Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

Najprej poglej varovalko, potem pa še kontakte + rele. Aja ap žarnice :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ne da razložim še enkrat luči delujejo ampak zakasnjeno.   Kratke Luči se morajo normalno prižgati takoj ko je vžgan motor, meni pa se prižgejo lahko šele po 5 minutah - med vožnjo......tako da dvomim da so varovalke, releji itd.....prej je mogoče z neko elektroniko katera zakasni vžig luči....

 

 

Nisem siguren ampak sem že nekajkrat dobil občutek da se vžgejo ko je motor večkrat pod obrati - se previ med vožnjo....

 

 

kakšen krat pa se prižgejo takoj po vžigu motorja.

 

zanima me kaj sploh prižge kratke in dolge luči....rele je sigurno sekundaren in služi samo za močnostni vklop luči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živijo! a ima mogoče kdo doma, ali pa pozna koga ki ima ninjo 636 letnik 2005/2006 v delih/karambolirano.....potrebujem menjalnik, natančneje obe piramidi z zobniki...nekaj sicer je na ebayu ampak če dobim tukaj, zakaj pa ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živijo! a ima mogoče kdo doma, ali pa pozna koga ki ima ninjo 636 letnik 2005/2006 v delih/karambolirano.....potrebujem menjalnik, natančneje obe piramidi z zobniki...nekaj sicer je na ebayu ampak če dobim tukaj, zakaj pa ne

 

Za eno fajn zloženo vem, 2 leti leži na prostem... Javim, če ni šla v prešo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doticnega ne poznam je relativno poceni ampak tudi zgleda prefukan u bozju mater, ce vse dela in je vzdrzevan potem ok ce pa ni bos pa vanj vlozil se celo bogastvo pa bos takoj dal se kaksnega tisocaka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej se mi motor zdi zmatran sam po tisti eni sliki, ker ketna zgleda bolj slabo (čeprav to ni velik strošek), pa sam zadnji del motorja zgleda zanemarjen, kar dost pove o tem kako je lastnik skrbel za motor.

Vseeno hvala lepa za odgovor  :unsure: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa wm vse rata iz slike razbrat ej! :D

A je ketna o-ring al x-ring? U pa lej kok je podrsan po desni strani aauuuuu (aja ni slikane desne strani) :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Fantje ..eno vprašanje...za Kawasaki ninja zx6r 636 2004 letnik...ko obrnem ključ..pa vžgem še se mi enkrat vklopi obratomer..pa še enkrat sprobam pa spet..v 3jo pa lepo vžge?..kaj bi blo to narobe?..help..pa thanks za odgovore! :);)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje ..eno vprašanje...za Kawasaki ninja zx6r 636 2004 letnik...ko obrnem ključ..pa vžgem še se mi enkrat vklopi obratomer..pa še enkrat sprobam pa spet..v 3jo pa lepo vžge?..kaj bi blo to narobe?..help..pa thanks za odgovore! :);)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje ..eno vprašanje...za Kawasaki ninja zx6r 636 2004 letnik...ko obrnem ključ..pa vžgem še se mi enkrat vklopi obratomer..pa še enkrat sprobam pa spet..v 3jo pa lepo vžge?..kaj bi blo to narobe?..help..pa thanks za odgovore! :);)

če sploh razumem tvojo težavo, daš kontakt, obratomer gre do konca in nazaj ter vklopi se črpalka bencina. ko pa hočeš vžgat pa noče vžgat, spet gre obratomer gor in dol zažene pa ne, oz. ti potem v tretje vžge. smo prav razumeli al ne? (ker tvoje pisanje na tem forumu je živ obup!)

 

torej če je tako, motor ne dobi dovolj toka za zagon. zmeri baterijo, kakšna je napetost brez da vžgeš (pod 12,5V je že problem) ter kakšna ko motor dela (na 5000/6000 obratov cca14V). Je pa zdej že malo mraz pa se takoj pozna, če ni baterija prav v najboljši formi. Sicer pa bolj al manj maš na razpolago naslednje možnosti, fuč baterija, stator, regulator, kak rele, al pa neki rabi prazni baterijo. Je pa verjetno samo baterija malo švoh. Poleg tega ima motor že sam po sebi skor najmanjš možno baterijo, tako da še prej čuti taka nihanja.

 

drgači včasih, če dobro poslušaš že vidiš ko daš kontakt kako živahno "se oglasi" črpalka za gorivo, ker če ti v šusu nrdi pole je toka dovolj, čim je zadeva za spoznanje bolj "lena" bo problem z vžigom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če sploh razumem tvojo težavo, daš kontakt, obratomer gre do konca in nazaj ter vklopi se črpalka bencina. ko pa hočeš vžgat pa noče vžgat, spet gre obratomer gor in dol zažene pa ne, oz. ti potem v tretje vžge. smo prav razumeli al ne? (ker tvoje pisanje na tem forumu je živ obup!)

 

torej če je tako, motor ne dobi dovolj toka za zagon. zmeri baterijo, kakšna je napetost brez da vžgeš (pod 12,5V je že problem) ter kakšna ko motor dela (na 5000/6000 obratov cca14V). Je pa zdej že malo mraz pa se takoj pozna, če ni baterija prav v najboljši formi. Sicer pa bolj al manj maš na razpolago naslednje možnosti, fuč baterija, stator, regulator, kak rele, al pa neki rabi prazni baterijo. Je pa verjetno samo baterija malo švoh. Poleg tega ima motor že sam po sebi skor najmanjš možno baterijo, tako da še prej čuti taka nihanja.

 

drgači včasih, če dobro poslušaš že vidiš ko daš kontakt kako živahno "se oglasi" črpalka za gorivo, ker če ti v šusu nrdi pole je toka dovolj, čim je zadeva za spoznanje bolj "lena" bo problem z vžigom. 

glej jaz samo na hitro napišem učasih tako da niti ne pogledam kak napišem..ko sem na računalniku je drugo..ko pa sem na mobitelu pa sam na hitro use ;)..se opravičujem!

ja to je to ja..hmmm bom pogledal akumulator ja..mogoč je to ja....če pa je kaj druga pa bomo že probal ugotovit oz najdit.. hwala! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Fantje ..eno vprašanje...za Kawasaki ninja zx6r 636 2004 letnik...ko obrnem ključ..pa vžgem še se mi enkrat vklopi obratomer..pa še enkrat sprobam pa spet..v 3jo pa lepo vžge?..kaj bi blo to narobe?..help..pa thanks za odgovore! :);)

amadej zameni motor pa kup en let mlajsga XD heheheh pa to pa take XD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

amadej zameni motor pa kup en let mlajsga XD heheheh pa to pa take XD

zadeva jee že rešena ..hahaha ne ne to pa ne..mi je tale najbolši pa ga ne zamenjam za nič :P:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prednja in zadnja os, 127Nm

varovala osi, 20Nm

disk, 27Nm

čeljust, 34Nm

varovalo ploščic, 17Nm

zavorne cevi, 25Nm

nipli za odzračevanje, 7,8Nm

pokrovček rezervoarja zavornega olja, 1,2Nm

 

..še kaj? :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

iščem sprednje diske za 636 (A), original ali alternativo  EBC, TRW  BRAKING.... :) 

 

če veste za koga..... dealerjev z rabljenimi še nisem kontaktiral.

 

 

@ciko86 - a si nove nabavil, katere in koliko $?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam kawasaki ninja 636 letnik 2002 prevoženo 55000 km nove gume spredaj in zadaj 1500 km nazaj opravljen servis prodam za ceno 1300 eur motor je teh.ok ima pa nekaj bušk sem pa tja.info 041705572

razno-16-12-2014-003.jpg

razno-16-12-2014-002.jpg

razno-16-12-2014-002.jpg

razno-16-12-2014-019.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

 

Kupoval bom Kawasaki ninja zx636r 2005. Prosil bi če lahko poveste hibe motorja, na kaj je treba biti pozoren (posebnosti). Zanima me tudi glede barve. Ali so plastike že vbrizgane zelene ali so črne in nato pobarvane na zeleno? Zanima me tudi če je dosti razlike v tistih par konjih proti yamahi r6, ki jih ima 120?

 

Najlepša hvala za pomoč.

 

Lp, M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!