Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Tako je Metzeler Z6.

Zanima me če ima kdo slučajno verigo ČZ na TDM, in kako se obnese. Dobimo jih lahko namreč za ~65€.

Popravljeno . Popravil tdm900k
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil tdm900, pa me zanima če veste koliko naj bi bila ketna napeta!?

Sem 100kg + kakšen kovček!

Ko na sredini s prstom malo dvignem ketno se premakne cca. 2 cm! Ne vem če je to dovolj, ali je preveč zategnjena!?

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil tdm900, pa me zanima če veste koliko naj bi bila ketna napeta!?

Sem 100kg + kakšen kovček!

Ko na sredini s prstom malo dvignem ketno se premakne cca. 2 cm! Ne vem če je to dovolj, ali je preveč zategnjena!?

Hvala, lp

Meni so jo našponali tako, da jo je s prstom potisnil do vilce, vendar se mora vilice zelo na tesno dotakniti, gli tolk da se je.

Tako napeta je zdržala do 29kkm, sedaj pa je čas za novo.

Menda je tako v redu, vsaj serviser je tako rekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil tdm900, pa me zanima če veste koliko naj bi bila ketna napeta!?

jaz sem pr motorju dubu zraun eno knjižico v njej pa vse piše, še to, kako žarnce pa varavalke zamenjam, pa kje tankam, pa kako preverim, če je ketna dost nategnjena in kako jo dodatno zašponam - a ti tega nč nimaš zrav? A kluč si dubu od motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pr motorju dubu zraun eno knjižico v njej pa vse piše, še to, kako žarnce pa varavalke zamenjam, pa kje tankam, pa kako preverim, če je ketna dost nategnjena in kako jo dodatno zašponam - a ti tega nč nimaš zrav? A kluč si dubu od motorja?

No te pa če si že malo duhovičil, bi še lahko sproti pogledal v tisto knjižico, ki si jo dubu zraun in napisal koliko mora bit ketna zategnjena, ker očitno je naš kolega ni :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pr motorju dubu zraun eno knjižico v njej pa vse piše, še to, kako žarnce pa varavalke zamenjam, pa kje tankam, pa kako preverim, če je ketna dost nategnjena in kako jo dodatno zašponam - a ti tega nč nimaš zrav? A kluč si dubu od motorja?

ker očitno upoštevaš pravilo "piši kao što govoriš" nisi znal prebrati kaj piše glede verige v tej knjižici... namreč to informacijo sem potreboval in ne tvoje pametovanje... in ne, nisem še dobil knjižice, ker sem kupil rabljen motor in dobim knjižico šele drug teden...!

Ostalim hvala za info!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa eno vprašanje za lastnike TDM 900, ali ravno tako žre olje kot 850 ?

Hvala za odgovor !

Imel sem 850, pa je žrla olje, zdej imam 900, pa mi do 10k km, ko je servis ni bilo treba doliti niti kapljice.

TDM 900 olja zaenkrat žre ne spljoh! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5000 po servisu, še vedno na mximum, edino kar me moti na tdm je gas pri nizkih obratih med 1000 in 3000, najhuje je v ovinko ko kar naenkrat cukne :naughty:

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5000 po servisu, še vedno na mximum, edino kar me moti na tdm je gas pri nizkih obratih med 1000 in 3000, najhuje je v ovinko ko kar naenkrat cukne :naughty:

janih

TPS ventil.....al vsaj zdi se mi, da se tako imenuje.......servis kliče.......je pa to baje serijska napaka.........vsaj meni so ga menjali đabe...........od takrat naprej vleče brez cukanja....

Pardon.........cukal k hudič.........s kroatarskim bencinom........muke isusove..........ko pa je bila not spet vsaj prbližn taprava oktanska mešanica, pa je bilo BP.

Torej.........imaš sedaj dve možni napakici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TPS menjan, pa ni nič bolje, serviser pravi, da je to normalno, da so pač prenizki obrati in da ga je treba pač s sklopko rihtat, da ne cukne, kdo bi vedu

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TPS menjan, pa ni nič bolje, serviser pravi, da je to normalno, da so pač prenizki obrati in da ga je treba pač s sklopko rihtat, da ne cukne, kdo bi vedu

janih

Poskusi zmanjšat prosti hod žice za plin na ročici za gas na minimum+občutek v desni roki, da gas ne spustiš čisto do konca, toliko, da, ko ga dodaš ne cukne in mogoče bo bolje!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Poskusi zmanjšat prosti hod žice za plin na ročici za gas na minimum+občutek v desni roki, da gas ne spustiš čisto do konca, toliko, da, ko ga dodaš ne cukne in mogoče bo bolje!!

Se bo treba pač navaditi, da je cukanje pri nizkih obratih, do nekje 2800, ena od karakteristik tega motorja, pa tudi večine velikih eno in dvovaljnikov. Jaz sem imel od začetka nekaj težav, s prakso in mirno roko ter pomočjo sklopke pa je zadeva postala kar znosna.

Po mestu pomaga voziti z malo več obrati v nižji prestavi.

Kar se porabe olja tiče je zanemarljiva. Jaz ga v enem letu pri 4800 km nisem dolival in je bil nivo nad polovico.

Podatki za napenjanje verige iz priročnika: 50 do 60 mm med spodnjo in zgornjo lego na sredini spodjega dela med verižnikoma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res je, treba je imet kar velik občutka in si pomagat tud mal s sklopko, pol pa se kar da pelat, hvala za nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res je, treba je imet kar velik občutka in si pomagat tud mal s sklopko, pol pa se kar da pelat, hvala za nasvete

Imel sem že veliko motorjev in vsak je imel kakšne svoje muhe. Moram povedati, da je TDM doslej zame najboljši. Mogoče tudi zato, ker je v njem kombiniranih nekaj dobrih lastnosti različnih motorjev in je mojemu načinu vožnje pisan na kožo. :)

Mogoče še majhen nasvet za turistično vožnjo v ovinku. TDM zelo dobro zavira z motorjem, zato pravi čas menjaj v nižjo prestavo in drži obrate med 3500 do 4500. Tako boš lahko samo s plinom lepo reguliral hitrost, pospeševanje iz ovinka pa bo neproblematično. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bo treba pač navaditi, da je cukanje pri nizkih obratih, do nekje 2800, ena od karakteristik tega motorja, pa tudi večine velikih eno in dvovaljnikov. Jaz sem imel od začetka nekaj težav, s prakso in mirno roko ter pomočjo sklopke pa je zadeva postala kar znosna.

Po mestu pomaga voziti z malo več obrati v nižji prestavi.

Kar se porabe olja tiče je zanemarljiva. Jaz ga v enem letu pri 4800 km nisem dolival in je bil nivo nad polovico.

Podatki za napenjanje verige iz priročnika: 50 do 60 mm med spodnjo in zgornjo lego na sredini spodjega dela med verižnikoma.

Jaz sem cukanje v ovinku, ko dodas plin pri TDM-ki (ko sem jo se imel) odpravil tako, kot je napisal dzorek: prosti hod pletenice za plin sem zmanjsal na nulo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamamoto hvala za info za verigo!

Vmes sem dobil tudi priročnik in bil na servisu, kjer so mi malo popustili verigo, ker naj bi bila res mogoče malo preveč napeta... zdaj mislim da ima cca. 5cm hoda!

Se strinjam glede vožnje skozi ovinke... z gasom narediš skoraj vse... tudi če si mogoče malo prehitro pripeljel v ovinek...

v 2 tednih sem naredil 3.500 km... preveril olje prej in potem... še vedno stoji na maximumu... se mi zdi da sploh nič ne žre olja... sicer pa bomo vedeli čez čas in po nekaj več km!

Uživajte, srečno in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj!

TDM 900 z ABS-om 05 letnik imam že nekaj mesecev. Do zdej sem nafural cca 4000 km in bom kmalu imel servis na 20.000 km, motor pa je v garanciji do avgusta. Zanima me naslednje:

- TPS senzor oziroma ventil (motor cuka pri dodajanju gasa, ko da bi bil tafrišn za balanco). :headbang:

- pokrovček na keslu (ob pritisku pokrovčka navzdol, ne obrne ključa nazaj v levo - obrniti ga moram sam; a je to OK na TDM, al je zjebana ključavnica). :unsure:

- problemi z levim smernikom (ob pritisku zasveti smernik, vendar takoj ugasne - stikalo moram držati vsaj 1s, da dela levi smernik; ali je zjebano stikalo ali avtomat?).

Za nasvete sprašujem zato, saj se moram naslednji teden zmenit za servis in me zanima, kaj gre pod garancijo.

LP

Zoki

PS

Naj grem v Delta Team, ker imajo vse dele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TPS menjan, pa ni nič bolje, serviser pravi, da je to normalno, da so pač prenizki obrati in da ga je treba pač s sklopko rihtat, da ne cukne, kdo bi vedu

janih

Men je tut na servisu zamenjal TPS senzor al kaj že je sam mam občutek da ni bistvene razlike. Menjava je bila pod garancijo - serijska napak.

S tem cukanjem bi si rad prišel na jasno. A ko govorite da vam cuka pri majnih obratih, a to mislite takrat ko dodaš plin (naprimer iz ovinka)? Meni se je že parkrat zgodilo da ko sem dodal plin iz ostrega ovinka pri majhnih obratih, da je motor kar konkretno cuknu :unsure: sam to ni niti take panike.

Mene bolj moti k se vozim po mestu pod 3000 vrtljaji okrog 50-60km/h mi skoz mal cuka, nižje ko grem z vrtljaji pod 3000 pa pri istem plinu bolj čutim neenakomerno delovanje motorja.

A je to dvoje povezano, cukanjem pri nizkih obratih konstanten plin - cukanje pri nizkih vrtljajih ko dodaš plin?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj!

TDM 900 z ABS-om 05 letnik imam že nekaj mesecev. Do zdej sem nafural cca 4000 km in bom kmalu imel servis na 20.000 km, motor pa je v garanciji do avgusta. Zanima me naslednje:

- TPS senzor oziroma ventil (motor cuka pri dodajanju gasa, ko da bi bil tafrišn za balanco). :headbang:

- pokrovček na keslu (ob pritisku pokrovčka navzdol, ne obrne ključa nazaj v levo - obrniti ga moram sam; a je to OK na TDM, al je zjebana ključavnica). :unsure:

- problemi z levim smernikom (ob pritisku zasveti smernik, vendar takoj ugasne - stikalo moram držati vsaj 1s, da dela levi smernik; ali je zjebano stikalo ali avtomat?).

Za nasvete sprašujem zato, saj se moram naslednji teden zmenit za servis in me zanima, kaj gre pod garancijo.

LP

Zoki

PS

Naj grem v Delta Team, ker imajo vse dele?

Na pokrovčku od kesla se tut men ne obrne sam ključ, ko ga pritisnem dol.

Z smernikom pa tut nimam težav, da bi ga mogu držat 1sek da bi mi začel delati, sam mislim da to najbolj da povprašaš pri serviserju. Ker koli že to bo ti bo pomoje znal svetovati. Sam če maš garancijo zamenjaj čim več tut če ti mal škripa, zato pa je garancija :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bolj moti k se vozim po mestu pod 3000 vrtljaji okrog 50-60km/h mi skoz mal cuka, nižje ko grem z vrtljaji pod 3000 pa pri istem plinu bolj čutim neenakomerno delovanje motorja.

To je normalno. Mal bolj zavrtet, pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je tut na servisu zamenjal TPS senzor al kaj že je sam mam občutek da ni bistvene razlike. Menjava je bila pod garancijo - serijska napak.

S tem cukanjem bi si rad prišel na jasno. A ko govorite da vam cuka pri majnih obratih, a to mislite takrat ko dodaš plin (naprimer iz ovinka)? Meni se je že parkrat zgodilo da ko sem dodal plin iz ostrega ovinka pri majhnih obratih, da je motor kar konkretno cuknu :unsure: sam to ni niti take panike.

Mene bolj moti k se vozim po mestu pod 3000 vrtljaji okrog 50-60km/h mi skoz mal cuka, nižje ko grem z vrtljaji pod 3000 pa pri istem plinu bolj čutim neenakomerno delovanje motorja.

A je to dvoje povezano, cukanjem pri nizkih obratih konstanten plin - cukanje pri nizkih vrtljajih ko dodaš plin?

Lp

ja to je to, vendar pa sem to zdaj odpravil, z nasveti, ki se jih dobil v tej temi :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!