Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

Razdelili ste si pa naloge, kaj mora nekdo narest, nekateri tukaj na forumu pa te podatke že imajo, oz. jih lahko zelo hitro pridobijo....

Tadej

namesto, da jamras zakaj nismo naredili tako in tako, prispevaj svoje in na plano s podatki, ki so zanimivi za nas. so dobrodosli.

optimizem rabimo in ne kritike vse pocez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razdelili ste si pa naloge, kaj mora nekdo narest, nekateri tukaj na forumu pa te podatke že imajo, oz. jih lahko zelo hitro pridobijo....

Tadej (& all), nikar se ne pusti(te) prosit! Skušamo se organizirati in včerajšnji sestanek ter to temo sprejmi(te) kot vzpodbudo in poziv, da skupaj naredimo nekaj, kar lahko in moramo narediti zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa Tadej, sej si tudi ti videl temo na kateri smo se zmenili o sestanku, tako kot smo to mi videli... Ce te stvar interesira, bi se lahko ze vceraj pojavil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K sodelovanju ste vabljeni prav vsi!!! Res je, da mi je to ušlo iz zapisnika. A ne Hotschko? Sicer pa bo na to temo se mi zdi še kar nekaj sestankov in bo vsak lahko povedal svoje. Kenede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da Erik Zupančič ne bo zasotnj iskal:

Zakon o javnih cestah (ZJC)

25. člen

(1) Državne ceste se morajo načrtovati, projektirati in graditi

tako:

- da so rešitve usklajene z najnovejšimi znanji tehnike

projektiranja in graditve cest ter z ekonomskimi načeli in merili

za presojo upravičenosti njihove graditve in

- da bosta z njimi zagotovljena varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu ter skladnost cest z drugimi posegi v

prostor in z okoljem, skozi katero potekajo.

(2) Za gradnjo in rekonstrukcijo državnih cest veljajo določbe

predpisov o urejanju prostora in graditvi objektov, če s tem

zakonom ni drugače določeno.

(3) Graditev državnih cest je v javnem interesu.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah

Varnostne ograje

74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

75. člen

Varnostne ograje morajo biti opremljene s telesi, ki odsevajo

svetlobo, in sicer na desni strani ceste, gledano v smeri vožnje,

s telesi, ki odsevajo rdečo, na na levi strani ceste pa s telesi,

ki odsevajo belo svetlobo.

Pa lep vikend!

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slikca pove kje, kaj in kako. Stran ponuja datoteko (PN04.zip) in navodila, kjer so obrazložena polja in relacije.

Kdo se bo zakopal v tole?

Horjo, jest sem malo pobrskal po bazi za 04, pa nisem čisto ziher kaj naj sploh iščem, ker iz teh baz ni kaj dosti uporabnega za izluščit razen: vrsta udeleženca, poškodbe(lažje, hujše, brez, sled poškodbe :huh: , smrt), uporaba čelade/pasu, alkotest,...

Če bi lahko malo bolj "definiral" kaj naj iščem oz. mi poslal kak vzorec, ki si ga naredil za leto 02. Drugače se pa jest javljam, da bi to malo pregledal, smo moram vedeti točno kaj naj iščem.

TNX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem pred nekaj tedni pregledal arhiv sporočil policije (opcija Arhiv je na dnu strani) in naštel dve nesreči s smrtnim izidom motorista ob trčenju z obcestno ograjo. Imam pa občutek, da v tem arhivu niso navedene vse nesreče, nobene namreč nisem zasledil, ko bi motorist bil samo poškodovan.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ VSI: prosim da se držite načela, da podajate samo predloge in mnenja kako je kaj mogoče narediti/spremeniti in ne kako nečesa ali celo ničesar ni mogoče narediti/spremeniti. Hvala za razumevanje.

Varnostne ograje

                             74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

Tadej, točno to sem rabil. Tnx.

kot sem že večrat včeraj omenil ... predlagam, da zahtevamo spremembo oz. dopolnitev 74. člena, ki bi se po novem glasil.

Varnostne ograje

74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila in voznika s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

Seveda moramo predlagati prehodno obdobje za obstoječe ceste, za vse nove, obnavljane ceste in kritične točke pa že takoj po novem pravilniku. Cilj je enostaven, jasen in če nam to uspe smo na konju. B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- da bosta z njimi zagotovljena varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu

In to je tisti stavek na katerega se bomo oprli, pri zahtevanju varnejših ograj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila in voznika s ceste.

B)

Ne (samo) voznika. Mogoce raje v tem smislu: .... zdrsa vozila s ceste. Ograje morajo biti taksne oblike in iz taksnega mateirala, da ne poskodujejo udelezencev v prometu (v primeru trka z njimi).

Za vozilo se mora razumeti vsako vozilo, ki legalno vozi po javni cesti (torej tudi motorno kolo), pod udelezenci v prometu pa ravno tako vse in ne samo voznika ozirome potnike v avtomobilu.

Tale konkretni pravilnik sprejme minister, pristojen za promet, v soglasju z ministrom, pristojnim za notranje zadeve, in ministrom, pristojnim za graditev objektov (?). Parlament ni nujno potreben, je pa podpora od tam vedno koristna.

Ne vem, a novi ZVCP potegne za sabo tudi kaksne spremembe zakona o javnih cestah in tegale pravilnika? Ce se sprememba ze dogaja, je lazje malo vplivati na smer spremembe ali kaj dodati, kot pa zaceti od zacetka.

BMG

PS: ne morem verjet, tale pravilnik v podrobnosti na vec straneh razglablja o crtah na cesti, oblikah, barvah itd. znakov ob cesti (se splaca pogledat!! http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...&stevilka=2131), ... ograje pa odpravi v dveh clenih!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ministrom, pristojnim za graditev objektov (?).
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo

Parlament ni nujno potreben, je pa podpora od tam vedno koristna.
V primeru, da je pravilnik (ali uredba) je Vlada tista, ki ga sprejme. Državni zbor pri tem nima nič, čisto nič...

Ne vem, a novi ZVCP potegne za sabo tudi kaksne spremembe zakona o javnih cestah in tegale pravilnika? Ce se sprememba ze dogaja, je lazje malo vplivati na smer spremembe ali kaj dodati, kot pa zaceti od zacetka.
Ja. Vsi podzakonski akti (pravilniki, uredbe) se spremenijo (vsaj preambula in številčenje členov na katere se sklicujejo) oz. tudi sama vsebina, če spremeba zakona to zahteva. V vsakem primeru gredo v novo sprejemanje na Vladi RS. Medtem, ko se zakoni, ki so vezani nanj spremenijo le pod pogojem, če bi spremembe prvega vplivale nanje.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač se pa s tem problemom ukvarja tudi ZMKS mogoče ne bi bilo slabo malo tudi njih povprašat da se nebi dvakrat iste napake delale al pa dvakrat isti del,mogoče se ne bi bilo slabo celo povezati z ZMKS.

Samo predlog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motoristi vsaka varijanta k večji varnosti je dobrodošla stvar , podpiram ta predlog

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ervina, hvala za pojasnila. Vprasaj pri ministrih sem naredila zato, ker se mi zdi hecno, da so kar trije pristojni za ta pravilnik, ceprav je po vsebini logicno. Jasno, da formalno parlament nima nic s pravilniki, neformalni vplivi pa lahko koristijo (v realnem zivljenju). Ne vem, ce res vlada sprejema pravilnik, organ sprejema je v tem primeru ministrstvo (no ja, mal sem ze pozabila stvari).

Tudi pri ZVCP sem mislila na konkretne stvari, ki jih potegne za sabo. V nacelu vem, da je tako, kot pravis. Vendar novega ZVCP se nisem prebrala in niti ne vem, kaksne spremembe bodo.

Sicer pa stari ZVCP od 13.8. ne velja vec, se pa uporablja, novi pa velja, ampak se se ne uporablja...no tko nekak....imam vsaj se mal casa, da ga preberem... Ampak ce se dobro spomnim osntuka, naj bi imel do sedanji Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu bistveno pomembnejso vlogo. S cimer postane pomemben sogovornik.

bmg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem že večrat včeraj omenil ... predlagam, da zahtevamo spremembo oz. dopolnitev 74. člena, ki bi se po novem glasil.

Varnostne ograje

74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila in voznika s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

Seveda moramo predlagati prehodno obdobje za obstoječe ceste, za vse nove, obnavljane ceste in kritične točke pa že takoj po novem pravilniku. Cilj je enostaven, jasen in če nam to uspe smo na konju. B)

Ni potrebno predlagat spremembe 74. člena, ker nam že 25. člen govori, da morajo biti ceste grajene tako, da zagotavljajo varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu.

Torej se krši 25. člen.

Prej se uspe, če nekomu dokažeš kršitev, kot pa da hočeš spreminjat zakon.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. Vsi podzakonski akti (pravilniki, uredbe) se spremenijo (vsaj preambula in številčenje členov na katere se sklicujejo) oz. tudi sama vsebina, če spremeba zakona to zahteva. V vsakem primeru gredo v novo sprejemanje na Vladi RS.

Zloženke z opozarjenjem na neustreznost cestnih ograj je dobila tudi vlada RS. Pred več kot polleta in odgovora še ni bilo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... morajo biti ceste grajene tako, da zagotavljajo varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu....

in tu nimaš kaj izpodbijati, promet se odvija varno neglede kakšna ograja je/ni ob cesti, problem je da ta ograja v primeru nesreče za motorista ni več "varnostna" ampak smrtna.

25. člen se torej nanaša na samo cesto/vozno podlago.....IMHO O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... na samo cesto/vozno podlago.....IMHO O:-)

V bistvu mi ni jasno, zakaj smo tako "zapeli" za te ograje... Zakaj ne bi raje za ceste (zakaj te bitumenske zalivke? Kaj je s tisto studijo v A?)

Ce je cestisce OK mogoce sploh ne prides do ograje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu mi ni jasno, zakaj smo tako "zapeli" za te ograje... Zakaj ne bi raje za ceste (zakaj te bitumenske zalivke? Kaj je s tisto studijo v A?)

Ce je cestisce OK mogoce sploh ne prides do ograje :D

Še vedno pa se zgodi da se motorist sredi ovinka kar naenkrat ustraši ovinka in ga zato nese ven iz cstišča, četudi je še tako dober asfalt (to se je namreč zgodilo motoristu kolegu ki je vozil pred menoj in je ravno tako zdrsnil pod ograjo,k sreči hitrost ni bila velika in večjih posledic ni bilo) in zato bi morale biti ograje dvojne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo cisto takole mimogrede... Zascitna ograja naj bi bila namenjena, da ne zdrsnes s ceste... Samo na nekaterih mestih bi bilo bolje, ce ograje sploh ni...

Tudi FEMA je že ugotovila da je načeloma v vsaki državi cca. 30% ograj odveč in da bi jih bilo treba umakniti, hkrati pa je treba najprej na "ogroženih" točkah postaviti dvojne......Nej jih vzamejo dol iz kurnikov in jih dajo na mesta kjer se ubijajo motoristi!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Če bi lahko malo bolj "definiral" kaj naj iščem oz. mi poslal kak vzorec, ki si ga naredil za leto 02. Drugače se pa jest javljam, da bi to malo pregledal, smo moram vedeti točno kaj naj iščem.

TNX

http://www.drustvo-maksi.si/

Maksi novice => Publikacije => Podatki o prometnih nesrečah v letu 2001 in 2002.

Tam je pdf datoteka z rezultati.

Tako za vzorec, kaj nas je takrat zanimalo. Je pa res, da ne boš našel notri podatka ali je motorist trčil v ograjo. To bi bilo potrebno potegniti ven iz obvestil policije oz. mogoče iz kakšnih internih podatkov MNZ. (Ali je kakšen arhiv teh dnevnih poročil?) Mislim, da bi nam v številkah bili policisti to celo dolžni dati, če bi jih uradno zaprosili. Mogoče bi do tega prišli prej po bolj neuradni poti? Kdo bi vedel. Odločiti se bo treba.

Glede križa iz ograjnih elementov:

Pridružujem se mnenju nekaterih, da za motoriste verjetno to ni najbolj prepoznaven element. Kaj če bi združili sliko ograje s svečkami, iz katere bi se na mestu stebrička navzgor nadaljeval ta križ iz elementov iste ograje (Fotoshop finte)?

Marauder, Cyc, meni te pdf datoteke na naših straneh ne pokaže več. Le prazna bela stran. Prosim preverita, da bodo še ostali lahko videli. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem že večrat včeraj omenil ... predlagam, da zahtevamo spremembo oz. dopolnitev 74. člena, ki bi se po novem glasil.

Varnostne ograje

74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila in voznika s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

Seveda moramo predlagati prehodno obdobje za obstoječe ceste, za vse nove, obnavljane ceste in kritične točke pa že takoj po novem pravilniku. Cilj je enostaven, jasen in če nam to uspe smo na konju. B)

..........se strinjam!! Zgleda da je glede na to kaj je napisano v zakonu res treba zahtevati dopolnitev...in sicer poleg zdrsa vozila, tudi zdrs voznika ali drugega udeleženca......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu mi ni jasno, zakaj smo tako "zapeli" za te ograje... Zakaj ne bi raje za ceste (zakaj te bitumenske zalivke? Kaj je s tisto studijo v A?)

Ce je cestisce OK mogoce sploh ne prides do ograje :D

....ko zadeva malce bolj podrobno pogledaš in si morda pogledaš izsledke v Franciji in Avstraliji ugotoviš da je zadeva še kako pomembna. Ko se boš naslednjič vozil v kakšnem ovinku pomisli kaj se bo zgodilo, če boš zapeljal na zalivko na cesti, na banano ali na žabo....in zdrs proti "zaščitni" ograji.......

Zaščitne ograje so full pomembne ker so kritične hkrati pa je o njih že narejena študija....tam kjer je denar pač ne delajo zalivk ampak popravijo cesto. Pri nas bo tako predvidoma leta 2005, ampak ne našega štetja, temveč PO NAŠEM ŠTETJU!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V pravilniku piše, da so ograje lahko tudi betonske. Take ograje lahko vidite na severni LJ obvoznici in so po moje še najbolj varne. Zakaj?

- kot med cesto in ograjo ni 90 ampak okoli 60 stopinj,

- od tal do vrha ograje ni nobene razpoke oz. lufta,

- ta ograja nima nobenih stebričkov*

*To, da nima ograja stebričkov je pomembno v primeru ko te skipa in drsiš po ogaji in potem "zahaklaš" rob stebrička z zgornje strani.

Ali pa npr. te na avtocesti vrže med sredinski ograji in se stebrički z notranje strani razcefrajo.

Ne vem, pa kolk se da te betonske ograje krivit? A se da ulit krivine, ali je potrebno krivino sestavljat iz krajših delov?

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!