Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

Sedez je carski

Evo ga, danes postal lastnik TDM900 2005, pa bi imel tak sedez - kje se ga dobit?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

to  je moj prvi post, sem tudi popolni začetnik, izpit naredil prejšnji teden, v soboto kupil Yamaho TDM 900, danes pa že naredil prvo p.iz.darijo.... štorast kot sem, se mi je pri odklapljanju akumulatorja zaiskrilo, stik. Aku sem priklopil nazaj, dal kontakt, motor vžgal normalno, vse je zgledalo ok, preveril sem delovanje elektro naprav in ugotovil problem prui žmigavcih. Če prižgem vse štiri, delajo neenakomerno, enkrat, dvakrat utripne normalno, potem dvakrat na hitro itd. Če prižgem leve ali desne, utripajo zelo hitro, kot da kakšna žarnica ne dela. Ampak delajo vse.

Kakšna ideja, kaj sem skuril?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lahko tole homologiram če nabavim ?

 

 

 

 

Objavljeno

Živijo ?

 

Bi kdo vedel oz. ali se še komu olje v menjalniku ob vožnji v nizki prestavi in visokih obratih ( npr. pred mejnim prehodom ali pri speljevanju v strm klanec ) tako segreje, da ni možno prestaviti v višjo prestavo? 

Objavljeno

Meni se ni. Me pa čudi, da bi bilo za to vzrok olje...da se ti sklopka ne prekuri?

Objavljeno

Je možno… Žal jaz nisem tako pameten, da bi lahko dal kakšno strokovno mnenje, samo mi je bilo pa res čudno da stopalka menjalnika "zabetonirana" postane… 

Je pa res, da imam ročko sklopke naštimano tako da zelo hitro zagrabi in se res prekuri.

 

Hvala za nasvet  ?
 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Dolgo sem si zelel voznje pozimi, ampak zivim v kraju ki pozimi izgleda kot Tuzla. Soli obilo, je sploh ne kupujemo za kuho.

Pretekli praznicni dnevi so bili kot nalasc za nanos sredstev za zascito pred korozijo.

Na vse lakirane dele motocikla sem nanesel "keramicni" zascitni sloj.

Na aluminijaste kose motorja sem enako bogato nanesel vec slojev zascite.

Vse glave vijakov sem obilno premazal z crown oljem.

 

Za vikend je bilo lepo vreme, vedro, ne premrzlo.

In po tehtnem premisleku sem Tracerja pospravil v garazo in sel na internet po dodatne informacije glede voznje v zimskih razmerah.

Moram reci da je kar v redu izpadlo vse skupaj na koncu.

 

 

tedeem.jpg.30207e73833c7907fc47affb8ac87b7e.jpg

 

Objavljeno
On 12/5/2018 at 12:35 PM, marko1212 said:

Lahko tole homologiram če nabavim ?

 

 

 

 

A si pol nabavu?

Objavljeno

Ne ker še nisem dobil info kako je s homologacijo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 8. 12. 2018 ob 10:21, Mič_15 pravi:

Je možno… Žal jaz nisem tako pameten, da bi lahko dal kakšno strokovno mnenje, samo mi je bilo pa res čudno da stopalka menjalnika "zabetonirana" postane… 

Je pa res, da imam ročko sklopke naštimano tako da zelo hitro zagrabi in se res prekuri.

 

Hvala za nasvet  ?
 

Malo pozno mogoče......ma useeno kot prvo olje je skupno.....to se pravi, da menjalnik nima svojga olja  In kot drugo, je 99% vzrok trdega menjalnika ročica sklopke......poskusi malo privit in bo use OK skoraj sigurno.....

Objavljeno

Sem jo privil, hvala. Imam pa še vedno občutek da se mi motor prehitro segrava, tudi sedaj ko ga na mestu prižgem, se v parih minutah kazalec za temperaturo dvigne skoraj do konca in se ne spusti... Edino kar mi ohladi motor je gibanje, tako da če imaš kakšen predlog tu, se še enkrat priporočam :) 

 

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pomoje je to normalno....

Objavljeno
Ob 29. 1. 2019 ob 22:25, Mič_15 pravi:

Sem jo privil, hvala. Imam pa še vedno občutek da se mi motor prehitro segrava, tudi sedaj ko ga na mestu prižgem, se v parih minutah kazalec za temperaturo dvigne skoraj do konca in se ne spusti... Edino kar mi ohladi motor je gibanje, tako da če imaš kakšen predlog tu, se še enkrat priporočam :) 

 

LP

Kam do konca ? Normalno je da začne hladit pri 95c

Objavljeno
pred 33 minutami, isarajli1 pravi:

Kam do konca ? Normalno je da začne hladit pri 95c

Ja ventilator prizge...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, imam Yamaho TDM 900 2003 in me zanima ali je kdo izmed vas imel podoben primer glede prikaza koliko je goriva v tanku. Takoj ko motor natankam in ga vžgem, se prikažejo vse črtice za poln tank, čez par sekund pa zadnja (torej šesta) izgine čeprav je tank poln. Potem se ta zadnja sploh več ne prikaže vse do ponovnega točenja goriva, kjer se pa zadeva ponovi ?

A je imel kdo od vas takšen problem in kako ga je rešil? ?

Lp

Popravljeno . Popravil bmw-e46
Objavljeno

do katere višine tankaš, jaz natočim čez rob lukenj, da jih pokrije, sedim na motorju in motor stoji pokonci...tako, mi vedno kaže "točno", vse črtice in to kar nekaj kilometrov...

Objavljeno
pred 3 urami, mataur pravi:

do katere višine tankaš, jaz natočim čez rob lukenj, da jih pokrije, sedim na motorju in motor stoji pokonci...tako, mi vedno kaže "točno", vse črtice in to kar nekaj kilometrov...

Jaz pa vedno natankam da je ravno na tem robu z luknjicami oz. kaki 2 mm pod. Bom naslednjič probal nalit tako, da jih bo pokrilo. Saj če tankam tako, da motor stoji na centralnem stojalu, je menda skoraj isto kot če bi sedel na njem ali ne? ? saj na nekem drugem forumu sem prebral da bi naj šlo v tank v resnici skoraj 21,5L če je seveda čisto prazen. 

Objavljeno

če tko tankaš, ne bi smelo bit razlike v prikazu polnosti tanka, čeprav naklon motorja ni vedno enak...vseeno je lažje, ko prideš na pumpo, da tankaš, ko sediš na motorju, hitreje, boljši pregled...pač tko kot vsakemu paše...probaj in javi...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni nikoli ni kazal zadnje črtice.....tudi če sem natankal čez luknje do gornjega roba sede na motorju.....   je pa predzadnja izginila po cca 120km , tako da se nisem sekiral in dlakocepil zaradi takih malenkosti ;)   

Objavljeno

Tudi meni ne kaze zadnje crtice nikoli. Zanimivo, sekiram se pa ne.

Sem pa prijetno presenecen nad porabo. 

Porabi celo manj kot 16 let novejsi tracer.

4.2l/100km imam trenutno povprecje, merjeno na okoli 2.800km

  • Všeč mi je 3
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Alternator oz stator je crknil ocitno.

Pod prostim tekom med fazami izmerim 10V, med drugimi dvemi pa 3V.

Pri 3.000 rpm je med dvemi 30V, med drugimi dvemi pa 12-13V.

Kdo bi to meni lahko previl? V bistvu bi lahko sam, ampak nimam ustrezne zice.

Je kdo popravljal to ali pa kupil kitajski ponaredek? OEM kos je predrag.

Ima kdo rabljenega? Bi znalo biti da je od fazer 1000 in R1 enak, stara fazer do 2005 in R1 99-02.

Objavljeno
pred 30 minutami, krucymucy pravi:

Kdo bi to meni lahko previl?

Priselac Novo mesto, previja zelo kvalitetno.

Objavljeno
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Je kdo popravljal to ali pa kupil kitajski ponaredek?

Tole se je meni edino obneslo drži cca 60Kkm. Original pogori na F-ih na letnikih 08-12 tam med 30 in 50Kkm. Posebej v toplejših področjih, ker je zaradi konstrukcije magneta precej termično obremenjen.

V primeru, da boš previjal sam poišči bakreno žico ustrezne debeline in lakom, ki drži vsaj 200o C.

Tule sem dobil nekaj namigov... Se nisem odločil za navijanje ker  sem iz DE dobil Electrospot ESD831

  stator za 160-190€ (kupil sem že štiri).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!