Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


Priporočene objave

Objavljeno

Med zimo sem opravil servis, zamenjal prednji disk,zamenjal prenose -1 +2, zamenjal nosilec tablice in žmigavce.

Menjava prenosov se super pozna, motor je veliko bolj odziven, pridobil je na pospeških, edinona ravninah se ornk dere in števec kaže preeeveč.

Imam naslednji problem: kupil sem halogene žmigavce, jih pravilno priklopil ampak ne delajo čisto pravilno. Včasih sicer utipajo ampak utripajo hitreje kot original kar me ne moti, moti me pa da se včasih samo prižgejo in tista majhna črna električna škatlica v zadku (pod plastiko) dela bzzzzzzzz, utripati začnejo če malce butnem v tisto škatlicio, včasih pa niti takrat ne. Nekaj sem prebral da bi lahko bilo kaj z tekočino v smernikih ampak se na te zadeve nič ne spoznam takonda raje tukaj vprašam kakšna je rešitev.

Hvala in LP

Objavljeno

Med zimo sem opravil servis, zamenjal prednji disk,zamenjal prenose -1 +2, zamenjal nosilec tablice in žmigavce.

Menjava prenosov se super pozna, motor je veliko bolj odziven, pridobil je na pospeških, edinona ravninah se ornk dere in števec kaže preeeveč.

Imam naslednji problem: kupil sem halogene žmigavce, jih pravilno priklopil ampak ne delajo čisto pravilno. Včasih sicer utipajo ampak utripajo hitreje kot original kar me ne moti, moti me pa da se včasih samo prižgejo in tista majhna črna električna škatlica v zadku (pod plastiko) dela bzzzzzzzz, utripati začnejo če malce butnem v tisto škatlicio, včasih pa niti takrat ne. Nekaj sem prebral da bi lahko bilo kaj z tekočino v smernikih ampak se na te zadeve nič ne spoznam takonda raje tukaj vprašam kakšna je rešitev.

Hvala in LP

Kolikor vem je preslab regler (vsaj pri meni je bilo tako) in moraš dodati upore.

Objavljeno

Doma imam viška en Venom ror za Kawasaki ZX6R, pomoje do letnika 2002. skratka bolt on s tremi luknjami. Za ostale letnike bi verjetno bil potreben adapter.

Zvok odličen, material karbon, ror resnično peresno lahek, ugodno. Več na PM, oziroma v malih oglasih :)

post-1190-127124822648_thumb.jpg

post-1190-127124823058_thumb.jpg

post-1190-12712482346_thumb.jpg

Objavljeno

Prijatelju nagaja zx636 2004 letnik. Po blagem padcu (samo zdrs), in popravljenem motorju ko stisnes sklopko nekaj ropota v motorju, prav tako pa se zatika gas rocka. Ne vraca se sama v zacetni polozaj. Probala sva malo premaknit zajlo pa ni nic drugace. ima kdo kak nasvet preden motor odpelje k serviserju? Je pa se en problem, po menjavi akumulatorja ne delujejo zmigavci, niti eden, niti kontrolna lucka ne.

Objavljeno

za sklopko ne bi vedel, bo treba na servis....glede zajle: verjetno se je zalomil bovden zajle (tisti kovinski oplet ki vodi zajlo)ali pa je samo kje stisnjena, preglej celotno pot zajle in jo ˝osvobodi˝, za žmigavce je pa skoraj sigurno kriva pregorjena varovalka

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali ima kdo oz. pozna koga, ki ima sprednjo strehico za Kawasaki zx-6r 2003 ali 2004 letnik

Objavljeno

Fantje imam eno vprasanje: ( Samo za resnične poznavalce)

Ali pase gladna gred od ninje letink 98 (600 ccm) na ninjo 2002(636 ccm)

Ali je mozno da je samo razlika v batih?Elektrika in magnet paseta ter aluminijast pokrov tudi.

Odgovor bi krvavo potreboval.

Tisti ki pove odgovor mu lačam pivo!¨!!

Objavljeno

sodeč po kataloških številkah na bikebandit.com bi moralo pasat.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zanime me katere zavorne ploščice naj dam na zx6r letnik 99, da bodo solidne za na cesto in kdaj tudi dirkališče.

Zanima me še kakšno olje naj dam notr pri servisu in koliko ga rabim, in pa še nekj me zanima če je imel gdo probleme s štarterjem ker men včasih sploh nč ne zasukne ko pritiskam na stikalo

Objavljeno

zanime me katere zavorne ploščice naj dam na zx6r letnik 99, da bodo solidne za na cesto in kdaj tudi dirkališče.

Zanima me še kakšno olje naj dam notr pri servisu in koliko ga rabim, in pa še nekj me zanima če je imel gdo probleme s štarterjem ker men včasih sploh nč ne zasukne ko pritiskam na stikalo

EBC ali original. EBC so malenkost cenejše, ko se ogrejejo pa grabijo ko hudič, čeprav tudi z originali ne boš nič faliu... ne kupuj pa ponaredkov alla Lucas.

Objavljeno

EBC ali original. EBC so malenkost cenejše, ko se ogrejejo pa grabijo ko hudič, čeprav tudi z originali ne boš nič faliu... ne kupuj pa ponaredkov alla Lucas.

Se strinjam, da so EBC zakon, dobro primejo.. Je pa tako, da ima veliko japonskih motorjev za original Nissin, ki ne primejo nič slabše. Ne vem kako je pri Ninji, ampak Gixxerji imajo original Nissin. Tako da v primerjavi EBC/Nissin gre v prid EBCju le 30 - 40€ nižja cena po setu, ker une so svinjsko drage. Performance je pa pri obojih zakon.

Z Lucasom nimam izkušenj, ampak če smo že pri ponaredkih, so "ponaredki" vse Aftermarket ploščice.. Torej Lucas lih tolk kakor EBC, Brembo, Ap Racing, itd, v primeru da imaš original nekaj drugega :) Zna pa bit, da so Lucas slabše od Nissina in EBCja, ker te dvoje so zakon. Pa tut cena je pri Lucasu nižja.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam kawa letnik 99 in imam problem vri vžigu toplega motorja.

Ko je motor mrzel vžge normalno, ko pa je ogret pa mi redko kdaj sploh vžge preko tipke. Če bi ga porinil bi pa vžgal. Kaj bi lahko to bilo?

Objavljeno

Pumpa za gorivo oz. natančneje platine, ki poganjajo membrano- to bi bilo lahko..

Ali motor tudi med vožnjo kdaj crkne?

Preberi si celotno temo zx-6r, je nekaj strani nazaj ali pa najdi v iskalniku.

Objavljeno (popravljeno)

Ali motor tudi med vožnjo kdaj crkne?

Še nikoli ni Popravljeno . Popravil bmw850i
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Se nekaj o izpuhu za 6R 09/10

Vance & Hines

Akrapovic

Two Brothers

Racefit

M4

Jardine

Werks

Leo Vince

Hot Bodies

Arrow

Yoshimura

FMF

Devil

Area P

SC Project

Scorpion

Vance & Hines CS-ONE

MSRP: $449 (black), $499 (stainless)

Weight:

VanceHinesCS-ONE.jpg

Akrapovic Slip on (non baffled)

MSRP: $649 (comes in Ti/C/C or Ti/Ti/C)

Weight:

Akrapovic.jpg

Two Brothers V.A.L.E. (long and short styles)

MSRP: $449-849 (depending on finish/material)

Weight:

TwoBrothers.jpg

Racefit Growler

MSRP: $750

Weight 1.2 lbs

RacefitGrowler.jpg

M4 GP

MSRP: $342 (black) $468 (Ti)

Weight: 5.5 lbs (black) 4.5 lbs (Ti)

M4.jpg

Jardine RT5

MSRP: $438 (regular) $521 (carbon or Ti)

Weight: 8.0 lbs (regular) 7.5 lbs (carbon or Ti)

JardineRT-5.jpg

Competition Werks

MSRP: $349

Weight: 2 lbs.

competitionwerks.jpg

Leo Vince

MSRP: $299

Weight:

LeoVince.jpg

MGP Growler

MSRP: $299

Weight:

M4GP.png

Arrow

MSRP: $519

Weight:

Arrow.jpg

Yoshimura

MSRP: $429

Weight:

Yoshimura.jpg

FMF (pic is from a ZX10R)

MSRP: $549

Weight:

FMF.jpg

Area P

MSRP: $350 (stainless) $395 (carbon)

Weight:

AreaP.jpg

SC Project GP-EVO

MSRP: $486 (stainless) $540 (Carbon or Ti)

Weight: 4 lbs (carbon or Ti)

SCProject.jpg

Objavljeno

M4 GP

M4

M4 Supersport

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

1995-1998: The beginning of a legend. The first ZX6-R screamed racetrack with it's ram-air induction and aerodynamic bodywork. Starting to look dated today but still very much a good looking machine. The paint was even wilder with racing graphics and bold colors. Never was much a fan of the single headlight though. and it looked a bit, shall we say, tubby.

zx6972.jpg

1999-2002: The Ninja 6 gets leaner and more aggressive. Those twin headlights are a ZX6-R first and the look remains throughout the years. Ram-air is even more pronounced. That thing looks like it can inhale children off the sidewalk as you ride by. Boy-racer paint stays. Personally I love this models use of paint matching on it's wheels, it's sweet. The way they've been able to make the bike look so much better with some minor touches is genius.

zx6r-2000-01.jpg

2003-2004: Holy Sh*t. This bike just got so much more gorgeous than anything before it. The sleek minimal fairing, that oh-so-sexy tail section, and of course then theres the matter of the hardware. Gold upside-down forks with matching golden Tokico 4-piston radial brakes and rotors are the stuff of exotic race bikes, as is the LCD tach. Match this with an aggressive nose-up facia that has a huge ram-air NACA duct in the middle of it and you've got one pretty motorcycle.

ZX6RR_2004_RHF_1024.jpg

2005-2006: Did someone say "evolution"? Yup, this is like the 04 body-style was turned up two notches. The nose now ducks down into the wind and everything was slimmed for more aero supremacy and the exhaust was move under the seat. The front blinkers are even flush with the body. The hardware now is even better too. Check out that GP style swing-arm and the wheels, those front discs are petal-style, yummy. This bike is getting closer and closer to the shape of a GP bike. Stunning.

05ZX636C_LIM_RF.jpg

2007-XXXX: This again shows that these bikes are a few years away from being GP bike with lights. Everything is smooth and even the ram-air is a bit smaller for more pressure. The projectors are clean and an either love or hate thing. That rear seat is much less bulbous than the 06's and is a better execution for the design. The rear tail light is a cool touch. A more classic tach also replaces the cool, but much hated, LCD tach. That upper triple clamp is gorgeous. Overall the fit and finish are way up but the design is a bit boring and too safe, at least compared to some of the others.

2008zx-6r12.jpg

post-24642-017465400 1283006667_thumb.jpg

Objavljeno

Application: 2005 - 2006 Kawasaki ZX-6R & ZX-6RR

- Links to the companies' website have been provided.

- Please post up if any of the links are no longer working.

- Any item that has been reviewed on the forum, has the appropiate link next to it.

- If you would like to review an item, please start a new thread in this forum with the word "Reviewed:" as the first word of your thread title.

- This is not an official list.

- ZX Forums is not affiliated, nor responsible, for any sort of errors within this list.

Brakelines

Spiegler USA

HEL Brake Lines

Galfer

Clip-ons

Attack Performance

Engine Case Covers

Attack Performance

Circuit1

Woodcraft

Victory Lane

EDR

Exhaust Systems

Arata

Arrow (IT/US)

Two Brothers | Pics

Akrapovic

Yoshimura

Micron

Devil Bikes

M4

MIVV

LeoVince USA

Laser Exhausts | Review

Muzzys | Pics

Fender Kits

Puig USA

• Star Trend

Competition Werkes | Pics

Ferrings/Bodywork

Attack Performance

Armour Bodies

Cruciata (IT)

Optimum Performance

Catalyst Racing

Hotbodies Racing

Sharkskinz

Frame Sliders

LSL (from Spieglerusa.com) | Review | Pics

Vortex Racing

Muzzy's

Huggers, Rear

Geelong Carbon Craft

Powerbronze (UK)

Ermax (UK)

Puig

Skidmarx (UK) (US: Street Fighters By Design)

• Art

Levers

Pazzo Racing

Pinnacle Moto

CRG

Lowering Links

Muzzys

Rearsets

Attack Performance

Vortex Racing

Stands, Front and Rear

Vortex Racing

Steering Dampers

Ohlins

CarpiMoto

GPR

Hyperpro

Suspension

Ohlins

Penske

Elka

Race Tech

Hyperpro

Bitubo

Traction Pads

Stomp Design

Turn Signals

Muzzys

Clear Alternatives | Pics

Competition Werkes

Wheels

Blackstone Tek

Marchesini

Windscreens

Puig USA

Zero Gravity Racing

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ampak a ni tole že malo smetenje teme in slovospev samemu '09 modelu?

Med drugim če se že piše zgodovina, bi moral vedeti, da je bil '98-'00 čisto svoj model, čeprav so bili agregati do '05 modela skoraj nespremenjeni.

Pa tudi primanjkuje motosvetu dobre strokovne debati, morda tudi zato, ker je bilo o vsem že vse napisano.

Meni je bil najbolj všeč 6r z enojno lučjo, uplinjači in twin ram air, imeli so tudi hud zvok, posebej z akrapovičem.

Sama mašina pa naj bi temeljila na starejših 600 (gpz,..).

Ta tehnika se je dokazala tudi na supersport prvenstvu, kjer so dosegli naslov, vsaj za enega vem.

Tudi na grobniku sem videl nekaj italjanov z temi predelanimi, nevem sicer za čase, ampak zvok in pojavnost je bila med glavnimi, tako da nek vtis je ostal.

Vozil sem '97, '98 (tud imel) in '03 modele, vsi naredili zelo dober vtis name, upam da še kakšen kdaj pride k bajti.

Vendar '03 malo premajhen motor in glih toliko več divji in lahek, rabi stabilizator in dirkaške mere voznika.

'98 pa v boljših časih na kočevje-dvor 10-ka tu in tam ušla, ampak si prek ovinkov in kombinacij nižal razdaljo + malo forsiranja = tu-tu. Pravijo tudi, da se dobrega konja ne zamenjuje ;)

Objavljeno

Ampak a ni tole že malo smetenje teme in slovospev samemu '09 modelu?

Med drugim če se že piše zgodovina, bi moral vedeti, da je bil '98-'00 čisto svoj model, čeprav so bili agregati do '05 modela skoraj nespremenjeni.

Pa tudi primanjkuje motosvetu dobre strokovne debati, morda tudi zato, ker je bilo o vsem že vse napisano.

Meni je bil najbolj všeč 6r z enojno lučjo, uplinjači in twin ram air, imeli so tudi hud zvok, posebej z akrapovičem.

Sama mašina pa naj bi temeljila na starejših 600 (gpz,..).

Ta tehnika se je dokazala tudi na supersport prvenstvu, kjer so dosegli naslov, vsaj za enega vem.

Tudi na grobniku sem videl nekaj italjanov z temi predelanimi, nevem sicer za čase, ampak zvok in pojavnost je bila med glavnimi, tako da nek vtis je ostal.

Vozil sem '97, '98 (tud imel) in '03 modele, vsi naredili zelo dober vtis name, upam da še kakšen kdaj pride k bajti.

Vendar '03 malo premajhen motor in glih toliko več divji in lahek, rabi stabilizator in dirkaške mere voznika.

'98 pa v boljših časih na kočevje-dvor 10-ka tu in tam ušla, ampak si prek ovinkov in kombinacij nižal razdaljo + malo forsiranja = tu-tu. Pravijo tudi, da se dobrega konja ne zamenjuje ;)

Ne se razburjat... Sem gledal kaj bi kupil kot drugi motor je navada okrog 600 ccm ... pa sem prebral da je med 600 od 2009 najboljsi ...(tist o katerem ne smem vec govort) ... Bo pa naslednji Zx-10R 2011 .. glede na informacije blizu S1000RR ... ce jim res rata morda ga ujemejo ali prehitijo. Nevem zakaj te muci '09 (6R) je odličen? A si vozil? Motor vleče brez lukenj, enkraten (ravna krivulja moci in navora) ... seveda pa poje med 8k in 16k kot Ninja.

Sorry.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!