Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

No, kaj je? A ne prides na vrsto k se fotr skoz voz?

Hehe...ja približno tako ja...

Peljal sem se sicer iz KR do LJ in morm povedat da sem super zadovoljen,da bi pa kej bolj konkretno povedu bom pa še kak kilometr mogu narest :)

Drugač pa nevrjetna razlika med TDM in vsemi ostalimi motorji, ki sem jih do zdej vozu...predvsem pa ko spustiš gas motor zaradi kompresije kar precej zabremza in na to nekak do zdej nisem bil navajen .)

...

Definitivno se splača, v kolikor finance dovoljujejo, montirat druge izpuhe. Ko enkrat slišiš akrapota .... huh ... zvoka se ne da primerjat z serijskimi izpuhi (cene najbrž tudi ne :D )

...

Akrapo nima homologacije za TDM drugač bi že bil gor verjetno .)

Objavljeno

Zdravo¨!

Vse lastnike TDM 900 sprašujem, če se tudi vam pojavljajo sledi drgnjenja škornjev na okvirju (geštelu) motocikla. Sledi so intenzivnejše na levi, kjer je menjalnik. Meni je to nekoliko moteče zato razmišljam o gumijasti zaščiti okvirja.

Mnenja? Predlogi?

Objavljeno

Vse lastnike TDM 900 sprašujem, če se tudi vam pojavljajo sledi drgnjenja škornjev na okvirju (geštelu) motocikla.

Se pojavljajo, ja, takale siva lisa:

[attachmentid=72591]

Sledi so intenzivnejše na levi, kjer je menjalnik.

Pri meni se v bistvu pozna samo na levi.

Meni je to nekoliko moteče zato razmišljam o gumijasti zaščiti okvirja.

Mnenja? Predlogi?

Me ne moti, rjavi ne, posledica uporabe motorja pač.

post-9351-1150118551_thumb.jpg

Objavljeno

Zdravo¨!

Vse lastnike TDM 900 sprašujem, če se tudi vam pojavljajo sledi drgnjenja škornjev na okvirju (geštelu) motocikla. Sledi so intenzivnejše na levi, kjer je menjalnik. Meni je to nekoliko moteče zato razmišljam o gumijasti zaščiti okvirja.

Mnenja? Predlogi?

Daj karbon namesto gume - se ne bo tako hitro znucalo... :naughty:

D.

Objavljeno

Mene pa zanima če ima kdo kakšne slabe izkušnje z neoriginalnim topcase-om???

Mena pri višjih hitrostih tresejo, originalni pa ne...so pa original še enkrat dražji .)

Gledam da bi dal Givijev tavelik kovček uzad...

Objavljeno

Mene pa zanima če ima kdo kakšne slabe izkušnje z neoriginalnim topcase-om???

Mena pri višjih hitrostih tresejo, originalni pa ne...so pa original še enkrat dražji .)

Gledam da bi dal Givijev tavelik kovček uzad...

Jaz sem imel Givi Maxia gor, pa nisem imel nobenih problemov.

Objavljeno

Mene pa zanima če ima kdo kakšne slabe izkušnje z neoriginalnim topcase-om???

Mena pri višjih hitrostih tresejo, originalni pa ne...so pa original še enkrat dražji .)

Gledam da bi dal Givijev tavelik kovček uzad...

Jest mam tut tavelk givijev kovček zadaj pa ni nobenih problemov :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Se pojavljajo, ja, takale siva lisa:

Pri meni se v bistvu pozna samo na levi.

Me ne moti, rjavi ne, posledica uporabe motorja pač.

Hvala, sem se že bal da sem edini. Moja sicer še nima črnega okvirja ampak vseeno. Res ne rjavi, mi pa ne zgleda. verjetno bom res kak karbon dal, hvala....

:OK:

Jest mam tut tavelk givijev kovček zadaj pa ni nobenih problemov :OK:

Tud mene ne moti ta velka maxia, sploh se ne vozm brez, pa ceprou sem vecinoma sam na motorju. Ne trese niti ne opleta. Sem pa že slišu da določene to moti (ampak ne na TDM) tko da ne vem. Morda je od nosilca odvisn al pa kej...

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Objavljeno

Odvisno je od tega.....kolk je naložen.....z večjo težo se posledično pojavljajo vibracije....tresljaji, ki pa niso moteči....no vsaj meni ne.....

Tist, k je reku, da original ne trese......ajmeeeeeeeeeeeeee.....ta bi pa rad zaslužil :angry2:

Objavljeno

Mene pa zanima če ima kdo kakšne slabe izkušnje z neoriginalnim topcase-om???

Mena pri višjih hitrostih tresejo, originalni pa ne...so pa original še enkrat dražji .)

Gledam da bi dal Givijev tavelik kovček uzad...

Sam nimam problemov s tresenjem ampak z zanašanjem zadnjega dela motocikla pri hitrosti nad 160

Imam visoko šipo, pri originalni šipi se to ni dogajalo.

V navodilih za kovček Givi piše, da je testiran do 100km/h, kar je čez je tvoj riziko

Odvisno kako visoko šipo imaš, koliko si velik, se pelješ sam ali ne itd.

Od teže pa sigurno ni odvisno.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kere gume pa priporočate za TDM???

Sicer teh originalnih, ki so gor še ne rabim menjat ampak ko jih bo treba me mika dat gor kašne super sportske???Pametno??? :?

Objavljeno

Kere gume pa priporočate za TDM???

Sicer teh originalnih, ki so gor še ne rabim menjat ampak ko jih bo treba me mika dat gor kašne super sportske???Pametno??? :?

Meni so bile najbolj vsec Avon Azaro ST , ki so bile se lani zelo cenovno ugodne. Ni pa to SS guma, omogoca pa ravno tako nagibe do tack, zdrzi pa vec kilometrov.

Zdaj imas motor ze kar nekaj casa, pa nic ne napises, kaj in kako?

Objavljeno

Sicer teh originalnih, ki so gor še ne rabim menjat ampak ko jih bo treba me mika dat gor kašne super sportske???Pametno??? :?

mislim, da nihče ne dela SS gume za 18'', ki jih ima sprednja guma. Zato si pri izbiri pri sprednjem kolesu omejen s ST gumami, tako da ni pametno dati zadaj SS gumo.

18'' sprednja guma je ena od (redkih) pomanjklivosti TDM, ima pa zato toliko več prednosti :OK:

sam uporabljam Dunlop D220, ki mi kar ustrezajo

Objavljeno

Prisegam na Metzeler.....trenutno Z6.....mnogo boljša, kot Z4 prej.

Pač stvar okusa.

Objavljeno

Hja kaj naj rečem...motorček je super :OK: Vsakič ko se peljem mi je bolj všeč :)

Se mi pa zdi da glede na vse prevožene motorje, ki sm jih že pelju je tale TDM prov en tak posebn motor in je blo taprvih 100km kar nekak težkih...zdej po prb. 1000km, ki jih mam že za sabo na TDM pa sm se mogoče malenkost motorja že navadu se mi pa zdi super!Do tačke sicer še noče ampak tut za to je še čas :P

Aja maximalno pa lahko pohavalim ABS,ki sicer se mi zdi da prime kar mal prehitro-v smislu da se mi zdi da guma še ne zablokira do konca ko ABS že deluje,ampak me je zadeva že ene 2X rešila :OK:

Objavljeno

Hja kaj naj rečem...motorček je super :OK: Vsakič ko se peljem mi je bolj všeč :)

Se mi pa zdi da glede na vse prevožene motorje, ki sm jih že pelju je tale TDM prov en tak posebn motor in je blo taprvih 100km kar nekak težkih...zdej po prb. 1000km, ki jih mam že za sabo na TDM pa sm se mogoče malenkost motorja že navadu se mi pa zdi super!Do tačke sicer še noče ampak tut za to je še čas :P

Aja maximalno pa lahko pohavalim ABS,ki sicer se mi zdi da prime kar mal prehitro-v smislu da se mi zdi da guma še ne zablokira do konca ko ABS že deluje,ampak me je zadeva že ene 2X rešila :OK:

Kolo itak ne blokira, ravno zaradi ABS. Če te je 2X rešil v 1000 km, resno razmisli da greš čimprej na kakšen trening varne vožnje.

Objavljeno

Kere gume pa priporočate za TDM???

Sicer teh originalnih, ki so gor še ne rabim menjat ampak ko jih bo treba me mika dat gor kašne super sportske???Pametno??? :?

Če rad bolj športno voziš poizkusi Pirelli Diablo Strada.

Objavljeno

Kolo itak ne blokira, ravno zaradi ABS. Če te je 2X rešil v 1000 km, resno razmisli da greš čimprej na kakšen trening varne vožnje.

Ja na nasledno maksijevo delavnico se imam itak namen zapeljat...

Drugače pa mislim da ni sile :)

Objavljeno

Ja na nasledno maksijevo delavnico se imam itak namen zapeljat...

Drugače pa mislim da ni sile :)

Potem pa ql. Sicer pa ima kolega na TDM Michelin Pilot road gor pa se mu kar obnese.

Objavljeno

Živjo!

Opazil sem, da mi je TDM-ka začela cukati (se zaganjati). V območju od 2800 do 4000 obratov, ko prehajam iz pojemanja v pospeševanje, motor kar zamori. Posledica cukanje. Tudi na križišču se mi je že zgodilo, da je motor ugasnil. Še večkrat se mi pa dogaja, da v prostem teku, ko dodam plin, namesto, da bi obrati narasli, obrati padejo nato pa spet zrastejo primerno dodanemu plinu.

Občutek imam, da vse zgoraj našteto dogaja vedno bolj pogosto.

Motor ima 6000 km in je star nekaj mesecev.

Ali je imel kdo podoben problem?

Hvala,

Lp!

Objavljeno

Poznam to ampak bolj iz sveta dvotaktnih motorjev, kjer ti mašino rado zalije če obrneš gas do koca v nizkih obratih .)

Da se to 4T motorju zgodi pa mi nebi bilo všeč :hmm: ...po moje peljat na servis,saj je motor še v garanciji,in naštelat kak vžig al pa kaj podobnega...

Objavljeno

LP

Imel sem enake težave, pa sem potem 'štant gas' nastavil na 1500. Blo je dober, sam se mi je zdel da ga matram. Potem pa sem ga vozu neki časa (daljša vožnja) v obratih '7000 pa dalje', pol pa 'štant gas' nastavil na 1200rpm in to je bilo to. Sedaj je OK.

Mogoče je bilo narobe to da motor prej ni laufal 4 mesece in je bilo kaj z bencinim?

Probi men je pomagal.

Objavljeno

Na TDM imam zdaj Dunlop D220 in je čas za menjavo. Sem poklical Jureta na servis in je rekel, da mi priporoča Avon. Da so ravnotako dobre, kot Dunlop, pa da bi znale morda zdržat malo več. Tudi cena je nekak podobna.

Z Dunlopom sem zadovoljen, pa me zanima, če je kdo na TDM-ki vozil Dunlop in Avon in kakšne so njegove izkušnje?

Objavljeno

Na TDM imam zdaj Dunlop D220 in je čas za menjavo. Sem poklical Jureta na servis in je rekel, da mi priporoča Avon. Da so ravnotako dobre, kot Dunlop, pa da bi znale morda zdržat malo več. Tudi cena je nekak podobna.

Z Dunlopom sem zadovoljen, pa me zanima, če je kdo na TDM-ki vozil Dunlop in Avon in kakšne so njegove izkušnje?

Ce preberes temo malo nazaj, je vse ze napisano. Vozil sem obe, moja izbira bi bila Avon, ob vsaj enakem oprijemu zdrzi vec (meni D220 3500 km, Avon Azaro ST 6000 km).

Živjo!

Opazil sem, da mi je TDM-ka začela cukati (se zaganjati). V območju od 2800 do 4000 obratov, ko prehajam iz pojemanja v pospeševanje, motor kar zamori. Posledica cukanje. Tudi na križišču se mi je že zgodilo, da je motor ugasnil. Še večkrat se mi pa dogaja, da v prostem teku, ko dodam plin, namesto, da bi obrati narasli, obrati padejo nato pa spet zrastejo primerno dodanemu plinu.

Občutek imam, da vse zgoraj našteto dogaja vedno bolj pogosto.

Motor ima 6000 km in je star nekaj mesecev.

Ali je imel kdo podoben problem?

Hvala,

Lp!

Poglej ce imas prosti tek nastavljen kot je treba. Meni se je scasoma znizeval in sem ga moral vsake cca 3 mesece malo dvigniti (crn gumb na desni strani motorja). Sicer imas garancijo in se zapelji na servis.

Objavljeno

Hvala za nasvete!

Serviser je rekel, da se občasno lahko zgodi, da motor brez pravega vzorka crkne. Glede zamika pa je rekel (upam, da sem ga prav razumel), da so bati lahko v takšnem položaju, da ga hitro dodani gas malo zamori.

Prosti tek je bil prenstavljen iz 1100 na 1200 rpm. Če bo razlika bom videl na kakšni daljši vožnji. :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!