Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

ali se lahko v zapisniku popravi ali zbrise:

"...zaradi večje teže pa je potrebno pri taki ograji namestiti količke v razmaku 2 metrov in ne 4 metre, kot je to pri enojni ograji..."

to ni res. kolicke je potrebno podati na bolj gosto pri dvojni ograji zato, ker je le ta dimenzionirana na pricakovano vecjo obremenitev (trk tezjih vozil). v primeru, ko pa mi zahtevamo se dodaten pas ograje za motoriste pa taksne pricakovane vecje obtezbe ni in je razstoj med kolicki tak kot pri normalni enojni ograji.

sklep 7: ustanovljena domena motoristipredparlament.com je sponzorirana s strani domenca.com v visini 2500sit in placana 2500sit s strani pobudnikov, preostanek denarja 800sit pa je pri Eriku Zupančiču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

modelarje bi prosil, ce lahko odprejo temo, v katero bi motosvetovci lahko zapisali kraje, kjer so se nasi kolegi smrtno ponesrecili ali poskodovali zaradi "zascitne ograje". s tako temo bi lahko zelo hitro pridobili informacije o kriticnih tockah v sloveniji in izdelali zemljevid motoristicnih nezgod (za zacetek samo nezgode "v ograjo").

taka ideja je padla vceraj na sestanku. bi temo odprl sam, pa mi ni cisto jasno v katero rubriko bi jo pozokal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve stvari mi nista jasni:

1. Zakaj takoj ko kdo omeni izletne cone vedno nekdo pripomni: cesta ni dirkalisce.

Mogoce pa na dirkaliscih vejo, zakaj so naredili izletne cone :?

(Komentar k sliki: Lepa izletna cona, ampak obstaja velika verjetnost, da se ubijes ob kolicku)

post-20-1092888705.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Zakaj za hudica bi nekateri tako radi ostali na cesti - ali ni veliko bolje, da namesto, da se polomis ob ograji in te odbije nazaj na cesto lepo oddrsis v travo?

(Komentar k sliki: Tega ovinka najbrz ni treba posebaj predstavljati.)

post-20-1092889046.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da je hocko rekel, da ni ograj tam, kjer je zadaj 10m travnika.

(Komentar k sliki: Ce bi mene kdo vprasal, bi raje videl, da na takem ovinku ni ograje)

post-20-1092889355.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se drzava vedno izgovarja, da ni denarja:

Po novem je treba vse avtomobile ekolosko razgraditi. Stare avtomobilske gume bi pa lahko nataknili na kolicke v ograjah. Cena takega posega je po moje zanemarljiva (demontaza/montaza ograje).

Sicer je resitev dalec od idealne, je pa boljse kot nic (pa se poceni).

(Komentar k sliki: Takih prizorov si ne zeli nihce.)

post-20-1092889729.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da je hocko rekel, da ni ograj tam, kjer je zadaj 10m travnika.

Dejstvo je, da je cca. 30% zaščitnih odbojnih ograj viška na naših cestah. Na določenih izletnih conah in drugih mestih bi lahko ograje ofdstranili in jih dali raje dvojne tam kjer so te potrebne(ovinki z majgnimi radiji,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ni veliko bolje, da namesto, da se polomis ob ograji in te odbije nazaj na cesto lepo oddrsis v travo?

...in nato pridrsaš v prijateljico Bukvo ali prijatelja Hrasta po fino rosni travi po bregu navzdol...

Verjetno je vsak videl tisti spot na tv, ko staro sierro zabijejo z 50 km/h na uro v neko štango (telegrafnico ali drevo, efekt je enak) in kaj ostane od avta, ki ima spredaj 300 kg mašino, pa getribe in sprednjo vezno itd... kaj bi ostalo od motorista? IMHO čiguma navita okoli drevesa.

Treba se je zavedat, kdaj so se na določenih delih cest prvič postavile ograje ( ko se je mimo peljalo mogoče 5 motoristov na teden). od takrat dalje jih cestarji le obnavljajo, ker jih morajo. Verjamem pa, da so današnja merila varnosti "za vse udeležence" drugačna in pri postavitvi na novo upoštevajo tudi nas motoriste.

Tudi to bi lahko uporabili kot argument, da se je struktura prometa oz razmerje avto-motor močno spremenilo in s tem tudi razmerje med varno ograjo za avto in nevarno ograjo za motorista.

Tak, zdaj pa me popljuvajte prosim.

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Tak, zdaj pa me popljuvajte prosim.

El Barto

Ok, po želji! :D

Okroglo drevo, oddaljeno nekaj metrov, premera vsaj cca 10cm (tanjše enostavno prelomiš) predstavlja bistveno manjšo nevarnost, kot železno rezilo oddaljeno 0 metrov. To mislim da ti je jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slike zgoraj prikazujejo pravilno postavljeno ograjo. namrec ce ograje ne bi bilo bi se avtomobili prevracali po travniku navzdol in koncali v gozdu, ker travniki niso "izletne cone" za avtomobile. tega si s strani avtomobilistov (tudi mi smo) nihce ne zeli. zelimo pa vi dodatno spodnjo ograjo in nic drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, po želji! :D

Okroglo drevo, oddaljeno nekaj metrov, premera vsaj cca 10cm (tanjše enostavno prelomiš) predstavlja bistveno manjšo nevarnost, kot železno rezilo oddaljeno 0 metrov. To mislim da ti je jasno.

očitno si spregledal..." kdaj so se na določenih delih cest prvič postavile ograje "

Normalno da bi mi dreva bolj sedla, čeprav bi verejtno tudi tam potegnu fine poškodbe... dosti si v gozdu, najdi eno 10 cm drevico pa jo brcni kolikor lahko...in kaj bo? Bolelo ko satan, drevi pa nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodilo: v tej temi sodelujemo konstruktivno, saj bodo le resni predlogi v pomoč pri izoblikovanju "borbe" za postavitev dvojnih zaščitnih cestnih ograj in ostalih zadev, na katere moramo opozoriti za večjo varnost motoristov na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno si spregledal..." kdaj so se na določenih delih cest prvič postavile ograje "

...

Nič nisem spregledal! Le komentiral sem tvojo trditev, da je drevo nevarnejše od stebrička ograje. Ni in to dobro veš.

Jasno mi je, da se ograj tam kjer so zaradi avtomobilistov, ne bo nikoli odstranjevalo. Pač ne moremo in ne smemo gledati samo nase.

Tisto o 10cm premeru drevesa bi se dalo debatirati. Pa se raje ne obešajva na cm gor ali dol in na vrsto drevesa tudi ne!

Dajmo se raje o dodatnih pasovih na obstoječih ograjah pogovarjat.

Tista varianta o montaži rabljenih gum mogoče sploh ni slaba. Kako bi se to realiziralo?

Kaj menite o obliki protesta, kjer bi jih sami montirali na kakšnem medijsko zanimivem odseku. Saj gume bi se verjetno dalo zastonj dobiti pri kakšnih vulkanizerjih in bi bili celo veseli, če bi jih odpeljali. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista varianta o montaži rabljenih gum mogoče sploh ni slaba. Kako bi se to realiziralo?

Če bi ograjo vzel dol in nataknal gumo gor, bi se verjetno najdlo cel kup ljudi, ki bi temu nasprotovali.

Guma bi namreč bila širša od ograje...... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi proti humam ker se bo spet najdla vsrat ljudi, ki bodo našli določene razloge proto. Mislim, da je najbolje da se držimo smernic, ki so jih začrtali že pred nami v Evropi in po svetu. Če bi bila zadeva izvedljiva, varna in ekonomično ugodnejša bi se verjetno odločili zanjo že pri FEMI,...

Stroški gor, stroški dol....zadnjič na sestanku je bilo omenjeno da so naravovarstveniki dosegli, da so pod določenimi cestami izdelali tunelčke - prehode za žabe! Če je bil za to stvar denar se bo tudi za ograje našel. Problem bi morali izpostaviti že letos, kajti drugače se bodo najprej izgovarjali da tega ni bilo planiranega za 2005 in bo 1 leto minimalno mimo predno bodo prvo montiral.

Sprva se je itaq treba spraviti na bolj nevarne odseke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič nisem spregledal! Le komentiral sem tvojo trditev, da je drevo nevarnejše od stebrička ograje. Ni in to dobro veš.

Jasno mi je, da se ograj tam kjer so zaradi avtomobilistov, ne bo nikoli odstranjevalo. Pač ne moremo in ne smemo gledati samo nase.

Tisto o 10cm premeru drevesa bi se dalo debatirati. Pa se raje ne obešajva na cm gor ali dol in na vrsto drevesa tudi ne!

Dajmo se raje o dodatnih pasovih na obstoječih ograjah pogovarjat.

Tista varianta o montaži rabljenih gum mogoče sploh ni slaba. Kako bi se to realiziralo?

Kaj menite o obliki protesta, kjer bi jih sami montirali na kakšnem medijsko zanimivem odseku. Saj gume bi se verjetno dalo zastonj dobiti pri kakšnih vulkanizerjih in bi bili celo veseli, če bi jih odpeljali. :hmm:

Evo, glej še enkrat...pred 30 leti ko so delali ograje, so jih delali za avtomobile in ne za motorje.... a razumeš zdaj, da je TAKRAT !!!! bila ograja za AVTO!!! varnejša kot drevo. in ker se časi spreminjajo, so ograje postale sedaj nevarne tudi za druge udeležence v prometu (jasno, motoriste)

Tu bi lahko kaj naredili - da so se časi spremenili, včasih je bilo to varno, zdaj je pa nevarno - a je potegnilo???

Pa ne potrebujem odgovora...

AAAAAAAAGHhhhhhhhhhhhhrkKKKKKKKK - PPPPFFFFFFFFFFF vsem nazaj

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli že...ograje tukaj in sedaj niso varne oz. so celo nevarne in ogrožajo naša življenja in čeprav naj bi imeli vsi udeleženci cestnega prometa iste pogoje varnosti, temu ni tako.....in to je to!

Obstoječe odbojne ograje je treba dopolniti in s tem pridobiti pravice, ki nam po zakonu itaq pripadajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkreten predlog: Za brezplačno promoviranje iniciative predlagam Powerpoint projekcije, ki jih kot vse ostale neumnosti, z e-maili pošiljamo znova in znova naprej. Predlog sta dobila Einherjar in Hotschko na mail.

lp DTW

Popravljeno . Popravil dave the wave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, glej še enkrat...pred 30 leti ko so delali ograje, so jih delali za avtomobile in ne za motorje....

ElBarto,

zato pa želimo doseči spremembo 74. člena ZVCP, ki govori samo o zdrsu vozila iz cestišča, nič pa o zdrsu voznika pod ograjo ... v stebriček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon o javnih cestah (ZJC)

                             25. člen

- da bosta z njimi zagotovljena varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu ter skladnost cest z drugimi posegi v

prostor in z okoljem, skozi katero potekajo.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah

Varnostne ograje

                             74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

drugi predlog predloga za spremembe 74. člena:

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila s ceste in na varen način preprečujejo tudi zdrs udeleženca v prometu pod varnostno ograjo. Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

Zakaj

1. ker zdrs udeleženca v prometu (pešec, kolesar, voznik/sopotnik motornega kolesa, kotalkar... ) pod ograjo mimo ali v nosilne stebričke povzroča hude poškodbe in smrt. Priloge ... seznam mrtvih, študija feme, ...

2. je v nasprotju z 25. členom "zakona o javnih cestah" ZJC

3. ker po evropi to problematiko že rešujejo ... priložimo slikovni material

4. še kakšna ideja ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://mehrsi.de/pdf/presse1.pdf

http://mehrsi.de/pdf/download_flyer_kurzfassung.pdf

http://mehrsi.de/pdf/mehrsi_praesent_mitglieder.pdf

tole bi bilo tut fino prevesti.........not je kup statistik katere bi lahko uporabili pri svojih zahtevah!

Tele tri stvari ze moja najdrazja (ostale so cenejse) prevaja, tko da bi drugi teden moralo biti ze prevedeno in na "nasem" serverju na ogled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!