Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
Jaz bi imel tdm 900 z vzmetenjem in gumami od WR450. :)

Pa še prednje kolo 19col, mal večji zadnji zobnik in visoke izpuh pa maš tanarbolš enduro :worship:

Upam, da Yamamama posluša :naughty:

Objavljeno

Naj bo kar 21" prednja guma. Se boljše obnese.

Mislim da bi bila dobra konkurenca LC8. :naughty:

Objavljeno

e.u.m.o.t.o (brez pik), konkurenčna stran. :naughty:

Objavljeno
No makadama je blo čist dost, samo jaz sem mislil vseh km skupaj.

Drugač pa jaz razumem, da si imel TDM-ko namesto krosle, al kaj :yes:

Jaz sem jo imel za po cesti! No, če se je kje končal asfalt, je šlo tudi po šodru, da bi ga pa ravno iskal pa ne.

Vseh kilometrov je bilo približno 45.000 tako, da tistih 2.500 je pač prišlo po sili razmer. Drugače pa je TDM-ka brusila gume pretežno na asfaltu.

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me, če kdo ve, kaj vključuje podaljšek stekla: 150€ se mi zdi preveč. Zanima me če je v tej ceni samo zgornji ali je to celoten komplet. V primeru, da je to samo zgornji me zanima, če pozna kdo kakšno trgovino, kjer bi bilo to ceneje.

Popravljeno . Popravil tdm900k
Objavljeno

V prejšnjem je napačna povezava: TALE je prava.

Se opravičujem.

Objavljeno
V prejšnjem je napačna povezava: TALE je prava.

Se opravičujem.

Sem našel zadevo v TC-ju, cena 60€, danes zmontiral, jutri bomo pa videli, kako je.

Objavljeno
Sem našel zadevo v TC-ju, cena 60€, danes zmontiral, jutri bomo pa videli, kako je.

Zdravo,

ja ti si našel v TC le podaljšek za obstoječo šipo. Cena artikla iz linka v Lojzu je pa za komplet šipo s podaljškom pa še ta je za naked motorje in ne za TDM.

Take stvari proizvaja MRA.

Poslikaj zmontirano prosim. :P

LP

Objavljeno
Zdravo,

ja ti si našel v TC le podaljšek za obstoječo šipo. Cena artikla iz linka v Lojzu je pa za komplet šipo s podaljškom pa še ta je za naked motorje in ne za TDM.

Take stvari proizvaja MRA.

Poslikaj zmontirano prosim. :P

LP

Za povišanje sem se odločil, ker je sopotnica sedaj malo manjša od 170 cm in pri hitrosti višji od 130km/h nama glavo premetava levo in desno.

Pri montaži se je potrebno kar potruditi, da zmontiraš steklo na sredino tako kot je treba; šablona(katera ni priložena),.... Sicer me malo moti, ker je barva stekla drugačna od barve dodatka; važna je funkcionalnost, katere pa še nisem preizkusil - dež.

Višji je približno 7 cm, s seveda drugačnim naklonom. Upam, da bom zadovoljen. :rolleyes:

post-11442-1207917578_thumb.jpg

post-11442-1207917589_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala za slikce :worship:

Prosim poročaj, ko boš sprobal z različnimi nastavitvami in v večih situacijah (sam, v dvoje, različne hitrosti).

Sam imam najvišjo šipco od Yamahe (+145) pa me zanima, če se da še kaj izboljšati. Največji vpliv pa ima  voznikova višina.

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Hvala za slikce :worship:

Prosim poročaj, ko boš sprobal z različnimi nastavitvami in v večih situacijah (sam, v dvoje, različne hitrosti).

Sam imam najvišjo šipco od Yamahe (+145) pa me zanima, če se da še kaj izboljšati. Največji vpliv pa ima voznikova višina.

LP

Sva stestirala tole šipco in je v najvišjem položaju vožnja do 150-160km/h bistveno drugačna. Pri prejšnji povišani je bila vožnja nad 130 km/h težavna, sedaj pa se ta meja prestavi na 160 km/h. Za potovanja po avtocesti(občasno nujno zlo) bo super.

Povišano steklo se pozna tudi pri vožnji, ko sem sam na motorju. Če imam odprt spodnji del čelade(preklopna) se veter do 130 km/h skoraj ne čuti.

Z višino nastavitve stekla se ne pridobiva na zavetrju tako kot bi si mislil. Recimo na nastavitvi tve točki pred maksimalno višino piha veter dosti bolj kot na minimumu(se pozna da se ne spreminja samo višina stekla ampak tudi naklon).S tem se da verjetno nastaviti ustrezen naklon in višino za skoraj vsakega posebaj.

Na splošno sem zelo zadovoljen; vsaj kar se funkcionalnosti tiče. O izgledu pa nebi izgubljal besed.

Objavljeno
Sva stestirala tole šipco in je v najvišjem položaju vožnja do 150-160km/h bistveno drugačna. Pri prejšnji povišani je bila vožnja nad 130 km/h težavna, sedaj pa se ta meja prestavi na 160 km/h. Za potovanja po avtocesti(občasno nujno zlo) bo super.

Povišano steklo se pozna tudi pri vožnji, ko sem sam na motorju. Če imam odprt spodnji del čelade(preklopna) se veter do 130 km/h skoraj ne čuti.

Z višino nastavitve stekla se ne pridobiva na zavetrju tako kot bi si mislil. Recimo na nastavitvi tve točki pred maksimalno višino piha veter dosti bolj kot na minimumu(se pozna da se ne spreminja samo višina stekla ampak tudi naklon).S tem se da verjetno nastaviti ustrezen naklon in višino za skoraj vsakega posebaj.

Na splošno sem zelo zadovoljen; vsaj kar se funkcionalnosti tiče. O izgledu pa nebi izgubljal besed.

Koliko si pa ti visok?

Objavljeno
Sva stestirala tole šipco in je v najvišjem položaju vožnja do 150-160km/h bistveno drugačna. Pri prejšnji povišani je bila vožnja nad 130 km/h težavna, sedaj pa se ta meja prestavi na 160 km/h. Za potovanja po avtocesti(občasno nujno zlo) bo super.

Povišano steklo se pozna tudi pri vožnji, ko sem sam na motorju. Če imam odprt spodnji del čelade(preklopna) se veter do 130 km/h skoraj ne čuti.

Z višino nastavitve stekla se ne pridobiva na zavetrju tako kot bi si mislil. Recimo na nastavitvi tve točki pred maksimalno višino piha veter dosti bolj kot na minimumu(se pozna da se ne spreminja samo višina stekla ampak tudi naklon).S tem se da verjetno nastaviti ustrezen naklon in višino za skoraj vsakega posebaj.

Na splošno sem zelo zadovoljen; vsaj kar se funkcionalnosti tiče. O izgledu pa nebi izgubljal besed.

Hvala za raport tdm900k. :worship:

Zanima me še, če si opazil kake spremembe na šipi pri višji hitrosti ( krivljenje, šklepetanje). :whistle:

Če sem te dobro razumel, nisi le poviševal nastavka ampak tudi spreminjal naklon.

LP

Objavljeno
Hvala za raport tdm900k. :worship:

Zanima me še, če si opazil kake spremembe na šipi pri višji hitrosti ( krivljenje, šklepetanje). :whistle:

Če sem te dobro razumel, nisi le poviševal nastavka ampak tudi spreminjal naklon.

LP

Sprememb pri šipi ni nobenih. Na začetku sem bil skeptičen, ker se z višino; vsaj po mojih predvidevanjih, poveča tudi tresenje stekla, vendar ni tako.

Zdi se mi da je nastavitev 7, je pa tako da se pri vsaki nastavitvi spremeni in kot in višina. Tako da je v bistvu 7 povsem drugačnih nastavitev.

Vojak25: Visok sem nekje 188cm

Objavljeno
Sprememb pri šipi ni nobenih. Na začetku sem bil skeptičen, ker se z višino; vsaj po mojih predvidevanjih, poveča tudi tresenje stekla, vendar ni tako.

Zdi se mi da je nastavitev 7, je pa tako da se pri vsaki nastavitvi spremeni in kot in višina. Tako da je v bistvu 7 povsem drugačnih nastavitev.

Vojak25: Visok sem nekje 188cm

jaz sem 194, a misliš da bi bila razlika pri vožnji, k se bojim da bi meni pri povečni šipci tok zraka direkt v čelado priletel, ker zdaj mi prileti nekje pod vratom pa se mi zdi da je bolj stabilno če mi piha pod vratom kot pa da bi mi glavo treselo.

Objavljeno
jaz sem 194, a misliš da bi bila razlika pri vožnji, k se bojim da bi meni pri povečni šipci tok zraka direkt v čelado priletel, ker zdaj mi prileti nekje pod vratom pa se mi zdi da je bolj stabilno če mi piha pod vratom kot pa da bi mi glavo treselo.

Pri maksimalni nastavitvi veter sedaj odleti čez čelado. To vem, ker se pri odprti čeladi(preklopna), glede na to da potem preklopni del visi čez vrh čelade in nima nobene ''aerodinamične'' oblike veter v bistvu na čeladi ne čuti. Lahko pa bi se enkrat dobili in malo predebatiramo o tem in zadeve preizkusimo.

Objavljeno (popravljeno)

Če ima kdo željo po Akrapovičih slip on , se mi lahko javi :naughty:

post-5346-1209273809_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil semamiz
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me koliko imate prevoženih kilometrov na svojih tdm-ih.

Moj je letnih 2004 - december in ima 40kkm.

Objavljeno
Zanima me koliko imate prevoženih kilometrov na svojih tdm-ih.

Moj je letnih 2004 - december in ima 40kkm.

moja je letnik 2006...........ima 22000 km. :krneki: :naughty:

Objavljeno

moja je letnik 2004 in ima 31000km, mene pa še zanima, kdaj ste menjali ketno in zobnike :? :?

Objavljeno

Pri 29kkm, brez zobnikov. Zobniki bodo pri sedanjih 40kkm še za nekaj časa.

Vzel sem verigo ČZ za 65€ - glede na slabo napoved prodajalcev pri slabi kvaliteri verige, se še vedno vrti. :naughty:

Naslednja bo zopet ČZ.

Objavljeno

35K.....ko sem ga prodal.......ketna ni bila še niti našponana......kaj šele manjana!!!!!

Ta moped zahteva nežnost!!!!!!!!......pa bo delal hihi cajta!!!!

Objavljeno

Pri 39k menjal verigo in zobnike pa se še ni mudilo,bi se še dal naredit kak km drugač pa z bivšo ljubico prevozil 62 k brez problemov.

Objavljeno

Moja letnik 2005 in 35000 km. Pri 32000 menjana ketna in zobniki.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!