RHonda Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Narobe si razumel, proti 09 modelu nimam nič, ga pa ne poznam drugače kot na papirju. Imam pa občutek, da gredo modeli iz leta v leto glede na namen uporabnosti v smeri dirkališč, 09 nič drugače in imajo moč skoncentrirano v zgornji špici. Kar ni slabo, vendar nisem sprobal v živo. Tudi 10ka '11 veliko obeta, če so ti ninje všeč, zakaj pa ne Lahko pa tudi h konkurenci, niso vse številke in novosti, včasih šteje tudi kaj drugega, za tolikšen denar bi bilo dobro vse fajn preverit, probat..
fernand9002 Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 Narobe si razumel, proti 09 modelu nimam nič, ga pa ne poznam drugače kot na papirju. Imam pa občutek, da gredo modeli iz leta v leto glede na namen uporabnosti v smeri dirkališč, 09 nič drugače in imajo moč skoncentrirano v zgornji špici. Kar ni slabo, vendar nisem sprobal v živo. Tudi 10ka '11 veliko obeta, če so ti ninje všeč, zakaj pa ne Lahko pa tudi h konkurenci, niso vse številke in novosti, včasih šteje tudi kaj drugega, za tolikšen denar bi bilo dobro vse fajn preverit, probat.. Motiš se. Ima neverjetno linearno razorejno moč in navor .. ni tako kot GSXR 600 ki se prebudi nad 8k. 6 vleče lepo ze od začetka. Tud serviser od elise ga je probal in dejal da res neverjetno dobro vleče za 600 klaso. Zgleda ta ti bo treba dat za enkrog?
nejcracing Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Živjo na zx6r letnik 99 imam problem da sm kupil prevelike gum za spredaj, prej sem imel 65 višino sedaj pa 70, imam pa že 2 kompleta gum z 70 višine tko da me sedaj zanima če ma gdo kakšno idejo, kako bi spravil blatnik viši al pa če gdo ve za koga ki mi naredi nov blatnik višji. Imam pa še en problem in sicer ne vem kako je sestavljeno zadnje kolo, k sm dau narazn je to mal dalj trajalo pa sm pozabu kako pridejo tisti distančniki gor na akso pa bi prosu za kako sliko ali načrt hvala za odgovore, Nejc
k0ci Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 iz kosa pleha si izreži dve ploščici in v vsako zvrtaj luknjice, ploščici našraufaj na originalna mesta za pritrditev blatnika, blatnik pa potem na ploščici, da ga dvigneš za cca. pol centimetra, v glavnem čim manj, da ti pri zaviranju ne trči v masko glede distančnikov....jaz vedno pozabim kako so bli obrnjeni, potem pa pogledam kje so umazani oz. kje se poznajo sledi tesnila od feltne, ter jih tako obrnem da se sledi pokrivajo
fernand9002 Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Na spodnjem linku najdete prvi video Ninje Zx-6r letnik 2011 2011 Kawasaki ZX-6R Ninja USA static video http://www.youtube.com/watch?v=IzayH7B3V0A -pero-, jupiter, Kor13 in 3 others 5 1
fernand9002 Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 Še nekaj novih slik zx-6r letnik 2011: več na strani (teh. specif.) http://www.totalmotorcycle.com/photos/2011models/2011-Kawasaki-NinjaZX6R.htm -pero- 1
Kawl Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 Ampak a ni tole že malo smetenje teme in slovospev samemu '09 modelu? Med drugim če se že piše zgodovina, bi moral vedeti, da je bil '98-'00 čisto svoj model, čeprav so bili agregati do '05 modela skoraj nespremenjeni. Pa tudi primanjkuje motosvetu dobre strokovne debati, morda tudi zato, ker je bilo o vsem že vse napisano. Meni je bil najbolj všeč 6r z enojno lučjo, uplinjači in twin ram air, imeli so tudi hud zvok, posebej z akrapovičem. Sama mašina pa naj bi temeljila na starejših 600 (gpz,..). Ta tehnika se je dokazala tudi na supersport prvenstvu, kjer so dosegli naslov, vsaj za enega vem. Tudi na grobniku sem videl nekaj italjanov z temi predelanimi, nevem sicer za čase, ampak zvok in pojavnost je bila med glavnimi, tako da nek vtis je ostal. Vozil sem '97, '98 (tud imel) in '03 modele, vsi naredili zelo dober vtis name, upam da še kakšen kdaj pride k bajti. Vendar '03 malo premajhen motor in glih toliko več divji in lahek, rabi stabilizator in dirkaške mere voznika. '98 pa v boljših časih na kočevje-dvor 10-ka tu in tam ušla, ampak si prek ovinkov in kombinacij nižal razdaljo + malo forsiranja = tu-tu. Pravijo tudi, da se dobrega konja ne zamenjuje RHONDA - ne si tok k srcu jemat. Fant je en teden motorist pa je pač vesel. Sej ko se bo vozil in ko bo mislil da je na cesti hiter, pa ko ga bo nekdo z kakšno staro kripo čez ovink upral k opico, bo pa mal manj pameten RHonda, roko, fernand9002 in 4 others 4 3
sen Objavljeno Oktober 21, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2010 zajebal sm evo tle je slika motorja, motor je na avto netu prodajalec pa je MOTO FORTUNA DALIBOR PALJIČ... O katerem motorju je govora , kajti jas sem tam kupil ninjo 10r
kr1st1an Objavljeno November 26, 2010 Opozori Objavljeno November 26, 2010 (popravljeno) vprašanje ali je to samo zaščita čez deklc, ali je to vbistvu deklc narjen iz karbona??? Zdravo, Zanima me kje bi lahko dobil tak ali podboben pokrov za deklc, za obe strani, levo in desno. Rabil bi pa za zx-6r l.2003. hvala Popravljeno November 26, 2010. Popravil kr1st1an
FP Objavljeno November 27, 2010 Opozori Objavljeno November 27, 2010 Pokliči Borisa Štravsa, 041678919
Salieri Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Pozdravljeni! Kupujem motor...Do sedaj sem imel Kawasaki Zephyrja, Yamaho thundercat, Hondo VTR....Sedaj sem se zagledal v eno 636...Srebna na a.net za 2.750 eur, 24.000 km, 2002 letnik... Problem je sledeč... Sem kar velik (187) in me zanima če je kateri višje rasteči človek imel kdaj priložnost peljat to ninjo? Mi bo motor premajhen? Hvala! LP Boštjan
sesir Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Pozdravljeni! Kupujem motor...Do sedaj sem imel Kawasaki Zephyrja, Yamaho thundercat, Hondo VTR....Sedaj sem se zagledal v eno 636...Srebna na a.net za 2.750 eur, 24.000 km, 2002 letnik... Problem je sledeč... Sem kar velik (187) in me zanima če je kateri višje rasteči človek imel kdaj priložnost peljat to ninjo? Mi bo motor premajhen? Hvala! LP Boštjan Ful predrago za 2002.Če jo kolega še prodaja,je kar jurčka cenejši...Drugače pa so te 636 kar velike.Prijatelj jo je imel,ki je visok 197cm.No sicer je pol šel na 10ninjo...Pa tudi ni jamral glede velikosti...
Salieri Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Ful predrago za 2002.Če jo kolega še prodaja,je kar jurčka cenejši...Drugače pa so te 636 kar velike.Prijatelj jo je imel,ki je visok 197cm.No sicer je pol šel na 10ninjo...Pa tudi ni jamral glede velikosti... Nevem no, kar nekaj jih je s to ceno, ki zgledajo kolikor toliko original..... Daj link oz. kakšno sliko prijateljove...Lahko tudi na mail boskokot@gmail.com hvala
sesir Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Nevem no, kar nekaj jih je s to ceno, ki zgledajo kolikor toliko original..... Daj link oz. kakšno sliko prijateljove...Lahko tudi na mail boskokot@gmail.com hvala Sem klical in jo je prodal za 1600eu.Nažalost...
kewo Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Živjo! Zanimam se za nakup letnika 2003/04, pa me zanima sam par stvari: - Kako motor deluje nad 40 000km, če so kakšne posebne težave se komu pojavle, pa na sploh kolk ste kej naredil kilometrov brez težav? -Kdaj je pač največji (najdražji) servis? Dost ljudi mi prav, kup Hondo CBR 600 , Yamaho R6 to bo delal, sam Ninje ne??? Men je pa glih Ninja najbolj ušeč, pa tut nebi vrjev da je kej slabše narejena od ostalih japoncev in da ne bi delala? LP Kevin
SOLO1 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Živjo! Zanimam se za nakup letnika 2003/04, pa me zanima sam par stvari: - Kako motor deluje nad 40 000km, če so kakšne posebne težave se komu pojavle, pa na sploh kolk ste kej naredil kilometrov brez težav? -Kdaj je pač največji (najdražji) servis? Dost ljudi mi prav, kup Hondo CBR 600 , Yamaho R6 to bo delal, sam Ninje ne??? Men je pa glih Ninja najbolj ušeč, pa tut nebi vrjev da je kej slabše narejena od ostalih japoncev in da ne bi delala? LP Kevin če ti to kaj pomaga moj kolega jo je vozu ene pet šest let čez 100000 km,vedno vožena na polno,tud na grobniku,pa nikol ni mel z njo kakih problemov sam redni servisi pa kak semering na vilcah in to je to lp kewo 1
kewo Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 če ti to kaj pomaga moj kolega jo je vozu ene pet šest let čez 100000 km,vedno vožena na polno,tud na grobniku,pa nikol ni mel z njo kakih problemov sam redni servisi pa kak semering na vilcah in to je to lp mi pomaga ja, hvala za odgovor
aselak Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 sam sem imel model 03 04 sicer je imel cca 20000km...vozil sem ga 3 sezone brez enega problema... kewo 1
fernand9002 Objavljeno Februar 20, 2011 Opozori Objavljeno Februar 20, 2011 (popravljeno) Popravljeno Februar 20, 2011. Popravil fernand9002
fernand9002 Objavljeno Februar 20, 2011 Opozori Objavljeno Februar 20, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=l8JpfmDM9XA Gregc 1
fernand9002 Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 (popravljeno) 2010 Modified Supersport Shootout http://www.motorcycl...t-Shootout.aspx zx6r http://www.motorcycl...on-Part-II.aspx For Stage 1 Team Green aimed to source the majority of the go-fast parts from in the Kawasaki Performance Parts catalog. They opted for a Leo Vince SBK Corsa titanium full exhaust with titanium and carbon end can, while a Kawasaki kit adjustable ECU and wiring harness adapter where put in place and tuned to match the exhaust. As for gearing, the ZX-6R comes from the factory with a 520 chain. All Lombardo had to do was get new sprockets, those coming from Catch the Kawasaki ZX-6R in the flesh in the video portion of Stage 1 of the Modified Supersport Shootout. Drive Systems USA, the chain remained stock. With the quick addition of a shim on the rear shock to add more forward weight to the ZX and mirrors removed the Stage 1 changes were complete. If the dyno made one thing clear it was that once derestricted the Kawasaki makes some serious power. While all three of the others where within 1-2 hp, the ZX topped the entire field by more than 5 horsepower, turning the drum to the tune of 117.94 hp – a jump of over 12 hp from the 105.87 it made in stock trim. This gain was second only to the Honda in terms of improvement, as the CBR600RR gained just over 13 hp from stock. As for torque, this was much more in line with the competition. The ZX was just shy of the class-leading Suzuki in modified form at 45.97 lb-ft compared to 46.30 lb-ft, respectively, picking up a little more than three lb-ft over the 42.75 it produced in stock trim. In fact, all four 600s were extremely close in this regard, a range of only 1.06 lb-ft separating the entire field once modified. Popravljeno Februar 23, 2011. Popravil fernand9002
fernand9002 Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 2010 Kawasaki ZX-6R Modified Comparison Part II http://www.motorcycle-usa.com/156/8085/Motorcycle-Article/2010-Kawasaki-ZX-6R-Modified-Comparison-Part-II.aspx “Both on the track and the dyno the Kawi shines the brightest. The power delivery is strong down low with a good rush after 12k that beats out the other bikes hands down. This engine is the most fun to ride because of its power characteristics as well; closer feeling to a 750 actually, and because of this you ride the bike differently as it will spin the rear tire on corner-exit, something the others only do when you make a mistake.” But what really sets the ZX-6R apart from the rest of the field is the impressive base platform from which it starts. This without question gave them a leg-up on the competition coming into this hotly-contested shootout, which through the help of some smart and talented people close to and within Kawasaki, they grabbed the ball and ran with. It was our 2009 Supersport Shootout winner in stock form last year and this time around nothing has changed. It was the best stock and it continues to be once modded out. Say hello to MotoUSA’s 2010 Modified Supersport Shootout Champion!
Red Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Ojla @ mojstri, se komu sanja, v čem je razlika, če je, med zadnjo feltno l. od 98-00/01 in 02? Ne vem, če je niso za l. 2001 malček olajšali, stanjšali sten....če se prav spomnim, naj na 2002 ne bi šla tista s prejšnjih modelov, mogoče zaradi razlike v osi in ležajih?
Red Objavljeno Marec 15, 2011 Opozori Objavljeno Marec 15, 2011 (popravljeno) Jaz imam četrto pri hiši, če ne štejem GPZ 500R(1987), v 18 letih še 1995, 2002, 2005 in spet 2002. Slabost: dve sem zložil sam, 1 sodelavec. Drugače nobenih problemov.....ali okvar. Popravljeno Marec 15, 2011. Popravil Red kewo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se