yankee Objavljeno December 14, 2016 Opozori Objavljeno December 14, 2016 Vijak, katerega bi ti rabil za montirat crashpade ni neki standardni, ki ga dobiš v vsaki železnini......je bolj gost... Meni je prišel prav vijak od glave od 101 ( zastavine stoenke ) Je bil ravno prav dolg za držat zaščito ter nosilec za dodatne luči.
Primorc1980 Objavljeno December 15, 2016 Opozori Objavljeno December 15, 2016 Zato sprašujem.nimam motorja ob sebi in se mi zdi da je vijak M10 s korakom 1,25.
mlekar Objavljeno December 20, 2016 Opozori Objavljeno December 20, 2016 Da li je neko imao problema sa kuplungom , čuje se jakao škripanje kada motor ubrzava u prvoj brzini ali samo dok se ne zagreje , posle je sve normalno . Prešao 40 000 .
yamafrik Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 Meni se isto dogaja ob močnejšem speljevanju, ampak samo, ko je motor hladen.
Kawl Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 (popravljeno) Možno da je slab potisni ležaj na pokrovu sklopke ... Ta zna ponavadi spuščat zvoke. Strošek je tesnilo pokrova in ležaj. Vse skupaj nebi smelo bit več kot 20€ Popravljeno December 21, 2016. Popravil Kawl
mlekar Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 Ima li neko da je menjao taj ležaj na poklopcu i rešio problem .
Hytech Objavljeno December 21, 2016 Opozori Objavljeno December 21, 2016 Ako nisi prvi vlastnik motora onda je sasvim moguce,da nema samo tih 40.000km i ima jih mnogo više od tih na brzinomeru... Pogledaj stanje kvačila, odmontiraj lamele,fedre,ploče (nazad vrati u istom vrstnom redu!) i ako su ploče i lamele ostecene ili nisu vise tako debele kao sto je predpisani minimum,ili vec jesu na minimumu, onda je vreme,da menjaš komplet garnituru i ne samo lezaj... Ako ce biti lamele i ploce sa više debeline od minimuma onda menjaj samo lezaj pa ces videti ako je lezaj bio problem... mlekar 1
theBill Objavljeno December 22, 2016 Opozori Objavljeno December 22, 2016 No pa sem spet brez Yamahe TDM 900, imel sem jo le dober mesec, zdej pa spet iskanje druge...
theBill Objavljeno December 22, 2016 Opozori Objavljeno December 22, 2016 Šlo je za skrito stvarno napako (okvarjena hidravlika ABS), katero mi je prodajalec zamolčal ob nakupu. Sem mu moral zagroziti s tožbo, da sem sploh kupnino nazaj dobil. Vidim, da je v hosti več solidarnosti in motoristične kolegialnosti, kot na cesti...
TakeALookAround Objavljeno December 22, 2016 Opozori Objavljeno December 22, 2016 Sej kr tezko verjet, da kdo kaksno z okvarami prodaja Kmet2 1
ciciban Objavljeno December 23, 2016 Opozori Objavljeno December 23, 2016 Načeloma res... so kar trpežne tele TDMke. Rahlo podcenjen motor zo moje pojme. yamafrik in vandrovec 2
Basko Objavljeno December 23, 2016 Opozori Objavljeno December 23, 2016 Morda kljub zaskrbljenosti glede cviljenja sklopke ni nič narobe z motorjem. Nadležno cviljenje sklopke je pri hladnem olju za ta motor normalno. Odvisno od temperatur je lahko olje pregosto dokler se ne segreje. Ko se segreje preneha razen če res hitro speljuješ občasno zacvili. Meni je to delalo (pri hladnem motorju, pa še to le občasno) od novega do preko 70.000 km, ko sem ga prodal. Ko je bil motor nov, me je (žal pokojni) Barborič potolažil, da je to normalno. mlekar, yamafrik in ciciban 3
mlekar Objavljeno December 23, 2016 Opozori Objavljeno December 23, 2016 pred 4 urami, Basko pravi: Morda kljub zaskrbljenosti glede cviljenja sklopke ni nič narobe z motorjem. Nadležno cviljenje sklopke je pri hladnem olju za ta motor normalno. Odvisno od temperatur je lahko olje pregosto dokler se ne segreje. Ko se segreje preneha razen če res hitro speljuješ občasno zacvili. Meni je to delalo (pri hladnem motorju, pa še to le občasno) od novega do preko 70.000 km, ko sem ga prodal. Ko je bil motor nov, me je (žal pokojni) Barborič potolažil, da je to normalno. Utešio si me a pomislio sam da mi je prodavac uvalio sa manom motor ali sve jedno otvoriću kuplung iz radoznalosti .
vandrovec Objavljeno December 23, 2016 Opozori Objavljeno December 23, 2016 pred 7 urami, ciciban pravi: Načeloma res... so kar trpežne tele TDMke. Rahlo podcenjen motor zo moje pojme. ...ena dobra stara Yamaha. Enduro verzija s tem agregatom bi bila super, To krhko lepotico sem med padci vso poškodoval, plastike, ročice, izpuhe...in položaj na motorju meni ni odgovarjal. Drugače res dober motor. ciciban 1
theBill Objavljeno December 23, 2016 Opozori Objavljeno December 23, 2016 Mene neki zanima glede športnih auspuhov za TDM 900 - je sploh možno skombinirat ta velike stranske kufre in športne rore? Originalni auspuhi so precej ravni in zaradi tega nizki, in komaj pridejo pod kufre. Športni rori so pa vsi višje gor obrnjeni.
yankee Objavljeno Januar 1, 2017 Opozori Objavljeno Januar 1, 2017 Glede kufrov in auspuhov ne bi smelo bit problema......imel svoje cajte gor akrapote...sedaj leovincije...in nobeni ne ovirajo stranskih kufrov...( Kufre imam na givi nosilcih) Sklopka pa je tud meni parkrat zaškripala pri speljevanju z mrzlo mašino če se prau spomnem.......Useeno laufa že 170k km TakeALookAround, Bostjan L, yamafrik in 1 other 4
yankee Objavljeno Januar 2, 2017 Opozori Objavljeno Januar 2, 2017 Evo......celo našel sliko iz daljnega leta 2003..... Taveliki kufri + Akrapoti..... Slikano nekje na jadranki na poti proti Hvaru yamafrik, Big Py, Kmet2 in 5 others 8
jetman Objavljeno Januar 6, 2017 Opozori Objavljeno Januar 6, 2017 Jaz imam tudi leovincijeve izpuhe in gredo gor givijevi 40 litrski kovčki. Cartman in theBill 2
gold72 Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni. Imam Yamaho Tdm900 ABS staro 3 leta. Sem visok 190cm in mi med vožnjo bobni v čeladi(preklopna čelada).Veter se mi nabije nekje med prsnim košem in čelado.Sprobal sem že druge čelade vendar je enako.Zanima me ali ima kdo izkušnje s prednjo višjo šipo?Razmišljal sem o nakupu nove višje šipe(4,5cm), ki ima zgornji del malo zaobljen navzgor in je tudi širša: //www.mrashop.de/auswahl-nach-modell/yamaha/tdm-900/bj-02-/6084/tdm-900-tourenscheibe-t-2002?c=5809. Prosim za vaša mnenja izušnje. Popravljeno Januar 24, 2017. Popravil gold72
Danilo D Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 (popravljeno) Jaz imam 191cm pa nimam nekih problemov z vetrom oz. z bobnenjem. Res pa da dobivam šus vetra lih nekje v čelado, ampak to mi je nekak normalno zarad moje velikosti. Imam pa original šipco in o višji niti ne razmišlajm. Čelada pa je integralno zaprta Nolan N85. Tedeemka je pa 2013 letnik, torej ena izmed zadnjih . Popravljeno Januar 24, 2017. Popravil Danilo D
DAMI34 Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 pred 24 minutami, gold72 pravi: Pozdravljeni. Imam Yamaho Tdm900 ABS staro 3 leta. Sem visok 190cm in mi med vožnjo bobni v čeladi(preklopna čelada).Veter se mi nabije nekje med prsnim košem in čelado.Sprobal sem že druge čelade vendar je enako.Zanima me ali ima kdo izkušnje s prednjo višjo šipo?Razmišljal sem o nakupu nove višje šipe(4,5cm), ki ima zgornji del malo zaobljen navzgor in je tudi širša: //www.mrashop.de/auswahl-nach-modell/yamaha/tdm-900/bj-02-/6084/tdm-900-tourenscheibe-t-2002?c=5809. Prosim za vaša mnenja izušnje. Enostaven test lahko narediš, če se greš peljati brez šipce. Če ne bobni več pomeni, da je kriva šipca, in da bi drugačna (višja ali manjša) rešila problem. Če še bobni, je kriva čelada. Pa še nekaj o bobnenju, ponavadi gre piš vetra preko ramena direkt pod čelado in povzroča bobnenje, to lahko preveriš tako, da daš eno ali drugo roko med ramo in čelado, pa vidiš ali poneha. Druga opcija, ki je verjetno manj verjetna je nabijanje vetra od prsnega koša v podbradni del. Tega se težje znebiš. Jaz sem si pred leti razširil bradno zaslonko tako, da sem ji všil še dodatno elastiko širine 2,5cm. Bmflar 1
notranc Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 Lahko se zapelješ do mene in ti dam na test visoko šipo preden jo nabaviš. Sam uporablam original. Lp,n DAMI34 1
theBill Objavljeno Februar 4, 2017 Opozori Objavljeno Februar 4, 2017 Iz teme oglasi, objavljam še tu: Citiraj Vidim, da se moja nesojena TDM spet prodaja, oglašuje se tudi ABS. V opozorilo, da se ne bo še kdo nasadil. Motor sem kupil novembra 2016 in ga po enem mesecu vrnil lastniku (sicer šele po grožnji s tožbo), razlog stvarna napaka - zamolčana okvara ABS (strošek popravila 1200€). Možno, da ga je vmes sicer popravil, kdor ga bo šel gledat naj obvezno preveri delovanje ABS. http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11763518 Če bi kdo rad kaj več info. o motorju, naj javi. TakeALookAround, Efendi, Kmet2 in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se