muki Objavljeno November 29, 2011 Opozori Objavljeno November 29, 2011 Hvala za nasvet!!!! Muki- lepa mašinca... Ob priliki pridem na Trojane na krof, potem pa še k tebi na pivo! Jocc! Ti kar pridi, pa še boljšo polovico pripelji s seboj!
blazius Objavljeno November 30, 2011 Opozori Objavljeno November 30, 2011 Glede polnega tanka bencina ... je to v primeru da je motor zunaj , ali tudi v primeru ko ga imam v garaži ??? Pa še glede akumulatorja ... sam sem kupil polnilec ACCUGARD 1800 ... ali ima kdo kakšne izkušnje s tem ?
šokac Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 (popravljeno) Glede polnega tanka bencina ... je to v primeru da je motor zunaj , ali tudi v primeru ko ga imam v garaži ??? Pa še glede akumulatorja ... sam sem kupil polnilec ACCUGARD 1800 ... ali ima kdo kakšne izkušnje s tem ? V vsakem primeru je dobro imeti poln rezervoar goriva. ACCUGARD 180. S tem nimam nobenih izkušenj. Osebno sem zelo zadovoljen s tem. http://www.mojvideo....bbf61660344567a Popravljeno December 1, 2011. Popravil šokac
blazius Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Hej , hvala lepa za odgovor , bencin bom nalil , povej mi samo a ti ga pozimi priklopiš in potem pustiš do pomladi , ker včeraj sem jaz vse skupaj povezal , akumulator sem pustil kar na motorju , ne vem pa ali lahko zdaj sedež normalno postavim nazaj ? Imam malo slab občutek , da bi kar vse skupaj zaprl , ker to prvič počnem ... Ali mora imeti akumulator medtem ko je priklopljen , nekaj zračenja okoli ali je lahko kar zaprto vse skupaj ... Mogoče so vprašanja neumna , ampak nisem še ravno vešč v tem ... že vnaprej hvala za kakršnkoli odgovor. LP
SANJIN-MIXON Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Hej , hvala lepa za odgovor , bencin bom nalil , povej mi samo a ti ga pozimi priklopiš in potem pustiš do pomladi , ker včeraj sem jaz vse skupaj povezal , akumulator sem pustil kar na motorju , ne vem pa ali lahko zdaj sedež normalno postavim nazaj ? Imam malo slab občutek , da bi kar vse skupaj zaprl , ker to prvič počnem ... Ali mora imeti akumulator medtem ko je priklopljen , nekaj zračenja okoli ali je lahko kar zaprto vse skupaj ... Mogoče so vprašanja neumna , ampak nisem še ravno vešč v tem ... že vnaprej hvala za kakršnkoli odgovor. LP Ti ga v miru priklopi in ga pusti celo zimo priklopljenega, samo na žice čuvaj da jih z sedežem ne stisneš, zračenja ne potrebuje ker je zaprt sistem, pa da ne bi odpiral odprtine kjer se je kislina nalivala ko je bil nov akumulator, tako jaz to počnem
šokac Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Hej , hvala lepa za odgovor , bencin bom nalil , povej mi samo a ti ga pozimi priklopiš in potem pustiš do pomladi , ker včeraj sem jaz vse skupaj povezal , akumulator sem pustil kar na motorju , ne vem pa ali lahko zdaj sedež normalno postavim nazaj ? Imam malo slab občutek , da bi kar vse skupaj zaprl , ker to prvič počnem ... Ali mora imeti akumulator medtem ko je priklopljen , nekaj zračenja okoli ali je lahko kar zaprto vse skupaj ... Mogoče so vprašanja neumna , ampak nisem še ravno vešč v tem ... že vnaprej hvala za kakršnkoli odgovor. LP Vprašanja niso neumna. Brez skrbi lahko namestiš sedež tako kot ti je že svetoval Sanjin. Jaz akumulator demontiram, ga odnesem v klet, priklopim in ga na pametnem polnilcu pustim vse do začetka sezone. Agregata ne vžigam. pa da ne bi odpiral odprtine kjer se je kislina nalivala ko je bil nov akumulator, tako jaz to počnem Za ta zadnji del sem rabil nekaj časa, da sem razumel. No, mislim, da sem.
blazius Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Hvala lepa obema za napotke ... so v veliko pomoč , drugo leto mi bo že več jasno ...
muki Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Mogoče se motim, kot vem ima TDM-ka gel akumulator, zaradi ležečega položaja, in ne kislinskega
SANJIN-MIXON Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Mogoče se motim, kot vem ima TDM-ka gel akumulator, zaradi ležečega položaja, in ne kislinskega ni nujno da je gel, je pa res da so zelo redki kislinski akumulatorji, jih skoraj ni več, verjemi mi da nisem enega zamenjal, ko sem nabavil vsakega novega sem poleg dobil kislino katero sem vlil počakal pol ure da se je sam začel oživljati, in sem poskusil ga kontra obrniti pa ni niti malo stekla tekočina iz njega, ker ima v bistvu okoli celic kot nekakšno volno ki nase vpije, zato pa tudi pri razbitju ne izteka tekočina, upam da ste me zdaj lažje razumeli pa vprašte če še kaj ne veste ha ha mal heca
crasher Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Mogoče se motim, kot vem ima TDM-ka gel akumulator, zaradi ležečega položaja, in ne kislinskega Ne motiš se. TDM-ka ima GEL akumulator!
Snečer Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 AGM akumulatorji so to, ne GEL. To se rado zamenjuje.
MatejD Objavljeno Januar 1, 2012 Opozori Objavljeno Januar 1, 2012 (popravljeno) Lepo pozdravljeni. Sem lastnik Yamahe TDM 900 ABS, letnik 2009. Zanima me zamenjava izpuha, ki bi ga lahko potem tudi homologiral. Gledal sem že najrazličnejše (akrapovič, leo vince, arrow, mivv, storm... ) pa imam problem, ker nobeden ni homologiran za moj tip motorja. Več ali manj imajo vsi homologacijo za tip RN08 in RN11, jaz pa imam v homologaciji zapisano da je moj motor tipa RN18. Nekje sem zasledil, da imajo izpuhi Sebring homologacijo za ta tip motorja, vendar je cena novih izpuhov nekaj čez 700 EUR, kar je res veliko... za nove izpuhe Leo vince sem dobil ponudbe za okrog 400 EUR (za alu izvedbo) in 530 EUR (za carbon izvedbo) vendar mi nihče ni mogel potrditi da imajo ti izpuhi homologacijo tudi za TDM tipa RN18. Gledal sem že tudi kakšen rabljen izpuh. Akrapovič sploh nima homologacije za TDM, Mivv Suono pa ima homologacijo samo za RN08 in RN11. Morda kdo ve za kakšno rešitev kako priti do izpuha, ki bi ga lahko homologiral in bi ne imel preveč "zasoljeno" ceno? Ali pa ima morda kdo kakšno drugo rešitev kako kupiti in homologirati izpuh? Za vsak nasvet in pomoč vam bom zelo hvaležen. Popravljeno Januar 1, 2012. Popravil MatejD
blazius Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Pozdravljen ... Na moji TDM 900 imam ispuhe ARROW , ne vem pa če se jih še da dobiti , sem gledal enkrat na njihovi strani , pa jih ni bilo gor , sem jih pa videl na neki drugi strani , pa ne vem več kje in mislim da je bila cena okoli 500€ ali pa funtov ... motor je drugače letnik 2004 in ispuhi imajo homologaciijo ...
muki Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Lepo pozdravljeni. Sem lastnik Yamahe TDM 900 ABS, letnik 2009. Zanima me zamenjava izpuha, ki bi ga lahko potem tudi homologiral. Gledal sem že najrazličnejše (akrapovič, leo vince, arrow, mivv, storm... ) pa imam problem, ker nobeden ni homologiran za moj tip motorja. Več ali manj imajo vsi homologacijo za tip RN08 in RN11, jaz pa imam v homologaciji zapisano da je moj motor tipa RN18. Nekje sem zasledil, da imajo izpuhi Sebring homologacijo za ta tip motorja, vendar je cena novih izpuhov nekaj čez 700 EUR, kar je res veliko... za nove izpuhe Leo vince sem dobil ponudbe za okrog 400 EUR (za alu izvedbo) in 530 EUR (za carbon izvedbo) vendar mi nihče ni mogel potrditi da imajo ti izpuhi homologacijo tudi za TDM tipa RN18. Gledal sem že tudi kakšen rabljen izpuh. Akrapovič sploh nima homologacije za TDM, Mivv Suono pa ima homologacijo samo za RN08 in RN11. Morda kdo ve za kakšno rešitev kako priti do izpuha, ki bi ga lahko homologiral in bi ne imel preveč "zasoljeno" ceno? Ali pa ima morda kdo kakšno drugo rešitev kako kupiti in homologirati izpuh? Za vsak nasvet in pomoč vam bom zelo hvaležen. Mass :grim malakai 1
MatejD Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 (popravljeno) Kakšna pa je cena za Mass? S katerimi izpuhi bi se dali primerjati po kvaliteti? Verjetno se da marsikaj za pametno ceno dobiti tudi v tujini, preko pošte in paypala. Ima morda kdo kakšne izkušnje s tem? Glede izpuhov Arrow pa sem dobil informacijo, da jih ni možno homologirat za moj tip motorja (verjetno je homologacija za RN08 možna, za RN18 pa ne). Popravljeno Januar 5, 2012. Popravil MatejD
crasher Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Kakšna pa je cena za Mass? S katerimi izpuhi bi se dali primerjati po kvaliteti? Verjetno se da marsikaj za pametno ceno dobiti tudi v tujini, preko pošte in paypala. Ima morda kdo kakšne izkušnje s tem? Glede izpuhov Arrow pa sem dobil informacijo, da jih ni možno homologirat za moj tip motorja (verjetno je homologacija za RN08 možna, za RN18 pa ne). Jebeš izpuhe, rajš tankaj in menjaj gume za ta gnar
muki Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Kakšna pa je cena za Mass? S katerimi izpuhi bi se dali primerjati po kvaliteti? Verjetno se da marsikaj za pametno ceno dobiti tudi v tujini, preko pošte in paypala. Ima morda kdo kakšne izkušnje s tem? Glede izpuhov Arrow pa sem dobil informacijo, da jih ni možno homologirat za moj tip motorja (verjetno je homologacija za RN08 možna, za RN18 pa ne). vprašaj tukaj
TakeALookAround Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Kok je pa kej stroskov s takim motorjem, recimo da rabljenega uzamem, pa ima 50k kilometrov? A se to da potovat okoli brezskrbno, ce je motor kolikor toliko porihtan al se mors trest, kdaj bo kej crknilo.....k tega ne rabm, to mam ze zdej....
blazius Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Mislim da se da na netu oz. forumih dosti prebrati o TDM-ki , kolikor jaz vem nima nekih velikih hib , jaz sem motor kupil lani , letnik 2004 ,34kkm in mi zaenkrat še zdaleč ni žal da sem ga kupil , kupil sem nove gume in naklepal še ene 6kkm (en velik užitek), pomladi ga peljem na servis pa bomo videli ... V spodnjih obratih je malo nemirna (ampak o tem sem prebral že v tej temi) , merilnik bencina mi ne kaže točno (če napolnim do konca , mi še vedno eno črtico manj kaže) , ostalega pa nimam kaj dosti povedat , sam sem jo kupil zaradi renomeja in upam da mi ne bo žal , načeloma vozniki TDM-k niso neki posebni navijači in gospod ki mi jo je prodal je bil solzen med prodajo , mislim da je lepo delal z njo , jaz bom s tem nadaljeval in jo poizkusil kar najbolje vzdrževati , pa bi morala delat ... Moram pa povedati da je to moj prvi težji motor , v začetku sem kolebal in iskal še med V-strom 650 in CBF-ko , pa sem se na koncu odločil za TDM-ko in mislim da sem se dobro odločil , lep navor in razmerje , kar ne morem dočakat pomladi ... ne morem mimo nje v garaži da je ne bi vsaj malo pogledal in jo malo pogladil ...
Yamaha virago Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Lep pozdrav! Zanimajo me predvsem slabe lasnosti in na kaj moram biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja yamahe TDM900 (letnik 2008 in novejše). Zanimajo pa me tudi izkušnje lastnikov tega motorja, in kakšno je vzdrževanje (gledano z cenovnega vidika).
nsignific Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 Minil je čudovit vikend, videl veliko motoristov na cesti (za ta četni čas) in me je zaskominalo da bi šel en krog po mestu... Pa TDMka ni vžgala Kaj mi je storiti? Par dni nazaj še je
crasher Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 Minil je čudovit vikend, videl veliko motoristov na cesti (za ta četni čas) in me je zaskominalo da bi šel en krog po mestu... Pa TDMka ni vžgala Kaj mi je storiti? Par dni nazaj še je Kako ni vžgala? Ni verglala sploh ali verglala in ni kresnila? Bodi bolj specifičen. Po tvojem vprašanju bi lahko sklepal tudi, da nimaš bencina
crasher Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 Lep pozdrav! Zanimajo me predvsem slabe lasnosti in na kaj moram biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja yamahe TDM900 (letnik 2008 in novejše). Zanimajo pa me tudi izkušnje lastnikov tega motorja, in kakšno je vzdrževanje (gledano z cenovnega vidika). Slaba lastnost TDM-ke je nemiren tek motorja (cukanje) v nizkih obratih, ter mravljinčasta rit po ene treh urah v sedlu. Kar se tiče vzdrževanja je ziher eden bolj ugodnih motorjev v tem rangu. Tudi poraba bo težko kdaj čez 5l, če boš normalno (dinamično) motoriral. Olja ne pije, če nalivaš tapravga (yamalube polsintetika) in seveda, če ni zgonjena. Našteto govorim iz lastnih izkušenj (bil lastnik dveh). Kar se pa tiče rabljenih pa je isto kot bi kupoval katerikoli drug motocikel (http://www.motosvet.com/nakup-rabljenega-iskanje-in-ogled.html). Dobro kupi in še bolje vozi
nsignific Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 (popravljeno) Kako ni vžgala? Ni verglala sploh ali verglala in ni kresnila? Bodi bolj specifičen. Po tvojem vprašanju bi lahko sklepal tudi, da nimaš bencina Bencina je do polovice (še prejšnji teden sem se vozil). Tokrat je u prvo zaverglala in skoraj uzgala, u tretje pa ni kresnila več. Mimogrede, ker vidim da imas FJR1300, kako bi ga primerjal s TDM 900? Po mojih vtisih mi deluje kot njen večji brat po namembnosti. Popravljeno Januar 9, 2012. Popravil nsignific
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se