Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
3 hours ago, Gonca said:

Priselac Novo mesto, previja zelo kvalitetno.

Mogoce ves okvirno koliko znese cenovno?

21 minutes ago, MiNa said:

Tole se je meni edino obneslo drži cca 60Kkm. Original pogori na F-ih na letnikih 08-12 tam med 30 in 50Kkm. Posebej v toplejših področjih, ker je zaradi konstrukcije magneta precej termično obremenjen.

V primeru, da boš previjal sam poišči bakreno žico ustrezne debeline in lakom, ki drži vsaj 200o C.

Tule sem dobil nekaj namigov... Se nisem odločil za navijanje ker  sem iz DE dobil Electrospot ESD831

  stator za 160-190€ (kupil sem že štiri).

Ni TDM900 na spisku

Objavljeno
pred 21 minutami, krucymucy pravi:

Mogoce ves okvirno koliko znese cenovno?

Ni TDM900 na spisku

Okoli 120 eur.

 

Objavljeno

TDM850 imajo za 900 pa ne. Očitno ne "krepa" pogosto.

Objavljeno
Just now, MiNa said:

TDM850 imajo za 900 pa ne. Očitno ne "krepa" pogosto.

Niso prodajali v USA. Menda.

Objavljeno

Tud mojmu bratu je crknil.  Letnik 2003. Previl mu je en en sosed, ki se ne ukvraja več s tem, pa mu je takoj dal vedet, da ne bo dolgo zdržalo. Pa res mu je samo 20 k km. Potem mu je "naveza" Čarman- Primec zrihtal novo za okol 400 eur. "Pogosta" napaka na TDM. 

Objavljeno

Ena ideja...Po slikah sodeč je stator podoben (prakticno enak) kot ESG851. Vem da paše v CBF1000 tudi tam je pogorel pogosto. Drugačen je le konektor in dolžina žic je različna.

Jutri pomerim in napišem mere OK?

Objavljeno

Lepo prosim. Sicer podrem in nesem previt.

Objavljeno (popravljeno)

Se mi zdi, de ima cbf “tankega” cca 15mm,  tdm 900 pa debelega cca 2,5cm. 

(Oba sm vidu bol mimogrede, nism 100%, le okrog 85)

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno (popravljeno)

Takole pomeril ESG831...

IMG_20190822_100415.thumb.jpg.b4f5e0475fad0c65657b4db96b93d6b1.jpg

IMG_20190822_100353.thumb.jpg.a49cc41c88215876c5f8d7215e5626e3.jpg

Tole je original BMW

IMG_20190822_100303.thumb.jpg.355e3adaaae670fba4aaec58c40a0074.jpg

Zunanji premer: 115mm

Notranji premer: 54mm

Razmik vijakov (šest lukenj): 65mm (za pritrditev uporabljene samo 3)

Debelina-širina statorja: 34mm

Debelina jedra: 24mm

Moč alternatorja je 400W (tokovna zmogljivost pa 27,8A pri 14,4V)

pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

le okrog 85)

...bo menda še manj kot 85% :P

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno

Prosim za pomoč a mi lahko nekdo ki ima originalen vizir na tdm900 pomeri tole višino, vsaj približno.

 

Se zahvaljujem vnaprej ?

 

 

tdm900.jpg

Objavljeno

Sem začetnik, 2. septembra naredim izpit, če bo sreča... potem pa takoj kupim motor, da ulovim še kaj sezone. Motor bom imel za kam it, že letos septembra planiram morje.. za 2. Do sedaj sem bil prepričan da bom vzel fazer 6 s2, sedaj pa sem začel razmišljat o tdm 900. Kaj svetujete, kateri motor je bolj namenjen temu, kar bi z njim počel, torej kam skoču in užival v vožnji, vsake tolko pa tudi dopust z mojo, z motorjem namesto z avtom. Pa tudi kateri motor je bolj za začetnike :). hvala za pomoč. 

Objavljeno

Z TDMko ne zgrešiš nič.....    

V dveh se da lepo potovat....V primerjavi z fazerko imaš dosti več navora povsod...  Pije zelo malo in če si omisliš kakšne pametne auspuhe in powerkomander recimo.....gre ko svinja  :D  

Objavljeno

Fazer 600 S2 je fajn motor za enega, ki ima rad pokončno sedenje na športnem motorju. Tak je tudi agregat, bolj športen.  Če se več voziš v dvoje potem TDM. Ima več navora v nižjih obratih. Boljše vzmetenje.

Fazerco je v 2. treba kr vrtet v višje obrate, da imaš tisto optimalno moč. Fazerca ima tudi malo slabše zadnje vzmetenje, sploh v dvoje se to pozna. Opremljen na polno pa sploh.

Za 2. Malo uživat vožnji, ita na kak dačjši izlet... sploh ni dvoma...TDM!

Objavljeno

Vem da mogoče to ni najprimerneja tema za to vprašanje pa vednar... kaj pa primerjava TDM z hondo CBF 1000? Hvala, če se najde kdo, ki lahko še na to odgovori :D 

Objavljeno

Zivji, ima se kdo opise kako odpraviti cukanje motorja v nizjih obratih in pri privijanju gasu iz nule? Sem nasel povezavo tu na forumu vendar mi je ne odpre vec. Ali se z tem posegom kaj poveca poraba? Je to kaj skodljiva predelava za motor? Hvala lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 28. 8. 2019 ob 14:17, sršenar pravi:

Zivji, ima se kdo opise kako odpraviti cukanje motorja v nizjih obratih in pri privijanju gasu iz nule? Sem nasel povezavo tu na forumu vendar mi je ne odpre vec. Ali se z tem posegom kaj poveca poraba? Je to kaj skodljiva predelava za motor? Hvala lp

Pozdravljen, tukaj na linku poglej kaj lahko spremeniš, da zmanjšaš cukanje v nižjih obratih https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/index.php?page=AIR . Jaz osebno sem naredil Opcijo A in B. Moram priznati, da je razlika postala opazna bolj ko sem naredil opcijo B, torej odklopil cevko iz lopute za dovod zraka in jo enim vijakom blindiral. Napake ne javi nobene, poraba se pa tudi ne bo spremenila, poraba je itak odvisna od stila tvoje vožnje. 

  • Všeč mi je 1
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Po dveh mesecih sem koncno sestavil nazaj tedeemko. 110€ sem dal za previjanje statorja, novo tesnilo, oljni filter in olje, da se to menjam.

Vceraj sem sel koncno malo se peljat, 250km, nic posebnega.

Mater se lepo pelje.

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

Objavljeno
pred 14 minutami, Dugales pravi:

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

bo tule prava tema

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Dugales pravi:

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

Tudi GOO... na tak zapis yamaha tdm 900 abs problem ali yamaha tdm 900 abs failure ne najde nič. Menda ja nisi edini ki mu je to krepalo. (če jaz za mojga napišem alternator failure se kar vsuje :cry:)

Kako pa si preizkusil? Gori opozorilna lučka, ali dejansko ne deluje pri sunkovitem zaviranju?

Sunkovito pomeni dejansko sunkovit stisk predje ali zadnje zavore. Nekateri si tega ne upajo.

Najprej poglej, če ima kontrolna enota normalno napajanje, če sta v redu oba senzorja ter napeljava do kontrolne enote in če nista slučajno skrivljena ali poškodovana ABS obročka...

 

True, but we have now encountered 3 TDM900s in succession where the ABS or front or rear does not work ... hence Hielke's remark. To replace the brake fluid, you must use a bridging plug that switches on the ABS, otherwise you will only replace the brake fluid in the through pipe and not in the ABS modulator. New modulator costs € 2600.00 ....... :( Greetings, Pieter"
 
Na "TUBI" je tole...

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz bi najprej očistil senzorje, ter pregledal kable, da so celi.

 

Objavljeno

Hvala obema. Bom poskusil.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 30. 1. 2020 ob 13:51, Dugales pravi:

Hvala obema. Bom poskusil.

Hura - ABS dela. Hvala fantje. Gremo.

Objavljeno
pred 2 urami, Dugales pravi:

Hura - ABS dela. Hvala fantje. Gremo.

Super novica. Vendar bi bilo dobro, da tole novico opremiš še s kakšnim zapisom, kaj je bil vzrok nedelovanja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!