Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

...ni sicer elasticno podprta, da bi ublazala udarec motorista, je pa to prvi priblizek kaj in kako se na preprost nacin popravi obstojece ograje. samo malo sirsa-visja bi morala biti in so-smo motoristi na konju.

sem pa taksne ograje tudi pri nas ze videl na nekaterih viaduktih (recimo peracica) in na nekaterih odsekih avtocest, kjer je verjetno vodozasciteno podrocje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj predlog:

VIZITI, UŽIVATI, PREŽIVETI!(slogan mi morajo potrditi iz MK Road Racing Klub Medvode)

Neodvisni slovenski motoristi se zavzemamo za uskladitev Zakona o javnih cestah(ZJC) in Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah!

25.člen navedenega zakona namreč govori o tem, da se morajo ceste načrtovati, projektirati in graditi tako, da bosta z njimi zagotovljena varno odvijanje prometa vseh udeležencev v prometu. Motoristi vemo, da temu ni tako.!Glavni problem, ki ga izpostavljamo so t.i. zaščitne ograje, ki niso namenjene zaščiti vseh udeležencev, saj motoristom večkrat škodujejo, kot da bi jih varovali. Zaščitni količek varnostne ograje se namreč pri hitrosti 40 km/h spremeni v nevarno rezilo. Vsak 5 motorist, ki prileti v zaščitno ograjo umre.

Tako je treba spremeniti oz. dopolniti 74.člen Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah, da bo v skladu z Zakonom o javnih cestah in da bo RES VAROVAL VSE UDELEŽENCE PROMETA!

Zakon o javnih cestah (ZJC)

25. člen

(1) Državne ceste se morajo načrtovati, projektirati in graditi

tako:

- da so rešitve usklajene z najnovejšimi znanji tehnike

projektiranja in graditve cest ter z ekonomskimi načeli in merili

za presojo upravičenosti njihove graditve in

- da bosta z njimi zagotovljena varno odvijanje prometa vseh

udeležencev v prometu ter skladnost cest z drugimi posegi v

prostor in z okoljem, skozi katero potekajo.

(2) Za gradnjo in rekonstrukcijo državnih cest veljajo določbe

predpisov o urejanju prostora in graditvi objektov, če s tem

zakonom ni drugače določeno.

(3) Graditev državnih cest je v javnem interesu.

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah

Varnostne ograje

74. člen

Varnostne ograje so namenjene preprečitvi zdrsa vozila s ceste.

Varnostne ograje so lahko glede na material, iz katerega so

izdelane, kovinske, betonske, lesene ali kombinirane.

75. člen

Varnostne ograje morajo biti opremljene s telesi, ki odsevajo

svetlobo, in sicer na desni strani ceste, gledano v smeri vožnje,

s telesi, ki odsevajo rdečo, na na levi strani ceste pa s telesi,

ki odsevajo belo svetlobo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ko ste že zapeli v odsevnike (75.člen) in pripravljate material, ki naj bi ga vrli zakonodajalci sprejeli (globoko upam), v dobro vseh udeležencem predlagam še tole (hebat ga sem pač jagr):

Na področjih, kjer obstaja nevarnost trčenja vozil z divjadjo, naj se postavijo ustrezni gibljiva odsevna telesa, ki ob osvetlitvi s strani vozil, odbijajo svetlobo na področja iz katerih prihaja divjad.

Obrazloži se zadevo tako, da trk motorista z srno, jelenom, prašičem, lahko motorista stane glave ali težkih poškodb.

Če se odločite, da to dodate, mi javite in priskrbim dodatne informacije o teh odbojnikih.

V Avstriji sem jih že opazoval na cestah.

LP HHV

P.s.:(Danes odhajam na 14 dnevni dopust. Klimbra ima mojo tel. št.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ko ste že zapeli v odsevnike (75.člen) in pripravljate material, ki naj bi ga vrli zakonodajalci sprejeli (globoko upam), v dobro vseh udeležencem predlagam še tole (hebat ga sem pač jagr):

Na področjih, kjer obstaja nevarnost trčenja vozil z divjadjo, naj se postavijo ustrezni gibljiva odsevna telesa, ki ob osvetlitvi s strani vozil, odbijajo svetlobo na področja iz katerih prihaja divjad.

Obrazloži se zadevo tako, da trk motorista z srno, jelenom, prašičem, lahko motorista stane glave ali težkih poškodb.

Če se odločite, da to dodate, mi javite in priskrbim dodatne informacije o teh odbojnikih.

V Avstriji sem jih že opazoval na cestah.

LP HHV

P.s.:(Danes odhajam na 14 dnevni dopust. Klimbra ima mojo tel. št.)

predvsem 74.člen!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slogan VOZITI,UŽIVATI,PREŽIVETI je rezerviran in v uporabi tudi v letu 2005 za prireditev od MK Road racing klub Medvode. Sem govoril z njihovim predsednikom vendar imajo ta slogan za svojo akcijo(katero so letos začeli in jo bodo nadaljevali tudi v naslednjem letu) tako, da si bomo morali izmisliti svojega!

Lahko pa je podoben!

TOREJ IŠČEMO KRATEK IN JEDRNAT SLOGAN KI BO POKRIL CELOTNO AKCIJO(ne samo ograje)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slogan VOZITI,UŽIVATI,PREŽIVETI je rezerviran in v uporabi tudi v letu 2005 za prireditev od MK Road racing klub Medvode. Sem govoril z njihovim predsednikom vendar imajo ta slogan za svojo akcijo(katero so letos začeli in jo bodo nadaljevali tudi v naslednjem letu) tako, da si bomo morali izmisliti svojega!

Lahko pa je podoben!

TOREJ IŠČEMO KRATEK IN JEDRNAT SLOGAN KI BO POKRIL CELOTNO AKCIJO(ne samo ograje)!

Preživeti je verjetno osnova ki naj bi ostala.

Uživanje lahko pri tej akciji izpustimo, saj se gre v prvi vrsti za varnost.

Voziti seveda tudi ostane.

Poudariti pa bi bilo potrebno ceste. In sicer Slovenske ceste, ker se trudimo na področju države.

Torej nekaj v smislu preživetja na slovenskih cestah.

In ker naslavljamo na javnost oz. parlament:

OMOGOČITE NAM PREŽIVETJE NA SLOVENSKIH CESTAH!

Mogoče bolj napadalno; Pustite nam preživeti ....

Ali z vprašanjem: Kako preživeti ...

imho :hmm:

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMOGOČITE NAM PREŽIVETJE NA SLOVENSKIH CESTAH!

Mogoče bolj napadalno; Pustite nam preživeti ....

Ali z vprašanjem: Kako preživeti ...

imho :hmm:

dobri predlogi.....mogoče skrajšano VOZITI in PREŽIVETI!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To obvestilo sem samo skopiral iz crnega foruma. Mislim da ni kaj dodati.

28.08.2004

Smrt motorista na Šmarski cesti v Kopru

Kot samoudeleženec padel v levem ovinku

Ob 18.30 je 29 letni državljan Italije, vozil motorno kolo Suzuki GSX R10, po glavni cesti od Kopra proti Paderni. V levem nepreglednem ovinku pod naseljem Šmarje, je pri nagibu v času zavoja padel in skupaj z vozilom zdrsel v odbojno ograjo na desni strani ceste ter s telesom zadel nosilni stebriček te in se smrtno poškodoval

Vir:policija.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od nekoga posredujem strokovni nasvet oz. predlog za slogan:

CESTE - KRIŽ ZA MOTORISTE

(gradi se namreč slovenski cestni križ - naj ne bo motoristom usoden; za predstavitev simbolično narejen križ iz ograje)

Sem mu sprintala poste na to temo in zato ostale njegove opombe sledijo naknadno...

Popravljeno . Popravil smrekca
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dovolite še moje skromno mnenje okrog sloganov:

-"voziti in preživeti " - slogan je kratek in jedrnat, kar je dobro, vendar ne vsebuje nikakršne besede, ki bi se jo dalo povezati z motorizmom ( v uporabi npr. na radiu oz. recimo plakatu, kjer bi bil narisan samo "križ", ki ga omenjate, ne bi bilo dovolj prepoznavno, da je govora o motoristih, mi pa želimo opozoriti in nagovoriti tudi tiste, ki še ne poznajo omenjene problematike)

-"pustite nam preživeti" - podoben problem kot zgoraj, le da je ta slogan morda celo manj udaren, lahko ob napačni interpretaciji deluje bolj "proseče", naš namen pa je pozvati, apelirati, zahtevati... v smislu " jezni smo na vas, ker nič ne storite, da bi se razmere izboljšale...."

- slogan, ki ga predlaga "nekdo" od smrekce ( "ceste - križ za motoriste" )je sicer vsebinsko bolj konkreten, vendar ni motivacijski, ne poziva, je statičen in v tem smislu neuporaben - vsi pa vemo, da je že beseda "motorizem" sama po sebi gibljiva, energična itd.....

- kaj predlagam?! :?

nisem še dokonca razmislila, vendar zagotovo nekaj v smislu " Želimo voziti in preživeti - tudi na motorjih!".... moti me seveda dolžina poziva, vendar se bojim, da se ga dosti bolj ne bi dalo skrajšati - morda bi potem oblikovalec plakatov, materialov to lahko rešil z različno velikostjo pisav, recimo :

Voziti in preživeti!

Tudi na motorjih.

Tudi tipografija pisave mora biti "gibljiva" oz. nagnjena - kot motoristi, ko polagajo .)

imho... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To obvestilo sem samo skopiral iz crnega foruma. Mislim da ni kaj dodati.

28.08.2004

Smrt motorista na Šmarski cesti v Kopru

Kot samoudeleženec padel v levem ovinku

Ob 18.30 je 29 letni državljan Italije, vozil motorno kolo Suzuki GSX R10, po glavni cesti od Kopra proti Paderni. V levem nepreglednem ovinku pod naseljem Šmarje, je pri nagibu v času zavoja padel in skupaj z vozilom zdrsel v odbojno ograjo na desni strani ceste ter s telesom zadel nosilni stebriček te in se smrtno poškodoval

Vir:policija.si

..

post-20-1093764252.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: sam se velikokrat peljem po tej cesti, tudi z avtomobilom, in čudim se kako se take nesreče tako malo krat zgodijo na tej cesti, to je idealna cesta za "skiskanje" tako motorjev kot tudi avtov, hitrost je pa morala bit res zelo neprilagojena, ker del ceste kjer se je je motorist ponesrečil ni tako kritična, večkrat vidim razne motoriste ko drvijo gor po cest 130+, meni to preprečuje majhna kubikaža motorja, čeprav ovinke vseeno položim do konca, a fora ni v tem, hočem le povedat da bi tudi motoristi vozili z vsaj malo rezerve, ne pa na 110% svojih sposobnosti, motorji vemo da še zmorejo! :(

problem pa niso samo stebrički, kaj robniki pri kanalih, ki tečejo ob cestah, čeprav so proti stebričkom res sekundarnega pomena.

s kakimi rešitvami se pa razmišlja odpravitev teh stebtičkov, nadrgraditev, odstranitev???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure:

lp, prvič sem tu in me zanima tema, delno sem se že vključil v njo preko smrekce.

Nekaj mojih pogledov na vse dosedaj napisanega:

- slogan mora šokirati in omogočati maneverski prostor tak in drugačen, vzbuditi interes, ..

- problema se je podtrebno lotiti na državni in lokalni ravni, saj so za ceste odgovorni državni in lokalni organi,

- vrednost življenja je v posameznih državah določena in tudi pri nas bi moralo biti tako. S tem bi lažje primerjali celotne stroške in izgubo življenja proti "ograji",

- stroški niso samo stroški zdravljenja, so stroški od rojstva naprej, šolanja, izobraževanja, bolniške, izpad dohodka, neplačevanje davka, ..., vse kar bi dal državi za čas svoje zaposlitve,

- glede ograj: lahko se postavijo dvojne, spremeni obliko nosilnih stebričkov (da ne režejo), se stebričke oblazini, posamezne ograje se lahko odstrani, ker ne varujejo pač pa le ogrožajo, namesto ograj se poravna zemljišče (izletne cone), ..

- potrebno se je dogovarjati s stroko: policijo, svet za preventivo, izvedenci prometne stroke, zdravniki, advokati, lobirati s poslanci v parlamentu (tudi med nji9mi so motoristi; posebej zdaj v predvolilnem času!!!), ...

- odgovoriti in dokazati zaradi česa je nastala poškodba motorista-trčenje v ograjo (ali bi lahko bilo drugače), če bi lahko bilo vložiti morebitno tožbo proti državi in vzrževalcu ceste, ...

- s svojim delom in pobudo-dami seznaniti javnost, stroko, ...

- pritegniti k temu ostale MK, MC, ..., skratka vse motoriste in ostale zainteresirane,

Veliko uspeha, posredno se bom še vključil.

.) :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure:

slogan "ceste - križ za motoriste".

Car "nekdo" ti odgovarja:

- slogan je konkreten, je motivacijski, poziva, ni statičen, je uporaben, šokira, vzbuja domišlijo, dopušča razne razprave, vsebuje vse na kar želite opozoriti.

ceste: - bistvo problema s svojo tornostjo, neravninami, nevzdrževanjem, oljnimi madeži, peskom in nenazadnje tudi s svojo infrastrukturo ter ograjami ;

križ: simbol, ki se pojavlja tudi ob smrti, šokira, simbolizira, daje upanje, ... sami nameravate za potrebe promocije narediti tudi križ iz cestne ograje, se pravi je povezan s sloganom, se dopolnjuje, ..

motorist: ni statičen, je gibljiv, energičen,...

celoten slogan: ceste so križ za motoriste, saj se po njih vozimo, nam predstavljajo iziv (križ), da na njih kar najbolj uživano, se dokazujemo, premagujemo njihove posebnosti, značilnosti in trenutna stanja, kakor najbolje znamo.

...napisano samo v razmislek in zaradi obrazložitve.

lp O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o

...pardon, prejšnji odgovor je bil za Manu, ki je že car...

:?

carica. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- slogan je konkreten, je motivacijski, poziva, ni statičen, je uporaben, šokira, vzbuja domišlijo, dopušča razne razprave, vsebuje vse na kar želite opozoriti.

Se ne morem strinjati. Žal. :huh:

Meni deluje v smislu : "Ceste so pač take kot so, so sicer neugodne za motoriste, z njimi je križ, ampak kaj čmo....tko je"...

Ne vidim, v čem je motivacijski, saj le pove, nas seznani , da je z našimi ( katerikolimi) cestami pač križ( pa čeprav vsebuje simboliko križa, ta ni dovolj očitna, vsaj v funkciji slogana ne....

... je statičen; že v sami obliki, na oko, na prvi pogled, ne vsebuje ločil, ki povzročijo ponavadi motivacijo in nestatičnost - to pa sta klicaj in vprašaj oz. lahko tudi kombinacija obeh; se pa strinjam, da dopušča razprave, zato bi bil lahko uporaben kot naslov - vabilo na okroglo mizo , javno tribuno, razpravo (o tej problematiki)...

nikakor pa ne kot javni poziv, apel, motivacijsko geslo... :huh:

Tko mislim. :huh: Kaj čem. :rolleyes:

p.s.

Sicer pa je najbolj pomembno, da se stvari pričnejo urejat... pa čeprav pod geslom : " moped v vsako slovensko vas".... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slogan: ceste-križ za motoriste

Manu :cry:

...na to, kako slogan nate deluje ne morem in nočem vplivati, niti na kogarkoli drugega, samo razlagam...

...če si brala celotno obrazložitev si našla v vožnji z motorjem po cesti tudi užitek-bistvo motorizma, križ pa je, ko prideš v težavo ... in je na koncu ograja...

...motivacijski: ...križe in težave rešuješ, če jih le lahko, poskušaš izboljšati...

...statičen: ...ni...je uporaben za razne akcije..., lahko dodaš podteme, kot so : ograje, talne označbe, varna vožnja, izobraževanje, vožnja v skupini, ...

slogan se lahko nadgradi, začini, mu doda klicaj na koncu ali karkoli drugega. Za primer teme o kateri govorimo pa:

CESTA - KRIŽ ZA MOTORISTE ( v besedi ceste se črka T nadomesti z večjim in odebeljenim križem; beseda motoriste se vloži, vstavi, obrobi v ležečo krsto). Vse se lahko še barvno začini, doda rdeča kaplica krvi, ...

Tak slogan s križem in krsto pa postane statičen, saj je beseda cesta "pribita" s križem, beseda motoriste leži v krsti in ne more več nikamor, besedi križ za pa sta imobilizirani med besedama cesta in motoriste.

...drugače pa je prav, da ima vsak svoje mnenje in tudi tvoje upoštevam ter se ti zahvaljujem, saj lahko zaradi tega dalje razglabljam, obrazložujem.

Ne mislim težiti, niti ne prati možganov, le pomagati, morebiti dati kakšno idejo.

:004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- problema se je podtrebno lotiti na državni in lokalni ravni, saj so za ceste odgovorni državni in lokalni organi,

- vrednost življenja je v posameznih državah določena in tudi pri nas bi moralo biti tako. S tem bi lažje primerjali celotne stroške in izgubo življenja proti "ograji",

- stroški niso samo stroški zdravljenja, so stroški od rojstva naprej, šolanja, izobraževanja, bolniške, izpad dohodka, neplačevanje davka, ..., vse kar bi dal državi za čas svoje zaposlitve,

- glede ograj: lahko se postavijo dvojne, spremeni obliko nosilnih stebričkov (da ne režejo), se stebričke oblazini, posamezne ograje se lahko odstrani, ker ne varujejo pač pa le ogrožajo, namesto ograj se poravna zemljišče (izletne cone), ..

- potrebno se je dogovarjati s stroko: policijo, svet za preventivo, izvedenci prometne stroke, zdravniki, advokati, lobirati s poslanci v parlamentu (tudi med nji9mi so motoristi; posebej zdaj v predvolilnem času!!!), ...

- odgovoriti in dokazati zaradi česa je nastala poškodba motorista-trčenje v ograjo (ali bi lahko bilo drugače), če bi lahko bilo vložiti morebitno tožbo proti državi in vzrževalcu ceste, ...

- s svojim delom in pobudo-dami seznaniti javnost, stroko, ...

- pritegniti k temu ostale MK, MC, ..., skratka vse motoriste in ostale zainteresirane,

Veliko uspeha, posredno se bom še vključil.

.) :unsure:

..delamo na tem da bi povezali vse motoriste, ZMKS, MUS, MK in MC klube , ters eveda motoriste posameznike vendar prvo pripravljamo predlogo s katero bomo nastopili in pozvali vse.

Neklaj dokumentacije je že pripravljene od FEMA, nekaj se še prevaja....

Rešitve zaščitnih ograj je že predložila FEMA in sicer količek prereže ali zlomi....treba je na obstoječe ograje dodati še en tak del(spodaj)......sprva bi se zahtevalo da se spremenijo oz. dopolnijo bolj izpostavljeni in "črni" deli kjer so se motoristi že ubijali, nato ovinki z "nevarnim" radijem........najbolje da si prebereš zadevo, ki je v tem forumu že pripeta, hkrati pa se postavlja stran www.motoristipredparlament.com kjer lahko downloadaš en špredstavitven file........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Ne mislim težiti, niti ne prati možganov, le pomagati, morebiti dati kakšno idejo.

:004

Seveda, tako sem tudi razumela. :rolleyes:

:004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!