hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 ... boš potem šel tja in rekel, da "čivava je pa tako rekla. .." daj, ko boš to naredil, povej, da pridemo firbcat v štacuno - bo moral bit hudo zabavno :)
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 PS: hvala za to pomembno obvestilo. To, da se je morda zmotila in namest 13,26 vrnila 3,27 ... to verjetno res ne more biti kar nekakšna "pomota", a ne? Je treba takoj na križ, valjda. KO boš pa mentaliteto voznika starga guzzija spremnil v mentaliteto voznika luksuzne križarke BMW LT, te pa mogoče ne bojo več tko nategoval. PS: sori, če sem mal zloben, ampak ... ne bi si mislil, da bo kdo z LT-jem javkal in se imel cajt vozit prerekat v štacuno za 5 procentov nakupa... razn, če bi šlo za 5 procentov od cene 1 leto starga LT-ja ...
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Glede na 1/4 bi rekel, da si na drugi strani pulta, mladenič moj.V trgovino sems topil prijazno, dal račun, vprašal za popust, fant je račun nesel v zadnji del trgovine, prišla je gospa........ Jaz ne p***** (nauči se lepega pisanja), ampak sem samo napisal svojo izkušnjo, ker menim, da niso bili korektni. In to je vse. Si predstavljaš, da po vsej korektnosti, ki so jo na koncu izvedli do tebe (ti pravilno obračunali itd, verjetno se tudi opravičili), lahko od tebe zahtevajo povračilo za to, ker jih blatiš oziroma prikazuješ v negativni luči ? :lol:
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 PS: hvala za to pomembno obvestilo. To, da se je morda zmotila in namest 13,26 vrnila 3,27 ... to verjetno res ne more biti kar nekakšna "pomota", a ne? Je treba takoj na križ, valjda. KO boš pa mentaliteto voznika starga guzzija spremnil v mentaliteto voznika luksuzne križarke BMW LT, te pa mogoče ne bojo več tko nategoval. PS: sori, če sem mal zloben, ampak ... ne bi si mislil, da bo kdo z LT-jem javkal in se imel cajt vozit prerekat v štacuno za 5 procentov nakupa... razn, če bi šlo za 5 procentov od cene 1 leto starga LT-ja ... Dragi "vseved", nisi bil tam, ko se je to dogajalo tako, da ne ocenjuj kakšne in zakaj so bile reakcije. Če imam LT-ja ne pomeni, da rad mečem denar skozi okno, predvsem pa se ne dam okoli prinašati. Še nikoli me niso nategnili ne da bi plačali, tudi to mi verjemi. Seveda pa so med motoristi sami bogataši, vključno s teboj, ki jim 23€ pač ne pomeni nič. Toliko približno neto zasluži vratar na dan, ali pa varnostnik. Študentje dobijo 4-6€ na uro, se pravi, da je 23€ 4-5 ur njihovega dela. Toliko, da dam 23€ v nek primerljiv kontekst. In ne mislim v trgovino in povedati " da mi je to rekla civava", ker tega ne počnem. Ne delaj ocene o ljudeh, ki jih sploh ne poznaš. Pa četudi ti v opisu piše "vseved". Napisal sem svojo izkušnjo kot opozorilo drugim, da so previdni. Habat Center je očitno priznal napako in mi razliko povrnil. Zdelo se mi je korektno, da tudi to objavim. Lep dan
biker77 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 ne sekiraj se hurikan.. brum brum se itak v vsako temo in v vsakega vtakne.. čak da zve da se tudi na ridah ustaviš :whistle: sicer pa se mi zdi habat čist fajn trgovina, tudi pomagajo s kakim nasvetom.. se pa vidmo na ridah pa na vrhniki na kakem sladoledu..
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Seveda pa so med motoristi sami bogataši, vključno s teboj, ki jim 23€ pač ne pomeni nič. Toliko približno neto zasluži vratar na dan, ali pa varnostnik. Študentje dobijo 4-6€ na uro, se pravi, da je 23€ 4-5 ur njihovega dela. Toliko, da dam 23€ v nek primerljiv kontekst. In ne mislim v trgovino in povedati " da mi je to rekla civava", ker tega ne počnem. Ne delaj ocene o ljudeh, ki jih sploh ne poznaš. Pa četudi ti v opisu piše "vseved". Napisal sem svojo izkušnjo kot opozorilo drugim, da so previdni. Habat Center je očitno priznal napako in mi razliko povrnil. Zdelo se mi je korektno, da tudi to objavim. Ne posplošuj. In kolikor poznam Habate (zgolj preko pulta, ko sem kupoval pri njih zadeve) so bili zmer pošteni in odgovorni. In menim, da si ti njim delal krivico, ko si tako hitro vlekel zadevo "v javno brozgo". Dogovoril bi se z njimi in ti ne bi bilo treba bljuvati tukaj neumnosti. Sicer pa - ja, tako je danes - izkušnje, izkustva, mnenja ... vse zveličavno, vse instant in takoj, brez časa, ki bi ga "grdemo grdemu prodajalcu" dal za to, da popravi negativen vtis... vem, da sem :topic: - ampak okoli enih zadev je pač treba podati nasprotno mnenje... sicer se pljuvanje in kritiziranje in užaljeno kalimerovstvo kar malce preveč razpase... HMC-ju si se že opravičil za negativno reklamo? Tudi to je del korektnosti - tvoje v tem primeru.
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Si predstavljaš, da po vsej korektnosti, ki so jo na koncu izvedli do tebe (ti pravilno obračunali itd, verjetno se tudi opravičili), lahko od tebe zahtevajo povračilo za to, ker jih blatiš oziroma prikazuješ v negativni luči ? :lol: Nikogar ne blatim, če napišem izkušnjo kot je bila. Verjetno bi pa se vsi trgovci motoristične opreme obnašali drugače, če bi se kupci bolj odločno postavili za svoje pravice. Habat je lahko zadovoljen, da stvar ne predam tržni inšpekciji, ker prodajnih pogojev nimajo objavljenih na vidnem mestu v svoji prodajalni, pa še kaj bi se našlo. Mogoče bi si lahko prebral zakon o varstvo potršnikov.......... Niso se opravičili.
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 PS: samo še to ... tisto uveljavljanje klubskega popusta "za nazaj".. . že tam so ti šli na roko ... pol jih pa še vlečeš po zobeh, ker so se zmotili ... načeloma jim ne bi bilo treba nič dodatnega popusta dajat naknadno po tem, ko si ti neko stvar za določeno ceno že kupil in odnesel.
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 ker prodajnih pogojev nimajo objavljenih na vidnem mestu v svoji prodajalni, pa še kaj bi se našlo. Mogoče bi si lahko prebral zakon o varstvo potršnikov.......... Mogoče pa so objavljeni, pa jih ti nisi videl? lp, S. (konc debate, ker je brezplodna) glavno, da si dubu popust ;)
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ne posplošuj. In kolikor poznam Habate (zgolj preko pulta, ko sem kupoval pri njih zadeve) so bili zmer pošteni in odgovorni. In menim, da si ti njim delal krivico, ko si tako hitro vlekel zadevo "v javno brozgo". Dogovoril bi se z njimi in ti ne bi bilo treba bljuvati tukaj neumnosti. Sicer pa - ja, tako je danes - izkušnje, izkustva, mnenja ... vse zveličavno, vse instant in takoj, brez časa, ki bi ga "grdemo grdemu prodajalcu" dal za to, da popravi negativen vtis... vem, da sem :topic: - ampak okoli enih zadev je pač treba podati nasprotno mnenje... sicer se pljuvanje in kritiziranje in užaljeno kalimerovstvo kar malce preveč razpase... HMC-ju si se že opravičil za negativno reklamo? Tudi to je del korektnosti - tvoje v tem primeru. Očitno si na drugi strani pulta. Dokler stvar ni bila na netu se niso niti premaknili. Toliko on njihovi odgovornosti. Zakaj pa naj se njim opravičim?? Dovolj je, da sem objavil, da so priznali napako. To je bilo korektno.
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Mogoče pa so objavljeni, pa jih ti nisi videl? lp, S. (konc debate, ker je brezplodna) glavno, da si dubu popust ;) Imaš prav, g.??. Res je brezplodno.
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Očitno si na drugi strani pulta.Dokler stvar ni bila na netu se niso niti premaknili. Toliko on njihovi odgovornosti. Zakaj pa naj se njim opravičim?? Dovolj je, da sem objavil, da so priznali napako. To je bilo korektno. opraviči se, ker take nebuloze klatiš al pa zgodbo zapiši drugače... mimogrede - če si recimo pri zavarovanju motorja al pa avta pozabil kake popuste prijavit al pa se potegovat z anjih ... al pa povedat, da imaš še kaj ... mogoče lahk pa naknadno kje kaj izsiliš :OK: vsaj tiho bi bil o celi zgodbi, ne pa, da si se tako "potrudil"...
nekdo Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 (popravljeno) @hurikan: sepravi ko greš ti v trgovino in gledaš na listke s cenami že v glavi odbiješ popust ki bi ga po tvojem moral dobiti pri blagajni? Sam še nikoli v trgovini nisem uporabil take metode in če je bil na koncu na računu popust sem bil pač vesel, ker sem plačal manj kot sem sprva pričakoval, če je bila pa cena na koncu prevelika sem pa prodajalca na to opozoril. Popravljeno Julij 24, 2007. Popravil nekdo
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 @hurikan: sepravi ko greš ti v trgovino in gledaš na listke s cenami že v glavi odbiješ popust ki bi ga po tvojem moral dobiti pri blagajni? Sam še nikoli v trgovini nisem uporabil take metode in če je bil na koncu na računu popust sem bil pač vesel, ker sem plačal manj kot sem sprva pričakoval, če je bila pa cena na koncu prevelika sem pa prodajalca na to opozoril.
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 opraviči se, ker take nebuloze klatiš al pa zgodbo zapiši drugače... mimogrede - če si recimo pri zavarovanju motorja al pa avta pozabil kake popuste prijavit al pa se potegovat z anjih ... al pa povedat, da imaš še kaj ... mogoče lahk pa naknadno kje kaj izsiliš :OK: vsaj tiho bi bil o celi zgodbi, ne pa, da si se tako "potrudil"...
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 opraviči se, ker take nebuloze klatiš al pa zgodbo zapiši drugače... mimogrede - če si recimo pri zavarovanju motorja al pa avta pozabil kake popuste prijavit al pa se potegovat z anjih ... al pa povedat, da imaš še kaj ... mogoče lahk pa naknadno kje kaj izsiliš :OK: vsaj tiho bi bil o celi zgodbi, ne pa, da si se tako "potrudil"... Ko zmanjka argumentov preideš na žalitve. Odraz ustrezne kulture obnašanja. mimogrede: a si njihov zatopnik??? lahko te povežem z mojim, pa zmenita, ker to postaja moreče. NE
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 @hurikan: sepravi ko greš ti v trgovino in gledaš na listke s cenami že v glavi odbiješ popust ki bi ga po tvojem moral dobiti pri blagajni? Sam še nikoli v trgovini nisem uporabil take metode in če je bil na koncu na računu popust sem bil pač vesel, ker sem plačal manj kot sem sprva pričakoval, če je bila pa cena na koncu prevelika sem pa prodajalca na to opozoril. NE. Ni mi treba gledati na cene. Gledam pa na odnos in ponudbo.
nekdo Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 NE. Ni mi treba gledati na cene. Gledam pa na odnos in ponudbo. sepravi če ti ni treba gledat na cene imaš dovolj denarja. Zakaj se pizdiš zaradi ubogih 10%, če imaš toliko denarja da ti v trgovini ni treba gledat cen?
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 sepravi če ti ni treba gledat na cene imaš dovolj denarja. Zakaj se pizdiš zaradi ubogih 10%, če imaš toliko denarja da ti v trgovini ni treba gledat cen? Ni bilo govora o 10%, ampak o odnosu. To si spregledal. In celotan zgodba se ni začela zaradi 10% ampak zaradi odnosa. In jaz ne p.....(nauči se lepega pisanja). Odnos pa je bil, kupec nima prav. Vedno se moti. A si pomislil, da bodo zaradi mojega pisanja v Habat Centru še boljši in bolj prijazni kot so bili?? In, da bodo določene zadeve prej preverili preden rečejo, da se stranka moti? In še to: JAZ NISEM ZAHTEVAL DA MI VRNEJO DENAR. SEM SAMO NAPISAL SVOJO IZKUŠNJO. ZA VRAČILO SO SE ODLOČILI SAMI.
simonsi Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Mene pa recimo podraži, če trgovec ne vrne par centov drobiža. Čeprav ga skoraj nikoli ne vzamem, pa dobro pokaže obraz človeka na drugi strani blagajne.
lavit Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Jaz imam s to trgovino in prodajalci nadvse prijetno izkušnjo, celo najboljšo v karieri nakupovanja. Sem imel pa par dni nazaj nateg pri serviserju, ki zaračuna olje vsaj 20% dražji kot je v trgovin. Kar sem hotel povedat je da je odnos zelo odvisen od tega koliko si sposoben zment. Dans bi vsi radi obogatel, oziroma ce se le da vse zastoj dobil...ce ves kaj mislim. :alien1:
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 A si pomislil, da bodo zaradi mojega pisanja v Habat Centru še boljši in bolj prijazni kot so bili?? In, da bodo določene zadeve prej preverili preden rečejo, da se stranka moti? zarad takih najedalcev so potem samo še bolj brezbrižni in zoprni, ker jim grejo stranke vse bolj generalno na jetra
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Jaz imam s to trgovino in prodajalci nadvse prijetno izkušnjo, celo najboljšo v karieri nakupovanja. Sem imel pa par dni nazaj nateg pri serviserju, ki zaračuna olje vsaj 20% dražji kot je v trgovin. Kar sem hotel povedat je da je odnos zelo odvisen od tega koliko si sposoben zment. Dans bi vsi radi obogatel, oziroma ce se le da vse zastoj dobil...ce ves kaj mislim. :alien1: Ja, vem kaj misliš. Trgovec ima vedno prav. In jaz sem do sedaj vse dobil zastonj. :worship: Odnos nima nobene povezave s tem kaj in kako se uspeš dogovoriti. Odnos je razmerje dveh- lahko tudi več, ki naj temelji na spoštovanju in upoštevanju. Omenjena trgovina nima slabe ponudbe, niti slabih prodajalcev, vendar pa so ta dan naredili vse, da sem se kot kupec počutil slabo in opeharjeno. In zapis naj bi bil opozorilo njim in nam kupcem. Obstaja pravilo, ki pravi, da je najboljši kupec, ki opozori na napako, saj s tem pove, da nekaj ni v redu. S tem, da možnost prodajalni, da uvidi svoje napake in se izboljša. Mogoče te bodo ob naslednjem nakupu vprašali, če si član kluba? In to preden boš plačal račun. Verjetno se boš dobro počutil. Če se bo to zgodilo, potem vsi ti zapisi imajo smisel. Drugače pa so ena sama izguba časa.
hurikan Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 zarad takih najedalcev so potem samo še bolj brezbrižni in zoprni, ker jim grejo stranke vse bolj generalno na jetra Hvala bogu, da imamo izbiro. Niso edina prodajalna v mestu. Oni pa tudi. Če jim ni všeč kar delajo lahko gredo delat kaj drugega. Pri meni lahko npr. pokosijo travo. :rolleyes: Je že precej visoka. :topic:
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ja, vem kaj misliš. Trgovec ima vedno prav. In jaz sem do sedaj vse dobil zastonj. :worship: Odnos nima nobene povezave s tem kaj in kako se uspeš dogovoriti. Odnos je razmerje dveh- lahko tudi več, ki naj temelji na spoštovanju in upoštevanju. Omenjena trgovina nima slabe ponudbe, niti slabih prodajalcev, vendar pa so ta dan naredili vse, da sem se kot kupec počutil slabo in opeharjeno. In zapis naj bi bil opozorilo njim in nam kupcem. Obstaja pravilo, ki pravi, da je najboljši kupec, ki opozori na napako, saj s tem pove, da nekaj ni v redu. S tem, da možnost prodajalni, da uvidi svoje napake in se izboljša. Mogoče te bodo ob naslednjem nakupu vprašali, če si član kluba? In to preden boš plačal račun. Verjetno se boš dobro počutil. Če se bo to zgodilo, potem vsi ti zapisi imajo smisel. Drugače pa so ena sama izguba časa. ne samo izguba časa, tudi nepotrebno blatenje vkolikor si njihovo napako uvidel, si jo verjetno pravilno sporočil njim. potem si pa si šel lasten ego futrat še v javnost. tu pa nisi več izgubljal le svojega časa, temveč si njim povzročal škodo... Pa se lahko izmotavaš in upravičuješ svoje dejanje z "odnosi" in "kupec je kupec" in "možnost izbire" in "izboljšanje storitev" kolikor se češ ... dejstva govorijo vprid temu, da ti enostavno manjka pozornosti. do popusta po izvršenem nakupu pa je le malokdo malokje upravičen in ne vidim razloga. Sklep potegni sam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se