Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

TDM ni namenjen za šminkiranje po mestu...

tudi ne bi trdil da je neudoben ... se da kar spodobne kilometre delat

pomanjkljivost za daljše ture je predvsem slaba vetrna zaščita, ...

sicer pa, naj preizkusi oba in se odloči za tistega, ki mu ustreza.

jaz osebno bi se ozrl tudi za v-strom 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem rekel, da je TDM neudobna, le da ne nudi nobenega pretiranega udobja; vetrna zaščita pri višjih hitrostih je zame prav tako udobje, kot širok sedež (pravzaprav - še bolj) :closedeyes: .

Kilometre se da delat tudi z MZjem in Jawo :) .

Itak je najboljše, da proba; ampak človek je vprašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tud mene pri TDM moti to da ni kej dost vetrne zaščite...tut s tavelkim vezirjem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala.

Eno mam, z drugo naredil 1000 km. Brez dvoma TDM900.

Moj mnenje:

TDM Je udobna, gre do tačke, ima 200 kg, veter ne nagaja tja do 160 km/h, končna cca 210 km/h zagotovo je športnejša od

Vare, ki je pač enduro. aja: TDM ni ENDURO! Agregat je vrstni Twin in ne trese tolk kot V twin od Vare.

Vara: Krava, ki tehta 250 kg, na mestu zelo težka in zelo impozantna pojava. Glede na isto moč +- 2 konja je slabše vozna kot TDM, morda zaradi gum ne gre do tačke z zaupanjem, saj postaja nemirna v smislu zdrsa. Ima pa odlične zavore (sploh ABS) in veter ne nagaja tja do 180km/h. Kot potovalnik zelo prostorna

Tudi jaz bi še štrma pogledal.... Razen če hočeš ABS. Štrom ga nima. Vsaj 1000 ne. Je pa Štrom od vseh treh najbolj strupen, zelo močan in hitro dvigne prednje kolo. Gre tudi z lahkoto do tačke in je dost manj impozanten od Vare.

Ša slikca:

post-5941-1181768737_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem rekel, da je TDM neudobna, le da ne nudi nobenega pretiranega udobja; vetrna zaščita pri višjih hitrostih je zame prav tako udobje, kot širok sedež (pravzaprav - še bolj) :closedeyes: .

Kilometre se da delat tudi z MZjem in Jawo :) .

Itak je najboljše, da proba; ampak človek je vprašal.

Goldwing je udoben? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona Miki Maus a si ti tolk majhen al pa ležiš na tanku ampak jst mam ta visoko šipco na TDM pa veter moti non-stop...zavetrje mam tam do vratu naprej sm čist na vetru...

Pa tud do tačke ga ne spravim in ne spravim...se vozil po Grobniku pa se tačke tud dotaknil nisem...zadnja guma je mela pa še prb. 3-5mm lufta do roba...

Zanimivo mi je kolega ki ma Varadero pa je par 100km naredu tut s TDM900 povedal ravno obratno...da mu je Vara špica prot TDM da se da velik bolš čez ovinke vozit,da je močnejša,udobnejša...no ja men je TDM še zmeri lepša,vare pa še nisem probu tko da o samih razlikah pri voznih lastnostih ne znam nič povedat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona Miki Maus a si ti tolk majhen al pa ležiš na tanku ampak jst mam ta visoko šipco na TDM pa veter moti non-stop...zavetrje mam tam do vratu naprej sm čist na vetru...

Pa tud do tačke ga ne spravim in ne spravim...se vozil po Grobniku pa se tačke tud dotaknil nisem...zadnja guma je mela pa še prb. 3-5mm lufta do roba...

Zanimivo mi je kolega ki ma Varadero pa je par 100km naredu tut s TDM900 povedal ravno obratno...da mu je Vara špica prot TDM da se da velik bolš čez ovinke vozit,da je močnejša,udobnejša...no ja men je TDM še zmeri lepša,vare pa še nisem probu tko da o samih razlikah pri voznih lastnostih ne znam nič povedat :)

Hja, glej: imam 192cm. Tudi ko čistim kombinezon nimam nikol niti ene muhe v predelu prsi in vratu, začnejo se na čeladi, ki je kot sem rekel do 160 mirna če ni bočnega vetra.. Tačke ti grem pa zdele fotknit če hočeš. Pilim jo po mili volji. Celo do izpuha sem prišel, ko so se tačke umaknile (Ok, priznam da sem se malo igral in morda tega varnostno nebi blo treba). Zadnja guma je na robu. Vedno.... Ne vem no.... celo prednja je blizu. Pa da poudarim, se nimam za divjaka.

Vara je švohnej in 50 kg težja... 100 ccm pa ne prinese tolk navora. Men je bla pač pretežka za afne guncat na zaprtih ovinkih, kot se to da s TDM om z lahkoto. Sej je gotov Vara zlo dobra, ima odlične bremze, dober okvir in tud mašina ni švoh. Ni pa to nek športnik, sej tud TDM ni, je pa bliže. In to bistveno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vara: Glede na isto moč +- 2 konja je slabše vozna kot TDM, morda zaradi gum ne gre do tačke z zaupanjem, saj postaja nemirna v smislu zdrsa.

nemirna? ammm... al si se ti mal ustrašil? BP gre so tačke, brez kakršnekoli nervoze, to da pa je TDM bolj vozna, pravzaprav namigovanje da se celo hitreje da peljat čez ovinek :rolleyes: , pa vsaj zame ne drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM do tačke z lahkoto .... jaz imam podrsane celo izpuhe.

vseeno sem mnenja da je TDM sportnejsa (ce si lahko privosci to oznako), vara pa je bolj štorasta in bolj primerna za daljša potovanja

Popravljeno . Popravil hasper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 5000km prevoženih na tdm 900, sem dognal, da nisem naredil napake, ko sem jo kupil :worship:

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupoval kupi od 2005 dalje - ABS, nov napenjalec verige v motorju, izboljšan TPS senzor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmm, kar se tiče ABS, kokr sem slišu od ostalih ni glih najbolši na TDM, tak da mi je že par ljudi reklo da ga nisem nič usral ko sem kupil rabljeno brez ABS.

Kar se pa tiče senzorja mi ga je pa serviser glih zdaj enga zamenju k je bila tovarniška napaka na TDM (brez stroškov)....

tok za razmislek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kaj je zdaj s tem ABSom :? Je pametno ga imet gor na TDMki ali ne? Na splošno ga sicer večina priporoča, tudi @Bladzo npr.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glasujem za ABS na TDM: v normalni vožnji ga ne rabiš, pri hitrejši vožnji ga tudi ne rabiš, saj si zbran .... torej ga skoraj ne rabiš ... razen v redkih trenutkih, kot naprimer: ko ti po dolgi poti pred tebe porine nekdo s stranske ulice (lahko si izmisliš tisoč drugih primerov), cesta pa je gladka ali še celo popeskana - takrat zaviraš bolj panično in če se vklopi ABS se zaveš, da se bi lahko drugače končalo. Vendar se moraš zavedati, da ni toliko razlike v prid ABS-u pri zaviranju (razen na mokri cesti), ampak v vodljivosti motorja. Brez ABS-a bi ti zablokirala vsaj zadnja zavora, kar pomeni, da bi izgubil vodljivost, če bi blokirala še sprednja, pa bi lahko 'ulegel'. Z ABS-om pa motor ohranja vodljivost, zato lahko normalno zaviraš in/ali obvoziš oviro.

v praksi ABS-a ne čutiš, razen kdaj pa kdaj na zadnjem kolesu pri močnejšem zaviranju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glasujem za ABS na TDM: v normalni vožnji ga ne rabiš, pri hitrejši vožnji ga tudi ne rabiš, saj si zbran .... torej ga skoraj ne rabiš ... razen v redkih trenutkih, kot naprimer: ko ti po dolgi poti pred tebe porine nekdo s stranske ulice (lahko si izmisliš tisoč drugih primerov), cesta pa je gladka ali še celo popeskana - takrat zaviraš bolj panično in če se vklopi ABS se zaveš, da se bi lahko drugače končalo. Vendar se moraš zavedati, da ni toliko razlike v prid ABS-u pri zaviranju (razen na mokri cesti), ampak v vodljivosti motorja. Brez ABS-a bi ti zablokirala vsaj zadnja zavora, kar pomeni, da bi izgubil vodljivost, če bi blokirala še sprednja, pa bi lahko 'ulegel'. Z ABS-om pa motor ohranja vodljivost, zato lahko normalno zaviraš in/ali obvoziš oviro.

v praksi ABS-a ne čutiš, razen kdaj pa kdaj na zadnjem kolesu pri močnejšem zaviranju

Se podpišem pod tole, na lastni koži tudi občutil to, kar je zgoraj napisano, zadnjič včeraj, ko mi je zaradi menjave pasu na križišču pot zaprl avtomobil, ki me je spregledal!!!

Aja mam pa TDM z ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst osebno sem ZA ABS...mene osebno je že ene 2X rešil,1X garant padca če bi bil brez...

Je pa res da ABS na TDMi ni ravn najboljši in se vklopi že "precej" prej kt bi guma drugač zablokirala...ampak ko te na furi dobi dež,voziš bogu za leđima na zlizanem asfaltu in ti kak bumbar zapele s kašne ulčice al pa kdo na cesto skoč takrat ti je žal da nisi tistih 100k sit več dal ;)

Škoda pa ker ABS ni izklopljiv...razen z varovalko afkosr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj da (ali ne) ABS bi prosil da se debatira v za to odprti temi, kjer je bilo vse ze vsaj 3x prezveceno.

hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kaj je zdaj s tem ABSom :? Je pametno ga imet gor na TDMki ali ne? Na splošno ga sicer večina priporoča, tudi @Bladzo npr.

ma to vprašanje je isto, kot bi spraševal, če morš seksat s kondomom al brez...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj da (ali ne) ABS bi prosil da se debatira v za to odprti temi, kjer je bilo vse ze vsaj 3x prezveceno.

hvala.

V splošnem so zadeve jasne. Vprašal sem konkretno samo zato, ker je @Vojak25 napisal, da ABS pri TDMki ni ravno najboljši.

ma to vprašanje je isto, kot bi spraševal, če morš seksat s kondomom al brez...

Symči... ni isto :grrr A spet dežuraš, kenede :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V splošnem so zadeve jasne. Vprašal sem konkretno samo zato, ker je @Vojak25 napisal, da ABS pri TDMki ni ravno najboljši.

Res ni najboljši,na BMWjih je precej boljši,ampak je pa uporaben in koristen :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako naj posodo za gorivo natankam do polnega :? Ko mi avtomat ustavi polnenje in potem dam kontakt, mi kazalnik za gorivo ne pokaže polne posode, ampak do polnega manjka še ena črtica. Posodo polnim, ko je motor seveda na stranski tački. Danes se mi je prižgal opozorilnik za rezervo in po cca 20 km sem šel na črpalko in natočil 12,3 l goriva. Rezerve naj bi bilo 3,5l, kar bi torej dalo cca 15l. Kje je še pet litorv :hmm:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš čisto polno, tankaš sede na motorju in pa nivo bencina ene 2-4cm, odvisno od rezervoarja, pod pokrovčkom tanka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!