrapovičev izpuh(titanium,NE titanium/carbon)za tdm 900??? Mam možnost kupit skoraj novga za prb.300€ pa ne vem se splača mogoče dat kakih 100,200€ več pa dobim ganz novga :unsure: No ja za leovinčeta vem da je 600€ tko da predvidevam da je akrapovič še precej dražji tko da se vrjetno kar splača nakup...je pa auspuh nehomologiran zato me zanima če je kdo že imel kake probleme s polcaji zarad nehomologiranga auspuha na motorju al je to bolj stvar tehničnih pregledov in če pač tam z originalnimi prideš skoz ni pretirane skrbi??? Vsekakor rabim podatke kolk je nov akrapovič titanium za TDM900 :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 A ga bo pa ati pustil namontirat? :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 Prav da je za če bo kak evro odveč hodu ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hasper Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 nov par akrapotov za TDM je cca 1000€+ brez popustov! ... če ne vzameš ti za 300€ ... daj kontakt, vzamem jaz :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
janih Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 nov par akrapotov za TDM je cca 1000€+ brez popustov! ... če ne vzameš ti za 300€ ... daj kontakt, vzamem jaz :whistle: a wingse ne bi kupil :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kotzi Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 (popravljeno) Varadero boljš zgleda, težja, tdm je pa bolj ekonomična, grša. Peljeta se pa obe lepo. Jaz bi vzel Aprilio Caponord. :) Popravljeno Junij 12, 2007. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hasper Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 a wingse ne bi kupil whistle.gif ne ... imam mivv titanium (baje se jih da celo holomologirat ... jaz jih do zdaj še nisem). zvok je super, na pogled so pa tudi zelo lepi ... vendar želja po akrapotu ostaja. @kotzi varadero je krava, vzemi tdm(lažji, okretnejši) ... še posebej če boš prakticiral bolj športno vožnjo. še slikca da boš vidu to lepoto :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 Hehe...ne ne,grem kar jutri ponga :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Junij 13, 2007 Deli Objavljeno Junij 13, 2007 vem, da je :topic: ; pa vseeno: Varadero je težka krava za komplikatorje; večina motorjev je težkih na mestu, ko pa "spelješ" je pesem precej drugačna. TDM sem vozil, ostal precej hladen, saj motor ne ponuja nikakršnega pretiranega udobja, niti sporstkih performans. Če se želiš voziti daleč, udobno, hitro - Varadero, če želiš šminkirati po mestu - TDM. Vprašali ste - zdaj imate :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 13, 2007 Deli Objavljeno Junij 13, 2007 Bi še kaj verjel, če ti ne bi bil lastnik varaderke. :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se