Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

In kam ti zdaj povišan vizir odnese piš vetra? Meni ga zdaj pri originalnem nekam v predel vratu oz. brade.

Preko glave in po obeh straneh telesa,ker če nagnem glavo vstran, spet dobim udarec vetra v sebe :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Si bom moral tudi jaz nekaj umislit, samo bi moral pred nakupom preizkusit.

Živjo, fantje!

Mrbit se pa kakšna taka šipca pr men najde, pa kkšn ojro se da tko pršparat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vidim problem da je razpored teže potem čist napačen ker imaš skor 3/4 teže na zadnjem kolesu :wacko:

Ja, zihr - težo razporedit!!!! Sopotnica shujšat, ata pa enh par pirov v bojler pa bo :yes: , hehe. Pa še kkšnga u kestlbeg za usak slučaj :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, fantje!

Mrbit se pa kakšna taka šipca pr men najde, pa kkšn ojro se da tko pršparat :naughty:

tudi jaz imam ta povišano šipco v delavnici, ker pač meni te neke povišane varijante niso všeč, imam originalno gor,

prejšnji lastnik je pa imel povišano, če kdo rabi,

to je vse kar imam še za oddati..........kufri so šli, nosilci tudi, tako, da če komu lahko pomagam ni panike.... :whistle: :naughty:

mi pa ni jasno kako se vam da celo znanost delati, kupiš avto pa ti ne piha v glavo in se nehaš voziti z motorjem :krneki: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil tati
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz imam ta povišano šipco v delavnici, ker pač meni te neke povišane varijante niso všeč, imam originalno gor,

prejšnji lastnik je pa imel povišano, če kdo rabi,

to je vse kar imam še za oddati..........kufri so šli, nosilci tudi, tako, da če komu lahko pomagam ni panike.... :whistle: :naughty:

mi pa ni jasno kako se vam da celo znanost delati, kupiš avto pa ti ne piha v glavo in se nehaš voziti z motorjem :krneki: :evilgrin:

Javec!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo. Za višjerasle ni druge rešitve, kot naked!

Kako bi neki zgledal TDM zgoraj brez? :hmm:

Malo si mimo vzgal stric HHV. Ni sam Kawasaki kul :whistle: . Meni pr mojih 192 cm povisan vizir cist lepo deluje in tud zlo pase....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem interesent za povišan vizir, naprej na PM.

upam, da ti bo služil...........:naughty: :naughty: :naughty: pa oprosti za zamudo in zmedo.................. :krneki: :whistle: saj veš moški :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo yamaho TRX?

Ima motor od TDM 850, je pa cestni motor,podobne ducatiju 851... v Nemciji in Franciji je kar poznan sej je odlicna baza za cafè racer masine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

To bi bilo fajn...Pa da ga še malo "razširijo" oz. povečajo, sedaj mi je nekako ozek :rolleyes:

Kaj pa kakšne slike, link :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bilo fajn...Pa da ga še malo "razširijo" oz. povečajo, sedaj mi je nekako ozek :rolleyes:

Kaj pa kakšne slike, link :whistle:

u glavnem, nej z njega nardijo Varo? :D

Glede TDMjev 900 mam eno banalno vprašanje. Avspuhi, kolena, a vsem potemnijo? gledam rabljene, in nevem kaj naj si mislim. ene majo kolena kr "lepa", druge pa modro/črna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u glavnem, nej z njega nardijo Varo? :D

Ma ne, Varadero je krava, prevelik...

Saj pravim, spredaj bi ga morali malo razširit, maska oz. luči so mi sicer ful dobre, samo malo ozek mi deluje...Je pa velika prednost TDMa na pram ostalim podobnim touring zadevam občutno manjša masa (slabih 200kg)...kar olajša manevriranje "na mestu" in v gužvi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in seveda tudi tistih 100 kubikov ni cela znanost, če znaš peljati jih je lahko tudi 650 čisto dovolj :krneki: :krneki:

da le Jure tole vidi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ee. kaj bi to pomenlo vožnja je pa čisto nekaj drugega?, mislim, skor prepričan sm, da v garažo prpelem TDM900. zato pliz povej, če te je kej motlo. Še vedno me zanima, a vsem porjavijo avspuhi. in kako je s porabo olja pred leti je mel frend je (dve-tri leta staro) 850, pa je blo treba kar pazit, da nivo ni padel pod minimum.

Krivine so že nove temnejše-rjavkaste, nato pa poplavijo bolj ali manj.

Olja 900 ne kuri nič.

Poceni, vzdržljiv, operabilen motor v vseh pogledih.

Govorice o TDM 1000 pa so le in bodo tudi ostale govorice............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ee. kaj bi to pomenlo vožnja je pa čisto nekaj drugega?, mislim, skor prepričan sm, da v garažo prpelem TDM900. zato pliz povej, če te je kej motlo. Še vedno me zanima, a vsem porjavijo avspuhi. in kako je s porabo olja pred leti je mel frend je (dve-tri leta staro) 850, pa je blo treba kar pazit, da nivo ni padel pod minimum.

Jaz sem jo imel tri leta in bil z njo zelo zadovoljen. Kot je ze Xenon 900 povedal, izpuhi pomodrijo in porjavijo, olja ni pila nic.

Moja edina zamera je bilo dokaj nestabilno stransko stojalo (tacka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo imel tri leta in bil z njo zelo zadovoljen. Kot je ze Xenon 900 povedal, izpuhi pomodrijo in porjavijo, olja ni pila nic.

Moja edina zamera je bilo dokaj nestabilno stransko stojalo (tacka).

tole z raufniki me zanima, ker vem, da nekaterim čoperjem ne potemnijo, razen če jih lastniki zdresirajo, in ponavadi na zboru navadijo na par minut blokade. . . če ma že trgovinska TDM mal potemnjene, nima dvojne cevi, in je tako barvanje normalno. . .

tenx za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole z raufniki me zanima, ker vem, da nekaterim čoperjem ne potemnijo, razen če jih lastniki zdresirajo, in ponavadi na zboru navadijo na par minut blokade. . . če ma že trgovinska TDM mal potemnjene, nima dvojne cevi, in je tako barvanje normalno. . .

tenx za info.

Lepa kovinsko modra barva rorov!post-13666-1216760246_thumb.jpg :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Pozdravljeni.

Razmisljam, da bi menjal motor in gledam eno TDM na internetu:

http://www.a??o.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2172895

Ker sem zacetnik, me zanima, ce si ga je morda kdo ze ogledal in mi lahko pove, ce ima kaksne pomanjkljivosti oz. ce je vreden tega denarja. Cena se mi zdi kar ugodna. Je pa uvozen iz Italije.

Hvala

Če je motor brezhiben, z realnimi kilometri in brez poškodb, je tole dobra ponudba. Ima povišan vizir in stranske kovčke, manjka zadnji kovček in zaščita motorja, ki ju boš moral dokupit. Če stranskih kovčkov ne rabiš, jih skupaj z nosilci prodaš še lahko za najmanj toliko denarja, kolikor stane zadnji kovček in zaščita motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Klub" voznikov TDM 900 ima novega člana...

Od kar sem naredil izpit, 12 let nazaj, sem vozil endure (Gilera 125 RX tri leta in Yamaha TX 94' deset let).

Letos me je po dolgem času ponovno zagrabila motoristična mrzlica in čas je bil za nov motor. Sicer sem do sedaj najbolj užival v makadamskih adrenalinskih odsekih, asfalt sem pa imel zgolj "za vmes". Ko sem razmišljal, kateri motor mi bo najbolj odgovarjal sem cincal med Varaderom in TDM 900.

Zmagala je TDMka predvsem zato, ker makadam z Varaderom ne bi bil isti, kot s XTjko - torej je čas za popolnoma drugačen tj. cestno/potovalni motor.

Danes sem ga kupil pri Habatu, letnik 2002 z 46.000km, črno - izgleda nebeško. Vožnja je pa nekaj povsem drugačnega (ne zahtevnejšega) in prav veselim se spoznavanja fines cestne vožnje. S sopotnico sva takoj naredila 270 km KR-LOGATEC-IDRIJA-ŽIRI-KR-BLED-KR in presenečeno ugotovila, da bi šla lahko še na morje. Hitrost do 150 km/h je užitek, za naprej bo čas kasneje.

Spomnil sem se neke reklame (mislim da od Suzukija), kjer je voznik ob vsakem postanku mlajši - točno tako sem se počutil. Vožnja mi je oklestila najmanj 15 let in zoper sem najstnik.

Naj še omenim, da sem zadnje tri dni (od kar sem plačal aro) po 8ur na dan prebiral ta forum - prej ga sploh nisem poznal. Ko sem se vozil, sem imel občutek, kot da mi je vse znano: cukanje pri nizkih obratih, nevarnost padca motorja pri postavljanju na tačko, veter in sprednja šipa pri večji hitrosti, nastavitve amortizerjev... še najbolj sem bil pa vesel, ko so s pomočjo tega foruma izginili vsi dvomi glede izbire servisa :rolleyes: .

Skratka, doživel sem preporod... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Marty

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!