branko1 Objavljeno September 6, 2018 Opozori Objavljeno September 6, 2018 Sedez je carski Evo ga, danes postal lastnik TDM900 2005, pa bi imel tak sedez - kje se ga dobit?
TakeALookAround Objavljeno September 12, 2018 Opozori Objavljeno September 12, 2018 http://www.topsellerie.com/@EN-FR/yamaha-tdm-900-abs_473.html
DejanTDM Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Pozdravljeni, to je moj prvi post, sem tudi popolni začetnik, izpit naredil prejšnji teden, v soboto kupil Yamaho TDM 900, danes pa že naredil prvo p.iz.darijo.... štorast kot sem, se mi je pri odklapljanju akumulatorja zaiskrilo, stik. Aku sem priklopil nazaj, dal kontakt, motor vžgal normalno, vse je zgledalo ok, preveril sem delovanje elektro naprav in ugotovil problem prui žmigavcih. Če prižgem vse štiri, delajo neenakomerno, enkrat, dvakrat utripne normalno, potem dvakrat na hitro itd. Če prižgem leve ali desne, utripajo zelo hitro, kot da kakšna žarnica ne dela. Ampak delajo vse. Kakšna ideja, kaj sem skuril?
marko1212 Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 Lahko tole homologiram če nabavim ?
Mič_15 Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 Živijo ? Bi kdo vedel oz. ali se še komu olje v menjalniku ob vožnji v nizki prestavi in visokih obratih ( npr. pred mejnim prehodom ali pri speljevanju v strm klanec ) tako segreje, da ni možno prestaviti v višjo prestavo?
vandrovec Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 Meni se ni. Me pa čudi, da bi bilo za to vzrok olje...da se ti sklopka ne prekuri? Mič_15 1
Mič_15 Objavljeno December 8, 2018 Opozori Objavljeno December 8, 2018 Je možno… Žal jaz nisem tako pameten, da bi lahko dal kakšno strokovno mnenje, samo mi je bilo pa res čudno da stopalka menjalnika "zabetonirana" postane… Je pa res, da imam ročko sklopke naštimano tako da zelo hitro zagrabi in se res prekuri. Hvala za nasvet ?
krucymucy Objavljeno Januar 14, 2019 Opozori Objavljeno Januar 14, 2019 Pozdravljeni, Dolgo sem si zelel voznje pozimi, ampak zivim v kraju ki pozimi izgleda kot Tuzla. Soli obilo, je sploh ne kupujemo za kuho. Pretekli praznicni dnevi so bili kot nalasc za nanos sredstev za zascito pred korozijo. Na vse lakirane dele motocikla sem nanesel "keramicni" zascitni sloj. Na aluminijaste kose motorja sem enako bogato nanesel vec slojev zascite. Vse glave vijakov sem obilno premazal z crown oljem. Za vikend je bilo lepo vreme, vedro, ne premrzlo. In po tehtnem premisleku sem Tracerja pospravil v garazo in sel na internet po dodatne informacije glede voznje v zimskih razmerah. Moram reci da je kar v redu izpadlo vse skupaj na koncu. MiNa, trebor, DAMI34 in 4 others 7
gaberkosir Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 On 12/5/2018 at 12:35 PM, marko1212 said: Lahko tole homologiram če nabavim ? A si pol nabavu?
marko1212 Objavljeno Januar 18, 2019 Opozori Objavljeno Januar 18, 2019 Ne ker še nisem dobil info kako je s homologacijo.
yankee Objavljeno Januar 28, 2019 Opozori Objavljeno Januar 28, 2019 Ob 8. 12. 2018 ob 10:21, Mič_15 pravi: Je možno… Žal jaz nisem tako pameten, da bi lahko dal kakšno strokovno mnenje, samo mi je bilo pa res čudno da stopalka menjalnika "zabetonirana" postane… Je pa res, da imam ročko sklopke naštimano tako da zelo hitro zagrabi in se res prekuri. Hvala za nasvet ? Malo pozno mogoče......ma useeno kot prvo olje je skupno.....to se pravi, da menjalnik nima svojga olja In kot drugo, je 99% vzrok trdega menjalnika ročica sklopke......poskusi malo privit in bo use OK skoraj sigurno..... Mič_15 1
Mič_15 Objavljeno Januar 29, 2019 Opozori Objavljeno Januar 29, 2019 Sem jo privil, hvala. Imam pa še vedno občutek da se mi motor prehitro segrava, tudi sedaj ko ga na mestu prižgem, se v parih minutah kazalec za temperaturo dvigne skoraj do konca in se ne spusti... Edino kar mi ohladi motor je gibanje, tako da če imaš kakšen predlog tu, se še enkrat priporočam LP
TakeALookAround Objavljeno Februar 11, 2019 Opozori Objavljeno Februar 11, 2019 Pomoje je to normalno.... krucymucy 1
Kremenčkovi Objavljeno Februar 11, 2019 Opozori Objavljeno Februar 11, 2019 Ob 29. 1. 2019 ob 22:25, Mič_15 pravi: Sem jo privil, hvala. Imam pa še vedno občutek da se mi motor prehitro segrava, tudi sedaj ko ga na mestu prižgem, se v parih minutah kazalec za temperaturo dvigne skoraj do konca in se ne spusti... Edino kar mi ohladi motor je gibanje, tako da če imaš kakšen predlog tu, se še enkrat priporočam LP Kam do konca ? Normalno je da začne hladit pri 95c
sesir Objavljeno Februar 11, 2019 Opozori Objavljeno Februar 11, 2019 pred 33 minutami, isarajli1 pravi: Kam do konca ? Normalno je da začne hladit pri 95c Ja ventilator prizge...
Audi B7 - TDM 900 Objavljeno April 21, 2019 Opozori Objavljeno April 21, 2019 (popravljeno) Pozdravljeni, imam Yamaho TDM 900 2003 in me zanima ali je kdo izmed vas imel podoben primer glede prikaza koliko je goriva v tanku. Takoj ko motor natankam in ga vžgem, se prikažejo vse črtice za poln tank, čez par sekund pa zadnja (torej šesta) izgine čeprav je tank poln. Potem se ta zadnja sploh več ne prikaže vse do ponovnega točenja goriva, kjer se pa zadeva ponovi ? A je imel kdo od vas takšen problem in kako ga je rešil? ? Lp Popravljeno April 21, 2019. Popravil bmw-e46
mataur Objavljeno April 21, 2019 Opozori Objavljeno April 21, 2019 do katere višine tankaš, jaz natočim čez rob lukenj, da jih pokrije, sedim na motorju in motor stoji pokonci...tako, mi vedno kaže "točno", vse črtice in to kar nekaj kilometrov...
Audi B7 - TDM 900 Objavljeno April 21, 2019 Opozori Objavljeno April 21, 2019 pred 3 urami, mataur pravi: do katere višine tankaš, jaz natočim čez rob lukenj, da jih pokrije, sedim na motorju in motor stoji pokonci...tako, mi vedno kaže "točno", vse črtice in to kar nekaj kilometrov... Jaz pa vedno natankam da je ravno na tem robu z luknjicami oz. kaki 2 mm pod. Bom naslednjič probal nalit tako, da jih bo pokrilo. Saj če tankam tako, da motor stoji na centralnem stojalu, je menda skoraj isto kot če bi sedel na njem ali ne? ? saj na nekem drugem forumu sem prebral da bi naj šlo v tank v resnici skoraj 21,5L če je seveda čisto prazen.
mataur Objavljeno April 21, 2019 Opozori Objavljeno April 21, 2019 če tko tankaš, ne bi smelo bit razlike v prikazu polnosti tanka, čeprav naklon motorja ni vedno enak...vseeno je lažje, ko prideš na pumpo, da tankaš, ko sediš na motorju, hitreje, boljši pregled...pač tko kot vsakemu paše...probaj in javi...
yankee Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Meni nikoli ni kazal zadnje črtice.....tudi če sem natankal čez luknje do gornjega roba sede na motorju..... je pa predzadnja izginila po cca 120km , tako da se nisem sekiral in dlakocepil zaradi takih malenkosti krucymucy 1
krucymucy Objavljeno Maj 9, 2019 Opozori Objavljeno Maj 9, 2019 Tudi meni ne kaze zadnje crtice nikoli. Zanimivo, sekiram se pa ne. Sem pa prijetno presenecen nad porabo. Porabi celo manj kot 16 let novejsi tracer. 4.2l/100km imam trenutno povprecje, merjeno na okoli 2.800km trebor, Mič_15 in ciciban 3
krucymucy Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 Alternator oz stator je crknil ocitno. Pod prostim tekom med fazami izmerim 10V, med drugimi dvemi pa 3V. Pri 3.000 rpm je med dvemi 30V, med drugimi dvemi pa 12-13V. Kdo bi to meni lahko previl? V bistvu bi lahko sam, ampak nimam ustrezne zice. Je kdo popravljal to ali pa kupil kitajski ponaredek? OEM kos je predrag. Ima kdo rabljenega? Bi znalo biti da je od fazer 1000 in R1 enak, stara fazer do 2005 in R1 99-02. Snečer 1
Gonca Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 30 minutami, krucymucy pravi: Kdo bi to meni lahko previl? Priselac Novo mesto, previja zelo kvalitetno. krucymucy 1
MiNa Objavljeno Avgust 21, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2019 pred 3 urami, krucymucy pravi: Je kdo popravljal to ali pa kupil kitajski ponaredek? Tole se je meni edino obneslo drži cca 60Kkm. Original pogori na F-ih na letnikih 08-12 tam med 30 in 50Kkm. Posebej v toplejših področjih, ker je zaradi konstrukcije magneta precej termično obremenjen. V primeru, da boš previjal sam poišči bakreno žico ustrezne debeline in lakom, ki drži vsaj 200o C. Tule sem dobil nekaj namigov... Se nisem odločil za navijanje ker sem iz DE dobil Electrospot ESD831 stator za 160-190€ (kupil sem že štiri). krucymucy 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se