hajoktejn Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Ammm; to je bilo "objektivno mnenje" :P
hasper Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 TDM ni namenjen za šminkiranje po mestu... tudi ne bi trdil da je neudoben ... se da kar spodobne kilometre delat pomanjkljivost za daljše ture je predvsem slaba vetrna zaščita, ... sicer pa, naj preizkusi oba in se odloči za tistega, ki mu ustreza. jaz osebno bi se ozrl tudi za v-strom 1000.
hajoktejn Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Nisem rekel, da je TDM neudobna, le da ne nudi nobenega pretiranega udobja; vetrna zaščita pri višjih hitrostih je zame prav tako udobje, kot širok sedež (pravzaprav - še bolj) :closedeyes: . Kilometre se da delat tudi z MZjem in Jawo :) . Itak je najboljše, da proba; ampak človek je vprašal.
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Ja tud mene pri TDM moti to da ni kej dost vetrne zaščite...tut s tavelkim vezirjem :)
Miki Mauss Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala. Eno mam, z drugo naredil 1000 km. Brez dvoma TDM900. Moj mnenje: TDM Je udobna, gre do tačke, ima 200 kg, veter ne nagaja tja do 160 km/h, končna cca 210 km/h zagotovo je športnejša od Vare, ki je pač enduro. aja: TDM ni ENDURO! Agregat je vrstni Twin in ne trese tolk kot V twin od Vare. Vara: Krava, ki tehta 250 kg, na mestu zelo težka in zelo impozantna pojava. Glede na isto moč +- 2 konja je slabše vozna kot TDM, morda zaradi gum ne gre do tačke z zaupanjem, saj postaja nemirna v smislu zdrsa. Ima pa odlične zavore (sploh ABS) in veter ne nagaja tja do 180km/h. Kot potovalnik zelo prostorna Tudi jaz bi še štrma pogledal.... Razen če hočeš ABS. Štrom ga nima. Vsaj 1000 ne. Je pa Štrom od vseh treh najbolj strupen, zelo močan in hitro dvigne prednje kolo. Gre tudi z lahkoto do tačke in je dost manj impozanten od Vare. Ša slikca:
Miki Mauss Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Nisem rekel, da je TDM neudobna, le da ne nudi nobenega pretiranega udobja; vetrna zaščita pri višjih hitrostih je zame prav tako udobje, kot širok sedež (pravzaprav - še bolj) :closedeyes: . Kilometre se da delat tudi z MZjem in Jawo :) . Itak je najboljše, da proba; ampak človek je vprašal. Goldwing je udoben? :whistle:
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Madona Miki Maus a si ti tolk majhen al pa ležiš na tanku ampak jst mam ta visoko šipco na TDM pa veter moti non-stop...zavetrje mam tam do vratu naprej sm čist na vetru... Pa tud do tačke ga ne spravim in ne spravim...se vozil po Grobniku pa se tačke tud dotaknil nisem...zadnja guma je mela pa še prb. 3-5mm lufta do roba... Zanimivo mi je kolega ki ma Varadero pa je par 100km naredu tut s TDM900 povedal ravno obratno...da mu je Vara špica prot TDM da se da velik bolš čez ovinke vozit,da je močnejša,udobnejša...no ja men je TDM še zmeri lepša,vare pa še nisem probu tko da o samih razlikah pri voznih lastnostih ne znam nič povedat :)
Miki Mauss Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Madona Miki Maus a si ti tolk majhen al pa ležiš na tanku ampak jst mam ta visoko šipco na TDM pa veter moti non-stop...zavetrje mam tam do vratu naprej sm čist na vetru...Pa tud do tačke ga ne spravim in ne spravim...se vozil po Grobniku pa se tačke tud dotaknil nisem...zadnja guma je mela pa še prb. 3-5mm lufta do roba... Zanimivo mi je kolega ki ma Varadero pa je par 100km naredu tut s TDM900 povedal ravno obratno...da mu je Vara špica prot TDM da se da velik bolš čez ovinke vozit,da je močnejša,udobnejša...no ja men je TDM še zmeri lepša,vare pa še nisem probu tko da o samih razlikah pri voznih lastnostih ne znam nič povedat :) Hja, glej: imam 192cm. Tudi ko čistim kombinezon nimam nikol niti ene muhe v predelu prsi in vratu, začnejo se na čeladi, ki je kot sem rekel do 160 mirna če ni bočnega vetra.. Tačke ti grem pa zdele fotknit če hočeš. Pilim jo po mili volji. Celo do izpuha sem prišel, ko so se tačke umaknile (Ok, priznam da sem se malo igral in morda tega varnostno nebi blo treba). Zadnja guma je na robu. Vedno.... Ne vem no.... celo prednja je blizu. Pa da poudarim, se nimam za divjaka. Vara je švohnej in 50 kg težja... 100 ccm pa ne prinese tolk navora. Men je bla pač pretežka za afne guncat na zaprtih ovinkih, kot se to da s TDM om z lahkoto. Sej je gotov Vara zlo dobra, ima odlične bremze, dober okvir in tud mašina ni švoh. Ni pa to nek športnik, sej tud TDM ni, je pa bliže. In to bistveno.
hajoktejn Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 Vara: Glede na isto moč +- 2 konja je slabše vozna kot TDM, morda zaradi gum ne gre do tačke z zaupanjem, saj postaja nemirna v smislu zdrsa. nemirna? ammm... al si se ti mal ustrašil? BP gre so tačke, brez kakršnekoli nervoze, to da pa je TDM bolj vozna, pravzaprav namigovanje da se celo hitreje da peljat čez ovinek :rolleyes: , pa vsaj zame ne drži.
hasper Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 (popravljeno) TDM do tačke z lahkoto .... jaz imam podrsane celo izpuhe. vseeno sem mnenja da je TDM sportnejsa (ce si lahko privosci to oznako), vara pa je bolj štorasta in bolj primerna za daljša potovanja Popravljeno Junij 14, 2007. Popravil hasper
janih Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 po 5000km prevoženih na tdm 900, sem dognal, da nisem naredil napake, ko sem jo kupil :worship: janih
jetman Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 Mene pa zanima, če so bile kakšne spremembe/izboljšave po letnikih od 2002 naprej?
xenon900 Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 Če boš kupoval kupi od 2005 dalje - ABS, nov napenjalec verige v motorju, izboljšan TPS senzor.
vojak25 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 hmmmm, kar se tiče ABS, kokr sem slišu od ostalih ni glih najbolši na TDM, tak da mi je že par ljudi reklo da ga nisem nič usral ko sem kupil rabljeno brez ABS. Kar se pa tiče senzorja mi ga je pa serviser glih zdaj enga zamenju k je bila tovarniška napaka na TDM (brez stroškov).... tok za razmislek
jetman Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) Ja, kaj je zdaj s tem ABSom :? Je pametno ga imet gor na TDMki ali ne? Na splošno ga sicer večina priporoča, tudi @Bladzo npr. Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil jetman
Basko Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 glasujem za ABS na TDM: v normalni vožnji ga ne rabiš, pri hitrejši vožnji ga tudi ne rabiš, saj si zbran .... torej ga skoraj ne rabiš ... razen v redkih trenutkih, kot naprimer: ko ti po dolgi poti pred tebe porine nekdo s stranske ulice (lahko si izmisliš tisoč drugih primerov), cesta pa je gladka ali še celo popeskana - takrat zaviraš bolj panično in če se vklopi ABS se zaveš, da se bi lahko drugače končalo. Vendar se moraš zavedati, da ni toliko razlike v prid ABS-u pri zaviranju (razen na mokri cesti), ampak v vodljivosti motorja. Brez ABS-a bi ti zablokirala vsaj zadnja zavora, kar pomeni, da bi izgubil vodljivost, če bi blokirala še sprednja, pa bi lahko 'ulegel'. Z ABS-om pa motor ohranja vodljivost, zato lahko normalno zaviraš in/ali obvoziš oviro. v praksi ABS-a ne čutiš, razen kdaj pa kdaj na zadnjem kolesu pri močnejšem zaviranju
Đorek Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 glasujem za ABS na TDM: v normalni vožnji ga ne rabiš, pri hitrejši vožnji ga tudi ne rabiš, saj si zbran .... torej ga skoraj ne rabiš ... razen v redkih trenutkih, kot naprimer: ko ti po dolgi poti pred tebe porine nekdo s stranske ulice (lahko si izmisliš tisoč drugih primerov), cesta pa je gladka ali še celo popeskana - takrat zaviraš bolj panično in če se vklopi ABS se zaveš, da se bi lahko drugače končalo. Vendar se moraš zavedati, da ni toliko razlike v prid ABS-u pri zaviranju (razen na mokri cesti), ampak v vodljivosti motorja. Brez ABS-a bi ti zablokirala vsaj zadnja zavora, kar pomeni, da bi izgubil vodljivost, če bi blokirala še sprednja, pa bi lahko 'ulegel'. Z ABS-om pa motor ohranja vodljivost, zato lahko normalno zaviraš in/ali obvoziš oviro. v praksi ABS-a ne čutiš, razen kdaj pa kdaj na zadnjem kolesu pri močnejšem zaviranju Se podpišem pod tole, na lastni koži tudi občutil to, kar je zgoraj napisano, zadnjič včeraj, ko mi je zaradi menjave pasu na križišču pot zaprl avtomobil, ki me je spregledal!!! Aja mam pa TDM z ABS
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 Jst osebno sem ZA ABS...mene osebno je že ene 2X rešil,1X garant padca če bi bil brez... Je pa res da ABS na TDMi ni ravn najboljši in se vklopi že "precej" prej kt bi guma drugač zablokirala...ampak ko te na furi dobi dež,voziš bogu za leđima na zlizanem asfaltu in ti kak bumbar zapele s kašne ulčice al pa kdo na cesto skoč takrat ti je žal da nisi tistih 100k sit več dal ;) Škoda pa ker ABS ni izklopljiv...razen z varovalko afkosr...
Ice Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 zakaj da (ali ne) ABS bi prosil da se debatira v za to odprti temi, kjer je bilo vse ze vsaj 3x prezveceno. hvala.
SiR Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 Ja, kaj je zdaj s tem ABSom :? Je pametno ga imet gor na TDMki ali ne? Na splošno ga sicer večina priporoča, tudi @Bladzo npr. ma to vprašanje je isto, kot bi spraševal, če morš seksat s kondomom al brez...
jetman Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 zakaj da (ali ne) ABS bi prosil da se debatira v za to odprti temi, kjer je bilo vse ze vsaj 3x prezveceno.hvala. V splošnem so zadeve jasne. Vprašal sem konkretno samo zato, ker je @Vojak25 napisal, da ABS pri TDMki ni ravno najboljši. ma to vprašanje je isto, kot bi spraševal, če morš seksat s kondomom al brez... Symči... ni isto :grrr A spet dežuraš, kenede :grim
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 V splošnem so zadeve jasne. Vprašal sem konkretno samo zato, ker je @Vojak25 napisal, da ABS pri TDMki ni ravno najboljši. Res ni najboljši,na BMWjih je precej boljši,ampak je pa uporaben in koristen :yes:
jetman Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 (popravljeno) Kako naj posodo za gorivo natankam do polnega :? Ko mi avtomat ustavi polnenje in potem dam kontakt, mi kazalnik za gorivo ne pokaže polne posode, ampak do polnega manjka še ena črtica. Posodo polnim, ko je motor seveda na stranski tački. Danes se mi je prižgal opozorilnik za rezervo in po cca 20 km sem šel na črpalko in natočil 12,3 l goriva. Rezerve naj bi bilo 3,5l, kar bi torej dalo cca 15l. Kje je še pet litorv :hmm: Popravljeno Julij 1, 2007. Popravil jetman
simonsi Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 Če hočeš čisto polno, tankaš sede na motorju in pa nivo bencina ene 2-4cm, odvisno od rezervoarja, pod pokrovčkom tanka.
janih Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 katere gume mi priporočate, moja vožnja je športno turistična janih
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se